Sari la conținut

20. MALAYSIA Petronas Grand Prix of Malaysia


Postări Recomandate

Acum 13 ore, damager a spus:

O filmare unde se vad mai bine momentele premergatoare impactului

 

https://www.instagram.com/reel/DQU5HGSjQB5/?igsh=MTY3aGR6bWVkNnoyNA==

Cum spuneam, omul a fost in cel mai rau loc. Exact in locul in care cei care ieseau tare din virajul 3, intrau pe vibrator. Odata iesit din viraj, trebuia sa scoata motocicleta pe iarba, ori el a continuat sa ruleze pe marginea pistei. Nasol... 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 147
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 15 ore, Method a spus:

,ar fi fost o batalie interesanta pe ultimele 2-3 tururi...

trecea Diogo lejer de el.

dar macar puncte.

Acum 2 ore, xt600 a spus:

Cum spuneam, omul a fost in cel mai rau loc. Exact in locul in care cei care ieseau tare din virajul 3, intrau pe vibrator. Odata iesit din viraj, trebuia sa scoata motocicleta pe iarba, ori el a continuat sa ruleze pe marginea pistei. Nasol... 

asa zic si eu.

dar cand eu vad alb altii vad negru.

 

adica era iesit de pe trasa apoi a dat in trasa.

vina o poti cauta unde vrei, dar nu ai ce cauta lent pe trasa niciodata pe circuit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Astea chiar ca vesti bune.

Având în vedere ca a intrat de 2 ori în stop pe circuit și 1 plămân colapsat...a scăpat cu bine totuși.

Acum 9 ore, frigider a spus:

trecea Diogo lejer de el.

Mai erau 2 tururi? 3? când a căzut.

Dacă se loveau cel care avea cel mai mult de pierdut era brazilianul deci Gonzales putea fi destul de agresiv...nu prea e el țăran însă și plus de asta Sepang are n locuri de depasire...

Da,cred ca totuși ai dreptate ar fi trecut de el,dar oricum nu pierdea atat - una e sa termini pe 5 sau 6 alta e sa termini pe 25.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 29.10.2025 la 11:13, frigider a spus:

adica era iesit de pe trasa apoi a dat in trasa.

vina o poti cauta unde vrei, dar nu ai ce cauta lent pe trasa niciodata pe circuit.

 

 

explica ce putea sa faca pustiu fara sa puna pe altii in pericol pe filmarea respectiva. vine larg pe exterior, trasa lui se intersecteaza cu trasa ideala. ce facea, tragea dreapta prin fata alora care veneau din spate? 

 

Rueda e singurul vinovat, atentia trebuie sa fie intotdeauna in fata, mai ales cand dai blana orbitoare cand nu e cazu. Daca pustiului ii pocnise ceva la motor, si incetineste subit, nu mai ai reflexe sa-l eviti?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ori te uiti in spate din timp sa nu fii pus in situatia asta f periculoasa ca stii ca la un moment dat dai in trasa daca tot mergi drept

ori daca nu poti ca vin multi tar din spate -  iesi pe iarba, orice numai sa nu ramai pe trasa.

de oprit nu stiu daca e ok dar decat sa mergi incet pe trasa..tot mai safe imi pare. cat timp esti oprit pe partea ailalta a circuitului, opusa trasei.

nici cu regulile nu tre sa fii rigid cand omu ia o decizie dificila pentru binele tuturor.

 

 

chiar de curand intr-un gp a iesit unu doi pe pietris efectiv ca venea om pe trasa.

fix de dupa iesirea de la standuri.

asta sa nu ti se para exagerata asta cu iesitu de pe circuit.

 

degeaba scriu eu orice aici ca tu stii ca ala e vinovat, e parerea ta si ramai cu ea.

 

nu incerc sa ti-o schimb, doar iti spun cum vad eu lucrurile.

n-am nimic cu baiatu ala, si eu am fost idiot de multe ori da de obicei stau si ma gandesc la ce puteam sa fac altfe.

Editat de frigider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu se mai poate vedea filmarea aceea,dar vad ca a ieșit una cu un gros plan din care e destul de vizibil tot (dacă e aceeași filmare idk ) - link

După cum am zis și anterior,cred ca avea ceva la moto - mergea waaay slower decat toți ceilalți...a încercat sa iasă pe vibrator ca să fie oarecum afara de pe trasă,primii 2 care veneau l-au văzut și evitat lejer,Rueda nu înțeleg de ce nu l-a vazut/evitat.

 

Cred ca,la fel ca la aproape orice accident,vina e împărțită : copilul era mult mai preocupat sa își facă motoreta sa pornească sau sa mearga normal pt ca în mod clar avea o problemă,iar tot ce se întâmpla în jurul lui era pe locul 2 - încerca să nu stea pe trasă însă preocuparea lui principala era cu motoreta,nu era atent în jurul lui.

Rueda...nu am înțeles la ce era atent - cei 2 din fața lui s-au dat la o parte destul de devreme și totuși Rueda nu a schițat nimic deși era o motoreta foarte slow în calea lui.Nu a achitat nimic de fapt nici când a dat în el.

Pare ca amândoi erau preocupați de cu totul altceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 6 ore, Cavaleru a spus:

 

 

explica ce putea sa faca pustiu fara sa puna pe altii in pericol pe filmarea respectiva. vine larg pe exterior, trasa lui se intersecteaza cu trasa ideala. ce facea, tragea dreapta prin fata alora care veneau din spate?

Trebuia sa scoata motoreta in afara pistei, pe iarba. Nu avea ce cauta pe vibratorul de la iesirea din viraj. Imi pare rau pentru pusti si sper sa se recupereze, dar cea mai mare parte din vina ii apartine. Gresala de debutant, nefamiliarizat cu o competitie de acest nivel. Din pacate se intampla si la case (a se citi, clase) mai mari, sa nu se elibereze trasa cand se ruleaza lent. Ne aducem toti aminte asemenea situatii.  

1 oră în urmă, Method a spus:

 

Cred ca,la fel ca la aproape orice accident,vina e împărțită 

 

Rueda...nu am înțeles la ce era atent - cei 2 din fața lui s-au dat la o parte destul de devreme și totuși Rueda nu a schițat nimic

Da. Este impartita, dar pustiul poarta cea mai mare parte din vina. 

 

Rueda venea cel mai tare. Ceilalti, venind ceva mai incet, au putut evita vibratorul, Rueda nu. Rueda l-a vazut in ultimul moment... daca te uiti pe filmarea din fata, inainte de impact, spaniolul se dezechilibreaza. Pur si simplu a fost surprins sa il gaseasca acolo pe elvetian. https://www.instagram.com/reel/DQS0vDmEdT2/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dpmdv cel care venea din spate poarta vina mai mare. E tur de incalzire, nu de calificare, nu are nici o legatura cu trasa ideala, gumata, toata lumea merge pe unde vrea sau apuca.

Cum alti 3 l-au evitat, din timp, inseamna ca se putea.

In fine, fapta-i consumata

 

 

In alta ordine de idei, poate si aici ar trebui ca turul de incalzire sa se faca la fel ca la F1, toti pleaca frumos, in ordinea numerelor de pe tricou, cum au fost asezati pe grila, fara depasiri si alte exhibitii!!

Editat de apriliacluj
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 ore, apriliacluj a spus:

 

In alta ordine de idei, poate si aici ar trebui ca turul de incalzire sa se faca la fel ca la F1, toti pleaca frumos, in ordinea numerelor de pe tricou, cum au fost asezati pe grila, fara depasiri si alte exhibitii!!

Nu zici rau. Am spus de mai multe ori, regulamentul asta parca este facut pe genunchi. Are o multime de lipsuri (cum este si in cazul de fata) si in multe aspecte lasa loc de interpretari. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 ore, apriliacluj a spus:

Dpmdv cel care venea din spate poarta vina mai mare.

:agree:

Plus ca,se vede pe filmarea ce am pus-o eu - aia 2 de veneau in fata lui Rueda l-au evitat lejer,el a mers uitandu-se in fata dar nu a observat nimic,i don't get it....

1 oră în urmă, xt600 a spus:

Nu zici rau. Am spus de mai multe ori, regulamentul asta parca este facut pe genunchi. Are o multime de lipsuri (cum este si in cazul de fata) si in multe aspecte lasa loc de interpretari. 

Eu cand ziceam ca motogp'ul e in perioada romantica,cam unde era F1 in anii'70...daca vine ala cu un mold pe care il pune peste carene sa vada daca sunt conforme...nu se dau planuri nu se dau dimensiuni...fata de F1 e super lejeritate.

Acest aspect are si lucruri bune si rele,deh...

Dar intradevar colegul nu zice rau - sa plece ca la F1.

Ok - pt prostie nu exista leac,dar se mai pot evita unele nenorociri prin regulamente mai stricte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 ore, apriliacluj a spus:

Dpmdv cel care venea din spate poarta vina mai mare. E tur de incalzire, nu de calificare, nu are nici o legatura cu trasa ideala, gumata, toata lumea merge pe unde vrea sau apuca.

Cum alti 3 l-au evitat, din timp, inseamna ca se putea.

In fine, fapta-i consumata

 

 

In alta ordine de idei, poate si aici ar trebui ca turul de incalzire sa se faca la fel ca la F1, toti pleaca frumos, in ordinea numerelor de pe tricou, cum au fost asezati pe grila, fara depasiri si alte exhibitii!!


problema este ca la moto3 si moto2 s-a scos warm-up-ul de duminica si au 2 lap-uri im care sa testeze eventuale modificari inainte de cursa. De aiaerg tare. Dac te uiti pe filmare o sa vezi ca mai e un grup inainte care merge tare.

ghinionul a fost la rueda ca a avut in viraj 2 piloti care si ei mergeau mai incet si i-au limitat vizibilitate. 
cand zic ca el putea sa-l vada, mai avea maxim 20-30 m pana la el.

el iesea cu 200+ km/h, iar celalat se tara cu 20-3k km/h.

In plus, circuitul urca cu soarele in fata.

motoreta verde cu combinezon verde langa iarba verde.

 

Chiar nu pot sa cred ca un campion mondial, fie el si la moto3 nu are reactie.

 

pur si simplu s-au aliniat mai multe planete care au dus la accident.

din punct de vedere safety, cea mai nasola este scoaterea warmp-ului, care forteaza pilotii sa testeze chestii in cele 2 lap-uri de dinainte de cursa.

 

Baiatul stia ca are probleme si ca urma sa intersecteze trasa, trebuia sa iasa de pe circuit, sa se uite in spate, si cel mai important sa fie cu o mana ridicata. Asta spune regulamentul. 
daca avea o mana ridicata cand a vazut ca are probleme, se ridicau steaguri galbene si nu se mai forta din spate.


 parerea mea este ca o pondere mai mare de vinovatie in accident o are el, nu rueda.

dar, e doar parerea mea, si am confruntat-o cu niste piloti de un nivel mai inalt decat cei de la noi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 41 minute, Method a spus:

aia 2 de veneau in fata lui Rueda l-au evitat lejer,el a mers uitandu-se in fata dar nu a observat nimic,i don't get it....

Poate cei 2 din fata îl mascau pe cel de pe trasa.

Acum 9 minute, damager a spus:

parerea mea este ca o pondere mai mare de vinovatie in accident o are el, nu rueda.

Asa zic și eu.
Colegii insista cu "ala din spate " care după mine se aplica în trafic,nu pe circuit.


Iar la ski nu exista trasa. :) când coboară fiecare de capu lui pe o pârtie super lată.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 6 minute, Cavaleru a spus:

si pe partia de ski, cel care vine din spate, indiferent ca vine tare sau incet e direct raspunzator

acolo nu e trasa.

acolo nu e circuit.

acolo-s niste gigei care se dau si ei.

care cu mai mult, care cu mai putin ceva in cap.

ma opresc aici.

trebuia mai de mult sa ma fi oprit. :)

Editat de frigider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fix ca acolo sunt gigei e nevoie de mai multa disciplina decat pe un circuit unde sunt unu si unu in materie de reflexe..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, apriliacluj a spus:

tot povestim in lung si lat, sa mai treaca timpul, sa inceapa weekendul, sa curga berea si sa sfaraie gratarele :)

 

comisarii au luat vreo decizie, se stie ceva in acest sens?

Probabil ca nici nu vor lua vreo decizie. O vor ingropa odata cu trecera timpului. 
o greseala este lipsa steagului galbel care anunta in pericol. Ori baiatul ala are cateva secunde bune in care a mers incet. Directorul de cursa tb sa puna straguri galbene. Trebuia sa anticipeze ca va intersecta trasa ca nu avea cum sa mai intre la interior. 
 

Doar sa isi revina, ca inteleg ca are locul asigurat la Sic....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, frigider a spus:

acolo nu e trasa.

 

si aici unde e trasa????

trasa inseamna ceva trasat dpmdv!

iar singura chestie trasata  e pe fasia de asfalt, si delimitata de vopseaua de pe margine

Si repet, era turul de incalzire, nu era sesiune de calificari!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 19 ore, danypop a spus:

Screenshot_20251031_204011_com.android.chrome~2.jpg

Doamne ajută!

Dacă l-au scos de la ICU (corespondentul ar fi Reanimare la noi) înseamnă că e stabil.Traiesti și fără splină- nu mai ești capabil de efort susținut dar asta e.

 

În alta ordine de idei,se pare ca Bajaj urmează sa preia conducerea la Ktm de acum din noiembrie și sa taie în carne vie :

𝙆𝙏𝙈'𝙨 𝙣𝙚𝙬 𝙗𝙤𝙨𝙨 𝙬𝙖𝙣𝙩𝙨 𝙩𝙤 𝙘𝙪𝙩 𝙧𝙖𝙘𝙞𝙣𝙜 𝙗𝙪𝙙𝙜𝙚𝙩 Rajiv Bajaj, CEO of Bajaj Auto, KTM's new owner, said in an interview that they will cut expenses in several areas, including sport, by 50 percent, and called the previous owner, Stefan Pierer, greedy.  Worrying news comes from India, where the CEO of Bajaj Auto, the company expected to take full control of KTM in November, revealed his plans. In an interview, Rajiv Bajaj said he will cut costs by up to 50 percent in various departments, including racing, which directly impacts the KTM team and its satellite Tech3 team.  "We see an opportunity to reduce overhead costs by more than 50 percent, including in R&D, marketing, operations, and general administration. Interestingly, of the 4,000 people currently employed at KTM, only about 1,000 are manual workers, with another 3,000 working in administration. This is puzzling because manual workers are the ones who build the bikes," explained Rajiv Bajaj, CEO of Bajaj Auto, in an interview with CNBC-TV18, based in Mumbai, India.  Although the Indian company now controls KTM after receiving several cash injections to rescue it, it is still awaiting approval from the European Commission to give the green light for the sale of the Austrian manufacturer.  "Currently, all approvals related to mergers and acquisitions are in place, and I think the necessary approvals for foreign investment have also been obtained. We are now awaiting the main approval from the takeover commission. We understand that it could be obtained in November. We hope for a positive outcome, which would mean that after almost 18 years as a minority partner, we will become a 76 percent shareholder in KTM AG and, from an observer's perspective, we will take over control," he said.  Rajiv Bajaj did not use adjectives to describe the performance of KTM's former largest shareholder, Stefan Pierer, whom he blamed for the company's bankruptcy.  "We were shocked, and most of the industry was quite shocked by the speed with which this all happened. My mind goes back 30 years to when my first management guru, Dr. John Wallace, told me that the primary reason for a company's demise is greed. I've actually witnessed this unfold at KTM in the last twelve months. Broadly speaking, I would say there are three types of greed," Bajaj told the former CEO.  "First, operational greed, best exemplified in the last two years, when KTM Austria continued to overproduce, even though peak demand following COVID-19 had subsided. As a result, dealers and distributors accumulated inventory for more than a year, which frankly makes no sense.  "Strategic greed. Companies often get into businesses they shouldn't be in. In the case of KTM Austria, the best example was their entry into the bicycle business (...) which had no real synergy with their core business," he recalled the orange brand's disastrous bike division failure.  "These two factors combined to drive KTM into bankruptcy in a matter of months. "You could say Bajaj was part of it, and I admit that yes, we were also part of what went wrong, but as a minority partner, we couldn't avoid it. I can say that we did our best to combat it, so much so that it ultimately led to a third type of greed, which can be called governance greed, where certain decisions were taken without our knowledge, without our information, or sometimes without following due process," he continued.  Among many other questions, the Bajaj Auto CEO was asked how he would achieve the reductions he proposed.  "It's very easy to achieve. We see an opportunity to reduce overhead costs by more than 50 percent, including research and development, marketing (including racing), operations, and general administration," he explained.  "The previous management had reduced the workforce from 6,000 to 4,000, which was still considered too many. Interestingly, of those 4,000, only about 1,000 were workers, with 3,000 being administrative staff, which is puzzling." "This reminds me of Mark Zuckerberg's quote about managers managing managers managing those who do the work. The over-management and bureaucracy in this otherwise excellent organization is shocking," concluded the Indian executive.

 

Pfiii,dur de tot mister la adresa marelui geniu managerial austriac Pierer.

Și pe buna dreptate vad din cifrele pe care le dă.

Unde e colegul care ma ironiza când ziceam ca lui Ktm ii va fi tăiat în prima secunda bugetul de racing? (aberant dealtfel pt ca nu poți sa te gândești la racing când tu ești pe minus la vânzări)?

Upsy-daisy ala care îmi explica ca "vorbesc din inchipuiri",si ca bat campii in 80% din timp - se stie cine e - am avut dreptate? A câta oara?Hai cu cenușa in cap :D

 

...nu ca m-ar bucura faptul ca Ktm o va lua in mana (și este o șansă destul de mare sa nu ii mai vedem pe aici),dar prea mi s-a explicat (pe un ton superior) ca vorbesc numai prostii când citam chiar comunicatul Ktm în care spuneau ca sunt în faliment și datorii de 2.5?3?mld.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   1 membru


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...