3.14 Postat Martie 30 Share Postat Martie 30 20 minutes ago, Bigfoot said: Baieti si eu fac touring, in opinia mea la o alta calitate, pt cei ce gandesc ca mine. Pun moto pe remorca, am un drum mai agreabil pana la destinatie. Am remorca dedicata utv/moto ......insa inamicul nr 1 este timpul , apoi marafetii . Eu cand plec sa ma distrez ...nu conteaza ca este 1 zi sau 9 ....imi fac abslot toate poftele .....daca nu pot , mai bine nu plec . Asa ca ...pt sarakie ...cf este ideal ca sa te amagesti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sapro213 Postat Martie 30 Share Postat Martie 30 Am probat și eu 450mt, 700mt și 800mt dar singura care mi-a plăcut a fost 700mt care din pacate seamana prea mult cu fosta moto la ciclistica, pozitia in sa si motor (versys 650) Asa ca am achizitionat ce ai avut tu inainte, o baba de r1200r, chiar fara sa fac un test și pot sa spun ca e misto rau de tot. Ce pot sa spun de cf moto e ca inteleg perfect de ce le cumpara lumea, cel putin aici in uk vând foarte bine, la prețul lor primesti multa motocicleta. Eu unu nu as da zeci de mi de oiro pe o motocicleta nici daca are 380 de cai și e din aur. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Aprilie 12 Autor Share Postat Aprilie 12 La 31.03.2025 la 2:29, Sapro213 a spus: Am probat și eu 450mt, 700mt și 800mt dar singura care mi-a plăcut a fost 700mt care din pacate seamana prea mult cu fosta moto la ciclistica, pozitia in sa si motor (versys 650) Asa ca am achizitionat ce ai avut tu inainte, o baba de r1200r, chiar fara sa fac un test și pot sa spun ca e misto rau de tot. Ce pot sa spun de cf moto e ca inteleg perfect de ce le cumpara lumea, cel putin aici in uk vând foarte bine, la prețul lor primesti multa motocicleta. Eu unu nu as da zeci de mi de oiro pe o motocicleta nici daca are 380 de cai și e din aur. Sa o stapanesti sanatos. Da........in opinia BMW-urile boxer, alea chiar sunt motociclete cu al 6-lea simt, avioane pe asfalt. Nu pot sa zic acelasi lucru si de BMW-urile cu lant, in sensul ca nu vad de ce o japoneza nu este egala cu un BMW cu lant, au feedback similar ca motorizare, geometrie ca si centru de greutate, cam la fel...........in schimb, geometria si centrul de greutate al boxerelor.........este de neegalat, in alta liga, punct. "Baba ta" scoate la tabla si acum in 2025 anumite "japonezisme" in materie de agilitate, ciclistica, caracter motor, feedback, ergonomie. In weekend am fscut o plimbare scurta pana la mine la tara zona Titu, pt ca am cumparat o casca CF Moto MT. La un mers de 100-120 maxim si 80 in comuna am scos 5,7%, acum motocicleta avand 700km la bord. In oras consumul este de 5,9%-6,1%. Consumurile sunt foarte exacte fiind de asemenea probate in paralel la pompa. Am facut putin offroad, pe drum cu macadam este buna, masa ei o face stabila, insa prin albia raului de exemplu unde sunt pietre rotunde cat pumnul, in momentul luarii unui viraj, se simte masa motocicletei pe o asemnea suprafata. La fel in zonele cu nisip uscat din albia uscata a raului Arges, nu ar fi indicat sa iti pierzi momentul cu acest "asteroid" incaltat cu anvelope de "moto GP" bune pt asfalt. Odata cu schimbarea anvelopelor consider ca 50% din comportamentul pe offroad va fi radical imbunatatit, unica problema (rezolvabila daca ai experienta) fiind masa de 192kg la plin, exact cum eram eu in weekend, cu plinul facut prin albia Argesului. Suspensia....top, setarea de fabrica a suspensiei, poate parea pt unii rigida, mie imi pare.....exact ce trebuie. https://youtu.be/YOaKGTZzXcQ?si=phkcnKs2Y1N-zApY Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.