Adrian M. Postat Iulie 30 Share Postat Iulie 30 Salut Vandut tracerul 9gt, scuterul. Dileme dileme. Ba ca iau tiger 1200 2021, ba ca iau 2022 modelul actual,ba ca iau 1290 sas, ba gs, ba pe x ba pe y. Apoi m a pus pacatul sa o gasesc pe asta. Nenorocirea rosie!! 2021, modelul v4 simplu, 12000 km, garantie inca un an. Extra,cutii plus topcase,sei si mansoane incalzite, tank bag, akrapovici. Qs comandat de vanzator, zice ca mi l da si pe ala cand vine. O sa i mai pun eu un crashbar, ungator lant, daca va fi nevoie parbriz mare touring, si cam atat. Momentan ii bag un deget in toba si sar in sus,ca permisul revine pe 13 august. A, si vrea revizie, desi a avut revizie facuta in 07.2023 la 7500 km, iar eu stiam ca e la 2 ani/15000km, ca se tot laudau cu asta. Vedem ce zice ducati. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iulie 30 Share Postat Iulie 30 sa-mi bag pla ultima postare inainte sa inchid topicul tracerului Multistrada V4... called it! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALEX-Guzzista Postat Iulie 30 Share Postat Iulie 30 Frumoasa Italianca …..si dotata…si putin calarita si inca in garantie… Daca si pretul a fost bun…..so calaresti sanatos. Eu sunt fan motoare in V,dar sincer nu imi place zornaitul ala specific Ducati,ce am mai auzit eu asa pe strada,dar nu stiu cum e asta a ta. Si eu am ajuns proprietar de Moto Guzzi,cautand Suzuki Intruder,si alte cruisere…. Nu regret nici o clipa alegerea facuta in cazul meu ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Iulie 31 Autor Share Postat Iulie 31 Acum 8 ore, Cavaleru a spus: sa-mi bag pla ultima postare inainte sa inchid topicul tracerului Multistrada V4... called it! Yesssssssss Acum 8 ore, ALEX-Guzzista a spus: Frumoasa Italianca …..si dotata…si putin calarita si inca in garantie… Daca si pretul a fost bun…..so calaresti sanatos. Eu sunt fan motoare in V,dar sincer nu imi place zornaitul ala specific Ducati,ce am mai auzit eu asa pe strada,dar nu stiu cum e asta a ta. Si eu am ajuns proprietar de Moto Guzzi,cautand Suzuki Intruder,si alte cruisere…. Nu regret nici o clipa alegerea facuta in cazul meu ! Salut. A fost bun si pretul... Motoreta a fost 23k noua in dec 2021. Iar eu am luat o foarte avantajos raportat la pretul de achzitie si buget. Da, are inca zornaitul ala ducati. Mult redus fata de v2uri, dar inca stii ca i ducati:)) Diferita tare. Dar in bine. Am nevoie de niste timp sa ne impreietenim. Setat ducati willi control pe modul panica:))) e jale cu ea daca dai gaz..jaaaale Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALEX-Guzzista Postat Iulie 31 Share Postat Iulie 31 1 oră în urmă, Adrian M. a spus: Setat ducati willi control pe modul panica:))) e jale cu ea daca dai gaz..jaaaale Motorul in V,e periculos daca iti aluneca mana pe gaz. Bine ca acum au controlul tractiunii. Si ai de “mestecat”mai mult in viteze ca nu este asa permisiv ca cel 4 in linie,trebuie tinut intr-o anumita zona de turatie,imediat il simti ca nu ii place turatia prea joasa,iar cea prea ridicata nu e indicata decat la nevoie. Bine ca acum au 6 trepte,ar trebui cutie cu 7-8 trepte la V-uri,mai ales cele puternice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iulie 31 Share Postat Iulie 31 Acum 29 minute, ALEX-Guzzista a spus: Motorul in V,e periculos daca iti aluneca mana pe gaz. Bine ca acum au controlul tractiunii. Si ai de “mestecat”mai mult in viteze ca nu este asa permisiv ca cel 4 in linie,trebuie tinut intr-o anumita zona de turatie,imediat il simti ca nu ii place turatia prea joasa,iar cea prea ridicata nu e indicata decat la nevoie. Bine ca acum au 6 trepte,ar trebui cutie cu 7-8 trepte la V-uri,mai ales cele puternice. cred ca vorbesti in necunostinta de cauza. V4 are cuplu de jos e mult mai ok ca un 4in linie la turatii mici. si nu, nu ai nevoie de 7-8 trepte, ca daca era nevoie le puneau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Flying Dutchman Postat Iulie 31 Share Postat Iulie 31 57 minutes ago, Cavaleru said: V4 are cuplu de jos Confirm si aprob pozitiv. Valabil si pentru V2. On topic: OP, s-o stapanesti sanatos si fara incidente. Am vazut ce poate face, am niste prieteni italieni cam nebuni de felul lor si m-au speriat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat Iulie 31 Share Postat Iulie 31 Acum 2 ore, Cavaleru a spus: cred ca vorbesti in necunostinta de cauza. V4 are cuplu de jos e mult mai ok ca un 4in linie la turatii mici. si nu, nu ai nevoie de 7-8 trepte, ca daca era nevoie le puneau Am mers cu asta si la fel mi s-a parut si mie ca trebuie schimbat des si nu ii place jos in ture. Bine eu am mers cu V4 Rally nu V4 simplu care poate are alta mapare. @Adrian M. Sa o stapanesti sanatos si fara incidente sau recall-uri!! Bestia rosie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ribo Postat Iulie 31 Share Postat Iulie 31 altceva ba tata baaa asa da ......visez si eu la o d-asta. Cat a costat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shashka Postat Iulie 31 Share Postat Iulie 31 Frumoasa tare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALEX-Guzzista Postat Iulie 31 Share Postat Iulie 31 (editat) Acum 5 ore, Cavaleru a spus: cred ca vorbesti in necunostinta de cauza. V4 are cuplu de jos e mult mai ok ca un 4in linie la turatii mici. si nu, nu ai nevoie de 7-8 trepte, ca daca era nevoie le puneau Poate nu m-am exprimat bine,la cuplul livrat la turatie joasa ma refeream,mai ales daca vii de pe ceva motor cu 4 in linie. Am avut SS de 1000 ,2 in V si la o anumita turatie parca intra NOS-ul,atat era de brutal cuplul (Suzuki TL 1000 R) Editat Iulie 31 de ALEX-Guzzista Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Iulie 31 Share Postat Iulie 31 sa o plimbi sanatos am avut ocazia sa alerg modelul inclusiv 2024 arde la bulane de rupe nu i o moto de oraș papa la consumabile de rupe bagi mana în gaz pleacă super însă o sa te rupă în service ceva wow pentru oamenii cu bani dacă aș avea banii ăștia...sa o iau noua ...`nu aș lua o Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat Iulie 31 Share Postat Iulie 31 Acum 2 minute, Sergio1234 a spus: Superba motocicleta, dar in ceea ce priveste cuplu, e mai mult pe hartie decat in realitate. Sub 4000rpm nu prea are cuplu si tremura bine de tot daca esti cat de cat subturat. Deci da, faci joc de glezna de ajungi balerina, dar quickshiftul e dementa. Arata demential, dar motorul nu e cel mai rafinat. Quickshifter superb de bun, moduri de condus foarte customizabile (iti recomand sa te bagi deja prin ele, ca is complet customizabile si cine stie ce a facut vechiul proprietar). Are ciclistica foarte buna, dar sa fie drumul neted pentru ca nu are telescop la ghidon si poti trai senzatii senzatii, mai ales daca esti intr-un mod sport pe curbe si dai de o bucata de drum rau. Motocicleta asta ori o vei iubi, ori o vinzi dupa 1 an si te orientezi catre bavarezi. Cam asa is toti Asta am observat si eu: quickshifterul probabil cel mai bun dintre toate motocicletele. Motorul oricum e diliu tare asa ca se va distra cu ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marchand Postat Iulie 31 Share Postat Iulie 31 Si eu am Multistrada V4 si nu simt sa ma arda la picioare . In oras se incalzeste , arata pe display temperatura motorului la 103 grade , se simte putin caldura dar nu suficient cat sa fie deranjant . A mea este model 2024 . 9 minutes ago, Sergio1234 said: Superba motocicleta, dar in ceea ce priveste cuplu, e mai mult pe hartie decat in realitate. Sub 4000rpm nu prea are cuplu si tremura bine de tot daca esti cat de cat subturat. Deci da, faci joc de glezna de ajungi balerina, dar quickshiftul e dementa. Arata demential, dar motorul nu e cel mai rafinat. Quickshifter superb de bun, moduri de condus foarte customizabile (iti recomand sa te bagi deja prin ele, ca is complet customizabile si cine stie ce a facut vechiul proprietar). Are ciclistica foarte buna, dar sa fie drumul neted pentru ca nu are telescop la ghidon si poti trai senzatii senzatii, mai ales daca esti intr-un mod sport pe curbe si dai de o bucata de drum rau. Motocicleta asta ori o vei iubi, ori o vinzi dupa 1 an si te orientezi catre bavarezi. Cam asa is toti Asta ca nu are cuplu sub 4000 de ture pur si simplu nu este adevarat . Eu am observat ca incepe sa tremure cand scazi sub 3000 de ture si doar daca nu ajustezi treapta in care esti cu viteza de deplasare. Trebuie sa schimbi mai des vitezele dar compenseaza quickshifter-ul care este excelent . Ca si ciclistica mie personal mi se pare ca este peste GS 1250 . Eu am trecut de la GS 1250 la Multistrada . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat August 1 Autor Share Postat August 1 Salut Sa le luam pe rand: 1-am dat 15k. Pentru una bucata dec 2021, garantie pana in dec 2025, si 12000km. Istoric , facturi,certificat garantie. Si moto a costat 23.5k noua 2-comparatia cu gs este inevitabila. Am facut o si eu. Cu s1000xr, cu gs1250, cu rt1250, ktm 1290, tiger 1200 gt /gt pro. Ktm e de departe cel mai misto din lista,cu tech pack activ. Dar nu s convins de fit and finish, de experienta detinerii unui ktm,si de service la ei. Apoi ,era 18k unul 2022, deci cu 3 k peste. Asa ca l am exclus. Initial eram pornit pe tiger 1200 , fie un alpine 2021-modelul anterior-dar e mai greoi si mai balena,fie un 2022 gt pro sh. Asta 2022 imi place,am mers,stiu cum e. Dar iar, se ducea in 17.5 unul cu km putini. Si motorul e totusi bazaicios datorita aprinderii specifice t. Cardanul are backslash marisor in inferioare. Rtu 1250 e foaaarte misto. Chiar imi place si motor si cutie. Se simt mai bine pe rt decat pe gs. Ajuta sasiu plus greutatea suplimentara. Dar e prea balena totusi pt ce vreau eu de la moto-sa fie dinamica! Gsu,bata l vina. Am tot probat si am tot cochetat. Insa 1250 ul inca il gasesc agricol, motor cutie qs. Tot are niste vibratii,paraieli,clancanituri, bazaieli,care apar cand incepi sa l agiti/tirezi mai tare. Culmea, am spus deja ,pe rt se simte diferit. Da , e comod, e suspensia aia care te izoleaza deasfalt-insa mie imi place sa simt ce face roata fata. Si cea mai mare problema, este scump unul comparabil ca an/km era spre 19k. Mult peste 15. Mi se pare o gluma proasta sa zicem ca ducati e scump la intretinere dar bwm e bun ca esti zgarcit:))) am avut bmw, si am vazut ce inseamna service la bmw. Deci nu ma sperie Ducati. Da,stiu, e super setos motorul-nu imi pasa!! L am luat ca atunci cand ies cu el,sa braaaap, v4. Aia e, 7l consum mixt. Si da,e mai mofturos la piese. Dar nu are desmo, si reviziile sunt la 15000( 1200 lei una cu factura, va arat) sau la 45k joc supape. 3-motorul e inca specific ducati. Dar nu la nivel de v2. Ala era spartan,clantanitor, dur si abrupt. V4 e alta liga. Merge lin. Doar sa alegi ca rider mai atent un pic vitezele. Nu ma deranjeaza asta. Sa,nu e gsu care merge in treapta 5 cu 30 la ora. Asta merge in 3. Aia e. Eu astept insa un qs calumea la bmw pe gs, si dupa discutam nu tremura sub 3000 rpm, cel putin exemplarul meu. Sub 2000 da, incepe sa fie un lumpy. Don t care, braaaaaap! 4-manevrabilitate. Fuuuckin awesome! Combinatia de roti sasiu geometrie ghidon super lat-cred ca e mai lat decat la gs , distributie greutate,face moto foarte misto manevrabila. Sta pe trasa bine, raspunde bine la ce input ii dai. Comparabil cu gs. Dar trebuie sa merg eu cum trebuie cu multi si revin. 5-modelul v4 simplu vine cu suspensie marzocchi, fara partea electronica, activa. Insa Este o suspensie de calitate, full reglabila fata spate. Deja imi place cum se simte,pe reglajele din fabrica. La fel ,necesita mers si vazut. 6-e misto caracrerul Jekyl and Hyde al multi. Mod sport, touring, urban,enduro. In toate modurile poti regla motorul, cat si cum sa dea, abs, traction, anti wheelie. Si da,e whelli machine rau de tot! Dar dam anti whili mai panicos in prima faza, pt obisnuire. Daca voi simti nevoia de amortizor ghidon, voi cumpara unul. Dar mai intai, voi vedea ce si cum , privind suspensia, si posibilitatile de reglaje. Probabil voi si merge la cineva priceput in ale suspensiei, sa imi faca un setup. Asa, sa vad vs ce obtin eu. Dar asta dupa niste km. 7-drlurile vin din fabrica pe manual. Faza scurta led, lunga halogen la v4 simplu. Par ok, pana nu vad pe intuneric nu zic nimic. 8-caldura. La fel,trebuie probata. Voi reveni asupra acestui aspect. Insa clar,nu am luat o ca moto de oras, pt asta aveam scuter...pe care l foloseam si nu prea. Nu ma ingrijorez atat de tare. Ps-iar revin la comparatia cu gs/ktm 1290. Una subiectiva. Pare rau,dar e urat cu spume si gsu-un aspect utilitar,dar urat cu spume, si ktmu cu farul ala. Italianca mea detinuta de nemti este fuuuuckin hooot. N am avut pana acum moto atat de sexi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Flying Dutchman Postat August 1 Share Postat August 1 Si eu care credeam ca cel mai important este sa ajunga inapoi acasa sanatos! On topic: 3 hours ago, Adrian M. said: nu e gsu care merge in treapta 5 cu 30 la ora. Bine spus, cu referire la livrarea cuplului mentionata mai sus in topic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat August 1 Autor Share Postat August 1 Plimbat, dupa data de 13. of. Daca n-am fost cuminte...acum stau si ma uit la moto. o gadil la akrapovici :)))) si cam atat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat August 1 Share Postat August 1 Mișto rău animalul, să-l porți cu plăcere pe oriunde îți vei dori! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat August 1 Share Postat August 1 Acum 1 oră, Adrian M. a spus: Plimbat, dupa data de 13. of. Daca n-am fost cuminte...acum stau si ma uit la moto. o gadil la akrapovici :)))) si cam atat. cum e asta, sta staru porno in parcare asteptandu-te si tu... gioco din mano Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat August 1 Autor Share Postat August 1 Acum 3 ore, Cavaleru a spus: cum e asta, sta staru porno in parcare asteptandu-te si tu... gioco din mano tu n-auzi ca imi vine sa bag dejtu in toba...pfff :)))) e grele....nu asa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hora09 Postat August 1 Share Postat August 1 Misto! Bogatie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat August 1 Share Postat August 1 Misto trompeta! Am incercat si io marea cu deshtu' cu un Pikes Peak mai vechiutz. Daca ar fi fost buget disponibil ar fi impartit garajul cu restul de troace. Ce mi-a placut, hooligan mode cand tragi de gaz ca tampitu', ce nu mi-a placut e ca nu se impaca cu mersul la pas prin inghesuiala. Sa-l posezi fericit! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat August 1 Share Postat August 1 Și eu am observat că de la 1000 cc în sus e că dreq in aglomerație, mers la pas, se încălzește în draci, tremură inclusiv cu pinion de 16, în locul celui original de 17 (V-strom 1000 L4). Părerea mea: ce e peste 500 cc, în oraș se încinge în draci. La drum întins ies dracii din ea și râzi ca prostul când tragi de gaz. A mea e puișor pe lângă MTS, dar tot îmi pune un rânjet tâmp pe meclă atunci când bruschez accelerația. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat August 2 Autor Share Postat August 2 Acum 12 ore, DKW a spus: Misto trompeta! Am incercat si io marea cu deshtu' cu un Pikes Peak mai vechiutz. Daca ar fi fost buget disponibil ar fi impartit garajul cu restul de troace. Ce mi-a placut, hooligan mode cand tragi de gaz ca tampitu', ce nu mi-a placut e ca nu se impaca cu mersul la pas prin inghesuiala. Sa-l posezi fericit! Multam! Pikes e dileala, facuta pentru strada 100%. Iar v2 ul e huligan direct. dar da, e mult mai pretentios la mers in turatii joase. MAAAARE diferenta intre v2 si v4. In cazul meu,va vedea oras rar,asa, doar de nevoie cand si cand. Iar cand afara sunt 38 de grade eu oricum evit 2 roti , ca s rau de caldura. Acum 10 ore, Lucian_M a spus: Și eu am observat că de la 1000 cc în sus e că dreq in aglomerație, mers la pas, se încălzește în draci, tremură inclusiv cu pinion de 16, în locul celui original de 17 (V-strom 1000 L4). Părerea mea: ce e peste 500 cc, în oraș se încinge în draci. La drum întins ies dracii din ea și râzi ca prostul când tragi de gaz. A mea e puișor pe lângă MTS, dar tot îmi pune un rânjet tâmp pe meclă atunci când bruschez accelerația. Eu unul n-am mers cu nici o moto care sa nu se incinga vara in oras/trafic. Da, cel mai incins a fost pe v2 ul de pe multistrada, ala de 950. Ala , cu cilindrul 2 sub sa, iti cocea oole. De aia nici nu mi-am luat acum aproape 3 ani, si am ales atunci tracer 9 in loc. Oricum, sunt tare curios sa vad efectiv cum e cu doua radiatoare separate stanga dreapta, cu ventilatoarele care sufla spre exterior lateral, cu prizele de aer aditionale. Per ansamblu pare, cel putin pe hartie, ca au stat si au gandit mult cum sa gestioneze caldura generata de v4-inclusiv prin faptul ca 2 cilindri se opresc, cei de pe spate, cand stai. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat August 2 Share Postat August 2 Aaaaaaaa, mișto feature!!! Nu știam de chestia asta, mi se pare foarte utilă. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.