Mihai Catalin Postat Iunie 3, 2024 Share Postat Iunie 3, 2024 Salutare tuturor,incep acest topic pentru a-mi putea spune parerea despre noua mea motocicleta si pentru a putea da sfaturi celor din propria experienta celor care vor sa-si achizitioneze pe viitor acest model. Am trecut de la 2 sportive(Suzuki GSXR 600 K5 si Honda Fireblade 2010)la acest ,,dragut'' naked pentru ca fac curse mai lungi si durerea de spate si maini incepuse sa-si spuna cuvantul. Incep prin a spune ca este o motocicleta confortabila,manevrabila,plina de electronica,cuplu mare,dar se simte lipsa de putere comparativ cu o sportiva.Am facut aprox 1000 km cu ea pana acum,vedem cum se comporta pe viitor. Daca sunt persoane care vor mai multe detalii in vederea achizitionarii unei astfel de motociclete,incerc sa ajut cu informatii cat de mult pot. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Allexey Postat Iunie 19, 2024 Share Postat Iunie 19, 2024 Sa o stapanesti sanatos! Faina jucarie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iunie 19, 2024 Share Postat Iunie 19, 2024 On 6/3/2024 at 8:25 PM, Mihai Catalin said: dar se simte lipsa de putere comparativ cu o sportiva. Nu prea ai nevoie de mult power pe naked, ăla e util doar la viteză de vârf (autostradă, circuit). Ai MT-10 cu mai multă putere, dar aia e mai plictisitoare decât asta și simțitor mai grea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andy07 Postat Iulie 31, 2024 Share Postat Iulie 31, 2024 On 6/3/2024 at 8:25 PM, Mihai Catalin said: Salutare tuturor,incep acest topic pentru a-mi putea spune parerea despre noua mea motocicleta si pentru a putea da sfaturi celor din propria experienta celor care vor sa-si achizitioneze pe viitor acest model. Am trecut de la 2 sportive(Suzuki GSXR 600 K5 si Honda Fireblade 2010)la acest ,,dragut'' naked pentru ca fac curse mai lungi si durerea de spate si maini incepuse sa-si spuna cuvantul. Incep prin a spune ca este o motocicleta confortabila,manevrabila,plina de electronica,cuplu mare,dar se simte lipsa de putere comparativ cu o sportiva.Am facut aprox 1000 km cu ea pana acum,vedem cum se comporta pe viitor. Daca sunt persoane care vor mai multe detalii in vederea achizitionarii unei astfel de motociclete,incerc sa ajut cu informatii cat de mult pot. Salut. Sa o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea. Mi-o doresc si eu, ca prima motocicleta. Sunt curios cum se procedeaza pe la noi cu vanzarile moto. Presupun ca ai cumparat-o de noua ? Ti-au oferit ceva discount ? Pretul in momentul de fata este 11.000. stock Mi-am configurat-o putin pe site la Yamaha, am ajuns la 12958,94 , ma pot lipsi de multe daca nu imi ofera un discount serios :)) ( https://www.yamaha-motor.eu/ro/ro/motorcycles/hyper-naked/pdp/mt-09-2024/?configurator=on#{"sku":"2024-MT09-DBNM8","productModelCode":"MT09","productModelYear":2024,"productName":"MT-09","colorId":"DBNM8","parts":[{"part":"BME-FSTPD-00-00","variant":"BME-FSTPD-00-00"},{"part":"BME-RFFCL-00-00","variant":"BME-RFFCL-00-00"},{"part":"BEB-RFFBL-00-00","variant":"BEB-RFFBL-00-00"},{"part":"B7N-FCHAD-00-00","variant":"B7N-FCHAD-00-00"},{"part":"BEA-H6600-00-00","variant":"BEA-H6600-00-00"},{"part":"BAT-H7253-00-00","variant":"BAT-H7253-00-00"},{"part":"BME-FUSBB-R0-00","variant":"BME-FUSBB-R0-00"},{"part":"YME-FLB2F-20-00","variant":"YME-FLB2F-20-00"},{"part":"YME-FLB2R-20-00","variant":"YME-FLB2R-20-00"},{"part":"BME-247E0-A0-00","variant":"BME-247E0-A0-00"},{"part":"BME-247C0-A0-00","variant":"BME-247C0-A0-00"},{"part":"YME-F2960-20-00","variant":"YME-F2960-20-00"},{"part":"BME-283J0-00-00","variant":"BME-283J0-00-00"},{"part":"BME-283L0-00-00","variant":"BME-283L0-00-00"}]} ) Chestiile care conteaza pentru mine; - Incarcator rapid usb-c - Sa confort + pasager - Baza + parbriz inaltat pe care sa il montez la iesiri din oras - Ma gandesc si la mansoanele incalzite pe viitor. Am fost la cei de la dual motors in buc sa o vad si am "probed" ceva intrebari. Din ce am inteles, nu ofera discount la motociclete, dar ofera "un mic discount" la accesorii. Daca iti gasesti timp, sper sa imi impartasesti procesul de achizitie Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat August 1, 2024 Share Postat August 1, 2024 (editat) La 03.06.2024 la 20:25, Mihai Catalin a spus: fac curse mai lungi si durerea de spate si maini incepuse sa-si spuna cuvantul Și ești convins că un naked e varianta optimă pt drumuri mai lungi? Acum 14 ore, Andy07 a spus: Mi-o doresc si eu, ca prima motocicleta E fix ce trebuie... Acum 14 ore, Andy07 a spus: Chestiile care conteaza pentru mine; - Incarcator rapid usb-c -... Prima prioritate e trăznet. Editat August 1, 2024 de ENEOS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Flying Dutchman Postat August 1, 2024 Share Postat August 1, 2024 1 hour ago, ENEOS said: E fix ce trebuie... Nu mai spune prostii, zi-i baiatului sa ia R1. 1 hour ago, ENEOS said: Prima prioritate e trăznet. E nevoie de curent sa alimenteze camera care sa filmeze cum taiem curbele vitejeste! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SONYC Postat August 1, 2024 Share Postat August 1, 2024 Acum 3 ore, ENEOS a spus: Și ești convins că un naked e varianta optimă pt drumuri mai lungi? Ce are domne naked-ul pentru drumuri lungi? Tine de constructia fiecaruia pana la urma. Eu unul ma impac foarte bine cu naked-ul pe distante mari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat August 1, 2024 Admin Share Postat August 1, 2024 Modelele MT de la Yamaha știu că au probleme din cauza gâtuirii motoarelor ca să respecte normele euro. Se manifestă prin mers care nu este rotund, constant, este neregulat. Se simte asta mai ales în oraș, când e greu de găsit un mix între accelerație și ambreiaj și drumul este chinuitor. Reacții bruște la acționarea și închiderea gazului, care pot fi periculoase în virajele strânse. Frână de motor abruptă. Toate astea se rezolvă oarecum cu resoftare. Ai sesizat asa ceva ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat August 1, 2024 Share Postat August 1, 2024 (editat) După 2017 s-au mai cizelat. Frână de motor?!? Slabă față de ce am avut până acum, în nici un caz violentă. Editat August 1, 2024 de ENEOS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
user_friendly Postat Ianuarie 11 Share Postat Ianuarie 11 La 01.08.2024 la 13:01, l.u.v a spus: Modelele MT de la Yamaha știu că au probleme din cauza gâtuirii motoarelor ca să respecte normele euro. Se manifestă prin mers care nu este rotund, constant, este neregulat. Se simte asta mai ales în oraș, când e greu de găsit un mix între accelerație și ambreiaj și drumul este chinuitor. Reacții bruște la acționarea și închiderea gazului, care pot fi periculoase în virajele strânse. Frână de motor abruptă. Toate astea se rezolvă oarecum cu resoftare. Ai sesizat asa ceva ? Salutare, Ai idee unde pot face o resoftare in Bucuresti? Vesnica problema cu acceleratia aia ciudata, te smuceste la accelerare/decelerare. Din ce am citit, problema este cu taierea carburantului cand inchizi/deschizi acceleratia. Am inteles ca se pot modifica ceva parametrii pt a remedia problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Ianuarie 11 Share Postat Ianuarie 11 Sper să nu greșesc: https://goracing.ro/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Ianuarie 11 Admin Share Postat Ianuarie 11 Acum 42 minute, user_friendly a spus: Salutare, Ai idee unde pot face o resoftare in Bucuresti? Vesnica problema cu acceleratia aia ciudata, te smuceste la accelerare/decelerare. Din ce am citit, problema este cu taierea carburantului cand inchizi/deschizi acceleratia. Am inteles ca se pot modifica ceva parametrii pt a remedia problema. Salut! Da, de acolo provin problemele și mersul neregulat. Sună-l pe Geo din partea lui Luigi. O să ai o cu totul altă motoretă după resoftare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
user_friendly Postat Ianuarie 11 Share Postat Ianuarie 11 Multumesc mult pt contacte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Ianuarie 12 Admin Share Postat Ianuarie 12 Cu plăcere! Merită cu prisosință investiția în resoftare, mai ales dacă ai și evacuare aftermarket. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pierrotlefou Postat Ianuarie 12 Share Postat Ianuarie 12 (editat) Acum 12 ore, l.u.v a spus: Salut! Da, de acolo provin problemele și mersul neregulat. Sună-l pe Geo din partea lui Luigi. O să ai o cu totul altă motoretă după resoftare. Recomand!!! Resoftare facuta de Geo, pe un Suzuki Bandit 1250, la pachet cu o toba Storm by Mivv. Asa am trecut de la Mig-29 la F-16. Editat Ianuarie 12 de pierrotlefou Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andy07 Postat ieri la 10:19 Share Postat ieri la 10:19 On 8/1/2024 at 8:26 AM, ENEOS said: Și ești convins că un naked e varianta optimă pt drumuri mai lungi? E fix ce trebuie... Prima prioritate e trăznet. Let me feed the trolls; Nu am spus niciodată ca aceea este prima prioritate, ci am enumerat, cu ce doresc sa accesorizez motocicleta din start. Sau daca vrei accesorii OM. Anywho, Am observat ca ai doar replici acide prin toate topicurile asa ca nu are rost sa alimentez... Ma asteptam doar la mai mult suport din partea comunitatii si la cat mai multe raspunsuri pe intrebarea adresata, dar asa e cand vulpea nu ajunge la struguri ... Multumesc Hai totusi sa contribui si eu pozitiv, dupa experienta avuta in achizitionarea noii motociclete. Eram "fiert" pe MT-09 ( si inca sunt ) dar noul model 07, m-a atras f mult din punct de vedere estetic, practicalitate si faptul ca au adus electronica de pe 09 pe ea. Am luat in calcul si pretul de achizitie, o diferenta de 3k € si am zis ca pentru primul moto, pot capata experienta la un pret mai redus. Am primit cea mai buna oferta de la importatorul oficial Yamaha Romania. Un MT-07 2025, prima unitate de altfel, vanduta in RO. Am achizitionat-o cu o reducere si instalarea accesoriilor gratuit in reprezentanta. PRIMUL accesoriu ca importanta a fost sa confort, pilot + pasager, suportul de parbriz + deflector (protectie vant ), tail tidy, incarcator rapid USB-C ( ca sa pot alimenta camera 360 cand merg regulamentar ) , Semnalizatoare LED+ fata si spate. Am cumparat crash paduri de la SW-Motech care mi-au fost instalate de catre ei, fara extra cost. Urmeaza la revizia de 1k/KM sa instalez semanalizatoarele si tail tidy-ul, pentru ca nu aveam inca modulele pentru semnalizatoare ce iti sting pozitia in momentul in care semnalizezi. Mi-au venit componentele, urmeaza sa le confectionez in curand. Am sa revin cu un update dupa instalare. Pretul total a fost putin peste 9k €. Si sunt super incantat de ea. Sper sa va placa pozele. 20250313_152746.mp4 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Flying Dutchman Postat ieri la 17:01 Share Postat ieri la 17:01 (editat) Let me answer the troll: Dragule ce intrebare ai adresat? Si cui? In primul tau post ai pus doua intrebari, ambele adresate initiatorului acestui topic, initiator care nu a mai trecut nici pe aici si nici prin forum. Si ai mai spus cate ceva despre niste accesorii pe care le doresti. Faptul ca vrei o motocicleta de 120HP ca incepator si primul lucru pe care ai de gand sa-l pui pe ea este un incarcator USB nu poate genera decat zambete si glume. Ceea ce s-a si intamplat. @ENEOS are niste cazane obosite , dar eu am un MT-07 model de acum cativa ani si ajung la struguri destul de usor, chiar relaxat. Nu ai contribuit cu nimic pozitiv la topicul de fata (si nici eu ), pentru ca acest topic este despre MT-09. Ai facut insa un singur lucru bun, si anume ai luat MT-07 si nu MT-09 ca prima motocicleta. MT-07 este mai “smooth” si mai iertator cu novicii decat fratele mai mare. Ai cumparat in schimb o motocicleta urata-n draci si ai uratit-o si mai mult cu parbrizul ala. De fapt, singurele accesorii utile pe care le-ai luat sunt crash-pad-urile. Saua stock este mai mult decat ok, eventual putea fi modificata mult mai ieftin decat ce ai cumparat tu (nu spun nimic de saua pasager, eu merg mai mult singur); ar fi trebuit sa vezi cum te simti pe saua originala inainte de a comanda alta. Ceea ce numesti „deflector de vant” este o gluma proasta, singurul lucru bun pe care-l face este ca tine bordul curat de insecte, protectia oferita pilotului este zero. De unde stiu? Am avut ceva similar pe o alta motocicleta. Scopul pentru care l-am cumparat a fost chiar asta: sa protejeze de insecte, si asta a facut. Codita este o fudulie, la fel ca si semnalizarile LED si incarcatorul USB. Mai bine dadeai banii pe niste cursuri de perfectionare. Nu in ultimul rand, pozele sunt mai mult decat mediocre. Later edit: 6 hours ago, Andy07 said: Mi-au venit componentele, urmeaza sa le confectionez in curand. Care componente? Au venit, sau le confectionezi singur? Am uitat sa spun, sincer, sa o stapanesti sanatos! La multi kilometri in siguranta! Editat ieri la 17:02 de The Flying Dutchman Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andy07 Postat 20 ore în urmă Share Postat 20 ore în urmă 37 minutes ago, The Flying Dutchman said: Let me answer the troll: Ok, imi cer scuze eu, am crezut ca am sa primesc un altfel de sfat, sau cel putin ma asteptam la o alta abordare din partea comunitatii In speranta ca o sa ajute pe cineva, la un moment dat prin 2030 , 31 ( stii cum cauti topicuri si dai de un post din 2012 dar nu mai este relevant ) am lasat si eu un scurt sumar dupa experienta. Intrebarile mele au fost legate de achizitia unei motociclete noi. Nu stiam mai exact cum se procedeaza, credeam ca e ca la masini, pachete de optionale/accesorii si speram la mai multe raspunsuri, poate "constructive" si experientele altor Am incercat sa contribui printr-un rezumat scurt, cum am achizitionat-o si cu ce am accesorizat-o, si in mare, ce +uri am avut in detrimentul altor dealeri. Nu este asa inspaimantator pe cat credeam. Da ... designul nu este pe gustul tuturor si frumusetea este in ochii posesorului, nici mie nu imi plac chopperele, dar fiecare cu "pasarelele lui", pasiunile si placerile... De acord cu tine, ca "deflectorul "nu este deflector si mai degraba mic umbritor de bord si protector de insecte, l-am numit asa pentru ca asa este specificat pe site-ul yamaha, in spectrum sa inteleaga oricine, tot ce este momentan aftermarket este si mai urat, IMO. nici mie nu imi place asa mult, dar pana vine urmatorul.... Realizez ca sunt pe un naked din start si nu o sa am protectie de vant eficienta... ever. Like IT GON ! Am dat comanda de "vizorul din aluminiu", sa vedem daca mai schimba aspectul .... ma uit de 2 luni de manete shorty si protectie de radiator. Dar modelul fiind nou, nu gasesti, iar cele din 24' nu se potrivesc cu RM53/54 Cursul de perfectionare este programat peste 1 luna jumatate cand revin din vacanta ... sunt perfect constient de aptitudinile mele si "capacitatile" celorlalti participanti la trafic si merg foarte defensiv chiar si cu masina. Am mai absolvit scoala moto in 2006 ( pe bune, nu pe semnat fisa dupa 5 sedinte cum se practica in anii aia ) dar din motive personale nu am dat examenul atunci si scoala s-a anulat. Pe buna dreptate, mai bine, atunci eram young, dumb and full of cum si aveam in cap doar R1-uri, ninja-uri KLM si CRB-uri 1k RRRrrr. Am precizat despre accesorii ca sunt unele ca incarcator, il vroiam pe cel original, nu vreau sa pun toate chinezarii ieftine, tail tidy-ul il prefer pe cel OM ca design pentru ca este modular si il poti instala lung sau sub codita depinde de anotimp, iar despre semnalizatoare/pozitii, am mers pe LED+ pentru siguranta, sa fiu cat mai vizibil in trafic... cred ca cea mai horror imagine in mintea mea si a multora este sa fii lovit in spate. Saua este mult mai confortabila decat cea de baza, le-am probat pe ambele si pe langa confort este si mai grippy, Toate accesoriile au fost gandite, analizate pentru cerintele si nevoile personale, am apelat la forum mai mult de curiozitate, sa imi formez o idee de ce beneficii si obligatii ai atunci cand cumperi de la dealer, spre exemplu un alt dealer imi oferea 10% discount la accesorii dar instalarea lor ma costau la ei intre 900-1200 lei. Alt dealer mi-a cerut ca prima servisare sa se faca la ei si nu imi ofereau discount la moto, un voulcher de magazin ptr echipament de 145€ daca imi aduc bine aminte. Dar am vrut sa aud si experienta altora, ca nu toti avem Golf 4 la vanzare ... Modulurile pentru semnalizatoare sunt asamblate de mine. dupa ce am gasit niste fisiere open source Am plasat comanda pentru PCB-uri, am cumparat SMD-uri, le-am lipit, urmeaza testele saptamana urmatoare daca imi gasesc timp. Ar trebuii sa dea aproximativ urmatoarele rezultate ; doar ca in cazul celor pe care eu le fac, lumina de pozitie o sa isi revina treptat la luminozitatea maxima dupa ce intrerupi semnalizarea, iar fiecare lampa v-a avea propriul modul. asa nu nu vor taia ambele lampe pe fata/spate ci doar lampa cea care semnalizeaza. Iti multumesc pentru urari, iti urez asemenea drumuri bune si sanatate si sa reamintim tuturor ca e gratis sa fii bun! Stiu ca e greu la noi dar, Karma is around the corner ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SONYC Postat 11 ore în urmă Share Postat 11 ore în urmă Acum 8 ore, Andy07 a spus: Karma is around the corner ! Adevarat! Alte lucruri la fel de adevarate: > nu exista sectiune de romgleza pe acest forum, prin urmare ori inveti sa te exprimi in limba materna, ori muta topicul pe sectiunea de engleza daca crezi ca o stapanesti > ai foarte multe greseli gramaticale, un aspect care ar trebui sa te preocupe mai mult decat modulele pentru semnalizare > piesele sunt OE/OEM sau aftermarket, nu OM, sau altfel spus, nu utiliza cuvinte al caror sens nu il intelegi > semnalele led nu te fac mai vizibil in trafic, e o falsa impresie > manetele scurte nu te ajuta cu absolut nimic din punct de vedere functional, ba' din contra > renunta la aroganta, nu e deloc constructiva pentru tine, de aici si raspunsurile pe care le primesti Ti-ai luat mobra, foarte bine, felicitari! Acum pune 5k pe anvelope si revino dupa cu intrebari, fara doar si poate se va gasi cineva sa iti raspunda. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ingineru Postat 10 ore în urmă Share Postat 10 ore în urmă Salutare. Mă bag și eu în seamă și zic că deținătorul MT-07 ar fi fost mai indicat și util să intervină pe un topic de MT-07 sau să creeze unul al lui. Eu de exemplu am crezut că este despre MT-09 și de aceea am intrat. Am avut prima moto un MT-07 și o consider excelentă pentru început, însă pe măsură ce se adună kilometri este posibil să se dorească mai mult. Pentru oraș este excelentă, pentru drumuri lungi (>300km)....te cam obosesc bine curenții/turbulențele de aer de la camioanele/mașinile depășite, dacă mai este și vânt lateral, se cam ajunge obosit bine la destinație, dar rezistența depinde și de fiecare persoană. Nici șaua nu m-a dat pe spate. Așa cum au spus și ceilalți, așa zisul parbriz/deflector nu ajută motociclistul la vânt deloc. Iar dacă înălțimea utilizatorului este peste 1,85m, prietenia cu moto este posibil să înceteze mai repede decât își imaginează cineva înainte de a o cumpăra. Eu am 1,90m și mă simțeam ca o barză luată de vânt (am și picioare lungi ) când ieșeam la drumul mare. Din punctul meu de vedere nu merită cheltuit aiurea pe protecții la vânt pe moto de acest tip, eu am încercat tot felul de parbrize/deflectoare și la unele parcă era mai rău față de varianta fără nimic - bani aruncați aiurea care nu se recuperează. Una peste alta, mi-a plăcut mult, dar n-a fost să fie pe termen lung. Odată cu trecerea timpului, am constatat că îmi plac drumurile mai lungi, vârsta și spatele cerea și ceva confort așa că am trecut la altceva. Oricum kilometri mulți fără probleme! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.