danielll243 Postat Mai 5 Share Postat Mai 5 Salut forum, am un CBR 125R 2015, si am o problema cu el, daca ii las ghidonul liber in mers la 50kmh+, imi intra in voblaj. De la ce credeti ca ar putea fi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Mai 5 Share Postat Mai 5 De ce să iei mâinile de pe ghidon?! Pentru poze? Sau să arăți dublu șoferilor... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Z.Lucian Postat Mai 5 Share Postat Mai 5 Salut, daca ai topcase ar putea fi unul din motive. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danielll243 Postat Mai 5 Autor Share Postat Mai 5 56 minutes ago, Lucian_M said: De ce să iei mâinile de pe ghidon?! Pentru poze? Sau să arăți dublu șoferilor... Nu inteleg intrebarea, ce treaba are motivul de ce iau mainile de pe ghidon? Eu am pus o intrebare, nu sunt genul sa merg fara maini, dar ma deranjeaza problema asta, ma gandesc sa nu afecteze si altceva.. 7 minutes ago, Z.Lucian said: Salut, daca ai topcase ar putea fi unul din motive. Nu, nu am Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Microbec Postat Mai 5 Share Postat Mai 5 25 minutes ago, danielll243 said: Nu inteleg intrebarea, ce treaba are motivul de ce iau mainile de pe ghidon? Eu am pus o intrebare, nu sunt genul sa merg fara maini, dar ma deranjeaza problema asta, ma gandesc sa nu afecteze si altceva.. Anvelope proaste. Roti neechilibrate. Probleme la suspensie. Etc. 1 hour ago, Lucian_M said: Pentru poze? La viteze de peste 50km/h se merge fara maini. În combinatie cu un burlan si o paraitoare lesinata de 125 constituie reteta perfecta pentru agatat pitipoance. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Mai 5 Admin Share Postat Mai 5 Pot fi ceva defecte pe la reperele înșirate mai sus. Sau nu! Eu am avut doua motociclete BMW care voblau exct cum descrii tu, deși totul era în regulă dpdv mecanic. Mergi liniștit cu mâinile pe ghidon. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mobiletron Postat Mai 5 Share Postat Mai 5 1 hour ago, danielll243 said: Salut forum, am un CBR 125R 2015, si am o problema cu el, daca ii las ghidonul liber in mers la 50kmh+, imi intra in voblaj. De la ce credeti ca ar putea fi? Trebuie facute niste verificari: rulmenti jug, stare anvelopa uzura plus echilibrare, rulmenti roata, stare furca fata, rulmenti bacula spate, rulmenti roata spate. Dar asa cum a zis luv e posibil ca mobra sa nu aiba nimic si asa sa se comporte ea. 55 minutes ago, danielll243 said: Nu inteleg intrebarea, ce treaba are motivul de ce iau mainile de pe ghidon? Eu am pus o intrebare, nu sunt genul sa merg fara maini, dar ma deranjeaza problema asta, ma gandesc sa nu afecteze si altceva.. E botezul forumului, in afara de asta in ultimii ani a aparut moda mobrelor de 125cmc cu tobe chinezesti conduse de teribilisti tineri care fac o imagine si mai proasta motociclistilor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pierrotlefou Postat Mai 5 Share Postat Mai 5 Acum 3 ore, danielll243 a spus: Salut forum, am un CBR 125R 2015, si am o problema cu el, daca ii las ghidonul liber in mers la 50kmh+, imi intra in voblaj. De la ce credeti ca ar putea fi? Gata, ai cumpărat motocicleta SH pe numele tău? Și deja voblează? Trecând peste asta. Întrebarea este: dacă ții mâinile pe ghidon mai voblează? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danielll243 Postat Mai 5 Autor Share Postat Mai 5 Daca tin mainile pe ghidon nu vobleaza, doar daca iau mainile, ma gandeam ca ar trb furca servisata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Mai 5 Admin Share Postat Mai 5 Trebuiesc verificate toate ce ți s-au spus mai sus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pierrotlefou Postat Mai 5 Share Postat Mai 5 Acum 2 ore, danielll243 a spus: Daca tin mainile pe ghidon nu vobleaza, doar daca iau mainile, ma gandeam ca ar trb furca servisata Stimabile, ți-ai luat sau nu motorul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Mai 5 Share Postat Mai 5 Primul lucru verifica presiunea in anvelope si alinierea rotilor. Presiunea sa fie cea ceruta de PRODCATORUL MOBREI, nu de ce scrie pe guma. Si verifica si dimensiunile gumelor si fata s fie pentru fata si spatele pentru spate. Dupa aia treci la ce zic colegii mai sus. Si tine mainile pe ghidon. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danielll243 Postat Mai 5 Autor Share Postat Mai 5 1 hour ago, pierrotlefou said: Stimabile, ți-ai luat sau nu motorul? Da mi-am luat, ce relevanta are? 1 hour ago, Speedy.K said: Primul lucru verifica presiunea in anvelope si alinierea rotilor. Presiunea sa fie cea ceruta de PRODCATORUL MOBREI, nu de ce scrie pe guma. Si verifica si dimensiunile gumelor si fata s fie pentru fata si spatele pentru spate. Dupa aia treci la ce zic colegii mai sus. Si tine mainile pe ghidon. Ok, o sa incerc, multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Mai 5 Share Postat Mai 5 de cele mai multe ori raspunsul e, asa face toate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Mai 5 Share Postat Mai 5 CBF 600 si 1000 fac schema asta, la miar am schimbat rulmenti jug, rulmenti roata, servisat furca, inlocuit anvelopa (cu tot cu echilibrat), nicio schimbare. Solutia? Mainile pe ghidon. Problema e acuta in special la aceste modele, cautati pe net, fac de noi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pierrotlefou Postat Mai 6 Share Postat Mai 6 Acum 12 ore, danielll243 a spus: Da mi-am luat, ce relevanta are? Pentru ca ai facut o tevatura avand in vedere ca esti inca minor. Iar acum, vii cu istorii de voblaj care apar cand nu mai tii mainile pe ghidon. Fapt ce-mi ridica semne de intrebare vis-à-vis de viitorul tau in motociclism. Ca sa inchei intr-o nota pozitiva: cand tii mainile pe ghidon, nu simti voblajul? Ca ma indoiesc ca ridicarea mainilor de pe ghidon este factorul declansator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danielll243 Postat Mai 6 Autor Share Postat Mai 6 1 hour ago, pierrotlefou said: Pentru ca ai facut o tevatura avand in vedere ca esti inca minor. Iar acum, vii cu istorii de voblaj care apar cand nu mai tii mainile pe ghidon. Fapt ce-mi ridica semne de intrebare vis-à-vis de viitorul tau in motociclism. Ca sa inchei intr-o nota pozitiva: cand tii mainile pe ghidon, nu simti voblajul? Ca ma indoiesc ca ridicarea mainilor de pe ghidon este factorul declansator. Cand tin mainile pe ghidon nu simt nimic, doar cand le iau incepe sa intre in voblaj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Mai 6 Share Postat Mai 6 Păi nu le mai lua! Legislația o știi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danielll243 Postat Mai 6 Autor Share Postat Mai 6 1 hour ago, Lucian_M said: Păi nu le mai lua! Legislația o știi? Mai domnule Lucian, cunosc foarte bine legislatia, stiu ca este ilegal sa mergi fara maini, eu doar am adus in discutie aceasta problema, cu speranta ca o sa gasesc o rezolvare, daca am spus ca intra in voblaj daca iau mainile de pe ghidon, dupa mintea ta, asta inseamna ca o sa merg doar fara maini? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Mai 6 Share Postat Mai 6 (editat) mai poate sa fie si de la inlocuirea capetelor (contragreutati) de ghidon originale cu niste clone de rizoma/baracuda etc daca nu simti ca vobleaza cand ai mainile pe ghidon atunci nu-ti mai bate capul Si maxiscuterul meu trage dreapta usor daca iau mana de pe ghidon. naiba stii de ce ca l-am verificat n-am gasit vreo hiba, aia e. nu iau mainile de pe ghidon, decat cand ma opresc Editat Mai 6 de Cavaleru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Mai 6 Share Postat Mai 6 Acum 3 ore, danielll243 a spus: Mai domnule Lucian, cunosc foarte bine legislatia, stiu ca este ilegal sa mergi fara maini, eu doar am adus in discutie aceasta problema, cu speranta ca o sa gasesc o rezolvare, daca am spus ca intra in voblaj daca iau mainile de pe ghidon, dupa mintea ta, asta inseamna ca o sa merg doar fara maini? După mintea mea, din cauza voastră aruncă lumea cu flori după noi. Cel puțin la mine in zonă, cei cu A1 merg cu tobe kkprovici, ture blană, echipați de plajă. Prostii în trafic cât cuprinde (îmi mai povestesc unii). Tu vrei diagnoză gratis pe net, dar îți cam recomandam să vizitezi un mecanic bun. Dacă nu curge furca, nu înseamnă că e servisata recent. Iar rulmenții nu-i simți la mers, să le pui diagnoză. Mă rog, nu-i nici treaba și nici pielea mea in joc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pierrotlefou Postat Mai 6 Share Postat Mai 6 Acum 5 ore, danielll243 a spus: Cand tin mainile pe ghidon nu simt nimic, doar cand le iau incepe sa intre in voblaj Pai asta este important. Tii mainile pe ghidon si gata. Nu-ti strica insa sa faci toate verificarile propuse pe acest topic, ca sa te asiguri ca nu ai alte probleme. Mai ales daca motocicleta a fost "tunata". Si dupa cum bine spunea un prieten (referindu-se la masini): cand auzi diverse zgomote ai doua optiuni - fie ai ureche muzicala si atunci portofelul trebuie sa fie bine garnisit, fie te faci ca nu le mai auzi. La motocicleta e si mai adevarat, pentru ca mersul pe 2 roti e o pasiune a naibii de scumpa. Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Mai 6 Share Postat Mai 6 (editat) La 05.05.2024 la 10:38, danielll243 a spus: Salut forum, am un CBR 125R 2015, si am o problema cu el, daca ii las ghidonul liber in mers la 50kmh+, imi intra in voblaj. De la ce credeti ca ar putea fi? Apropos, daca ti-ai luat motoreta treci si pe la celalalt topic deschis de tine, cel despe procedura de vanzare si lamureste lumea cum ai facut, singur, cu parintii, cu procura etc. Ca altfel pe viitor, cand o sa mai 8ntrebi ceva, n-o sa-si mai raceasca nimeni gura cu tine. Editat Mai 6 de Speedy.K Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danielll243 Postat Mai 6 Autor Share Postat Mai 6 4 hours ago, Speedy.K said: Apropos, daca ti-ai luat motoreta treci si pe la celalalt topic deschis de tine, cel despe procedura de vanzare si lamureste lumea cum ai facut, singur, cu parintii, cu procura etc. Ca altfel pe viitor, cand o sa mai 8ntrebi ceva, n-o sa-si mai raceasca nimeni gura cu tine. ok Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Mai 7 Share Postat Mai 7 S a vorbit mult, si dezorganizat. Ia-le pe rand. 1-fa presiunea la roti si vezi daca dispare. Presiunea ca in carte prima data, apoi poti incerca de test si cu 0.2 mai jos fata spate, de exemplu. Capete ghidon-daca le ai aftermarket, mare probabilitatea sa fie de la alea. Poti incerca cu altele putin mai grele, sau cu cele originale-vezi daca gasesti pe cineva sa ti le dea 5 minute pe alea originale, sa le pui de proba pe motoreta ta. 2-mergi la mecanic. Luate pe rand-echilibrare anvelope,stare verificare jante sa nu fie strambe, aliniere roti -fata vs spate, revizie furca fata-la pariu ca daca e 2015 , de atunci e si uleiul din furca-poate ma insel si ai o factura doveditoare de la vanzator. Dar mai mult ca sigur nu, si atunci ar fi cazul sa i faci o revizie la furca aia, cu ulei de 9 ani-chiar daca nu curge! Rulmenti-roti, jug, sa nu fie pa, cat si sa fie totul strans cum trebuie pe acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.