Sari la conținut

13+14. Gran Premio Red Bull di San Marino e della Riviera di Rimini + Emilia-Romagna Grand Prix


Postări Recomandate

Acum 23 minute, B.B. a spus:

Despre bani de aero - pai daca nimeni nu stie ce bani au cheltuit Ducati cu aero tu cum poti sa te bati cu pumnul in piept ca stii sigur ca MULTI?

Stii sau presupui? Presupui.. 

Asa presupun si eu ca Ducati are backdoor in softul Marelli si pot sa faca ce vrea pwla lor cu acel soft de aia motocicleta merge asa bine.

 

Poti sa spui tu ce vrei, e la minte cocostarcului dungat ca o firma care a furnizat dintotdeauna electronica pt Ducati a devenit brusc furnizor unic pt toti producatorii din MotoGP are ceva experienta si un bias spre Ducati si cumva sunt avantajati de acest soft/ecu unic. 

 

 

Au fost avantajati la inceput pt ca au lucrat cu el din momentul in care Dorna a anuntat ca trec la unified soft.

atunci ei si-au luat niste ingineri de la MM care au ajutat enorm in setare.

dar, in zilele astea cam toti si-au facut expertiza, nu ma e un avantaj major.

 

pt ducati aero e obligatorie, altfel fara ground efect, devine o motoreta f greu de intors, si pilotii dupa jumatatea  curselor efectiv cedau fizic. Sunt o gramada de declaratii pe net despre asta.

acuma, chiar daca mobra e mai fizica decat honda dau yamaha, nu mai e la fel de fizica ca inainte si se poate merge cu ea. Si in rest are avantajele care le vedem cu totii pe accelerare si franare. 
 

Cu ce pot sa fiu deacord, este ca influenta arro nu este la fel la ducati si la yamaha.... este mult mai necesara la ducati decat la yamaha.


nu ai cum sa scoti "mai mult grip" din electronica ☺️. Aici te ajuta geometria si suspensiile, stil de pilotaj, etc... 

 

Acum 1 minut, Method a spus:

Reia ce am scris mai sus si citeste o data si inca o data si cand intelegi ce am vrut sa zic,atunci da-mi reply - raspunsul la ceea ce ai scris acum ti l-am dat deja mai sus.Repet versiunea condensata ca te presimt ca nu te poti concentra.La nimic.

1.Ducati a cheltuit bani multi pt ca aero lor si functioneaza.Honda doar isi pune pene in cwr si Yamaha aripioare Libresse.

2.Ar fi o teorie ce zici tu,daca s-ar fi petrecut in 2016.Ducati insa merge bine si acum,la enspe ani dupa ce s-a facut trecerea - orice mare secret ar fi dat M&M lui Ducati ar fi fost "spart" demult de ceilalti.

KTM accelereaza si mai bine....conform teoriei tale Si KTM e prieten cu M&M atunci...i-au dat Ducati carnetzelul lui Forcada?

 

Oare mass-damperul ala din coada,ditai aripile si toate carenele alea nu au nici un efect?Doesn't ring a bell?

In fine,discutia cu tine mi se pare ca discutia cu aia care pretind ca pamantul e plat.Nici n-are rost sa ii contrazici.

Yes yes :bounce:

 

@damager : Repet - de cate ori a cazut Pecco supralicitand franarea?Sau hai  sa o nuantez : de cate ori a cazut Pecco?

A FOST VREODATA VINA LUI?NEAM.El tot timpul e virgin,neprihanit.

N-ai sa vezi.Tot timpul a zis ca altcineva e de vina - Dumnezeu,Marquez,setarile,Ducati.Michelin,ploaia,soarele samd samd

Nu mai pun botul la aceeiasi vrajeala.

 

Reia dupa cum am zis timpii sa vezi ce timpi are din turul 1 pana in 21 si iti vei face o idee corecta as zice eu.

Da da da,a franat cu 18-20m mai devreme si avea fastest time in tururile precedente.

...face fastest time franand mai devreme decat restul...si cade.Il cred.Mda.

 


ma repet si eu, asculta declaratia si datele. Si mai uita-te pe reluari. 20 m mai devreme, 32  grade inclinare. Daca te uiti pe reluare o sa vezi ca, cade de sus si devreme,la intrate in viraj, nicidecum aproape de apex ca sa zici ca  fortat intrare si la inclinate maxima a pierdut-o. 
a pierdut brusc fata, ca si cum guma s-ar fi racit instant si a pierdut aderenta. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 468
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 8 minute, damager a spus:

Au fost avantajati la inceput pt ca au lucrat cu el din momentul in care Dorna a anuntat ca trec la unified soft.

atunci ei si-au luat niste ingineri de la MM care au ajutat enorm in setare.

dar, in zilele astea cam toti si-au facut expertiza, nu ma e un avantaj major.

:agree:

Si cu referire la perioada de inceput in care probabil Ducati a avut un avantaj (netranspus insa deloc in rezultate !!!),M&M/Dorna au invitat absolut toti constructorii sa lucreze pre-2016 la soft impreuna cu ei - japonezii nici nu s-au sinchisit,Ducati a ridicat mana.

A CUI E VINA ???

Acum 11 minute, damager a spus:

pt ducati aero e obligatorie, altfel fara ground efect, devine o motoreta f greu de intors, si pilotii dupa jumatatea  curselor efectiv cedau fizic. Sunt o gramada de declaratii pe net despre asta.

acuma, chiar daca mobra e mai fizica decat honda dau yamaha, nu mai e la fel de fizica ca inainte si se poate merge cu ea. Si in rest are avantajele care le vedem cu totii pe accelerare si franare. 

Se speculeaza ca atat Ducati cat mai ales Aprilia fac/urmaresc ground effectul pe curbele unde inclinarea e f mare,dar asta e alta discutie.

E normal sa fie mult mai fizica cu atata aero pe ea - ca sa facem o paralela asa in mare,sa ne facem o idee - o masina de F1 care are gen 800 kg e capabila sa genereze aproape 5 tone de df la full speed.Daca o moto de gp face si ceva macar la 20-30% din ce face o auto...e deranj pt piloti.

Se speculeaza ca motoretele de gp produc undeva la peste 200kg de df la full speed - sa nu fie asa,sa produca 100.Ce inseamna sa intorci o moto de 157+65+100 kg,adica de pestre 300kg la 300 la ora?E normal sa fie fizica.

Acum 21 minute, damager a spus:

Cu ce pot sa fiu deacord, este ca influenta arro nu este la fel la ducati si la yamaha.... este mult mai necesara la ducati decat la yamaha.


nu ai cum sa scoti "mai mult grip" din electronica

:agree:  E si normal,pt ca a fost gandita ca un tot unitar cu aero parte integranta,nu ca o moto fara aero cu pene lipite in fiund pt ca asa au vazut la vecini.

Acum 22 minute, damager a spus:

ma repet si eu, asculta declaratia si datele. Si mai uita-te pe reluari. 20 m mai devreme, 32  grade inclinare. Daca te uiti pe reluare o sa vezi ca, cade de sus si devreme,la intrate in viraj, nicidecum aproape de apex ca sa zici ca  fortat intrare si la inclinate maxima a pierdut-o. 
a pierdut brusc fata, ca si cum guma s-ar fi racit instant si a pierdut aderenta. 

...sau ca si cum a dat patent.Cum facea Chel.

Doar telemetria lui ne va lamuri,dar asta nu putem vedea noi.

 

Ok,deci tu crezi ca din toate datile cand a cazut,Pecco n-a gresit niciodata?

PT ca eu nu l-am auzit sa zica vreodata ca a fost vina lui.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 12 minute, Method a spus:

:agree:

Si cu referire la perioada de inceput in care probabil Ducati a avut un avantaj (netranspus insa deloc in rezultate !!!),M&M/Dorna au invitat absolut toti constructorii sa lucreze pre-2016 la soft impreuna cu ei - japonezii nici nu s-au sinchisit,Ducati a ridicat mana.

A CUI E VINA ???

Se speculeaza ca atat Ducati cat mai ales Aprilia fac/urmaresc ground effectul pe curbele unde inclinarea e f mare,dar asta e alta discutie.

E normal sa fie mult mai fizica cu atata aero pe ea - ca sa facem o paralela asa in mare,sa ne facem o idee - o masina de F1 care are gen 800 kg e capabila sa genereze aproape 5 tone de df la full speed.Daca o moto de gp face si ceva macar la 20-30% din ce face o auto...e deranj pt piloti.

Se speculeaza ca motoretele de gp produc undeva la peste 200kg de df la full speed - sa nu fie asa,sa produca 100.Ce inseamna sa intorci o moto de 157+65+100 kg,adica de pestre 300kg la 300 la ora?E normal sa fie fizica.

:agree:  E si normal,pt ca a fost gandita ca un tot unitar cu aero parte integranta,nu ca o moto fara aero cu pene lipite in fiund pt ca asa au vazut la vecini.

...sau ca si cum a dat patent.Cum facea Chel.

Doar telemetria lui ne va lamuri,dar asta nu putem vedea noi.

 

Ok,deci tu crezi ca din toate datile cand a cazut,Pecco n-a gresit niciodata?

PT ca eu nu l-am auzit sa zica vreodata ca a fost vina lui.

Pai ma gandesc ca atunci cand a zis 20 de m mai devreme la 32 de grade inclinatie s-a uitat pe telemetrie. Unghiul de inclinare se vede si pe reluare ca nu e mare.

 

da, e un pilot recunoscut ca cel mai bun pe franare, un pilot care duce firca in capat ca sa aibe feeling in cauciuc. Da, acolo linia este f subtire cand treci peste limita de aderenta a gumei, care este fortata sa preia toata apasarea, furca fiind deja blocata.

dar, uita-te la unghiul inclinare de la care cade aici si o sa vezi ca este f mic. Mai mult, virajul este unul cu camber, deci care teoretic sustine guma.  

Editat de damager
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Repet - pt ca eviti sa imi raspunzi la intrebare - de cate ori a cazut Pecco pierzand fata?

In TOATE datile a fost vreodata vina lui?

Ce s-a schimbat acum?Nimic.

 

Michelin l-a manevrat la fel ca pe JM la sfarsit de 2023?Haidi ma nene ma....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 minut, Method a spus:

Repet - pt ca eviti sa imi raspunzi la intrebare - de cate ori a cazut Pecco pierzand fata?

In TOATE datile a fost vreodata vina lui?

Ce s-a schimbat acum?Nimic.

 

Michelin l-a manevrat la fel ca pe JM la sfarsit de 2023?Haidi ma nene ma....


Discutie fara sens. Adica, 3 zile asta rupe recordul circuituluo, merge cu 0.4 mai rapid decat oricare altu pe circuit, il bste pr JM in sprint, si in cursa incepe sa mearga cu 1 sec mai slab. Pe bune? Si vi sa imi spui ca s-a prostit asa dintr-o data. 
in conditiile in care era mai lent cu 0.7 decat tururile lui rapide imi spui ca forta si de aia a cazut. 
mai ales cand asta declara ca frana mult mai devreme decat tururile lui rapide☺️
 

anyway, e o discutie fara sens, ai dreptate a fortat el si a cazut☺️

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu s-a prostit.A GRESIT.E imposibil?Nu i s-a mai intamplat?SAu?Ce e asa de scandalos?

Marquez e de 8 ori campion mondial - de cate ori a gresit?Ce legatura are cu ce viteza merge el pe acest circuit?Daca merge (cel mai) tare asta e un argument ca nu poate gresi?As zice ca dimpotriva.

 

In cursa nu merge cu 1s mai slab,esti in eroare,am mai zis,reia timpii pe tur sa vezi cum a mers fata de JM.

 

Aunt 2 posibilitati aici :

1.Francesco "Pecco" Bagnaia a facut totul tzipla a mers perfect si dintr-odata guma i s-a racit in brate.Doar lui.L-au tradat gumele ca pe JM pe Doha in 2023 🤦‍♂️ - el n-a gresit nimica-nimicutza exact precum declara ca nu a gresit nimic de absolut fiecare data cand cade.

2.Francesco "Pecco" Bagnaia incercand sa ii prinda pe cei 2 a fortat a gresit si a pierdut fata.Pe drept.Da. (asta fiind si scenariul lui Marquez care era in spatele lui).Ok Marquez nu avea de unde sa stie de ce a cazut Pecco dar na..cred ca este destul de meserie ca sa aiba o parere vaga...

 

Am mai zis - ai de ales - ori il crezi ca nu e vina lui cum l-am crezut sau nu l-am crezut in multiplele dati cand a mai facut FIX ACELASI LUCRU,ori nu il crezi.

Your choice.

Eu aleg sa nu il cred.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, Method a spus:

Nu s-a prostit.A GRESIT.E imposibil?Nu i s-a mai intamplat?SAu?Ce e asa de scandalos?

Marquez e de 8 ori campion mondial - de cate ori a gresit?Ce legatura are cu ce viteza merge el pe acest circuit?Daca merge (cel mai) tare asta e un argument ca nu poate gresi?As zice ca dimpotriva.

 

In cursa nu merge cu 1s mai slab,esti in eroare,am mai zis,reia timpii pe tur sa vezi cum a mers fata de JM.

 

Aunt 2 posibilitati aici :

1.Francesco "Pecco" Bagnaia a facut totul tzipla a mers perfect si dintr-odata guma i s-a racit in brate.Doar lui.L-au tradat gumele ca pe JM pe Doha in 2023 🤦‍♂️ - el n-a gresit nimica-nimicutza exact precum declara ca nu a gresit nimic de absolut fiecare data cand cade.

2.Francesco "Pecco" Bagnaia incercand sa ii prinda pe cei 2 a fortat a gresit si a pierdut fata.Pe drept.Da. (asta fiind si scenariul lui Marquez care era in spatele lui).Ok Marquez nu avea de unde sa stie de ce a cazut Pecco dar na..cred ca este destul de meserie ca sa aiba o parere vaga...

 

Am mai zis - ai de ales - ori il crezi ca nu e vina lui cum l-am crezut sau nu l-am crezut in multiplele dati cand a mai facut FIX ACELASI LUCRU,ori nu il crezi.

Your choice.

Eu aleg sa nu il cred.

 

Eu aleg sa cred in declaratiile pilotiilor. Nu am cum sa stiu mai bine decat ei. Incerc sa filtrez informatia, dar la baza sunt declaratiilor lor. 20m si 32 de grade imi spune ca s-a uitat pe telemetrie. Slow-motion arata ca, cazatura vine de sus, nu de la un lean-angle f pronuntat :).

 

Pe de alta parte, MM a declarat ca Bes trebuia penalizat :)....o fi pertinent in declaratii? Asa cum tu alegi sa nu-l crezi pe Bag, eu aleg sa nu-l cred pe MM....declaratiile lui au fost cam tot timpul in functie de interesul lui.

Macar Bag cand a gresit a recunoscut. Am gresit trasa, am fortat franarea, etc.... Cand nu stie de ce a cazut, nu stie :)..i didn;t expect :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 ore, Cavaleru a spus:

@Method in cazul in care nu te-ai prins @B.B. e un troll face caterinca pe partea cu Aero

Da,m-am prins dar cam tarziu,spre rusinea mea :)

Acum 4 ore, damager a spus:

Eu aleg sa cred in declaratiile pilotiilor. Nu am cum sa stiu mai bine decat ei. Incerc sa filtrez informatia, dar la baza sunt declaratiilor lor.

In general perfect de acord cu tine.

Cand e vorba despre Pecco - asta tot incerc sa iti spun si nu ma auzi - de fiecare data  cand a cazut "not my fault".

Acum 4 ore, damager a spus:

Macar Bag cand a gresit a recunoscut. Am gresit trasa, am fortat franarea, etc.... Cand nu stie de ce a cazut, nu stie :).

Seriioooos?

Sa imi arati si mie sau daca iti amintesti sa imi zici ca imi caut eu - sunt foarte curios - unde recunoaste Bagnaia ca a cazut din vina lui ???

De cand a intrat in gp pana acum.

Deci de absolut fiecare data cand a cazut baga orice scuza in afara de "am gresit am franat prea tare am zbaliat-o"

Nu l-am auzit NICIODATA sa recunoasca ca a gresit.Poate sunt eu uituc,sa imi aduci aminte cand a recunoscut vreodata EVER ca a gresit din vina lui.

 

Nu am zis ca MM e vreun obiectiv echidistant sau ceva,am zis ca,avand in vedere ca Bagnaia tot timpul cand cade declara ca nu e el de vina (ceea ce avand in vedere de cate ori cade si mai ales de pe ce motoreta cade,mi se pare pur si simplu o imposibilitate matematica sa nu fie niciodata de vina),aleg sa cred varianta lui Marquez si anume ca efectiv baietul a fortat prea mult si a gresit.

Se intampla si la case mult mai mari decat Bagnaia.Asta e.

Ba da n-ar recunoaste nici sa-l pici cu ceara.Poate de asta si cade - crezand ca ai facut totul bine cand de fapt n-ai facut te face sa faci aceeiasi greseala iar si iar...

 

Wooo retractez - prima data când îl aud pe Pecco zicând "it was my mistake" - acum ma uit la conferința din Mandalika - a recunoscut cu subiect și predicat ca a trosnit-o la Rimini din vina lui.

Hmm deci Pecco a greșit pana la urma?Deci Marquez spusese bine ca a forțat prea mult?

Mai e ceva de zis?Mda.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 19 ore, damager a spus:

 

Pe de alta parte, MM a declarat ca Bes trebuia penalizat :)....o fi pertinent in declaratii? Asa cum tu alegi sa nu-l crezi pe Bag, eu aleg sa nu-l cred pe MM....declaratiile lui au fost cam tot timpul in functie de interesul lui.

Macar Bag cand a gresit a recunoscut. Am gresit trasa, am fortat franarea, etc.... Cand nu stie de ce a cazut, nu stie :)..i didn;t expect :)

MM a mers strict pe regulament, daca ai observat l-a intrebat pe reporter daca Bastianini a iesit in afara pistei si el dupa incident, si a reiesit ca da, a iesit, deci atunci trebuia penalizat. Simplu. Daca asta se stipuleaza probabil in regulament.. atunci nu vad de ce ar fi spus altfel.

Acum 14 ore, Method a spus:

Da,m-am prins dar cam tarziu,spre rusinea mea :)

 

Asta nu schimba cu nimic faptul ca habar nu ai cati bani a cheltuit Ducati cu vant-tunels si botul de rechin si coada de brontozaur si toate acestea enumerate acum sunt niste caca praf in ochi - in opinia mea, ofc! 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, B.B. a spus:

MM a mers strict pe regulament, daca ai observat l-a intrebat pe reporter daca Bastianini a iesit in afara pistei si el dupa incident, si a reiesit ca da, a iesit, deci atunci trebuia penalizat.

pai atunci MM ar fi castigat cursa, daca si Bestia si JM ar fi fost penalizati ca au iesit de pe pista :) :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 29 minute, apriliacluj a spus:

pai atunci MM ar fi castigat cursa, daca si Bestia si JM ar fi fost penalizati ca au iesit de pe pista :) :)

Gresit! Martin a fost cel scos de pe circuit deci nu-l poti pedepsi pentru asta. Ar fi fost 1:JM,2:EB si 3 MM

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 ore, danypop a spus:

Gresit! Martin a fost cel scos de pe circuit deci nu-l poti pedepsi pentru asta. Ar fi fost 1:JM,2:EB si 3 MM

Exact. De ce sa-l penalizeze pe JM.

Prin ieșirea in afara suprafeței de joc, Enea a aratat ca nu era pe trasa si a franat in Martin fie ce-o fi. Daca ramanea pe trasă, sanatate. Ce-i drept a ieșit doar puțin..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...