Sari la conținut

Masurare Nivel Ulei


Baiazid
 Share

Postări Recomandate

Honda asta a mea nu are geam ca sa vezi nivelul de ulei. Are o joja. (900RR din 93)

 

Joja aia arata cam asa: |----------------[ ]-

 

Intre cele doua paranteze ar trebui sa citim nivelul de ulei.

 

Am pus motorul sa stea drept (l-a tinut cineva).

 

Acum: cum se citeste?

 

1. insurubezi joja, desurubezi joja si citesti?

 

2. bagi joja fara insurubare, o scoti si citesti?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

io cred ca citesti dupa insurubare, altfel o sa indice mai putin.

 

se presupune ca lasi motorul sa se calmeze, apoi desurubezi joja si te uiti... cred ca dupa insurubare.. si eu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nivelul de ulei se masoara dupa ce sa pornit pentru citeva min. motorul, trebuie sa fie intre minim si max, si se masoara cu joja ne-infiletata :crack:

 

nivelul de ulei se masoara dupa ce sa pornit pentru citeva min. motorul, trebuie sa fie intre minim si max, si se masoara cu joja ne-infiletata :lol:

post-15340-1169997717_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-e rusine dar nu stiam treaba asta, e drept ca eu am avut grija sa fie intre partea superioara si mijloc, daca ne luam dupa sagetile din poza care zic ca trebuie pastrat intre mijloc si minim insemna ca am facut cam acelasi lucru insuruband joja complet.

 

Good to know,anyway!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va multumesc pt raspunsuri. Am mai gasit in alte manuale chestia asta cu neinfiletatul.

 

Presupun ca daca nu pornesti motorul, arata ulei mai putin (ramane ulei prin rampile de la culbutori, tevi, trasee etc).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bai baiazide ce dreak, la nepra nu te uitai la ulei?

neinsurubata, si cu motorul oprit, evident ca daca merge motorul balboteaza uleiul si nu vezi nimic.

:crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va multumesc pt raspunsuri. Am mai gasit in alte manuale chestia asta cu neinfiletatul.

 

Presupun ca daca nu pornesti motorul, arata ulei mai putin (ramane ulei prin rampile de la culbutori, tevi, trasee etc).

 

:crack: poi si daca il pornesti il trage pompa de acolo?

tocmai ce ai spus o prostie!!

asta cu pornirea cred ca e valabila numai atunci cand schimbi uleiul si filtrul, ca sa umpli la loc traseele. in rest nu sunt motive sa pornesti motorul cand vrei sa faci sonda la ulei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pt suziki are cineva idee? Eu zic ca insurubat. Cind am schimbat uleiul, am bagat 2.6l (atit are capacitatea motorul si filtru), am pornit motorul citeva minute, l-am last inca citeva nepornit sa se linisteasca si aveam peste limita, zic eu cind dai drumul la ulei nu iese chiar tot din care cauza am avut peste limita.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:crack: poi si daca il pornesti il trage pompa de acolo?

tocmai ce ai spus o prostie!!

asta cu pornirea cred ca e valabila numai atunci cand schimbi uleiul si filtrul, ca sa umpli la loc traseele. in rest nu sunt motive sa pornesti motorul cand vrei sa faci sonda la ulei.

 

Pai si de ce in toate manualele scrie ca masuratoarea se face dupa ce ai pornit motorul si l-ai lasat sa mearga cateva minute sa se incalzeasca?

 

Sper ca nu s-a inteles ca se scoate joja "cat timp e pornit motorul" :lol: :moron: :P

 

Deci revin:

 

in toate manualele am citit ca masuratoarea uleiului se face dupa ce motorul e cald.

 

DE CE?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La fiecare model e bine sa verifici manualul fabricii, exista mai multe modalitati de masurare la cele cu joja :

 

- I . Motorul oprit de cel putin cateva minute, cat sa se scurga tot ce e de scurs in baie, pt majoritatea modelelor cu rezerva de ulei in...baie :lol:

- II . Motorul pornit cel putin 10 min, ca pompa de retur sa aiba timp sa urce uleiul in cadru/rezervor , oprit si masurat imediat - evident, pt modelele cu uleiul in rezervor separat.

 

In ambele cazuri trebuie sa infiletezi (1) sau nu (2) joja in fct de specificatia fabricantului.

 

Blade-ul lui Baiazid se pare ca e in cazul I.(2)

 

Ca regula generala cand nu stii exact daca trebuie infiletata sau nu joja, nivelul la maxim pe joja infiletata e echivalent cam cu nivelul la jumate pe joja neinfiletata, in ambele cazuri esti in parametri :moron:

 

:crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La fiecare model e bine sa verifici manualul fabricii, exista mai multe modalitati de masurare la cele cu joja :

 

- I . Motorul oprit de cel putin cateva minute, cat sa se scurga tot ce e de scurs in baie, pt majoritatea modelelor cu rezerva de ulei in...baie :P

- II . Motorul pornit cel putin 10 min, ca pompa de retur sa aiba timp sa urce uleiul in cadru/rezervor , oprit si masurat imediat - evident, pt modelele cu uleiul in rezervor separat.

 

In ambele cazuri trebuie sa infiletezi (1) sau nu (2) joja in fct de specificatia fabricantului.

 

Blade-ul lui Baiazid se pare ca e in cazul I.(2)

 

Ca regula generala cand nu stii exact daca trebuie infiletata sau nu joja, nivelul la maxim pe joja infiletata e echivalent cam cu nivelul la jumate pe joja neinfiletata, in ambele cazuri esti in parametri :haha:

 

:crack:

corect raspuns :moron: incercam si eu acum sa le explic acelasi lucru dar se pare ca mi-ai luat-o ianainte.multumesc! :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in toate manualele am citit ca masuratoarea uleiului se face dupa ce motorul e cald.

 

DE CE?

 

Mai precis, motor cald, dar lasat cateva minute pana ce uleiul se scurge de pe piese. Poate ca e vorba de dilatarea uleiului datorata caldurii. Probabil ca si stabilirea cantitatii de ulei necesara unui motor se face tot in conditii de functionare a motorului, care asigura o temperatura constanta, oriunde se afla acel motor. Altminteri, ar trebui sa ai indicatoare de nivel diferite daca motorul este la Kinshasa sau la Vladivostok. La vremea asta, de exemplu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu nu l-asi porni inainte sa ma uit la ulei. daca nu-i de loc ulei cum il pornesti?

 

daca vrei sa vezi daca papa ulei sau nu, ca pe noi asta ne intereseaza, eu cred ca e bine sa faci mereu la fel cand citesti nivelul. ori pornesti ori nu. ori insurubezi ori nu.

este foarte important sa te uiti la ulei mereu inainte de a te urca pe motor chiar daca sti ca al tau nu papa. lipsa de ulei a fost sfarsitul multor motoare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu nu l-asi porni inainte sa ma uit la ulei. daca nu-i de loc ulei cum il pornesti?

 

daca vrei sa vezi daca papa ulei sau nu, ca pe noi asta ne intereseaza, eu cred ca e bine sa faci mereu la fel cand citesti nivelul. ori pornesti ori nu. ori insurubezi ori nu.

este foarte important sa te uiti la ulei mereu inainte de a te urca pe motor chiar daca sti ca al tau nu papa. lipsa de ulei a fost sfarsitul multor motoare.

 

Cum sa nu fie deloc? Uleiul nu dispare subit peste noapte. Pur si simplu am vazut ca am nevoie sa mai completez ulei. Ceea ce este si normal. Absolut orice motor papa ulei.

 

Deci nu vreau sa vad daca papa, ca stiu ca papa (~300ml / 1000 km -> ABSOLUT DE NORMAL).

 

Eu am intrebat cum se masoara corect si multumesc celor care NU AU BATUT CAMPII si mi-au raspuns la obiect.

 

Pe forumul asta este un fetish sa bati campii aiurea pe langa subiect.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

este normal sa pronesti motorul un pic inainte de a masura nivelul, asa cum zice la manual.

Explicatia e simpla: trebuie sa se amorseze intreg circuitul de ungere si apoi dupa oprire sa poata ajunge la un nivel uniform. Ganditi-va ca schimbati uleiul si filtrul si vreti sa masurati nivelul fara ca pompa si filtrul de ulei sa se fi amorsat....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum sa nu fie deloc? Uleiul nu dispare subit peste noapte. Pur si simplu am vazut ca am nevoie sa mai completez ulei. Ceea ce este si normal. Absolut orice motor papa ulei.

 

Deci nu vreau sa vad daca papa, ca stiu ca papa (~300ml / 1000 km -> ABSOLUT DE NORMAL).

 

Eu am intrebat cum se masoara corect si multumesc celor care NU AU BATUT CAMPII si mi-au raspuns la obiect.

 

Pe forumul asta este un fetish sa bati campii aiurea pe langa subiect.

 

politica frate!!!

da ce oi vrea sa ma plictisesc de frig?

te-oi fi suparat acum...

iertare maria ta. plecaciune... :bigstar:

:grinbandit:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...