Sari la conținut

HD Sportster 883-1200


easybiker
 Share

Postări Recomandate

... din cate stiu "amortizor hidraulic suplimentar" exista pe Harley din 1988, poate tu te dai cu Panheaduri si nu stiu eu... bla bla... oricum, pentru o papusa prea fricoasa sa se prezinte (oras, motor, etc...) ai tastele destul de grele.

 

Springerul este alta gasca-n alta straita si nu inteleg ce cauta pe un topic de Sportster...

 

Revenind la Sportster si oamenii pasionati de asa ceva;

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Da, ca mi-am adus aminte... Sportsterul, ca oricare alt Harley, consuma putin. Eu am vazut Sportstere care consumau intre 3,5 afara si 5,5l/100km in oras. Altele, mai umblate pe la carburator, consuma undeva intre 4,5 afara si 6,5l/100km in oras.

Inca o bila alba pentru Harley!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, ca mi-am adus aminte... Sportsterul, ca oricare alt Harley, consuma putin. Eu am vazut Sportstere care consumau intre 3,5 afara si 5,5l/100km in oras. Altele, mai umblate pe la carburator, consuma undeva intre 4,5 afara si 6,5l/100km in oras.

Inca o bila alba pentru Harley!

 

Corect; al meu consuna 3,5 afara.

 

 

Bun bun, dar acum vreau sa aud si niste pareri negative de la posesori...ce bile negre au HD-urile? Cat de obiectiv puteti! Shoot!

 

Daca iti spun ca n-am ce sa-i reprosez, ma crezi? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... din cate stiu "amortizor hidraulic suplimentar" exista pe Harley din 1988, poate tu te dai cu Panheaduri si nu stiu eu... bla bla... oricum, pentru o papusa prea fricoasa sa se prezinte (oras, motor, etc...) ai tastele destul de grele.

 

Springerul este alta gasca-n alta straita si nu inteleg ce cauta pe un topic de Sportster...

 

Revenind la Sportster si oamenii pasionati de asa ceva

Asa e,dar eu ma refeream la after market.!Cat costa o springer HD origi.si cat costa una facuta de Basty sau aiurea,de exemplu?De obicei after market-urile vin fara scula in cauza si te asigur ca investitia isi merita banii.Sau ce vrei sa zici?Ca nu ai voie sa pui Springer pe orice motor,daca ai chef?Cat despre taste,ce sa zic?Scriu de pe o tableta fara taste fizice.Cat despre unde stau........?Departe,foarte departe.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In primul rand manoperele sunt f scumpe... de asta trebuie sa-ti iei un manual care iti spune ce si cum sa faci pas cu pas, si sa faci totul; singur (sau cat de mult)

 

Franele la Sportsterele de serie mare sunt slabe - dar gasesti dubludisc la pret chiar relaxat

 

Din cauza "comunismului" mondial, motorasul asta e limitat din fabrica f urat. Si nu este un motor care raspunde bine la limitari - ca orice motor cu cilindrii cat o bere buna... ce sa mai zic de bielele pe un singur bolt... nu, nu ii plac limitarile impuse deloc, asa ca trebuie INSTANT sa faci mici schimbari:

 

filtru de aier K&N... bani de o bere

driluit capacul de la surubul de amestec - in cazul celor pe carb- si ajustat amestecul

sparte tobele - aici depinde cat vrei sa investesti, cu toate ca ele sunt mai permisive si se poate si cu stoc (la nivelul asta de "customizare"

 

In rest... trebuie sa inveti cum sa-l turezi si schimbi viteze pt ca e extrem de diferit de restum motoarelor. Chiar si modul de calarit e altfel... dar prima data in sa o sa vezi la ce ma refer.

 

Apoi mai sunt o gramada de caracteristici care pe unii ii ung pe inima iar pe altii enerveaza. Dar asta il face un motor cu caracter.

 

Mai sunt si chestii enervante, cum ar fi bornele de baterie enervant de scurte, etc...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Revenind la Sportster si oamenii pasionati de asa ceva;

 

http://vimeo.com/28536495

 

uite asa se calareste o mobra :D

 

uite ala e genul meu de HD... nu balena, usurel si manevrabil, garda la sol bunicica, trage bine, scaritele nu sa stai ca in lighean ci sa-ti dea control asupra mobrei, ghidon ingust, se apleaca bine si tine la "trosheala".... astea-s si motivele pt care mi-a placut mai mult XV 535 decat VN800A, desi era mai mica si avea vreo 10 cp si 20 Nm mai putin...

Editat de MotoRocker
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Cat costa o springer HD origi.si cat costa una facuta... aiurea,de exemplu?De obicei after market-urile vin fara scula in cauza si te asigur ca investitia isi merita banii.

 

Iar ne asiguri? Ne mai asigurai acum cateva postari si ca ala cu Sportsterul care face stunt nu are frane stock, cand el chiar avea frane stock. Adica ne-am dat deja seama cat de priceput esti in materie.

Acum te pricepi si la furcile springer. Si ne siguri tu ca exista furci springer ieftine si bune. Prietene, alea costa mult pentru ca sunt de o calitate superioara, atat ca materiale folosite, cat si ca proces de fabricare. De-aia HD costa mult, de-aia Paughco costa mult...

Ca daca ti se pare tie ca toate arata la fel si ca diferenta este data doar de pret, nu inseamna ca au si aceeasi calitate. O sa se rupa furca aia si-o sa-ti sara arcurile alea in ochi. Aaaa, daca faci motociclete doar sa le prezinti pe la diferite evenimente, atunci poti face un springer si din tevi de plastic. IEFTIN SI BUN NU EXISTA!

Da, exista si in Romania oameni care fac lucruri de calitate dar, normal, scumpe. Numai materialele pe care le folosesc, care sunt folosite in domeniul aviatiei, costa o caruta de bani, prelucrarea acestora fiind o cu totul alta discutie.

Daca-ti face cineva un cadru, o furca sau un ghidon din teava de gaze, pentru ca se indoaie usor, ti le sudeaza electric, pentru ca este mai ieftin, nu inseamna ca sunt la fel de bune ca alea de la HD, chiar daca vor semana.

 

Cu o furca din asta facuta pe genunchi poti sa si mori. Nu mai invata lumea la prostii!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

[iar ne asiguri? Ne mai asigurai acum cateva postari si ca ala cu Sportsterul care face stunt nu are frane stock, cand el chiar avea frane stock. Adica ne-am dat deja seama cat de priceput esti in materie.

Acum te pricepi si la furcile springer. Si ne siguri tu ca exista furci springer ieftine si bune. Prietene, alea costa mult pentru ca sunt de o calitate superioara, atat ca materiale folosite, cat si ca proces de fabricare. De-aia HD costa mult, de-aia Paughco costa mult...

Ca daca ti se pare tie ca toate arata la fel si ca diferenta este data doar de pret, nu inseamna ca au si aceeasi calitate. O sa se rupa furca aia si-o sa-ti sara arcurile alea in ochi. Aaaa, daca faci motociclete doar sa le prezinti pe la diferite evenimente, atunci poti face un springer si din tevi de plastic. IEFTIN SI BUN NU EXISTA!

Da, exista si in Romania oameni care fac lucruri de calitate dar, normal, scumpe. Numai materialele pe care le folosesc, care sunt folosite in domeniul aviatiei, costa o caruta de bani, prelucrarea acestora fiind o cu totul alta discutie.

Daca-ti face cineva un cadru, o furca sau un ghidon din teava de gaze, pentru ca se indoaie usor, ti le sudeaza electric, pentru ca este mai ieftin, nu inseamna ca sunt la fel de bune ca alea de la HD, chiar daca vor semana.

 

Cu o furca din asta facuta pe genunchi poti sa si mori. Nu mai invata lumea la prostii!!!

 

Personal am vazut Springer polonez din material stantat si de serie mare.Copie Harley 1/1..Buna si mai mult decat convenabila,la scor.Nu se rup,nu sar arcuri,totul OK.Gagiul cu pricina e si azi fericit cu after-marketul in cauza.Nu stiu daca pentru o Springer e necesar cine stie ce material exotic si nemaivazut.Dar ma rog,o fi cum spui tu....Chiar nu invat pe nimeni la nimic fiindca eu sunt cel care mai are de invatat....Si da!Te asigur ca si in lumea moto exista chestii mai ieftine si chiar bune.Multi au mock-up,de ani de zile cu piese nu foarte "consacrate" si tot nu se fac de rusine....dar pana la urma totul se rezuma la bani.Daca pe tine te dau banii afara din casa,ia-ti cu Swarovski...Daca nu,iei ce poti si cu aia vei fi fericit,fiindca vezi tu,si cu aia in popou si cu sufletul in rai nu se prea poate....cel putin la marea majoritate a romanilor.Numa'bine!!!

Editat de transilvania72
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut !

 

Ieri am ajuns din Germania,dupa 4 zile de frig intr-un camion cu prelata.

Totusi,dupa ce am fost descarcat,am pornit din prima.

Asta pentru a fi sigur ca intru sub pielea noului proprietar de la bun inceput.

Am simtit asfaltul prima data in mai anul acesta.Doar cu gumele si un pic cu scarita stanga.

Am 1600 km si am fost calarit de mai multi oameni in teste demonstrative.

Dar iata ca mi-am gasit un stapan care sper sa ma tina multi ani si multi km.

Astept cu nerabdare sa treaca iarna si sa va fac cu farul pe sosele....

 

post-35732-0-22719500-1355232941_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut !

 

Ieri am ajuns din Germania,dupa 4 zile de frig intr-un camion cu prelata.

Totusi,dupa ce am fost descarcat,am pornit din prima.

Asta pentru a fi sigur ca intru sub pielea noului proprietar de la bun inceput.

Am simtit asfaltul prima data in mai anul acesta.Doar cu gumele si un pic cu scarita stanga.

Am 1600 km si am fost calarit de mai multi oameni in teste demonstrative.

Dar iata ca mi-am gasit un stapan care sper sa ma tina multi ani si multi km.

Astept cu nerabdare sa treaca iarna si sa va fac cu farul pe sosele....

 

Bravo, bey! sa-l stapanesti sanatos! arata foarte "chic" noua achizitie. sper sa il vad cat de curand, hai sa treaca iarna si ne facem cu farurile din sens opus (Bucuresti - Brasov) sau poate chair le punem pe acelasi sens :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut !

 

Ieri am ajuns din Germania,dupa 4 zile de frig intr-un camion cu prelata.

Totusi,dupa ce am fost descarcat,am pornit din prima.

Asta pentru a fi sigur ca intru sub pielea noului proprietar de la bun inceput.

Am simtit asfaltul prima data in mai anul acesta.Doar cu gumele si un pic cu scarita stanga.

Am 1600 km si am fost calarit de mai multi oameni in teste demonstrative.

Dar iata ca mi-am gasit un stapan care sper sa ma tina multi ani si multi km.

Astept cu nerabdare sa treaca iarna si sa va fac cu farul pe sosele....

 

 

Super motocicleta ! Sa o stapanesti sanatos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

* am si eu o intrebare, drajilor: placute de frana de Sporty 883 se potrivesc si la Sporty 1200XL (al meu)? si daca stiti de unde se iau cele mai convenabile si mi-ar mai trebui si un filtru de aer normal (nu high-tech). pregatesc revizia de primavara ;)

cu multumiri,

je :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

* am si eu o intrebare, drajilor: placute de frana de Sporty 883 se potrivesc si la Sporty 1200XL (al meu)? si daca stiti de unde se iau cele mai convenabile si mi-ar mai trebui si un filtru de aer normal (nu high-tech). pregatesc revizia de primavara ;)

cu multumiri,

je :)

 

la xl ul meu 1200 am luat placute de la kawa motors 200si un pic lei

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

* 200 si un pic setul, nu?

ce placute sunt, mai stii?

 

eu am inteles ca trebuie sa iei d-astea facute ptr. Harley, ca altfel iti bulesc etrierul si discul. e adevarat?

de filtru ce stii?

merci!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...