Sari la conținut

6. FRANCE Michelin Grand Prix of France


Postări Recomandate

Cred că motivul se vede în clasament. Pentru moment par a fi niște bani investiți cu cap de Ducati.

*ref 12 milioane pentru Marquez.

 

 

 

2 minutes ago, xt600 said:

Cam asa cred si eu. Cu sezonul asta, compromis, i-a scazut mult cota de interes a echipelor si implicit cea de piata. De asta ma intrebam, undeva mai sus, daca s-a gandit bine unde vrea sa plece, pentru ca nu prea vad unde. 

Nu aș fi putut să o spun mai bine.

Editat de Kagemusha
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 160
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 52 minute, xt600 a spus:

Interesanta suma din dreptul lui Pecco. Imi aduc aminte ca anul trecut, cand a semnat actualul contract, se vorbea de vreo 10 milioane. 

7 salar si 3 bonusuri

cam asta a fost intelegerea din cate imi amintesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Păi, ăla de a scris articolul zice și de ceva bonusuri date de Ducati: 150.000 o victorie în GP, 40.000 un sprint, 3 milioane pentru titlul mondial.

Frumoase bonusuri, doar că nu prea le ia Pecco.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 16 ore, xt600 a spus:

Zarco nu este laudat pentru ca a NIMERIT pneurile, ci pentru felul in care a pilotat si a gestionat o cursa, cu conditii foarte schimbatoare. Si pentru  ca a intrerupt seria de victorii consecutive Ducati, cu o motoreta din seria a treia valorica. Si pentru backflip. :) :ok:

Raman la parerea ca Zarco, ar fi avut o alta cariera, daca ar fi ajuns mai devreme pe o motocicleta de uzina. Din pacate, a facut odata gresala de a se baga sub Rossi si asta a deranjat foarte tare legenda... daca ajungea la Yamaha de uzina, poate altfel vorbeam despre frantuz.. 

+1

Foarte corect.

Si adaug aici si o greseala din partea lui Zarco de-a lungul carierei - la un moment dat cand era curtat si invitat de HRC (si HRC avea moto de top) sa vina langa MM,efectiv i-a fost frica sa se bata de pe aceeiasi moto cu demonul,si a ales KKTM.Am zis atunci si s-a vazut ulterior ca a fost o alegere extrem de distructiva pt cariera lui.Dar asta este.Overall imi place maxim de frantuz,tot timpul am avut un soft spot pt el.

Acum 16 ore, danypop a spus:

Bă băeti, da voi nu ati vazut cursa? Cel putin LL-urile lui Alex, Marc si Aldeguer au fost aratate in timpul cursei. Primul care a intrat pe LL a fost Alex, apoi Marc impreuna cu Alex au facut impreuna un LL si apoi MM singur si a fost si faza in care Alex fiind in spatele lui Marc chiar a fost păcălit pe franare de a ratat virajul tocmai pentru faptul ca s-a luat după Marc care se incadra pentru LL. Din cate stiu, daca incepi cursa cu un LL, ai la dispoziție primele 5 lapuri sa-l faci cu mentiunea ca in primul tur nu ai voie. Probabil ca daca ai 2 sau mai multe, ai la dispoziția mai multe lapuri sa ispașești acele LL gen 6-7-8 lapuri. Cu siguranță au fost monitorizati toti si niciunul nu a scapat fara să-și ispașeasca penalizarea. 

Chiar nu am vazut cand a intrat AM de 2 ori - nu contest,o fi intrat,ca probabil nu ii lasau altfel,dar nu am vazut.Si am fost atent la AM si MM...

 

Nu se anunta never in primele 2 tururi ca atunci sunt agitati,etc.Eu stiam ca au la dispozitie 3 tururi - de cand ti se anunta !

Acum 16 ore, Cavaleru a spus:

nu cred ca mai vede ducati la fata, unde sa prinda loc la anu, la VR46 in locu lui digia? cam ala ar fii singurul disponibil...

Hah...sa dai post la Aprilia factory pe post de baiat de mingi la VR46 doar pt acel Ducati...nu inteleg ce incearca el sa faca...are impresia ca va mai lua vreun campionat batandu-se de la VR46 cu MM imbracat in rosu Ducati?NICIODATA.

El crede ca MM e ca Pecco?

Viseaza.

Ca sa mai ia JM un campionat (ca banuiesc ca la asta aspira,logic,nu?) ii trebuie o super-mega motoreta DAR diferita (si neaparat mai buna) decat a lui MM.Ori aici era o speranta - Aprilia nu arunca cu banii precum Ducati si Honda,dar sunt f buni pe aero si au oameni talentati.Ar fi putut sa "nasca" in timp ceva frumos.

De pe o moto egala cu MM are doar sansa 2.Nu mai zic de pe o moto egala cu MM si o echipa inferioara - are sansa 3.Atat.

As usual,prost gandit,de fapt cred ca deloc gandit.Degeaba e rapid daca nu il duce capul...Daca pleaca de la Aprilia,s-a calcat in ea cariera si asta.

Acum 16 ore, xt600 a spus:

Nush ce sa mai cred despre el... imi trezeste sentimente contradictorii.. Pe de o parte, dupa MM este cam cel mai talentat, rapid si spectaculos pilot din circuit, pe de alta parte ma surprinde neplacut prin prostie si caracter. De la inceputul sezonului, nu a participat la nici o sesiune de teste, din 6 etape, la 5 nu a participat deloc, iar in singura la care a luat startul s-a imprastiat. Practic, omul nu stie nimic despre motocicleta, nu are date, dar tot el se supara ca magarul pe sat si vrea sa dea quit.... Pentru ca a vazut el la ceilalti piloti Aprilia, ca motocicleta nu este ceea ce trebuie. Si asta dupa ce Aprilia, i-a intins o mana, cand putea ramane fara ghidon si i-a oferit un salariu la care alti piloti din circuit nici nu ar putea visa. A privat echipa de aportul lui in dezvoltarea motoretei, in cel mai prost moment posibil, iar acum vrea sa ii lase cu fundul in balta... Ma intreb ce pazeste managerul lui, de nu il trage de maneca, cand are asemenea derapaje.

:agree: Cei de la The Race spun ca fix managerul lui a lansat zvonul respectiv - cica jurnalistii care au dat goarna asta sunt buza in buza cu managerul.

Nu ii inteleg scopul...sa puna presiune pe Aprilia sa....ce?

Nu cred ca e dotat in a face mind games cu un factory precum a facut Marquez...nu are nici inteligenta nici cartile necesare in mana pt asa ceva.

Acum 16 ore, xt600 a spus:

Sa nu o dam in teorii savante. Se pare ca a agatat linia alba si cum incepuse sa ploua... ghinion. Oricum, pe ud nu am mari asteptari de la el. 

Nush,ce am vazut e ca mergea mult mai tare decat Marquez,in niste conditii improprice atat pt skillul lui (e pilot de high grip,dupa cum bine,zici pe ud nu il vad mare meserie) cat si pt motoreta.Si a gresit.Nu e nici o teorie aici - pe acel viraj din 2 sectiuni de final,in FP's quali si sprint Ducati/MM intrau foarte tare si f inclinati,MM "rupea" virajul in 2 ca sa zic asa,in timp ce Q "ocolea" mult mai larg.

 

In fine,nu conteaza impresia mea despre cum luau virajul acolo cei 2,conteaza faptul ca in toate sesiunile Q pierdea acolo binisor si nu se putea tine de MM in acel viraj,in timp ce in cursa pe ud ii sufla in ceafa.Pana cand a facut poc si buba.

Acum 7 ore, frigider a spus:

Nu înțeleg,unii spun ca Martin a rulat în sprint din qatar - când naiba?

El la jerez a venit când a căzut de a dat Digia peste el,nu?

La Qatar a cazut JM.

1 oră în urmă, apriliacluj a spus:

bine ca a dat Ducati 12mil pt MM dar nu a vrut sa dea (ca cica nu au buget) 3-4-5 mil pt Martin :) :) :) :)

N-a mai avut loc pt JM - il vroiau neaparat pe MM.

Se pare ca au avut dreptate - MM le-a indeplinit cred toate asteptarile.Plus ca e cel mai popular pilot din GP,deci incasarile din publicitate si accesorii etc probabil au explodat.

Acum 1 minut, Kagemusha a spus:

Frumoase bonusuri, doar că nu prea le ia Pecco.

:bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un articol foarte interesant despre telenovela creata de Martin :

(Martin) is actively looking to enact a performance clause in his contract with Aprilia to leave at the end of this year.... Martin’s contract with Aprilia means he can accept rival offers if he is not among the championship contenders by the French Grand Prix.

That deadline has now passed, but Jorge Martin has completed just a single race in 2025 - the Qatar sprint, as separate big incidents have left him unable to take part in the campaign at large. Currently, following a crash in the Qatar GP, Martin is not expected to return to action until at least the German GP.

For Martin to turn around and say the bike is not good enough, having not ridden it at full fitness for more than 13 laps this year, is an unfair judgement being passed down to an Aprilia squad that has done nothing but stick by him through his various injury ordeals.   

 

According to the motorsport.com report, Aprilia intends to seek legal action to block this clause being activated. Not unreasonably, Martin’s decision - which he informed the manufacturer of last week - was taken about as well as a bowl of cold sick. He hasn’t had any proper time to evaluate the RS-GP to even look at touching the performance clause written into his contract because of his injuries, and Aprilia will likely use this as a basis for force majeure.

He has reportedly been willing to extend the deadline for this performance clause to be considered through to the San Marino Grand Prix in September.

Either way, if the stipulation is that Martin was a title contender by the French GP, that won’t be the case come San Marino in mid-September. Though a world champion, he isn’t overturning a 171-point deficit that will have swelled well beyond 200 by the time he is back.

So, Aprilia has a good legal basis to fight its corner. But that will be immaterial: once you’ve lost the locker room, there’s no coming back. And, clearly, Jorge Martin’s mind has already been made up.If a rider doesn’t want to be with a team, you can’t keep them around. It’s bad for everyone. KTM took this approach with Johann Zarco, who’d quit his two-year deal a season early and was ousted after the San Marino GP to avoid team morale being dragged further down.

From a business standpoint, Aprilia may also find engaging with current and future sponsors harder if the narrative around its 2025 season is that it couldn’t hold onto the reigning world champion. As well as this, convincing riders to join your project could lead to headaches.

 

Aprilia, rightly or wrongly, has done a lot to stick by riders through difficult times - see Andrea Iannone’s doping scandal back in 2020 - regardless of how it could negatively impact it in the long run.

To turn your back on this loyalty, Martin should not be looked favourably upon. Arguably he is MotoGP’s least popular world champion, with little of the mainstream appeal that others like Marc Marquez, Fabio Quartararo and even Pecco Bagnaia have.

 

Ultimately, he was signed by Aprilia to be its reference rider and be the difference maker on the bike - much like Fabio Quartararo has been at Yamaha. Quartararo, incidentally, turned down an Aprilia offer last year because it couldn’t stump the cash it ultimately did for Martin. One has to wonder how that decision has replayed in Aprilia CEO Massimo Rivola’s mind since.

Much of the struggles other Aprilia riders are having at the moment are in some ways down to Martin’s absence. Marco Bezzecchi noted at Le Mans that he could really do with having the world champion back to help get the bike pointing in the right direction.

 

The role that Martin’s manager Albert Valera is playing in all this is unknown. But some of the key moves in the 2026 rider market revolve around him.

 

Martin’s status as a world champion isn’t super strong any more. The form of Marc Marquez on the factory Ducati this year, coupled with the results of Pecco Bagnaia, cast some doubt as to where Martin would stack up in a title battle in 2025 had he still be on a Ducati.And while he’s not exactly old at 27, the prospect of Acosta for a manufacturer is tantalising. At 20, he’s got at least 15 more years in him and he is yet to even scrape the ceiling of his potential. Martin is likely in the midst of his peak years, but who knows what kind of rider returns in Germany after all of his injury problems?

If Acosta does go to Honda, a return to KTM seems somewhat unlikely for Martin given it’s not really in a much better position to Aprilia right now and has a future that remains uncertain amidst its financial crisis.

As much as it’s possible that Martin is on the grid in 2026, there is a risk he’s walked his way into a situation similar to Andrea Dovizioso’s in 2020 where he effectively priced himself off the market and sat on the sidelines for most of 2021.

This very much feels like the beginnings of a cautionary tale…

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, Kagemusha a spus:

Păi, ăla de a scris articolul zice și de ceva bonusuri date de Ducati: 150.000 o victorie în GP, 40.000 un sprint, 3 milioane pentru titlul mondial.

Frumoase bonusuri, doar că nu prea le ia Pecco.

:laugh:

Acum 1 oră, danypop a spus:

Mult prea mult pentru valoarea lui 🙄

l-a dat jos pe Peco?

l-a dat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, apriliacluj a spus:

7 salar si 3 bonusuri

cam asta a fost intelegerea din cate imi amintesc

Atunci asa se explica suma aia de 10 milioane. Dar cum spunea colegul, nu ia el bonusurile alea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe surse :

Jorge Martin ar fi în discuții avansate cu HRC pt la anul.

Acosta cu Rossi pt postul lui Diggia și Ducati'ul aferent.

 

Sincer...ca sa fiu rău...chiar m-as bucura sa meargă Martin la HRC :

Asa va înțelege de ce (probabil) cel mai puternic pilot din competiție a dat quit.

Sau de ce cade Mir.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...