Baiazid Postat Ianuarie 28, 2007 Share Postat Ianuarie 28, 2007 Honda asta a mea nu are geam ca sa vezi nivelul de ulei. Are o joja. (900RR din 93) Joja aia arata cam asa: |----------------[ ]- Intre cele doua paranteze ar trebui sa citim nivelul de ulei. Am pus motorul sa stea drept (l-a tinut cineva). Acum: cum se citeste? 1. insurubezi joja, desurubezi joja si citesti? 2. bagi joja fara insurubare, o scoti si citesti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Ianuarie 28, 2007 Share Postat Ianuarie 28, 2007 io cred ca citesti dupa insurubare, altfel o sa indice mai putin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Ianuarie 28, 2007 Share Postat Ianuarie 28, 2007 io cred ca citesti dupa insurubare, altfel o sa indice mai putin. se presupune ca lasi motorul sa se calmeze, apoi desurubezi joja si te uiti... cred ca dupa insurubare.. si eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Ianuarie 28, 2007 Share Postat Ianuarie 28, 2007 nivelul de ulei se masoara dupa ce sa pornit pentru citeva min. motorul, trebuie sa fie intre minim si max, si se masoara cu joja ne-infiletata nivelul de ulei se masoara dupa ce sa pornit pentru citeva min. motorul, trebuie sa fie intre minim si max, si se masoara cu joja ne-infiletata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
karpatenwolf Postat Ianuarie 28, 2007 Share Postat Ianuarie 28, 2007 nivelul de ulei se masoara dupa ce sa pornit pentru citeva min. motorul, trebuie sa fie intre minim si max, si se masoara cu joja ne-infiletata cooorect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Ianuarie 28, 2007 Share Postat Ianuarie 28, 2007 Mi-e rusine dar nu stiam treaba asta, e drept ca eu am avut grija sa fie intre partea superioara si mijloc, daca ne luam dupa sagetile din poza care zic ca trebuie pastrat intre mijloc si minim insemna ca am facut cam acelasi lucru insuruband joja complet. Good to know,anyway! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat Ianuarie 28, 2007 Autor Share Postat Ianuarie 28, 2007 Va multumesc pt raspunsuri. Am mai gasit in alte manuale chestia asta cu neinfiletatul. Presupun ca daca nu pornesti motorul, arata ulei mai putin (ramane ulei prin rampile de la culbutori, tevi, trasee etc). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Ianuarie 28, 2007 Share Postat Ianuarie 28, 2007 Eu cred ca arata mai mult cu motorul oprit pt ca uleiul de sus ajunge pana la urma in baie. Cand pornesti motorul pompa incepe sa urce uleiul iar jos ramane mai putin, parerea mea..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
just_him Postat Ianuarie 29, 2007 Share Postat Ianuarie 29, 2007 Neinsurubata asa este la cbr la XT si la dominator deci cum a scris si karpatenwolf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
grex Postat Ianuarie 29, 2007 Share Postat Ianuarie 29, 2007 bai baiazide ce dreak, la nepra nu te uitai la ulei? neinsurubata, si cu motorul oprit, evident ca daca merge motorul balboteaza uleiul si nu vezi nimic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-DINU Postat Ianuarie 29, 2007 Share Postat Ianuarie 29, 2007 Va multumesc pt raspunsuri. Am mai gasit in alte manuale chestia asta cu neinfiletatul. Presupun ca daca nu pornesti motorul, arata ulei mai putin (ramane ulei prin rampile de la culbutori, tevi, trasee etc). poi si daca il pornesti il trage pompa de acolo? tocmai ce ai spus o prostie!! asta cu pornirea cred ca e valabila numai atunci cand schimbi uleiul si filtrul, ca sa umpli la loc traseele. in rest nu sunt motive sa pornesti motorul cand vrei sa faci sonda la ulei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TaviS Postat Ianuarie 29, 2007 Share Postat Ianuarie 29, 2007 Pt suziki are cineva idee? Eu zic ca insurubat. Cind am schimbat uleiul, am bagat 2.6l (atit are capacitatea motorul si filtru), am pornit motorul citeva minute, l-am last inca citeva nepornit sa se linisteasca si aveam peste limita, zic eu cind dai drumul la ulei nu iese chiar tot din care cauza am avut peste limita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat Ianuarie 29, 2007 Autor Share Postat Ianuarie 29, 2007 poi si daca il pornesti il trage pompa de acolo? tocmai ce ai spus o prostie!! asta cu pornirea cred ca e valabila numai atunci cand schimbi uleiul si filtrul, ca sa umpli la loc traseele. in rest nu sunt motive sa pornesti motorul cand vrei sa faci sonda la ulei. Pai si de ce in toate manualele scrie ca masuratoarea se face dupa ce ai pornit motorul si l-ai lasat sa mearga cateva minute sa se incalzeasca? Sper ca nu s-a inteles ca se scoate joja "cat timp e pornit motorul" Deci revin: in toate manualele am citit ca masuratoarea uleiului se face dupa ce motorul e cald. DE CE? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Ianuarie 29, 2007 Share Postat Ianuarie 29, 2007 Nu in toate manualele scrie la fel . La mine de ex scrie ca se tine motorul la relanti 10 sec, se opreste, apoi se asteapta 1 min si se verifica nivelul ( eu am fereastra nu joja) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat Ianuarie 29, 2007 Autor Share Postat Ianuarie 29, 2007 Ok, si atunci de ce trebuie pornit? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Ianuarie 29, 2007 Share Postat Ianuarie 29, 2007 Ok, si atunci de ce trebuie pornit? ca sa-l vanture un pic! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Ianuarie 29, 2007 Share Postat Ianuarie 29, 2007 La fiecare model e bine sa verifici manualul fabricii, exista mai multe modalitati de masurare la cele cu joja : - I . Motorul oprit de cel putin cateva minute, cat sa se scurga tot ce e de scurs in baie, pt majoritatea modelelor cu rezerva de ulei in...baie - II . Motorul pornit cel putin 10 min, ca pompa de retur sa aiba timp sa urce uleiul in cadru/rezervor , oprit si masurat imediat - evident, pt modelele cu uleiul in rezervor separat. In ambele cazuri trebuie sa infiletezi (1) sau nu (2) joja in fct de specificatia fabricantului. Blade-ul lui Baiazid se pare ca e in cazul I.(2) Ca regula generala cand nu stii exact daca trebuie infiletata sau nu joja, nivelul la maxim pe joja infiletata e echivalent cam cu nivelul la jumate pe joja neinfiletata, in ambele cazuri esti in parametri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Ianuarie 29, 2007 Share Postat Ianuarie 29, 2007 La fiecare model e bine sa verifici manualul fabricii, exista mai multe modalitati de masurare la cele cu joja : - I . Motorul oprit de cel putin cateva minute, cat sa se scurga tot ce e de scurs in baie, pt majoritatea modelelor cu rezerva de ulei in...baie - II . Motorul pornit cel putin 10 min, ca pompa de retur sa aiba timp sa urce uleiul in cadru/rezervor , oprit si masurat imediat - evident, pt modelele cu uleiul in rezervor separat. In ambele cazuri trebuie sa infiletezi (1) sau nu (2) joja in fct de specificatia fabricantului. Blade-ul lui Baiazid se pare ca e in cazul I.(2) Ca regula generala cand nu stii exact daca trebuie infiletata sau nu joja, nivelul la maxim pe joja infiletata e echivalent cam cu nivelul la jumate pe joja neinfiletata, in ambele cazuri esti in parametri corect raspuns incercam si eu acum sa le explic acelasi lucru dar se pare ca mi-ai luat-o ianainte.multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat Ianuarie 29, 2007 Autor Share Postat Ianuarie 29, 2007 AXA nota zece! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat Ianuarie 29, 2007 Share Postat Ianuarie 29, 2007 in toate manualele am citit ca masuratoarea uleiului se face dupa ce motorul e cald. DE CE? Mai precis, motor cald, dar lasat cateva minute pana ce uleiul se scurge de pe piese. Poate ca e vorba de dilatarea uleiului datorata caldurii. Probabil ca si stabilirea cantitatii de ulei necesara unui motor se face tot in conditii de functionare a motorului, care asigura o temperatura constanta, oriunde se afla acel motor. Altminteri, ar trebui sa ai indicatoare de nivel diferite daca motorul este la Kinshasa sau la Vladivostok. La vremea asta, de exemplu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-DINU Postat Ianuarie 29, 2007 Share Postat Ianuarie 29, 2007 eu nu l-asi porni inainte sa ma uit la ulei. daca nu-i de loc ulei cum il pornesti? daca vrei sa vezi daca papa ulei sau nu, ca pe noi asta ne intereseaza, eu cred ca e bine sa faci mereu la fel cand citesti nivelul. ori pornesti ori nu. ori insurubezi ori nu. este foarte important sa te uiti la ulei mereu inainte de a te urca pe motor chiar daca sti ca al tau nu papa. lipsa de ulei a fost sfarsitul multor motoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat Ianuarie 30, 2007 Autor Share Postat Ianuarie 30, 2007 eu nu l-asi porni inainte sa ma uit la ulei. daca nu-i de loc ulei cum il pornesti? daca vrei sa vezi daca papa ulei sau nu, ca pe noi asta ne intereseaza, eu cred ca e bine sa faci mereu la fel cand citesti nivelul. ori pornesti ori nu. ori insurubezi ori nu. este foarte important sa te uiti la ulei mereu inainte de a te urca pe motor chiar daca sti ca al tau nu papa. lipsa de ulei a fost sfarsitul multor motoare. Cum sa nu fie deloc? Uleiul nu dispare subit peste noapte. Pur si simplu am vazut ca am nevoie sa mai completez ulei. Ceea ce este si normal. Absolut orice motor papa ulei. Deci nu vreau sa vad daca papa, ca stiu ca papa (~300ml / 1000 km -> ABSOLUT DE NORMAL). Eu am intrebat cum se masoara corect si multumesc celor care NU AU BATUT CAMPII si mi-au raspuns la obiect. Pe forumul asta este un fetish sa bati campii aiurea pe langa subiect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinpreotescu Postat Ianuarie 30, 2007 Share Postat Ianuarie 30, 2007 este normal sa pronesti motorul un pic inainte de a masura nivelul, asa cum zice la manual. Explicatia e simpla: trebuie sa se amorseze intreg circuitul de ungere si apoi dupa oprire sa poata ajunge la un nivel uniform. Ganditi-va ca schimbati uleiul si filtrul si vreti sa masurati nivelul fara ca pompa si filtrul de ulei sa se fi amorsat.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-DINU Postat Ianuarie 30, 2007 Share Postat Ianuarie 30, 2007 Cum sa nu fie deloc? Uleiul nu dispare subit peste noapte. Pur si simplu am vazut ca am nevoie sa mai completez ulei. Ceea ce este si normal. Absolut orice motor papa ulei. Deci nu vreau sa vad daca papa, ca stiu ca papa (~300ml / 1000 km -> ABSOLUT DE NORMAL). Eu am intrebat cum se masoara corect si multumesc celor care NU AU BATUT CAMPII si mi-au raspuns la obiect. Pe forumul asta este un fetish sa bati campii aiurea pe langa subiect. politica frate!!! da ce oi vrea sa ma plictisesc de frig? te-oi fi suparat acum... iertare maria ta. plecaciune... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Ianuarie 30, 2007 Share Postat Ianuarie 30, 2007 Cum sa nu fie deloc? Uleiul nu dispare subit peste noapte. Ia intreaba-l pe belobody cum poate disparea subit uleiul , sa vezi ca se poate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.