Sari la conținut

Detinatori de Honda CBR 600F


Sinner-
 Share

Ce model de CBR conduci?  

1.871 membri au votat

Nu ai permisiunea să votezi în acest sondaj, sau să vezi rezultate sondaj. Te rog autentifică-te sau înregistrează-te pentru a vota în acest sondaj.

Postări Recomandate

daca nu mi'ai fi dat intr'un final si un raspuns " valabil " , te'as fi scuipat in gura. merci..

Usor cu remarcile de genul, ca te trezesti cu lantul guler, stramt pe gat...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 20,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Usor cu remarcile de genul, ca te trezesti cu lantul guler, stramt pe gat...

 

du'te ma..

Mesaj completat

tu nu vezi Silviule ca aici se vorbeste ca pe mess? deci is cu totul pe din'afara, mai bine ii intrebai ''cmf?'' si aveai sanse sa primesti un raspuns mai la subiect.

asl pls GEN

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare Stimati Bikeri,

Vreau sa va spun eu o mica intamplare foarte urata a unui prieten de-al meu care nu are cont pe Forum si are nevoie de ajutorul nostru. M-a rugat sa dau mesaj la toata lumea, sa afle parerea fiecaruia in parte ce s-a intamplat practic. Intamplarea lui suna asa:

" Salut baieti,

In urma cu 2 zile, am ales sa schimb singur uleiul la motorul meu, un yamaha yzf R1 din 2000, si am dat de belea. Nu era mare scofala numai ca nu am nimerit busonul de ulei, ci am desfacut din greseala surubul de la antigel. L-am lasat sa curga intr-un lighenus si avea culoarea protocalie. AM ramas putin surprins ca trebuia sa fie Negru totusi "presupusul ulei" si am zis ca nu papa ulei motoreta, deci, e de bine. Dupa care am dat jos si filtrul de ulei, le-am lasat ff bine sa se scurga, dupa care am uns filtrul de ulei cu putin ulei dupa care l-am insurubat. La urma am coletetat defapt uleiul nou REpsol 10W40 peste uleiul vechi Motul 300 V 10W40. Eu crezand ca ulei l-am dat jos am tot copletat cu vreo 2 litrii jumate peste. Cei drept cand m-am uitat la baia de ulei sa masor nivelul numai era deloc la jumatate ci FUL. M-am speriat ca stiam ca intra 2 litrii 600-700 in motor din auzite. In fine dupa toate acestea am pornit motorul, a luat-o din a 4-a oara fara relatiu si se auzea super ok. Am pornito si am oprito de vreo 3-4 ori pana cand m-am schimbat, i-am pus carena si toate cele. M-am echipat si am plecat la drum fara antigel in radiator. De cand am plecat am inceput sa simt ca nu este bine deloc, din fata blocului meu am plecat la drum circa 2 km maxim mergand usor 1k ca era aglomeratie in orash si 1 km i-am dat 3 trepte 140km/h, dupa care ma apropiam sa intorc in capatul intersectiei, incepand eu din timp sa ii dau usor trepte inferioare, cand am ajuns la punctul mort sa i-au mana din acceleratie mi-a murit motorul la 20km.h max. Trag pe dreapta si incep sa forjez, pornea doar daca o tineam accelerata la 2000-3000 de ture, cum o lasam la sub 1500 imi murea motorul. Am sunat un prieten totusi si a venit sa se uite la el, l-am dus inapoi in fata blocului pe el inpins si s-a uitat el despre ce este vorba. Uleiul s-a prelins pe unde pe sus si s-a scurs pe cric in jos. M-a intrebat pe unde am schimbat uleiul, s-a constatat ca am gresit eu si era altu busonul, dupa care el mi l-a schimbat, si ulei si filtru tot. Am pus apa in loc de Antigel in radiator totul Ok. Cand sa ii dau iarasi numai mergea bateria, am facut intre timp rost de alta baterie, si a luat-o dar aceeasi problema, si cu sau fara ulei mult merge pornita, o tin la 2000-3000 ture, se aude aiurea toba nici decum a sportiva ci mai mult Turing nush... Cum i-am mana din gaz cum se opreste motorul.. Ce poate sa fie? Din prietenii mei apropiati mi-au zis ca ba de la garnitura de chiuloasa sa se fii bulit si sa intre aer, sau nush ce cuzineti, pistoane, arbore, ca s-ar fii calit motorul... Am nevoie de ajutorul Vostru, stiu ca am fost un mare fraier ca m-am bagat aiurea dar am zis sa mai scutesc niste bani si timp. Iata ca am facut-o lata... Sper ca m-am facut cat de cat inteles. Astept prin prietenul meu sa aflu care cum sta treaba, ce e de facut pe viitor, cum sa o repar. Multumesc frumos ptr ajutor. Alin"

 

Astept aici raspunsurile voastre. MS

PS: Scuze ca am intrat si la Topicul vostru chiar daca nu este la Yamaha dar vreau sa stiu si parerea voastra. MS

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Omul o duce saptamana viitoare sa faca rost de bani :blbl: Vrea sa stie despre ce este vorba sa vedem de la ce se asteapta... Deja i-a zis unu ca la peste 15-20 mil sa se gandeasca... Deaia intreaba si el :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca nu e din Buc cred ca e cam greu de gasit un mecanic bun,iar 15-20 de mil poate de reparat+piese+transport la Buc dus-intors

 

ideea e ca motorul ala s-a incins foarte tare,deci garnituri,furtune,bujii,carburatoare,trebuiesc toate luate la control

 

In Buc recomand pe Florin-V, si pot sa ajut cu transport (contra cost)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Neutral, man, nu s-a incins deloc, temperatura era pe LOW nu se auzea nimic in el, eu am ajuns la 4 minute de cand el a oprit si m-a sunat speriat ce s-a intamplat :blbl: Era totul ok, nu sunt mare mecanic dar mi-am dat seama ca nu este nici vorba de temperatura :P apoi am vazut ca el o facuse lata inainte sa se urce pe el... Ehhh, multumesc ptr Raspuns :P Sincer nici eu nush ce sa fie oare...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca nu mi'ai fi dat intr'un final si un raspuns " valabil " , te'as fi scuipat in gura. merci..

 

cred ca e greu sa citesti printre randuri nu ?

 

frustrarea e mare plm, tu sa fii sanatos si la cat mai multi km cu F2-ul.

 

nu primesc saliva decat de la gagici imi pare rau si atunci combinata cu a mea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Io stau si muncesc la scarbiciu :blbl:

 

Cat despre R1 ala - posibil sa-i fi futut garnitura de la chiloasa. Daca vine in bucuresti recomand Padure sau TNG ( nu stiu daca TNG se baga in motor )

Editat de Survolaj
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe scurt, pe langa garnitura e f posibil sa-si fi buit si ceva simeringuri, garnituri, supape etc din cauza celor 5 litri de ulei din baie.

 

Din ategoria " eu nu inteleg" : Eu nu inteleg cum de n-a vazut ca uleiul din filtru nu e portocaliu si cum de nu l-a dus mintea sa faca 2+2... Pe principiul asta poate sa bage lejer motorina, tot in benzinarie o gasesti si tot din pompa curge... :blbl:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...