Sari la conținut

Detinatori de Honda CBR 600F


Sinner-
 Share

Ce model de CBR conduci?  

1.871 membri au votat

Nu ai permisiunea să votezi în acest sondaj, sau să vezi rezultate sondaj. Te rog autentifică-te sau înregistrează-te pentru a vota în acest sondaj.

Postări Recomandate

Am reusit de am ars becul de far pe faza scurta.Nu stiu pe unde sa-l scot...tre data carena jos? Un raspuns prompt ar fi de mare apreciere...multzam in avans, CBR F 3 e pacienta

Cu o mana micuta cu degete de pianist :cheers: bagi mana pe sub carena ,rasucesti soclul si tragi usor afara,este cam costisitor dar te scuteste de scosul carenei care necesita mult mai multa munca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 19,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

salut

 

am si eu o intrebare, care stie cums e schimba lichidul de racire la o honda cbr f4i pc 35 an fabric 2001, n-ar interesa mai exact ce anume treb sa dau jos d p ea, si in acelasi timp cum verific uleiul de la ambreiaj( sau ma rog de la cutia de viteze) , mi-am facut schimbul de lant de tractiune marca did merge ca unsa, schimb ulei+ filtru bineinteles, filtru aer sport, papa mai mult decat cand aveam filtru din hartie, dar trage mai bine si m-ar itneresa si celelalte comsumabile enumerate mai sus, deh sunt un tip mai fixist si in acelasi timp as vrea sa o stiu ca le am schimbate maj consumabilelor pe ea

 

Multumesc si va astept cu un raspuns pm sau chiar aici

Mesaj completat

chiar asa nimeni nu vrea sa ma ajute si pe mine?:P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut

 

am si eu o intrebare, care stie cums e schimba lichidul de racire la o honda cbr f4i pc 35 an fabric 2001, n-ar interesa mai exact ce anume treb sa dau jos d p ea, si in acelasi timp cum verific uleiul de la ambreiaj( sau ma rog de la cutia de viteze) , mi-am facut schimbul de lant de tractiune marca did merge ca unsa, schimb ulei+ filtru bineinteles, filtru aer sport, papa mai mult decat cand aveam filtru din hartie, dar trage mai bine si m-ar itneresa si celelalte comsumabile enumerate mai sus, deh sunt un tip mai fixist si in acelasi timp as vrea sa o stiu ca le am schimbate maj consumabilelor pe ea

 

Multumesc si va astept cu un raspuns pm sau chiar aici

Mesaj completat

chiar asa nimeni nu vrea sa ma ajute si pe mine?:P

Mai bine iti descarci tu manualul de reparatie si intretinere si il studiezi cu atentie , vad ca esti pe langa mecanica deci nici motorul nu il cunosti.

lant de tractiune? :P

ulei de transmisie in cutie? ;)

 

chiar ai reusit sa schimbi singur chitul de lant?sau doar lantul?

cutia de viteze este incorporata in motor si are aceeasi ungere cu motorul(acelasi ulei) Honda nu este dacia lu'tata :)

 

schimb antigel:desfacut buson radiator,desfacut furtun antigel de jos,scurs tot,strans furtun,pus lichid,pus buson(asta cam in mare)

 

bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deci, nu am zis ca ma pricep si schimburile pe care le-am facut acum unele au fost facute de mine cum ar fi schimb ulei +filtru, lantul de tractiune reprez lantul ce invarteste roata spate mobra si hais a iti zic ceva "dacia lu tata" cum ii zici u m-a invatat multe fata de ce masini existacum ep piata si care baietii pe care le poseda habar nau ce exista sub capota, barem eu stiu ce e aia o bujie, o fisa de bujie, s.am.d, asa ca pur si simplu am intrebat ceva care consider ca consider ca il pot schimba si eu, dar am rog probabil ca pe forum nu au ce cauta cei care nu sau nascut direct pe honda sau pe alte tipuri de motociclete, sa itneleg ca daca nu stii ce e aia o mobra mai bine nu iti iei si ramai outsider pt ca nu faci parte din categoria celor care nu sau nascut pe motor , pacat ca atunci cand cineva incearca sa afle informatii despre mobra pe care o poseda de la cei mai experimentati sunt dati la o parte.

 

exact ca mecanicii de moto, lasa ca de aici ne descurcam noi , u doar vii si o ieidupa ce terminam reapratiile la ea, in loc sa ne ajute cu diverse informati in privinta reparatiilor la o mobra pe care poti sa le faci si u acasa

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deci, nu am zis ca ma pricep si schimburile pe care le-am facut acum unele au fost facute de mine cum ar fi schimb ulei +filtru, lantul de tractiune reprez lantul ce invarteste roata spate mobra si hais a iti zic ceva "dacia lu tata" cum ii zici u m-a invatat multe fata de ce masini existacum ep piata si care baietii pe care le poseda habar nau ce exista sub capota, barem eu stiu ce e aia o bujie, o fisa de bujie, s.am.d, asa ca pur si simplu am intrebat ceva care consider ca consider ca il pot schimba si eu, dar am rog probabil ca pe forum nu au ce cauta cei care nu sau nascut direct pe honda sau pe alte tipuri de motociclete, sa itneleg ca daca nu stii ce e aia o mobra mai bine nu iti iei si ramai outsider pt ca nu faci parte din categoria celor care nu sau nascut pe motor , pacat ca atunci cand cineva incearca sa afle informatii despre mobra pe care o poseda de la cei mai experimentati sunt dati la o parte.

 

exact ca mecanicii de moto, lasa ca de aici ne descurcam noi , u doar vii si o ieidupa ce terminam reapratiile la ea, in loc sa ne ajute cu diverse informati in privinta reparatiilor la o mobra pe care poti sa le faci si u acasa

Eu doar te-am sfatuit sa studiezi manualul ca sa intelegi mai bine.

nu are nimeni nimic cu tine :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Interesant pentru posesorii de F 3 :P

 

Astazi am mesterit un sistem pentru inlaturarea cu usurinta a seii ,ea fiind prevazuta de catre fabricant cu prindere prin suruburi.

Astfel am obtinut accesul pentru depozitare la 2 mici compartimente aflate dedesubtul seii.

Unul este mai mic si se afla chiar in cutia de port a bateriei,totusi am avut spatiu sa imi asez un kit pentru facut pene in acel loc(extrem de necesar acest kit)

Al doilea ar fi tavita de sub saua pasagerului care este destul de incapatoare,am loc sa imi pun o trusa economica de scule si ar mai ramane si putin loc pentru alte lucruri marunte.

 

Pozele ;)

post-45936-1276973565_thumb.jpg

post-45936-1276973622_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dar poate este f1 :P) .

am o problema la ea uneori in turatii joase da sa moara motorul. am inteles de la cineva ca de vina este ori pompa( care am mai desfacut-o odata) ori un releu care face deobicei problema asta la cbr-uri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna seara din nou sa inteleg ca nu primesc nici un raspuns in privinta cerintelor de mai devreme credeam ca daca exista motociclisti mai experimentati se poate cere si sfaturi si din partea celor mai putin experimentati asa ca mine , pacat pentru ca motociclismul ar trebui sa ne uneasca sa ne faca sa impartasim diverse experiente nu numai plimbari ci si cum sa intretii acel obiect care iti reda libertatea si cu care poti merge oriunde si oricand , dar pacat se pare ca motociclismul nu e chiar asa cum am crezut sau poote ma insel depinde de la persoana la persoana, sau de la un posesor la altul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da multzam de raspuns Mana micutza de pianist nu am si nu prez cunosc ginecologi d-astia

 

Deci carena ,carena,dar ce anume de la ea tre desfacut sa schimb un bec ...Am direct air inductionul ala si nu am loc neam sa bag destele pe-acolo

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dar poate este f1 :P) .

am o problema la ea uneori in turatii joase da sa moara motorul. am inteles de la cineva ca de vina este ori pompa( care am mai desfacut-o odata) ori un releu care face deobicei problema asta la cbr-uri.

Verifica mai intai mufa releului de incarcare sa nu fie vreun papuc prajit,apoi verifica incarcarea bateriei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@K@rbon

 

Man, cu atitudine de genul asta greu ai sa gasesti pe cineva sa iti dea un raspuns. Nu e nimeni de aici obligat sa sara instant cu sfaturi si indicatii... toti spun daca stiu si daca au chef in momentul ala.... si omu e liber sa nu aibe chef.... mai ales in weekend cind poate e plecat cu tot cu chef de acasa.

 

Crezi ca daca arunci cu reprosuri o sa se simta cineva vinovat? Daca da... crezi gresit. Da-mi voie sa iti spun asa mai pe sleau... cu atitudine de asta in general "te lingi pe bot" de alte sfaturi si ajutoare. Parerea mea...

 

Ti s-a spus in mare care e procedura ti s-a zis sa citesti manualul ca ajuta... acum... nah... ai incercat ce ti s-a spus si nu a mers?

Editat de zaelu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna seara din nou sa inteleg ca nu primesc nici un raspuns in privinta cerintelor de mai devreme credeam ca daca exista motociclisti mai experimentati se poate cere si sfaturi si din partea celor mai putin experimentati asa ca mine , pacat pentru ca motociclismul ar trebui sa ne uneasca sa ne faca sa impartasim diverse experiente nu numai plimbari ci si cum sa intretii acel obiect care iti reda libertatea si cu care poti merge oriunde si oricand , dar pacat se pare ca motociclismul nu e chiar asa cum am crezut sau poote ma insel depinde de la persoana la persoana, sau de la un posesor la altul

[/quote Tu chiar nu intelegi de ce nu-ti raspunde nimeni ???!!!!!!!!! :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna seara din nou sa inteleg ca nu primesc nici un raspuns in privinta cerintelor de mai devreme credeam ca daca exista motociclisti mai experimentati se poate cere si sfaturi si din partea celor mai putin experimentati asa ca mine , pacat pentru ca motociclismul ar trebui sa ne uneasca sa ne faca sa impartasim diverse experiente nu numai plimbari ci si cum sa intretii acel obiect care iti reda libertatea si cu care poti merge oriunde si oricand , dar pacat se pare ca motociclismul nu e chiar asa cum am crezut sau poote ma insel depinde de la persoana la persoana, sau de la un posesor la altul

Citeste cu mare atentie ce ti-a scris zelu mai sus. Nu e nimeni obligat sa iti ofere aceste informatii. Ele se ofera din amicitie celor care intreaba politicos si au rabdare sa le primeasca; sau celor care vin pe la intalniri si acolo are omul timp sa iti explice si sa se si asigure ca ai inteles (limba romana scrisa in limbaj de messenger e destul de inselatoare). Cu o atitudine ca asta da-mi voie sa iti repet "te lingi pe bot".

 

 

 

In alta dezordine de idei: azi am facut o tura extraordinara. Bucuresti - Fundulea - o bucata de autostrada - Calarasi (nu pierdeti vremea cu orasul - e mai degraba o comuna) ~ aici mi s-a alaturat si excitatul (care a venit prin Fetesti - nu ma intrebati cum a ajuns acolo ca nici eu nu am inteles) ~ Oltenita (unde am gasit un bar frumos in centru cu preturi rezonabile) - aproape Giurgiu - Bucuresti.

Concluzii:

- am avut mare noroc si de la Oltenita am venit numai pe marginea unui mare nor de ploaie.

- drumul 90%+ in conditii foarte bune; fara gropi majore sau alte probleme.

- cateva radre (putine totusi, si prin locurile alea pana si biciclistii fac semne :P).

- curbe frumoase, abordabile; totusi trebuie sa fii precaut, unele sunt inselatoare.

- din pacate destule carute si tractoare nesemnalizate (chiar si pe intuneric)

- cateva balegi si cateva mortaciuni pe drum

- priveliste chiar incantatoare prin unele locuri; imi pare rau ca nu am poze dar nu am crezut ca o sa fac un asemenea traseu si nu am luat camera.

- distanta ~340km; consum: undeva sub 6%, dar mers de plimbare.

Editat de claudiu*
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ok am inteles dar ideea era ca cineva care a efectuat schimbul de lichid de racire sa imi explice si mie prectic nu vroiam teorie dar mersi oricum , nu am vrut sa supar pe nimeni ci doar cateva sfaturi practice

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Citeste cu mare atentie ce ti-a scris zelu mai sus. Nu e nimeni obligat sa iti ofere aceste informatii. Ele se ofera din amicitie celor care intreaba politicos si au rabdare sa le primeasca; sau celor care vin pe la intalniri si acolo are omul timp sa iti explice si sa se si asigure ca ai inteles (limba romana scrisa in limbaj de messenger e destul de inselatoare). Cu o atitudine ca asta da-mi voie sa iti repet "te lingi pe bot".

 

 

 

In alta dezordine de idei: azi am facut o tura extraordinara. Bucuresti - Fundulea - o bucata de autostrada - Calarasi (nu pierdeti vremea cu orasul - e mai degraba o comuna) ~ aici mi s-a alaturat si excitatul (care a venit prin Fetesti - nu ma intrebati cum a ajuns acolo ca nici eu nu am inteles) ~ Oltenita (unde am gasit un bar frumos in centru cu preturi rezonabile) - aproape Giurgiu - Bucuresti.

Concluzii:

- am avut mare noroc si de la Oltenita am venit numai pe marginea unui mare nor de ploaie.

- drumul 90%+ in conditii foarte bune; fara gropi majore sau alte probleme.

- cateva radre (putine totusi, si prin locurile alea pana si biciclistii fac semne :P).

- curbe frumoase, abordabile; totusi trebuie sa fii precaut, unele sunt inselatoare.

- din pacate destule carute si tractoare nesemnalizate (chiar si pe intuneric)

- cateva balegi si cateva mortaciuni pe drum

- priveliste chiar incantatoare prin unele locuri; imi pare rau ca nu am poze dar nu am crezut ca o sa fac un asemenea traseu si nu am luat camera.

- distanta ~340km; consum: undeva sub 6%, dar mers de plimbare.

 

Bagati un Rucar-Bran cu trecere prin Pitesti si Campulung iar la intoarcere puteti sa reveniti lejer prin Sinaia sau Brasov...Asta am facut azi, terapeutic(mai putin torentiala de pe DN1 ;) )

post-11570-1276988546_thumb.jpg

post-11570-1276988829_thumb.jpg

post-11570-1276988849_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bagati un Rucar-Bran cu trecere prin Pitesti si Campulung iar la intoarcere puteti sa reveniti lejer prin Sinaia sau Brasov...Asta am facut azi, terapeutic(mai putin torentiala de pe DN1 :P )

Gata ma? Ti s-a refacut cracu' ? ;)

Editat de claudiu*
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inca ma doare si e umflat-vanat. Am iesit la plimbare ca sa trec peste componenta pisiologica si sa vad cat ma tine fizicu.

 

Nu pot inca sa schimb treptele normal asa ca folosesc cu incredere calcaiul. De mare angajament au fost zilele astea, dupa ce mi-am scos gipsul, fasa elestica si diclofenacu' ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...