Sari la conținut

Detinatori de Honda CBR 600F


Sinner-
 Share

Ce model de CBR conduci?  

1.871 membri au votat

Nu ai permisiunea să votezi în acest sondaj, sau să vezi rezultate sondaj. Te rog autentifică-te sau înregistrează-te pentru a vota în acest sondaj.

Postări Recomandate

am curatat tot, acuma curge cu debit mare din rezervor.. totul pare ok insa problema persista.

Pornesc motocicleta la rece, sta perfect la relantiu merge bine tot, dupa vreo 10 minute de functionare incepe sa creasca relantiul pana pe la 3000rpm si de aici incepe distractia... la ture mici se tureaza cu intreruperi uneori asa de grave incat scoate flacari pe toba, uneori cand inclin motorul in partea stanga scade relantiul imediat la 1000rpm si are tendinta sa se opreasca si am mai observat ca sunetul motorului s-a schimbat.. se aude ca functioneaza defectuos ca si cum ar merge in 3 pistoane iar temperatura motorului este cam mare fata de inainte cand mergea bine... am curatat si bujiile dar degeaba, le-am verificat pe multimetru, toate au rezistenta 5Kohm.

 

Cu ce sa incep ? poate sa se fi stricat aprinderea? Mentionez ca motorul merge foarte bine primele 10 minute....

Editat de TimeStreamer
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 19,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

am curatat tot, acuma curge cu debit mare din rezervor.. totul pare ok insa problema persista.

Pornesc motocicleta la rece, sta perfect la relantiu merge bine tot, dupa vreo 10 minute de functionare incepe sa creasca relantiul pana pe la 3000rpm si de aici incepe distractia... la ture mici se tureaza cu intreruperi uneori asa de grave incat scoate flacari pe toba, uneori cand inclin motorul in partea stanga scade relantiul imediat la 1000rpm si are tendinta sa se opreasca si am mai observat ca sunetul motorului s-a schimbat.. se aude ca functioneaza defectuos ca si cum ar merge in 3 pistoane iar temperatura motorului este cam mare fata de inainte cand mergea bine... am curatat si bujiile dar degeaba, le-am verificat pe multimetru, toate au rezistenta 5Kohm.

 

Cu ce sa incep ? poate sa se fi stricat aprinderea? Mentionez ca motorul merge foarte bine primele 10 minute....

Ti-am spus de o gramada de ori pana acum..rezolva carburatia inainte de a schimba pistoanele...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

imi e cam frica de carburatoare ... sa nu le nenorocesc mai rau... oricum ma apuc de ele !

 

P.S.: totusi daca ar fi infundate carburatoarele nu ar trebui sa faca figuri mereu ? mie imi face doar cand se incalzeste motorul.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

imi e cam frica de carburatoare ... sa nu le nenorocesc mai rau... oricum ma apuc de ele !

 

P.S.: totusi daca ar fi infundate carburatoarele nu ar trebui sa faca figuri mereu ? mie imi face doar cand se incalzeste motorul.....

 

Nu e mai simplu sa nu ne mai plictisesti cu aberatiile tale? Un om super priceput(TNG) ti-a dat un sfat moca, sfat cu care tu te stergi de 2 pagini la Q, in acelasi timp poluand aiurea topicul.

 

Daca continui cu prostia, iti oferim o vacanta cadou.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

imi e cam frica de carburatoare ... sa nu le nenorocesc mai rau... oricum ma apuc de ele !

 

P.S.: totusi daca ar fi infundate carburatoarele nu ar trebui sa faca figuri mereu ? mie imi face doar cand se incalzeste motorul.....

La ce intrebari pui,sfatul meu este sa lasi pe cineva care se pricepe sa se uite la motorul tau.

El o sa decida daca ai aer fals,carburatia nereglata,desincronizata,amestec incorect,probleme aprindere..etc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mda imi pare rau ca v-am stresat, nu sunt atat de idiot precum ma crezi tu domnule, am tot "reparat" pana acum motoare in 2t si 4t cu un singur piston insa la acest tip cu 4 pistoane mi s-a parut mai dificil... pana la urma am curatat carburatoarele am scos o gramada de mizerie din ele acum merge mai bine insa relantiul tot nu este stabil, aer fals nu trage, sincronizarea este facuta ca la carte, amestecul pare ok din moment ce toate bujiile sunt caramizii... am observat ca in fiecare carburator jiglorul principal este putin obturat cu sarma pusa de cineva....

Editat de TimeStreamer
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Omule eu nu ti-am spus niciodata ca esti "idiot".

Nici nu mi-as permite aceasta remarca fata de cineva care il cunosc,dar fata de tine care nu te stiu doar din cateva postari.

Ceea ce am dedus eu, a fost ceea ce confirmi si tu acum..ca la motoarele cu 4 cilindri nu te pricepi,de aceea spre binele tau ti-am sugerat sa apelezi la cineva care stie.

Tot la fel ti-am recomandat sa cureti carburatoarele pentru ca ai mizerie acolo.

Restul de relanti care galopeaza, pot fi mai multe cauze.

Dar ma abtin sa-ti mai spun ceva sa nu fie interpretat...

Cu respect TNG!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Omule eu nu ti-am spus niciodata ca esti "idiot".

Nici nu mi-as permite aceasta remarca fata de cineva care il cunosc,dar fata de tine care nu te stiu doar din cateva postari.

Ceea ce am dedus eu, a fost ceea ce confirmi si tu acum..ca la motoarele cu 4 cilindri nu te pricepi,de aceea spre binele tau ti-am sugerat sa apelezi la cineva care stie.

Tot la fel ti-am recomandat sa cureti carburatoarele pentru ca ai mizerie acolo.

Restul de relanti care galopeaza, pot fi mai multe cauze.

Dar ma abtin sa-ti mai spun ceva sa nu fie interpretat...

Cu respect TNG!

eu am un F4 si in ture joase pare ca vrea sa se innece,pana in 3000-3500 ,dupa functioneaza perfect normal,posibil ca aceasta problema sa se rezolve cu o curatare si sincronizare de carburatoare sau sa fie alte probleme ?? nu de alta da sa nu dau banii degeaba pe aceste operatiuni...ms mult si numa bine !!

 

si inca ceva,toba finala nu este cea originala

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Omule eu nu ti-am spus niciodata ca esti "idiot".

Nici nu mi-as permite aceasta remarca fata de cineva care il cunosc,dar fata de tine care nu te stiu doar din cateva postari.

Ceea ce am dedus eu, a fost ceea ce confirmi si tu acum..ca la motoarele cu 4 cilindri nu te pricepi,de aceea spre binele tau ti-am sugerat sa apelezi la cineva care stie.

Tot la fel ti-am recomandat sa cureti carburatoarele pentru ca ai mizerie acolo.

Restul de relanti care galopeaza, pot fi mai multe cauze.

Dar ma abtin sa-ti mai spun ceva sa nu fie interpretat...

Cu respect TNG!

 

Scuzele mele, ma refeream la domnul Gixu in legatura cu idiotenia, iar dvs domnule TNG va multumesc foarte mult pentru sfaturile date, am reusit sa rezolv in mare parte problemele.. acum raman doar la partea cu relantiul. Puteti sa imi dati cateva indicii si in legatura cu relantiul va rog frumos... nu interpretez nimic... Multa sanatate va doresc! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Daca ma poate ajuta si pe mine cineva cu o informatie si /sau o poza cu atat mai bine. Cum arata capatul cablului de km al unui cbr f1 la intrarea in ceas? In speta ma interesa daca se potriveste la bordul unui gs 500 cu sau fara modificari. multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Super poza mersi mult de tot .Intradevar pare sa fie la fel cu cablul actual deci mai mult ca sigur se potriveste. Imi modific suspensia fata cu a unui cbr f1 si era singura piesa de care nu eram sigur ca se potrivea . Multumesc mult inca odata

Editat de pogor[frate]
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

buna am si eu problema daca ma poate ajuta cineva care a mai patit. uneori cand vreau sa pornesc motocigleta dupa ce pun contactul si apas butonul de general imi ramane aprins pe bord FI si nu pot sa o pornesc mi s-a intamplat de 2 ori in decurs de 2 sapt si nu se mai aude sunetul acela specic care il face cat timp ii aprins FI inainte sa il pornesti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

buna am si eu problema daca ma poate ajuta cineva care a mai patit. uneori cand vreau sa pornesc motocigleta dupa ce pun contactul si apas butonul de general imi ramane aprins pe bord FI si nu pot sa o pornesc mi s-a intamplat de 2 ori in decurs de 2 sapt si nu se mai aude sunetul acela specic care il face cat timp ii aprins FI inainte sa il pornesti.

Ai o problema de injectie sau de imobilizator.

Asta daca nu uiti ca esti in viteza cu cricul pus si nu tragi ambreiajul.

ps. verifica pozitia TOS.

Editat de tng
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare . am o mica problema. am pus de curand o pompa de benzina pe motorul meu de la un zx4r (pompa fiind tot mitsubishi). problema este ca pe la 215-220 imi taie alimentarea cu benzina , ramane pompa goala. trebuie sa trag pe dreapta sa trag socul sa trag de gaz si apoi se alimenteaza din nou pompa. intrebarea este. Sa fie pompa de vina?

Ps. motorul meu este un cbr600f4 din 2000 pc35

Editat de sogard82
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pompa in sine este acelasi model deci in parametri normali de functionare pompeaza acelasi debit,este posibil ca pompa sa fie uzata.Verifica platina de sub capacul pompei sa nu fie impuscata,daca este se curata cu folie abraziva foarte fina si totodata observi si daca mai are pastile din platina sau daca sunt uzate peste masura.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc pt sfaturi ori cum o sa o duc la un mecanic sa vad el exact ce are dar am vrut sa stiu asa informativ cam ce ar fi.



am cris mai sus problema cu pornirea la motorul meu dar dupa mai multe investigati am aflat mai exact cand nu porneste, daca o las la soare mai mult timp si se incalzeste de la soare nu mai vrea sa porneasca dupa un anumit timp porneste cand nu mai ii asa carld simtomele sunt urmatoarele pun contactul porneste bordu dar nu ma lasa sa pornesc si nu dispare de pe bord FI si nu amorseaza nici pompa ca si cum nu ar citi cheia. am vb cu un mecanic a zis ca ori ii cheia ori ii contactul dar dupa simptome tind sa cred ca este contactul sau ceva la el proble ii ca nu am numai o chie ca asa am cumpart motoru si nu pot sa verific sa vad exact care din ele ar fi. daca il tin in garaj si il pornesc de 20 de ori intro zi porneste fara nici o prob.

Poate i sa mai intamplat la cineva aceias chestie si stie care ar fi remediu. daca trebe sa schimb contactul unde pot gasi unul si cam cat m-ar costa?

ps motoru este un F4i Sport 2002

VA MULTUMESC.



Ai o problema de injectie sau de imobilizator.
Asta daca nu uiti ca esti in viteza cu cricul pus si nu tragi ambreiajul.
ps. verifica pozitia TOS.

imi poti spune mai exact ce inseamna pozitia TOS ca is nou si nu stiu toate denumirele

multumesc cu respect

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oglinda dreapta cu tot cu brat gasesc pe aici ?

Sau doar oglinda cu partea de plastic ? Bratul inca il mai am. Sau orice oglinda sa se porriveasca la un F3 ?

Dau un set 'eftin ?

:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...