Sari la conținut

Detinatori de Honda CBR 600F


Sinner-
 Share

Ce model de CBR conduci?  

1.871 membri au votat

Nu ai permisiunea să votezi în acest sondaj, sau să vezi rezultate sondaj. Te rog autentifică-te sau înregistrează-te pentru a vota în acest sondaj.

Postări Recomandate

De ce ma iei la misto? Daca lui gixu i s-a parut mult 1800 euro atunci am intrebat daca e bine 1500... nu ma zgarcesc dar vreau sa il cumpar la un pret corect.... Sa intreb altfel: Cat merita acest CBR avand in vedere ca are toate schimbabilele noi, motorul este perfect si vopseaua care lasa de dorit?

 

scuze .. mistoul nu era in intentia mea ... ideea este ca daca esti dispus sa dai 1800 poate ar trebui sa cauti ceva mai nou (ca tehnologie,an de fabricatie,design,etc.)de 2100-2200eur pe care sa-l negociezi ... daca nu ai decat 1500 atunci te inteleg, dar fi sigur ca mobra aia chiar face cat dai ... daca iti place numai mobra aia si doar atat atunci ... cred ca stii ce ai de facut ... bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 20,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Va multumesc mult pentru sfaturi si indrumari. Voi lua o decizie tinand cont de ele si de bugetul meu. M-as inclina spre un f3 pentru ca el va fi prima mea motocicleta. Nu imi doresc sa cad cu ea... dar daca as avea un f4 sau f4i m-ar durea sufletul mult mai tare decat dupa un F3. Avand in vedere ca va fi prima mea motocicleta dupa majorat un F3 de 1500 euro cu motorul ok mi se pare suficient. Sezonul urmator ma gandesc la ceva mai aratos...

Nu vreau sa se inteleaga ca sar de pe bicicleta pe CBR. am 2 ani de experienta pe A1, deci va trebui sa ma acomodez doar cu capacitatea cilindrica.

Editat de rylalex
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu arunca 1500EUR cu gandul ca sezonul viitor poate o vinzi si iei altceva. Mai bine mai stai nitel acuma si iti iei un F4 in mintile lui (coloritul original spune multe, sa nu fie vopsit papagal..) si garantat nu o sa ai de ce sa'l schimbi vreo 3 sezoane. Eu tot atat l'am tinut, e un motor excelent.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu arunca 1500EUR cu gandul ca sezonul viitor poate o vinzi si iei altceva. Mai bine mai stai nitel acuma si iti iei un F4 in mintile lui (coloritul original spune multe, sa nu fie vopsit papagal..) si garantat nu o sa ai de ce sa'l schimbi vreo 3 sezoane. Eu tot atat l'am tinut, e un motor excelent.

:laugh: :love:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

oricat as astepte tot nu voi putea obtine mai mult de 1500 de euro pentru o motocicleta. Pentru ca nu depinde de mine, ci de tatal meu. Oricum este impotriva motocicletelor si mi-a fost destul de greu sa ajung si la intelegerea asta cu el... dupa ce se va obisnui cu el si cu ideea mai discutam de ceva mai mare si mai scump. Deocamdata asta e... ma multumesc si cu atat. Eu pana acuma am schimbat motocicletele in fiecare sezon deci cred ca s-a obisnuit si el cu ideea asta. Credeti ca eu nu as vrea F4 ? Dar in mom. de fata, tata nu vede meritul investitiei si il priveste ca pe o jucarie scumpa si periculoasa

Editat de rylalex
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tatal tau vede lucrurile foarte clar, fara suparare. E un moft scump si periculos. Are tot dreptul avand in vedere evenimentele din startul sezonului. Pe de alta parte motocicleta este periculoasa doar daca o faci tu periculoasa... :love:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai chiar este o jucarie scumpa si periculoasa. Doar ca poti face si economie cu el.

In loc sa o schimbi sezon de sezon, iti iei o motoreta care o tii 3 sezoane. platesti o data, nu foarte mult peste, si castigi in timp. F3-ul cand il vei vinde, cu cat crezi ca o sa-l vinzi? Cu aceeasi bani? 1500 minus plus un an vechime, rodaj 1 an, kilometri, o sa-l dai cu 1200 in cel mult. Dupa care mai pui 500 sa iti iei f4, la care trebuie sa ii bagi consumabile... Inca 100-200 euro.

Cu banii astia iti iei f4 direct.

 

Plus, tine minte o chestie: afaceri cu prietenii (buni) si familia, nu se fac. Asta daca mai vrei prietenii si familia in relatii bune :love:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@rylalex

 

A de grija.... nu lua F3 in ideea ca e mai putin periculos decit F4. Nu ai zis nimic de experienta pe asa ceva... maxi scutere A1 etc... iti ofera experienta insuficienta pentru "zona" in care te duce un CBR de 600. Iti spun asta ca om care a trecut de 5000km de la scuter la CBR. Da... si oceanu e ca piscina... dar... :laugh: Ce e cel mai important este sa intelegi destul de repede ca "nu stii ceea ce nu stii". Adica inca nu iti dai seama care iti sint lipsurile in materie si crezi ca ai necunoscute putine sau ca nu mai e mult pina pricepi care e treaba. Din pacate calea cea mai obisnuita prin care omu intelege ca nu stia ceva e prin cazaturi. Care la motociclism e cu "tzucky".

 

Inca odata... sfatul asta iti vine de la un incepator de 35 de ani (de acuma :lol: ) care abia se stapineste sa nu o arda prea tare. Vaz'ica... asculta si de tatal tau si incearca sa mergi pe una inainte sa o cumperi... si cind zic sa mergi nu zic sa mergi in 250 la ora pe A1 ci domol sa vezi daca o stapinesti "la trap".

 

In plus... inca un Alex pe CBRuri? :love:

 

@gabarab

 

"Plus, tine minte o chestie: afaceri cu prietenii (buni) si familia, nu se fac. Asta daca mai vrei prietenii si familia in relatii bune"

 

Bai... nu ma pot abtine :lol:. Asta (impreuna cu altele) este una din vorbele din popor care au alura ca spun ceva adevarat in realitate spunind o "eroare". Daca vorba asta ar fi adevarata atunci marii afaceristi de acum ca si cei de odinioara (si ma refer la aia care invirt bani cu basculanta cind fac o afacere) nu ar fi alergat atita sa se incuscreasca in caz ca nu sint rude deja :lol: . De asemenea nu ar fi fost, "ai dracu", prieteni la catarama si ne-ar ride noua "plebei" in nas din turnurile lor de fildes. Vorba aia este adevarata numai pentru "saraci" care isi maninca rudele de ficati de obicei fara sa mai faca si biznis.

Editat de zaelu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Crede-ma ca aia nu-s prieteni la catarama. Sunt loiali. Este diferenta.

Eu am zis ma m-am footoot singur in anus cu o afacere in familie si deatunci mai bine imi tai o mana decat sa vand prietenilor sau rudelor.

Daca vor ceva, prefer sa le dau moka. Iar daca am nevoie de cascaval, zic din prima: frate, vreau sa prostesc pe unu de bani. Nu vreau sa scap de lucrul respectiv, ci nevoia si necesitatea ma face sa vand.

 

But that's just me... :love:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eh... fiecare reactioneaza la "experienta" diferit. Eu am incredere mai mare cam in orice altceva decit in reguli. De unde lipsa de incredere in reguli ale biznisului. Si cum (asa cum am zis) marii biznismeni fie sint prieteni, fie devin dupa ce se apuca de bisnis, fie sint rude, fie devin rude... pentru mine e cam clara treaba. Biznisul se face cu oameni in care poti avea incredere. Oamenii care declara ca impartasesc acelasi regulament de "business" nu sint suficienti pentru mine pentru a avea incredere.

 

In plus... rudele sau prietenii care ti-au dat teapa... sint biznismeni de super succes prin practica aia? Ma indoiesc ca le merge mult timp :love:.

 

Si ontopic... da frate CBR rules. :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aaa, zaele. Am fost si eu la alex din giulesti... Pe hartoape. Offroad cu cbr f-ul... Not that fun.

Si ma mai duc si luna aviatoare. Bag o carburatie, si eventuale defecte pe care eu nu le vad dar le vede el :lol:

 

si poate imi schimb si toba tot atunci :lol:

ce se transforma asta micu... Vai vai :love:

xenoane are, semnale urmeaza, toba very soon, si poate imi iau si pensula in mana sa ii scriu numele... un fel de buletin :laugh:

Editat de gabarab
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

oricat as astepte tot nu voi putea obtine mai mult de 1500 de euro pentru o motocicleta. Pentru ca nu depinde de mine, ci de tatal meu. Oricum este impotriva motocicletelor si mi-a fost destul de greu sa ajung si la intelegerea asta cu el...

Tatal tau gandeste ca un om resonsabil. La 18 ani efectiv nu poti sa te abtii, e varsta si pace. Daca ai tine si tu la viata ta te'ai apuca de chestia asta cu doua roti cam peste 10 ani, cand se mai domolesc hormonii. Nu o spun ironic, ci ca unul care a trecut prin astea. Daca aveam motor de 100CP la 18 ani probabil ca acuma as fi impins margaretele de jos in sus la cat de impulsiv eram la varsta aia..

Ai mare grija ca nu e de joaca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aaa, zaele. Am fost si eu la alex din giulesti... Pe hartoape. Offroad cu cbr f-ul... Not that fun.

Si ma mai duc si luna aviatoare. Bag o carburatie, si eventuale defecte pe care eu nu le vad dar le vede el :lol:

 

si poate imi schimb si toba tot atunci :lol:

ce se transforma asta micu... Vai vai :love:

xenoane are, semnale urmeaza, toba very soon, si poate imi iau si pensula in mana sa ii scriu numele... un fel de buletin :laugh:

Cat e carburatia la Alex?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:love: o sa cam lipsesc o vreme de la intalnirile ceberistilor. Stie cineva cat ajunge o aripa de roata fata si de unde s-ar putea procura? Banuiesc ca second hand...
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:love: o sa cam lipsesc o vreme de la intalnirile ceberistilor. Stie cineva cat ajunge o aripa de roata fata si de unde s-ar putea procura? Banuiesc ca second hand...

Cristi ce ai patit?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Viteza mica, franare pe marcaj alb, pierdut fata, lowside usor rezultat cu ceva urmari la motor si orgoliu sifonat. Ah, si i-am scos bara spate lui unul cu un Renault Clio cu protectiile din umar. La 500 de metri de casa dupa un drum de 250 de km Bucuresti-Giurgiu-Oltenita-Branesti-Bucuresti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Viteza mica, franare pe marcaj alb, pierdut fata, lowside usor rezultat cu ceva urmari la motor si orgoliu sifonat. Ah, si i-am scos bara spate lui unul cu un Renault Clio cu protectiile din umar. La 500 de metri de casa dupa un drum de 250 de km Bucuresti-Giurgiu-Oltenita-Branesti-Bucuresti.

Foarte multe accidente se intampla aproape de casa, unde tendinta este de a te relaxa. Bafta la reparatii. Aripa fata gasesti pe un site unguresc (nu mai stiu acuma care), e pe la 100EUR, poate mai putin.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:lol: o sa cam lipsesc o vreme de la intalnirile ceberistilor. Stie cineva cat ajunge o aripa de roata fata si de unde s-ar putea procura? Banuiesc ca second hand...

 

 

Ce s-a intimplat man? :laugh: :love:

 

 

edit

 

 

Acu am vazut ca ai postat. Naspa intimplarea... si eu cind ma apropii de casa imi tot spun sa o las mai moale ca stiu statistica... dar vorba lu AlecsCristian... dracu te indeamna. (Nu eu nenea... satana :lol: )

 

 

 

Sanatate si spor la reparat... is convins ca de reparatii nu iti ardea dar...

 

 

btw. Daca ai probleme si nu ai unde sa iti faci un consult la umar te pot ajuta eu cu ceva indrumari pe la mine la policlinica... Desi e de stat... nu e "free" si nu e la mine la cabinet... adica nu "imi iese ceva". Dar... daca ai nevoie si mai ales daca ai nevoie de ceva fizioterapie (fizioterapism cum ii zic eu) si iar nu ai unde... la fel. Te pot indruma... la mine in policlinica am serviciu de asa ceva.

Editat de zaelu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inca odata va multumesc pentru sfaturi si atentia acordata... Vreau sa spun ca am incredere in mine, am experienta pe 2 roti , am mers pe motociclete de 600, ma descurc si cu manevrabilitatea si cu puterea cat de cat. Nu sunt teribilist. Cineva mi-a spus o vorba buna : "nu viteza ucide, ci inconstienta". Am facut si doua accidente pana acuma din care am invatat ca nu este bine sa te bazezi pe faptul ca ai prioritate, ci sa te asiguri de 2 ori inainte de a face ceva. Imi place sa merg in limitele experientei mele. Nu sunt genul de pusti cocalar care isi ia motor sa impresioneze prietenii cu viteza scheme si alte prostii periculoase. Imi iau F3 pentru ca este mai usor de intretinut decat un f4 si ma gandesc mereu ca incepator fiind, as putea sa iau o tranta cu el pe care am sa o regret imediat mai tarziu la costul reparatiei. Tata s-a convins singur despre mine referitor la stilul meu de condus, atentie si orientare in trafic tocmai de aceea a luat hotararea sa imi cumpere F3. Simplul motiv pentru care nu vrea F4 este acela ca nu merita investitia.

Editat de rylalex
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Foarte multe accidente se intampla aproape de casa, unde tendinta este de a te relaxa. Bafta la reparatii. Aripa fata gasesti pe un site unguresc (nu mai stiu acuma care), e pe la 100EUR, poate mai putin.

 

Ironia este ca fix la asta ma gandeam in momentul cand s-a intamplat. Greseala mea a fost ca nu am avut distanta suficienta fata de cel din fata mea si am blocat roata fix pe marcajul alb, in incercarea mea de a evita sa intru in masina. Nu am intrat in masina pana la urma (doar cu umarul), dar am culcat motorul. Noroc ca nu aveam viteza. Ar trebui poate sa mai spun astra o data: noroc MARE ca nu aveam viteza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...