Sari la conținut

Motocicleta limitata din afara


Zeeek912
 Share

Postări Recomandate

Doresc sa imi cumpar un Kawasaki 636 2004 sau un CBR600R la A2, ambele avand peste 70kw de fabrica. Ideea este urmatoarea:
Motocicleta o aduc in tara deja limitata si o imatriculez, cei de la rar trecandu-mi puterea initiala 35kw(sau 25kw in functie de caz)
Acum intrebarea este: "Au cum sa isi dea seama cei de la CTT in trafic de faptul ca motocicleta nu are puterea reala cea din talon?"

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai nu poti s-o treci de RAR, pentru ca avand mai mult de 70kW din fabrica, nu se inscrie in categoria A2, limitabila la 35kW.
Cei de la CTT nu au cum sa-si dea seama de limitare, de-aia ai nevoie de talon.
Talon pe care nu vei putea sa-l obtii pentru A2 avand in vedere puterea initiala.

Editat de pierrotlefou
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 6 ore, pierrotlefou a spus:

Pai nu poti s-o treci de RAR, pentru ca avand mai mult de 70kW din fabrica, nu se inscrie in categoria A2, limitabila la 35kW.
Cei de la CTT nu au cum sa-si dea seama de limitare, de-aia ai nevoie de talon.
Talon pe care nu vei putea sa-l obtii pentru A2 avand in vedere puterea initiala.

Daca motocicleta vine limitata din afara, cei de la rar nu trec “Limitata la 35 kw din X kw”, ei vor trece cei 35 kw la puterea initiala. Eu sunt curios daca mai apoi in trafic se poate demonstra faptul ca ea nu are 35 kw din fabrica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

TU de fapt intrebi cum faci o smecherie, sa arati tu ca se poate merge cu ce de fapt nu se poate.

Ia arata tu un certifcat de ala de limitare, facut din afara. EU fac pariu ca si pe ala scrie clar ca limitarea s-a facut de la, pana la. Asta una. APoi, are si RAR la noi catalog cu taraboantele, si specificatii. Poti sa spui tu ce vrei, ca ei pe carte iti trec TOT CE AU EI IN BAZA DE DATE, PLUS certificatul tau de limitare.

Deci sunt 99% sigur ca haiducia ta nu merge, nu vei avea acte de a2. 

ASta una.

a doua, daca ai avea teoretic acte de A2 care sa fie conform cerintelor legale, dar moto nu i chiar asa, nu au cum sa descopere pe strada. Doar cand o cauta in baza de date, o gasesc cu puterea initiala mai mare, si pica iar smecheria.

 

Lasa golaniile, si ia moto de a2. Ca i cu iz penal povestea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, Adrian M. a spus:

TU de fapt intrebi cum faci o smecherie, sa arati tu ca se poate merge cu ce de fapt nu se poate.

Ia arata tu un certifcat de ala de limitare, facut din afara. EU fac pariu ca si pe ala scrie clar ca limitarea s-a facut de la, pana la. Asta una. APoi, are si RAR la noi catalog cu taraboantele, si specificatii. Poti sa spui tu ce vrei, ca ei pe carte iti trec TOT CE AU EI IN BAZA DE DATE, PLUS certificatul tau de limitare.

Deci sunt 99% sigur ca haiducia ta nu merge, nu vei avea acte de a2. 

ASta una.

a doua, daca ai avea teoretic acte de A2 care sa fie conform cerintelor legale, dar moto nu i chiar asa, nu au cum sa descopere pe strada. Doar cand o cauta in baza de date, o gasesc cu puterea initiala mai mare, si pica iar smecheria.

 

Lasa golaniile, si ia moto de a2. Ca i cu iz penal povestea.

 

Prima parte pica din start. Inceputul este corect: Da, in certificatul din afara scrie “Limitata la X kw din X kw”, insa in tara nu se mai precizeaza limitarea, ci se trece direct la puterea initiala (am prieteni care au facut asta si am vazut cu ochii mei cum scrie la 636 ca are puterea 35kw).

Acum din a doua parte mi a aparut o noua curiozitate: Bun, cei de la CTT in trafic pot cauta in baza de date motociclita si pot sa dovedeasca, dar cei de la rutiera au posibilitatea de a cauta in baza de date?
 

Editat de Zeeek912
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 30 minute, Zeeek912 a spus:

 

Prima parte pica din start. Inceputul este corect: Da, in certificatul din afara scrie “Limitata la X kw din X kw”, insa in tara nu se mai precizeaza limitarea, ci se trece direct la puterea initiala (am prieteni care au facut asta si am vazut cu ochii mei cum scrie la 636 ca are puterea 35kw).

Acum din a doua parte mi a aparut o noua curiozitate: Bun, cei de la CTT in trafic pot cauta in baza de date motociclita si pot sa dovedeasca, dar cei de la rutiera au posibilitatea de a cauta in baza de date?
 


Da, si te pot baga la parnaie sau sa te trimita directla esafod.

Ti s-a explicat de mai multe ori sa-ti vezi de treaba si sa iei o mobra de A2, daca atat ai acum pe permis.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 35 minute, Speedy.K a spus:


Da, si te pot baga la parnaie sau sa te trimita directla esafod.

Ti s-a explicat de mai multe ori sa-ti vezi de treaba si sa iei o mobra de A2, daca atat ai acum pe permis.

:((

Editat de Zeeek912
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 hour ago, Speedy.K said:

Ti s-a explicat de mai multe ori sa-ti vezi de treaba si sa iei o mobra de A2, daca atat ai acum pe permis.

Da, dar este mai "fun" sa iei una limitata ilegal. Apoi, si mai ca lumea, ii pui un burlan si faci liniute noaptea prin cartier, nu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, Zeeek912 a spus:

Daca motocicleta vine limitata din afara, cei de la rar nu trec “Limitata la 35 kw din X kw”, ei vor trece cei 35 kw la puterea initiala. Eu sunt curios daca mai apoi in trafic se poate demonstra faptul ca ea nu are 35 kw din fabrica.

Pai nu are cum sa vina.

Exista o legislatie europeana care specifica ce intra in categoria limitata A2. https://eur-lex.europa.eu/legal-content/EN/TXT/?uri=CELEX%3A52023PC0127&qid=1713973806438
Ce nu vrei sa intelegi este ca limitarea la 35 kW nu se poate face decat la motociclete care nu depasesc 70kW. De pilda, exista un model de Kawasaki Z900 care are standard 90kW, dar care se construieste si cu 70kW tocmai pentru a fi limitata legal la A2.
Daca cele 2 motociclete mentionate sunt din start peste (nu doar ca putere initiala, dar si ca raport kW/kg, si Kawa aia are 86kW si deja 0,49 kW/kg), cine ti-o aduce iti va da niste acte false.
Iar cei de la RAR se vor uita rapid in baza de date la caracteristicile initiale si te-ai scos.
Daca tu vrei s-o tii cu Batman, distractie placuta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, Zeeek912 a spus:

:((


Sa-ti explic ca am de 15 ani o mobra de A2 si ma inteleg si acum cu ea foarte bine, inclusiv la drum lung cu pasager si bagaje?! Si numai 8ncet nu se poate spune ca merg... 🤪 Singurul motiv pentru care as schimba-o ar fi ca nu prea mai merita investit bani in ea din cauza diverselor care incep sa cada natural la varsta ei de 25 de ani. Dar in niciun caz pentru ca doar 49 de cai.

Editat de Speedy.K
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 22 ore, The Flying Dutchman a spus:

De ce sa lasam realitatea sa stea in calea viselor unui om?

Bine punctat!!

 

Si in viata asta niste riscuri tre asumate!! Nu??

_______

 

 

PS. Ce vine de afara cu limitare de 35kW, majoritatea e pt motive de asigurare, nicidecum pt a se incadra la categoria A2!!!!

PPS. 35kW din talon nu e neaparat echivalent cu cat A2!!!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

4 minutes ago, Speedy.K said:


Ala nou, normal! Si Tuaregul la fel, 660.

Tu cu o europeana?:)

 

M-am dat si eu in poligon cu un cb750 al unui prieten dar mi s-a parut extrem de puternic motorul, parca daca tusesti putin si misti acceleratia te duci in gard. El e incepator si vrea sa-si puna kit de limitare pentru A2 la inceput:) Transalp stiu ca are acelasi motor, putin detunat, dar totusi, e nervos rau.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 26 minute, EL Ciupacabra a spus:

Tu cu o europeana?:)

 

M-am dat si eu in poligon cu un cb750 al unui prieten dar mi s-a parut extrem de puternic motorul, parca daca tusesti putin si misti acceleratia te duci in gard. El e incepator si vrea sa-si puna kit de limitare pentru A2 la inceput:) Transalp stiu ca are acelasi motor, putin detunat, dar totusi, e nervos rau.


Pe mine ma intereseaza gabaritul (cat mai mic), pozitia si garda (cat mai inalte) si suspensii+roti cat mai spre coclau, fara sa pierd prea mult din partea de turing. Si astea doua au ramas pe lista scurta.

Caii nu ma intereseaza, totul e in creier si in mana.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 29 minute, EL Ciupacabra a spus:

El e incepator si vrea sa-si puna kit de limitare

Dacă accelerația e cu cablu se poate limita muuuuult mai ieftin cu un "căpăstru"! 😉

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

6 minutes ago, ENEOS said:

Dacă accelerația e cu cablu se poate limita muuuuult mai ieftin cu un "căpăstru"! 😉

Da, e throttle by wire insa asa se numeste la Honda update-ul de soft - kit de limitare. Asa apare si pe factura:) Probabil sa il vada negru pe alb cei de la RAR.

Editat de EL Ciupacabra
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

11 minutes ago, Speedy.K said:

ma intereseaza gabaritu

Nu stiu cum e Transalp dar Hornet CB750 se simte foarte usoara  pentru 190Kg. Probabil la fel si Transalp.

2 minutes ago, Speedy.K said:

By wire inseamna ca, tocmai, nu e cu cablu de acceleratie, ci electronica.

Defect profesional. La mine cablu - ceva din sfera electronicului :) Am crezut ca la asta se refera. Am inteles acum. Stiu ca se pune un restrictor de aer in cazul cablurilor de acceleratie traditionale.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...