Sari la conținut

Detinatori de Honda CBR 600F


Sinner-
 Share

Ce model de CBR conduci?  

1.871 membri au votat

Nu ai permisiunea să votezi în acest sondaj, sau să vezi rezultate sondaj. Te rog autentifică-te sau înregistrează-te pentru a vota în acest sondaj.

Postări Recomandate

Pentru ca sectiunea de vanzari abunda de anunturile de pe bikeshop, am sa risc si am sa dau link-ul de la motocicleta mea care este de vanzare...

http://www.okazii.ro/catalog/42589112/hond...aign=CustomZone

 

Dupa cum scris ei in anunt o dau pentru ca am nevoie de masina (asa e cand esti casatorit).

Daca anuntul meu de aici deranjeaza pe cineva, imi cer scuze si rog moderatorii sa il stearga.

 

Merci,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 19,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

sunt mai multi CBRisti casatoriti care au motoare si neveste fara nici o problema.

 

 

Da motoristii aia au si masina si motor, si poate unor neveste nu le place motorul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exact cum zice strumfuadi. La mine motorul a devenit un moft. Si da un tico, sau supernova sau o dacie mai noua (dar sa fie OK). Accept si schimburi cu auto.

Asta e imi pare rau de motor, dar familia este mult mai importanta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Totul a fost OK cand aveam si masina. Din pacate am ramas fara (s-a rupt bascula si nu am mai vrut sa o fac, nu mai aveam curaj sa merg cu ea pt ca mi-era sa nu se rupa dinou de data asta la viteza).

Oricat de mult imi place motorismul si oricat de pasionat as fi totusi o masina e mai necesara. Asta e... Nu renunt definitiv. Ci doar o perioada. Cu urmatoarea ocazie imi voi lua altul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dupa cum zicea un mail primit astazi:

 

Quand vous vieillissez vous ne devez pas renoncer à des dĂŠsirs, vous avez seulement besoin de changer leur type.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am o problema si nu prea inteleg eu cum sta treaba si inainte sa ma mai duc pe la mecanici si sa zica ca nu are nimic vreu sa va zic si voua....

 

Bateri noua are maxim 1 luna

Filtru Aer nou

filtru ulei si ulei schimbat

bujii NGK IRIDIUM

Releu incarcare schimbat asta toamna

 

Nush ce sa fac sub 8,3% nu imi scade pe oras chiar si cu toate astea schimbate si plus de asta mi se cam balbaie motorul cand se incalzeste.. daca inchid toate luminile de pe el e ok (eu de obicei merg cu faza scurta) dar mi se intampla cand mai stau la un semafor si tin frana apasata sa inceapa sa se balbaie... si cand dau sa plec de pe loc primii 4-5 metri se balbaie rau parca se ineaca.... dupa asta merge ok de 1 mai am mers cu el la mare am scos un consum aporx de 5,5% dar in oras ma cam rupe vreau sa stiu cum remediez problemele astea... am auzit pe la altii ca scot si 6% pe oras fara probleme... cum dreq plus de asta de la ce naiba se balbaie atat

 

urmeaza sa ii mai fac o sincronizare de carburatoea si sa ii pun xenon ca sa mai elimin din curent prea mult consumat

 

plus de asta aud un click mic in partea dreapta constant

 

cum se masaora exact un releu daca baga curent cum trebuie in baterie...?

Editat de CHUCKY
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am o problema si nu prea inteleg eu cum sta treaba si inainte sa ma mai duc pe la mecanici si sa zica ca nu are nimic vreu sa va zic si voua....

 

Bateri noua are maxim 1 luna

Filtru Aer nou

filtru ulei si ulei schimbat

bujii NGK IRIDIUM

Releu incarcare schimbat asta toamna

 

Nush ce sa fac sub 8,3% nu imi scade pe oras chiar si cu toate astea schimbate si plus de asta mi se cam balbaie motorul cand se incalzeste.. daca inchid toate luminile de pe el e ok (eu de obicei merg cu faza scurta) dar mi se intampla cand mai stau la un semafor si tin frana apasata sa inceapa sa se balbaie... si cand dau sa plec de pe loc primii 4-5 metri se balbaie rau parca se ineaca.... dupa asta merge ok de 1 mai am mers cu el la mare am scos un consum aporx de 5,5% dar in oras ma cam rupe vreau sa stiu cum remediez problemele astea... am auzit pe la altii ca scot si 6% pe oras fara probleme... cum dreq plus de asta de la ce naiba se balbaie atat

 

urmeaza sa ii mai fac o sincronizare de carburatoea si sa ii pun xenon ca sa mai elimin din curent prea mult consumat

 

plus de asta aud un click mic in partea dreapta constant

 

cum se masaora exact un releu daca baga curent cum trebuie in baterie...?

 

E normal sa plece uneori un pic mai greu in oras, mai ales cand intra ventilatorul in functiune. Nu numai a ta face asta, toate fac. Si cine ti-a zis tie ca a scos consum 6% in oras ?!?!? Eu am scos consum intre 10 si 11% in afara. Din tot ce ai descris tu acolo, mobra ta nu are absolut nimic. Dar daca nu ai ce face cu banii ... du-te si arunca-i pe la mecanici care vor fi de bine intentionati si iti vor spune ca au facut cine stie ce, sau ca trebuie schimbat cine stie ce piesa. Iti garantez ca in cel mai rau caz , in afara de un mic reglaj poate, nu au ce sa faca.

Mesaj completat

daca ii pui xenon o sa consume mai mult curent, nicidecum mai putin.....ca sa vezi cat iti incarca, pui un voltmetru pe bornele bateriei cu motorul pornit......

 

Xenonul consuma mai mult doar cand aprinzi becul. Dupa ce ajunge la temperatura, consuma mai putin.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E normal sa plece uneori un pic mai greu in oras, mai ales cand intra ventilatorul in functiune. Nu numai a ta face asta, toate fac. Si cine ti-a zis tie ca a scos consum 6% in oras ?!?!? Eu am scos consum intre 10 si 11% in afara. Din tot ce ai descris tu acolo, mobra ta nu are absolut nimic. Dar daca nu ai ce face cu banii ... du-te si arunca-i pe la mecanici care vor fi de bine intentionati si iti vor spune ca au facut cine stie ce, sau ca trebuie schimbat cine stie ce piesa. Iti garantez ca in cel mai rau caz , in afara de un mic reglaj poate, nu au ce sa faca.

Mesaj completat

 

 

Xenonul consuma mai mult doar cand aprinzi becul. Dupa ce ajunge la temperatura, consuma mai putin.

 

aham... stiu ca becul de pe motor e de 55W xenonul este de 35W clar cand ajunge la temperatura consuma mai putin....

reglaj de carburatoare nu vazut de cand a intrat in tara.. adica prin 2007 eu o am din 2009

am masurat dar vroiam niste valori mai exacte la cum se masoara... ca de scazut sub 12,5V la 1,35 RPM cu toate aprinse nu scade am dus motorul pana in 5000 RPM si s-a oprit pe undeva la 13,5V

majoritatea mecanii o fac singur... daca aveam ceasuri il reglam eu dar cum nu am trebuie sa apelez la ei.... si clickaitul care se aude din partea dreapta ce e cu el... am citit pe niste forumuri straine cum ca ar fi sunet specific.. sau altii spuneau ca poate fi de la lantul de distributie... dar de la lantul de distrubutie stiu ca se aude cand e motorul rece... si cand se incalzeste dispare sunetul plus de asta cand il turezi brusc stiu ca se mai aude la mine nu se aude e doar un clickait constant in partea dreapta....

 

PS: da stiu is maniac vreau sa stiu ce e cu fiecare sunet la motor.. si sa mearg tut... restul sunetelor e de la plastice care zangane si am sa pun bucse de cauciu pe la toate suruburile sa le elimin

Editat de CHUCKY
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 5000ture tre sa fie minim 14v, IDEAL 14.4. Mai mult ca sigur ai probleme, e posibil ca si statorul alternatorului sa dea la masa undeva, am mai intilnit problema asta la un prieten. Ma gasesti pe YM jagib1972 , 0763 681 602.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aham... stiu ca becul de pe motor e de 55W xenonul este de 35W clar cand ajunge la temperatura consuma mai putin....

reglaj de carburatoare nu vazut de cand a intrat in tara.. adica prin 2007 eu o am din 2009

am masurat dar vroiam niste valori mai exacte la cum se masoara... ca de scazut sub 12,5V la 1,35 RPM cu toate aprinse nu scade am dus motorul pana in 5000 RPM si s-a oprit pe undeva la 13,5V

majoritatea mecanii o fac singur... daca aveam ceasuri il reglam eu dar cum nu am trebuie sa apelez la ei.... si clickaitul care se aude din partea dreapta ce e cu el... am citit pe niste forumuri straine cum ca ar fi sunet specific.. sau altii spuneau ca poate fi de la lantul de distributie... dar de la lantul de distrubutie stiu ca se aude cand e motorul rece... si cand se incalzeste dispare sunetul plus de asta cand il turezi brusc stiu ca se mai aude la mine nu se aude e doar un clickait constant in partea dreapta....

 

PS: da stiu is maniac vreau sa stiu ce e cu fiecare sunet la motor.. si sa mearg tut... restul sunetelor e de la plastice care zangane si am sa pun bucse de cauciu pe la toate suruburile sa le elimin

La infasurarea alternator unde se gasesc cele 3 fire galbene trebuie sa ai pana la 70V CA la masurarea oricarora dintre cele 3 fire, adica A, B si C astfel A+B, A+C, B+C. Trebuie sa ai valori asemanatoare si sa ai in jur de 60-70V CA in ture, peste 5000 rot/min. Daca nu ai valiri egale inseamna ca ti s-a strapuns o infasurare sau ti-a intrat in scurt statorul asa zis alternator. Se rebobineaza, pe mine m-a costat parca 200 lei rebobinajul. Daca valorile sunt bune inseamna ca problema ta nu este de la alternator. Poate releu.

La relanti fara consumatori trebuie sa ai undeva la 14.2 V CC si in ture cam la fel, iar cu consumatori la relanti sa ai undeva la 13.9 V CC si in ture tot 14.2-14.4 V CC.

Uite si aici. /index.php?...246544&st=0

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

care esti p'aci, unde se poate vedea cursa, exceptand digislbz?

Mesaj completat

mda... ce dezamagire, dupa ce a picat Dani, iar s-a terminat cursa ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu, este chiar foarte ok, dar eu sunt mai chichiricios asa, si imbinarea cu cotul original imi sare in ochi tot timpul......

Si te pomenesti ca ai stricat si toba stoc ;)

 

Intradevar,eu am fost mai norocos si am gasit toba cu tot cu cotul din inox cu slip-on special pentru F-3

Am vazut parca pe la Servicii diversi tipi ce prelucreaza evacuari din inox,eventual te ajut cu a mea pentru model

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si te pomenesti ca ai stricat si toba stoc ;)

 

Intradevar,eu am fost mai norocos si am gasit toba cu tot cu cotul din inox cu slip-on special pentru F-3

Am vazut parca pe la Servicii diversi tipi ce prelucreaza evacuari din inox,eventual te ajut cu a mea pentru model

 

 

exact

mersi mult dar am gasit o toba cu tot cu cot de F4i, baiatul zice ca se potriveste si este si la pret bun, nu ma mai complic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

exact

mersi mult dar am gasit o toba cu tot cu cot de F4i, baiatul zice ca se potriveste si este si la pret bun, nu ma mai complic.

Ba nu se potriveste,la F3 si F4 teava are un singur cot dar difera,la F 4i are 2 coturi,deci nu se potriveste de la nici una la alta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ba nu se potriveste,la F3 si F4 teava are un singur cot dar difera,la F 4i are 2 coturi,deci nu se potriveste de la nici una la alta.

 

 

multumesc inca odata, mi s-a pus pata pe o toba cu cot cu tot....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...