yuk Postat Noiembrie 13, 2012 Share Postat Noiembrie 13, 2012 ce iarna !? cum da muca, ies si eu cu mobra 20-30km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Atti the Hun Postat Noiembrie 15, 2012 Share Postat Noiembrie 15, 2012 (editat) Motorul nu se porneste iarna ptr ca se face condens aiurea + pornirile la rece afecteaza motorul.Primavara cand se porneste in schimb daca esti paranoic ii pui un pic de ulei in capul pistonului si invarti motorul fara buji de 2-3 ori. Depinde ftr mult de locul unde se tine motorul,daca se tine la loc cald efectiv nici nu ai treaba cu majoritatea lucrurilor,doar va dati intalnire la primavara . Cele scrise mai sus intradevar au un efect,insa NU un efect extrem semnificativ deci si cei care fac nimic nu o sa fie super afectati fata de cei care o fac . Editat Noiembrie 15, 2012 de Atti the Hun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MirceaRM Postat Noiembrie 20, 2012 Share Postat Noiembrie 20, 2012 Salutare motociclisti! Ce am citit aici ma crucit, majoritatea sunt prostii. Va dau reteta mea: schimbati uleiul, ungeti lantul, umpleti rezervorul de benzina, asta este tot. Iar odata pe luna o porniti cate 20 min. Cei care aveti racirea pe apa, puneti antigel. Bafta! Sfaturile tale se incadreaza in aceeasi categorie: prostii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
northern_freyja Postat Noiembrie 20, 2012 Share Postat Noiembrie 20, 2012 Ce parere aveti despre golirea carburatorului peste iarna ca sa nu se depuna nimic in el? Stabilizator in benzina? Cica are acelasi efect. Motocicleta se duce in garaj si o pornesti la primavara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat Noiembrie 20, 2012 Share Postat Noiembrie 20, 2012 care e faza cu stransul franelor totusi? strans cu un elastic manetele sau cum? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
burtosu Postat Noiembrie 20, 2012 Share Postat Noiembrie 20, 2012 Cu elastic de par si bighudiuri pe cabluri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat Noiembrie 20, 2012 Share Postat Noiembrie 20, 2012 ma gandeam la elastic de bani....dar tre sa fac rost de bani ca sa primesc elastic de-ala....lamurita treaba asta dar care e rolul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuckeru Postat Noiembrie 20, 2012 Share Postat Noiembrie 20, 2012 Timpenii si demente,sa-i scoti benzin din carburator,doar ai dai drumu putin la benz si lasi sa umple carb la loc,alta timpenie sa-i pu-i ulei in capul pistonului asta-i dementa mare uleiul ala o sa se transforme in calamina arsa pe piston cu timpul o sa faca autoaprindere si motoru o sa mearga si dupa ce-i ie-i contactul iar daca se desprinde de pe pist sau camera de ardere e ca si cum ai pune nisip in motor,noroc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
burtosu Postat Noiembrie 20, 2012 Share Postat Noiembrie 20, 2012 Motocicletele se baga la iernat.Sub nici o forma numai trebuiesc pornite pana la deschiderea sezonului(de vanatoare),risc foarte mare de explozie a motorului.Se da totul cu vaselina si se inveleste in ziare,sa nu faca condens.Se baga ulei in toate gaurile si elastice pe unde poti(care are bani elastice de bani care nu ....a pus-o)Baa ati inebunit daca am 2 zile pe luna cu plus o pornesti si merii naibi cu ea.Sau iarna nu sunt terase? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hyena986 Postat Decembrie 1, 2012 Share Postat Decembrie 1, 2012 E primu an cu motocicleta, vine acum iarna trebuie sa o pregatesc... Am experienta anilor trecuti in care am pregatit rabla din dotare (masina) pt iarna (nu merg cu masina iarna). Pregatirea consta in urmatoarele eventual sa imi spunet daca e ceva care nu se aplica si la motociclete: 1. obijnuiam sa scot bateria dar mi-am cumparat un redresor CTEK si acum sta mereu in priza 2. infundate camerele carburatorului cu carpe de bumbac + folie din aia alimentara de plastic 3. astupat gura de la toba cu punga de plastic+elastic 4. schimbat antigel ( la motocicleta nu e cazul ca e racire pe ulei) 5. nu o pornesc... cald+rece=condens=ruginica 6. invart motorul de 2-3 ori o data pe saptamanana (dau la manivela) la moto nu prea stiu cum sa fac... 7. blochez pedala de ambreaj pt a preveni lipirea ferodourilor pe volanta (sunt patit) 8. data peste tot cu spray (anti coroziv) si ceara 9. prelata + garaj am citit pe aici de crici... nu am decat lateral dar am vazut multe enduro puse pe lazi si chestii din astea cu rotile in aer... ma gandesc ca e varianta cea mai buna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Atti the Hun Postat Decembrie 1, 2012 Share Postat Decembrie 1, 2012 E primu an cu motocicleta, vine acum iarna trebuie sa o pregatesc... Am experienta anilor trecuti in care am pregatit rabla din dotare (masina) pt iarna (nu merg cu masina iarna). Pregatirea consta in urmatoarele eventual sa imi spunet daca e ceva care nu se aplica si la motociclete: 1. obijnuiam sa scot bateria dar mi-am cumparat un redresor CTEK si acum sta mereu in priza 2. infundate camerele carburatorului cu carpe de bumbac + folie din aia alimentara de plastic 3. astupat gura de la toba cu punga de plastic+elastic 4. schimbat antigel ( la motocicleta nu e cazul ca e racire pe ulei) 5. nu o pornesc... cald+rece=condens=ruginica 6. invart motorul de 2-3 ori o data pe saptamanana (dau la manivela) la moto nu prea stiu cum sa fac... 7. blochez pedala de ambreaj pt a preveni lipirea ferodourilor pe volanta (sunt patit) 8. data peste tot cu spray (anti coroziv) si ceara 9. prelata + garaj am citit pe aici de crici... nu am decat lateral dar am vazut multe enduro puse pe lazi si chestii din astea cu rotile in aer... ma gandesc ca e varianta cea mai buna + rezervor cat mai plin si daca se poate cu aditiv ptr stabilizarea ei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hyena986 Postat Decembrie 1, 2012 Share Postat Decembrie 1, 2012 (editat) la rabla am rezervorul tratat cu un "smarcaz" special ca sa nu rugineasca... la motocicleta nu am apucat inca sa fac operatiunea dar ma gandesc ca il pot demonta si lua in casa ... si asa daca nu miroase ceva a benzina nu ma simt bine Editat Decembrie 1, 2012 de Hyena986 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Atti the Hun Postat Decembrie 1, 2012 Share Postat Decembrie 1, 2012 la rabla am rezervorul tratat cu un "smarcaz" special ca sa nu rugineasca... la motocicleta nu am apucat inca sa fac operatiunea dar ma gandesc ca il pot demonta si lua in casa ... si asa daca nu miroase ceva a benzina nu ma simt bine E vb si de carburatoare nu doar de rezervor... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Disturber Postat Decembrie 2, 2012 Share Postat Decembrie 2, 2012 E primu an cu motocicleta, vine acum iarna trebuie sa o pregatesc... Am experienta anilor trecuti in care am pregatit rabla din dotare (masina) pt iarna (nu merg cu masina iarna). Pregatirea consta in urmatoarele eventual sa imi spunet daca e ceva care nu se aplica si la motociclete: 1. obijnuiam sa scot bateria dar mi-am cumparat un redresor CTEK si acum sta mereu in priza 2. infundate camerele carburatorului cu carpe de bumbac + folie din aia alimentara de plastic 3. astupat gura de la toba cu punga de plastic+elastic 4. schimbat antigel ( la motocicleta nu e cazul ca e racire pe ulei) 5. nu o pornesc... cald+rece=condens=ruginica 6. invart motorul de 2-3 ori o data pe saptamanana (dau la manivela) la moto nu prea stiu cum sa fac... 7. blochez pedala de ambreaj pt a preveni lipirea ferodourilor pe volanta (sunt patit) 8. data peste tot cu spray (anti coroziv) si ceara 9. prelata + garaj am citit pe aici de crici... nu am decat lateral dar am vazut multe enduro puse pe lazi si chestii din astea cu rotile in aer... ma gandesc ca e varianta cea mai buna Sfaturile nu sunt rele, dar daca faci toate astea in cazul in care o tii in garaj, cei care n-avem garaj si o tinem in curte ce facem? Nu de alta, dar daca aveam garaj, o lasam efectiv in garaj si atat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hyena986 Postat Decembrie 2, 2012 Share Postat Decembrie 2, 2012 E vb si de carburatoare nu doar de rezervor... pa ma gandeam sa le golesc.... Sfaturile nu sunt rele, dar daca faci toate astea in cazul in care o tii in garaj, cei care n-avem garaj si o tinem in curte ce facem? Nu de alta, dar daca aveam garaj, o lasam efectiv in garaj si atat. depinde si de garaj... la mine e foarte multa umezeala... am un dezumidificator dar nu prea face fata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hyena986 Postat Decembrie 2, 2012 Share Postat Decembrie 2, 2012 atunci am sa ii bag niste aditiv o sa fac cateva ture cu ea ca sa intre in carbelitoare si le las asa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stoica_Adrian Postat Decembrie 30, 2012 Share Postat Decembrie 30, 2012 Eu o asez langa canapea. doamne ce bine ai mai sta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JMoto Postat Ianuarie 30, 2013 Share Postat Ianuarie 30, 2013 Salut ! Au trecut aproximativ 10 saptamani de cand nu am mai pornit motoru. Ieri am vazut soare am avut timp si am zis hai sa il pornesc sa il incalzesc putin. Am pus bateria care a stat in casa tot acest timp, am pus benzina, am tras socu, contact si apas pe buton sa o pornesc.. Am dat odata , de doua ori si nimic. a invartit dar nu a pornit. Apoi simt un miros de benzina dau sa ma uit sub carburatoare ce sa vad, 3 si 4 curgea benzina din ele sau ceva de genu picura destul de persistent. Am tot incercat sa o pornesc si nimic am esuat. - Ce s-a intamplat ? De ce imi curge carb 3 si 4 care ar putea fi problema ? Sau cum ar trebui sa procedez ca sa o pornesc (cu soc, fara soc)! ?? "" poate am inecato! "" Astept niste pareri , comentari, raspunsuri. Nu se pune problema de sincronizare sau buji. totul este nou: filtru aer, ulei, bujii, sincro carb. Ps. este vorba de o Honda CBR F2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Johann800 Postat Ianuarie 30, 2013 Share Postat Ianuarie 30, 2013 garnituri carburatoare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Coste Postat Ianuarie 30, 2013 Share Postat Ianuarie 30, 2013 Ma gandesc ca a prins mizerie la cuiu ponto nu mai inchide si da toata benzina afara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ma-ta-i Curva Postat Ianuarie 31, 2013 Share Postat Ianuarie 31, 2013 (editat) Prostia ai facut ca ai lasat Rezervorul Gol peste Iarna !!! de preferinta cand il pui la iernat , chiar daca sta putin ''cateva saptamani'' Rezervorul este indicat sa fie plin !! Plutitoarele nu ai coborat !! de Inecat cu siguranta ai inecato . Sa lovesti cand vezi ca , curge cu o cheie sau cu dosul la o surubelita in cupele de la carburatoarele care curg ( Loveste cu simt ) dupa cum vad nu prea stii nu ar fii indicat sa le desfaci posibil sa le dereglezi ( nu-ti baga nasul in Reglaje ) Curatza bine Bujiile si Ardele Bine....Motorul fiind rece intra si Ulei daca ai dat la automat !!!!! rezolva problema cu Cupele carburatoarelor ... cu siguranta nu au coborat Plutitoarele Succes !!!! Editat Ianuarie 31, 2013 de WildRider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tralfast Postat Ianuarie 31, 2013 Share Postat Ianuarie 31, 2013 Cui pontou este problema, aluminiul de la condens oxideaza si atunci cuiul pontou rămâne lipit de perete , eu iarna las ceva benzina in rezervor si robinetul deschis si nu am nici un fel de probleme Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad.alin Postat Ianuarie 31, 2013 Share Postat Ianuarie 31, 2013 (editat) Posibil sa fie si cuiul dar cel mai probabil, cum a spus si johan800, garniturile de la carburatoare. Eu asa am patit la un fzr 1000 tot iarna. Am lasat mtocicleta nepornita peste iarna si apoi curgea benzina de la carburatoare. Am chemat mecanicul si mi-a slefuit putin corpul carburatoarelor. In mod normal chiar daca ramane blocat cuiul nu ar trebui sa curga benzina pe acolo....Eu doar am spus ce am patit....cel mai bine o duci la un mecanic. Bafta! Editat Ianuarie 31, 2013 de mad.alin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ma-ta-i Curva Postat Ianuarie 31, 2013 Share Postat Ianuarie 31, 2013 daca curge benzina nu are legatura cu , cuiul ponton !!! da , nu zic posibil sa fie si ala dar e vorba ca ii curge benzina pe la ''PREA PLIN '' nu inchid plutitoarele sunt patit !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c0sminel Postat Ianuarie 31, 2013 Share Postat Ianuarie 31, 2013 pai cand inchid plutitoarele se inchid prin acel cui pontou Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.