Sari la conținut

Detinatori de Honda CBR 600F


Sinner-
 Share

Ce model de CBR conduci?  

1.871 membri au votat

Nu ai permisiunea să votezi în acest sondaj, sau să vezi rezultate sondaj. Te rog autentifică-te sau înregistrează-te pentru a vota în acest sondaj.

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 19,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

"Am pus lichid de frana Motul RBF600 Factory Line si am dat comanda de Brembo Sinterizate fata-spate, abia astept sa vina! :unsure:"

 

Unde si cat costa ? Ma batea si pe mine gandu sa iau brembo si placute si calipers.. k nu imi vine in romana

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Orice din gama motul eu iau de la userul Motoplus. A fost 35Ron bidonasul de 500ml, cantitate cu care poti schimba complet lichidul de frana la doua motociclete (eu asa am facut, am schimbat la 'ondita mea si la F4i'ul unui prieten).

Calipers = Etrieri :unsure:

Nu stiu daca gasesti etrieri brembo pentru F4, insa nu cred ca se merita. Placute Brembo sinterizate, furtunase racing, lichid de frana de top si gata, ai FRANE. A, daca esti maniac poti pune si o pompa de frana radiala brembo, gasesti la userul MAC (de la care iau eu placutele).

 

De la el am luat gumele acum o sapt. Totul ok numai ca prin curier rapid am platit 70 ron trasport si ramburs...

Pai si la ce pret te-au ajuns placutele de frana ? furtunasele le am racing, nu sunt cele originale, iar lichidu banuiesc ca ce ai bagat tu acum e numai bun.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Schimbat cauciucurile fata-spate + echilibrat rotile acum o saptamana la service'ul Honda. Fucktura: 205Ron.

 

 

Schimbat cauciucurile fata-spate + echilibrat rotile acum 3 saptamani la SAMA service-ul din pipera. Fucktura: 170Ron :laugh:

 

Sau poti sa vb cu cel care ti le monteaza si iti pune pe "fucktura" decat un cauciuc montat si echilibrat si ii mai dai tu 2-3 sute pe langa... adika aproximativ "fucktura" : 105-115 ron. :)

 

ps.: au tot ce trebuie de indreptat jenti, echilibrat si montaj caucioace moto. (poate centra si roti spițate) :blink:

Editat de NeBuN@Ke
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Unde gasesc si eu releu de incarcare pt gloaba fie el si de 929 sau 954 daca este compatibil....nu nu vreau de la modele mai jos de f4 :)

Editat de Sorceror
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Schimbat cauciucurile fata-spate + echilibrat rotile acum o saptamana la service'ul Honda. Fucktura: 205Ron.

 

Scump al dreaq in BuCURestiu vostru... la BV am dat 70 de lei schimbat gume si echilibrat! (montat-demontat eu)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scump al dreaq in BuCURestiu vostru... la BV am dat 70 de lei schimbat gume si echilibrat! (montat-demontat eu)

 

Pai de exemplu in Iasi la East Motors, reprezentant oficial Honda e cam 60 RON ora de manopera! Deci tot pe acolo ajungi...poate ceva mai ieftin!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la voi in bucuresti sunt numai hoti montatori de cauciucuri

nu'mi vine sa cred ce aud..170-205 ron ca sa monteze 2 gume

hai sa va povestesc: orice vulcanizare poate sa monteze gumele

echilibrarea : cumparati'va un echilibrator static din louis ..costa 35€ si valoreaza toti banii

se echilibreaza perfect in 2 minute

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vreau sa va mai intreb si eu cate ceva:

 

1. dupa ce schimbi cauciucul, sa zicem, pe spate, trebuie neaparat echilibrata roata?

2. pt schimbatul filtrului de aer si a bujiilor exista vreun pas mai special pe care ar trebui sa-l stiu, sa-l fac ? adica dat jos rezervorul, inlocuit filtrul, schimbat bujii (pe care am inteles ca trebuie sa le strang doar cu mana), pus rezervor la loc

3. acelasi lucru ca la punctul 2 dar pt schimbatul lichidului de racire.

 

ps. vreau sa multumesc celor care mi-au raspuns si la intrebarile anterioare. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vreau sa va mai intreb si eu cate ceva:

 

1. dupa ce schimbi cauciucul, sa zicem, pe spate, trebuie neaparat echilibrata roata?

2. pt schimbatul filtrului de aer si a bujiilor exista vreun pas mai special pe care ar trebui sa-l stiu, sa-l fac ? adica dat jos rezervorul, inlocuit filtrul, schimbat bujii (pe care am inteles ca trebuie sa le strang doar cu mana), pus rezervor la loc

3. acelasi lucru ca la punctul 2 dar pt schimbatul lichidului de racire.

 

ps. vreau sa multumesc celor care mi-au raspuns si la intrebarile anterioare. :)

Raspunsurile MELE:

1. DA

2. Cam astia-s pasii, desi eu nu as merge cu bujiile fara sa le strang cu cheia.

3. Asta habar n-am, ca n-am facut-o (inca) niciodata.

 

ps. sa cresti mare :blink:

Editat de WildPuppy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ptr kestiile mai delicate ideal ar fi sa folositi dinamometrica ...nu bunul simt :) deoarece o rectificare de chiuloasa costa nu putin

 

guma sincer vb intre noi nu e chiar neaparat sa o echilibrezi ..probabil pe spate nu ai simtii nici o vibratie daca e dezechilibrata sub 15-20 grame

idem pe fata

o facem ptr a face lucrurile asa cum trebuie, ptr ca nu'i de joaca

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Am o problema cu ceberica mea.

Unul din cele 2 fire galbene care intra in releul de incarcare este ars, izolatia este topita.

Credeti ca imi trebuie un nou releu, sau merge lipit firul la loc?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

masoara intai daca ai incarcare asa cum trebuie

masoara tensiunea care iti vine din stator pe cele 3 fire galbene

nu de alta ..dar daca tensiunea nu se incadreaza in limitele normale ..risti sa strici un releu de incarcare care nu e tocmai ieftin.

ideea e sa depistezi cauza topirii izolatiei

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tensiunea o masori la bornele bateriei cu motorul oprit apoi cu el pornit

consulta manualul ptr a vedea in ce interval tre sa obtii valorile masurate

..vezi in manual ce tensiune tre sa masori pe firele care iti ies din stator

sunt operatiuni destul de simple ..nu ar trebui sa ai probleme

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

 

Am o rugaminte. Ma poate indruma cineva catre un service in Bucuresti unde sa faca treaba buna la un pret acceptabil? Am cateva probleme pe ici pe colo. Imi trebuie sudata o piesa, as vrea sa kituiesc si sa vopsesc o carena si alte chestii minore. Catre service-ul de la Honda n-am nici o intentie sa ma indrept. Au preturi mult prea piperate pentru muritorul de rand si promptitudinea lor lasa de dorit. E de preferat un service cu baieti buni, care nu fac o treaba doar de mantuiala, nu te trag in piept, nu te iau la misto samd.

 

Multumesc anticipat.

Toate bune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are cineva de vanzare o carena frontala, originala, rosie, de CBR F4i sport din 2001 si un capac motor stanga?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tensiunea o masori la bornele bateriei cu motorul oprit apoi cu el pornit

consulta manualul ptr a vedea in ce interval tre sa obtii valorile masurate

..vezi in manual ce tensiune tre sa masori pe firele care iti ies din stator

sunt operatiuni destul de simple ..nu ar trebui sa ai probleme

 

In manual sunt trecute si doua modele de aparat de masura "agreate" de Honda. Teoretic nu ar trebui sa existe diferente intre aparate, dar tatal meu (electronist de meserie) mi-a spus ca diferentele sunt de obicei mari, mai ales cand e vorba de valori mici ale rezistentelor sau amperajelor. Pentru masurare, iti recomand un aparat analogic, nu digital, pentru ca sunt mult mai bune.

Vezi ca in manual trebuie sa iti spuna exact cum se masoara releul: trebuie scos complet de pe motocicleta si apoi masurate diferite valori pe diferiti pini, dar in principiu, daca incarcarea e ori prea mica ori prea mare, ar trebui sa-l schimbi, dupa ce iti dai seama de ce s-a prajit.

Verifica si toate mufele din zona bateriei, mai ales cea care vine de la alternator.

Editat de Alveola
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...