Sari la conținut

Ponturi (tips) legate de iernat, intretinere si nu numai, a motocicletelor noastre


Smokey
 Share

Postări Recomandate

Salutare motociclisti! Ce am citit aici ma crucit, majoritatea sunt prostii.

Va dau reteta mea: schimbati uleiul, ungeti lantul, umpleti rezervorul de benzina, asta este tot.

Iar odata pe luna o porniti cate 20 min. Cei care aveti racirea pe apa, puneti antigel. Bafta!

Sfaturile tale se incadreaza in aceeasi categorie: prostii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Timpenii si demente,sa-i scoti benzin din carburator,doar ai dai drumu putin la benz si lasi sa umple carb la loc,alta timpenie sa-i pu-i ulei in capul pistonului asta-i dementa mare uleiul ala o sa se transforme in calamina arsa pe piston cu timpul o sa faca autoaprindere si motoru o sa mearga si dupa ce-i ie-i contactul iar daca se desprinde de pe pist sau camera de ardere e ca si cum ai pune nisip in motor,noroc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motocicletele se baga la iernat.Sub nici o forma numai trebuiesc pornite pana la deschiderea sezonului(de vanatoare),risc foarte mare de explozie a motorului.Se da totul cu vaselina si se inveleste in ziare,sa nu faca condens.Se baga ulei in toate gaurile si elastice pe unde poti(care are bani elastice de bani care nu ....a pus-o)Baa ati inebunit daca am 2 zile pe luna cu plus o pornesti si merii naibi cu ea.Sau iarna nu sunt terase?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

E primu an cu motocicleta, vine acum iarna trebuie sa o pregatesc... Am experienta anilor trecuti in care am pregatit rabla din dotare (masina) pt iarna (nu merg cu masina iarna). Pregatirea consta in urmatoarele eventual sa imi spunet daca e ceva care nu se aplica si la motociclete:

1. obijnuiam sa scot bateria dar mi-am cumparat un redresor CTEK si acum sta mereu in priza

2. infundate camerele carburatorului cu carpe de bumbac + folie din aia alimentara de plastic

3. astupat gura de la toba cu punga de plastic+elastic

4. schimbat antigel ( la motocicleta nu e cazul ca e racire pe ulei)

5. nu o pornesc... cald+rece=condens=ruginica

6. invart motorul de 2-3 ori o data pe saptamanana (dau la manivela) la moto nu prea stiu cum sa fac...

7. blochez pedala de ambreaj pt a preveni lipirea ferodourilor pe volanta (sunt patit)

8. data peste tot cu spray (anti coroziv) si ceara

9. prelata + garaj

 

am citit pe aici de crici... nu am decat lateral dar am vazut multe enduro puse pe lazi si chestii din astea cu rotile in aer... ma gandesc ca e varianta cea mai buna

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E primu an cu motocicleta, vine acum iarna trebuie sa o pregatesc... Am experienta anilor trecuti in care am pregatit rabla din dotare (masina) pt iarna (nu merg cu masina iarna). Pregatirea consta in urmatoarele eventual sa imi spunet daca e ceva care nu se aplica si la motociclete:

1. obijnuiam sa scot bateria dar mi-am cumparat un redresor CTEK si acum sta mereu in priza

2. infundate camerele carburatorului cu carpe de bumbac + folie din aia alimentara de plastic

3. astupat gura de la toba cu punga de plastic+elastic

4. schimbat antigel ( la motocicleta nu e cazul ca e racire pe ulei)

5. nu o pornesc... cald+rece=condens=ruginica

6. invart motorul de 2-3 ori o data pe saptamanana (dau la manivela) la moto nu prea stiu cum sa fac...

7. blochez pedala de ambreaj pt a preveni lipirea ferodourilor pe volanta (sunt patit)

8. data peste tot cu spray (anti coroziv) si ceara

9. prelata + garaj

 

am citit pe aici de crici... nu am decat lateral dar am vazut multe enduro puse pe lazi si chestii din astea cu rotile in aer... ma gandesc ca e varianta cea mai buna

:10:

 

:10:

 

 

+ rezervor cat mai plin si daca se poate cu aditiv ptr stabilizarea ei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la rabla am rezervorul tratat cu un "smarcaz" special ca sa nu rugineasca... la motocicleta nu am apucat inca sa fac operatiunea dar ma gandesc ca il pot demonta si lua in casa :D ... si asa daca nu miroase ceva a benzina nu ma simt bine

Editat de Hyena986
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la rabla am rezervorul tratat cu un "smarcaz" special ca sa nu rugineasca... la motocicleta nu am apucat inca sa fac operatiunea dar ma gandesc ca il pot demonta si lua in casa :D ... si asa daca nu miroase ceva a benzina nu ma simt bine

E vb si de carburatoare nu doar de rezervor...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E primu an cu motocicleta, vine acum iarna trebuie sa o pregatesc... Am experienta anilor trecuti in care am pregatit rabla din dotare (masina) pt iarna (nu merg cu masina iarna). Pregatirea consta in urmatoarele eventual sa imi spunet daca e ceva care nu se aplica si la motociclete:

1. obijnuiam sa scot bateria dar mi-am cumparat un redresor CTEK si acum sta mereu in priza

2. infundate camerele carburatorului cu carpe de bumbac + folie din aia alimentara de plastic

3. astupat gura de la toba cu punga de plastic+elastic

4. schimbat antigel ( la motocicleta nu e cazul ca e racire pe ulei)

5. nu o pornesc... cald+rece=condens=ruginica

6. invart motorul de 2-3 ori o data pe saptamanana (dau la manivela) la moto nu prea stiu cum sa fac...

7. blochez pedala de ambreaj pt a preveni lipirea ferodourilor pe volanta (sunt patit)

8. data peste tot cu spray (anti coroziv) si ceara

9. prelata + garaj

 

am citit pe aici de crici... nu am decat lateral dar am vazut multe enduro puse pe lazi si chestii din astea cu rotile in aer... ma gandesc ca e varianta cea mai buna

 

Sfaturile nu sunt rele, dar daca faci toate astea in cazul in care o tii in garaj, cei care n-avem garaj si o tinem in curte ce facem? :rusinica: Nu de alta, dar daca aveam garaj, o lasam efectiv in garaj si atat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E vb si de carburatoare nu doar de rezervor...

 

pa ma gandeam sa le golesc....

 

Sfaturile nu sunt rele, dar daca faci toate astea in cazul in care o tii in garaj, cei care n-avem garaj si o tinem in curte ce facem? :rusinica: Nu de alta, dar daca aveam garaj, o lasam efectiv in garaj si atat.

 

depinde si de garaj... la mine e foarte multa umezeala... am un dezumidificator dar nu prea face fata

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...
  • 1 month later...

Salut ! Au trecut aproximativ 10 saptamani de cand nu am mai pornit motoru. Ieri am vazut soare am avut timp si am zis hai sa il pornesc sa il incalzesc putin. Am pus bateria care a stat in casa tot acest timp, am pus benzina, am tras socu, contact si apas pe buton sa o pornesc.. Am dat odata , de doua ori si nimic. a invartit dar nu a pornit. Apoi simt un miros de benzina dau sa ma uit sub carburatoare ce sa vad, 3 si 4 curgea benzina din ele sau ceva de genu picura destul de persistent. Am tot incercat sa o pornesc si nimic am esuat.

 

- Ce s-a intamplat ? De ce imi curge carb 3 si 4 care ar putea fi problema ? Sau cum ar trebui sa procedez ca sa o pornesc (cu soc, fara soc)! ?? "" poate am inecato! ""

Astept niste pareri , comentari, raspunsuri.

Nu se pune problema de sincronizare sau buji. totul este nou: filtru aer, ulei, bujii, sincro carb.

 

Ps. este vorba de o Honda CBR F2

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prostia ai facut ca ai lasat Rezervorul Gol peste Iarna !!! de preferinta cand il pui la iernat , chiar daca sta putin ''cateva saptamani'' Rezervorul este indicat sa fie plin !! Plutitoarele nu ai coborat !! de Inecat cu siguranta ai inecato . Sa lovesti cand vezi ca , curge cu o cheie sau cu dosul la o surubelita in cupele de la carburatoarele care curg ( Loveste cu simt ) dupa cum vad nu prea stii nu ar fii indicat sa le desfaci posibil sa le dereglezi ( nu-ti baga nasul in Reglaje )

 

Curatza bine Bujiile si Ardele Bine....Motorul fiind rece intra si Ulei daca ai dat la automat !!!!!

rezolva problema cu Cupele carburatoarelor ... cu siguranta nu au coborat Plutitoarele

 

Succes !!!!

Editat de WildRider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cui pontou este problema, aluminiul de la condens oxideaza si atunci cuiul pontou rămâne lipit de perete , eu iarna las ceva benzina in rezervor si robinetul deschis si nu am nici un fel de probleme

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Posibil sa fie si cuiul dar cel mai probabil, cum a spus si johan800, garniturile de la carburatoare. Eu asa am patit la un fzr 1000 tot iarna. Am lasat mtocicleta nepornita peste iarna si apoi curgea benzina de la carburatoare. Am chemat mecanicul si mi-a slefuit putin corpul carburatoarelor. In mod normal chiar daca ramane blocat cuiul nu ar trebui sa curga benzina pe acolo....Eu doar am spus ce am patit....cel mai bine o duci la un mecanic. Bafta!

Editat de mad.alin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

- Ce s-a intamplat ? De ce imi curge carb 3 si 4 care ar putea fi problema ? Sau cum ar trebui sa procedez ca sa o pornesc (cu soc, fara soc)! ?? "" poate am inecato! ""

Astept niste pareri , comentari, raspunsuri.

 

 

Ps. este vorba de o Honda CBR F2

Pai s-a intamplat ca ai abandonat motocicleta peste iara fara sa o pregatesti pentru iernat. Acum cand tu ai nevoie de ea, te-a abandonat si ea pe tine :P

Daca a curs benzina uita-te pe unde a curs. Poate a curs pe vreun furtun de retur. Daca a curs pe la garnituri, atunci e belea. Tre sa dai jos bateria de carburatoare si sa le demontezi si sa schimbi garniturile respective sau O-ring-urile.

Pune bateria pe un redresor, daca tensiunea e sub 12.7 V la bornele ei. si abia dupa aia mai incearca sa pornesti.

Daca investeai anu trecut o suma modica in pregatirea de iernat acum nu mai aveai probleme!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • l.u.v changed the title to Ponturi (tips) legate de iernat, intretinere si nu numai, a motocicletelor noastre
  • Kristian pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...