Sari la conținut

Detinatori de Honda CBR 600F


Sinner-
 Share

Ce model de CBR conduci?  

1.871 membri au votat

Nu ai permisiunea să votezi în acest sondaj, sau să vezi rezultate sondaj. Te rog autentifică-te sau înregistrează-te pentru a vota în acest sondaj.

Postări Recomandate

Aveti idee daca cadrul de codita de pe f4 (banana seat) se potriveste la un f4i split seat ? Ms.

 

La F4 e mai "lat" din cate imi amintesc si are alta structura de prindere.

 

Nu se potriveste.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 19,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am inteles, deci trebuie musai sa fie de f4i cu saua dubla. Multumesc de raspunsuri.

am eu motoreta demontata. F4i sport ( 2 sei ) daca vrei iti fac maine poze si dau si cote sa vezi ce si cum....

Editat de ssk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

As aprecia foarte mult. Multumesc.

 

maine dimineata ai pozele cu dimensiuni. abia acum am vazut mesajul.

» Post actualizat in 10 Nov 2015 18:37

aveti idee unde gasesc astea?

 

sau cum naiba se numesc?

post-38325-0-90728200-1447180612_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt cam greu de procurat modelul original de "suruburi" daca se pot numi asa, si sunt destul de scumpe pt. 6 bucati. Mi-am vopsit si eu motoreta anul trecut si am zis sa incerc unele aftermarket, apoi cu unele de parbriz, ca cica merg si alea. S-a rupt surubul in ele dupa cateva zgaltaieli pe soselele patriei, deci evita astea aftermarket ca nu tin deloc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc, o sa cer masuratori vanzatorului daca gasesc cadru. Inca ceva, poza de la avatar banuiesc ca e a ta, ai lupe bixenon? Ce model de lupe sunt, pt ca am observat ca sunt h4 mini, h4 normale si asa mai departe.

Ms anticipat, din nou. :P

Editat de unaetnumitsirc
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intrebare intrebacioasa.

 

pentru ca mobra (F4i) este facuta bucati , bucati, bucati, undeva prin garaj =)), pentru vopsire si alte cele, (joi vine cadrul de la magnifica vopsire electrostatica) vedem ce e de capul ei....

m-am lovit de amortizor. eram curios, ce presiune trebuie sa fie in el? am tot dat cautare dupa datele de pe el, dar nimic. am vazut ca are un ventil, daca pun un manometru acolo, aflu presiunea din el. stric ceva daca pun manometrul? daca nu e ok presiunea, se poate completa cu aer de la un compresor?

 

atasez poze cu modelul de amortizor care il am.

E umplut cu azot. Daca pui aer in el o sa intre umezeala in uleiul din amortizor si o sa se faca in fel de noroi in el. Presiunea e destul de mare, cred ca 125 PSI.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

a pus cineva pompa radiala pe un f4i ? s-ar potrivi modelul din poza ? provine de pe un suzuki gsxr.

 

 


» Post actualizat in 15 Nov 2015 08:44

Caut si eu un radiator de f4i ,daca stie cineva pe unde gasesc ? Mersi mult !

pe olx.ro sunt cateva moto la dezmembrat.

post-38325-0-51204600-1447577014_thumb.jpg

post-38325-0-29929000-1447577018_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

@ssk.Vezi ca unele pompe de gsxr au recall pe ele . Daca vrei sa ai super frine pe f4/f4i reteta este simpla dar scupa: pune discuri noi brembo sau galoffer ,placute noi brembo rosii , conducte cu insertie si daca e nevoie servisare etriere si pompa si iti garantez ca rezultatul este fantastic .Defapt devin atit de puternice ca nu prea mai face fata suspensia .Am doua f4 si la una din ele am facut tot ce am scris mai sus si diferenta este incredibila.Am auzit si eu povesti ca ai nevoie sa ii faci tot felul de modificari ca sa obtii un rezultat bun cind defapt sunt suficiente piese noi de calitate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ssk.Vezi ca unele pompe de gsxr au recall pe ele . Daca vrei sa ai super frine pe f4/f4i reteta este simpla dar scupa: pune discuri noi brembo sau galoffer ,placute noi brembo rosii , conducte cu insertie si daca e nevoie servisare etriere si pompa si iti garantez ca rezultatul este fantastic .Defapt devin atit de puternice ca nu prea mai face fata suspensia .Am doua f4 si la una din ele am facut tot ce am scris mai sus si diferenta este incredibila.Am auzit si eu povesti ca ai nevoie sa ii faci tot felul de modificari ca sa obtii un rezultat bun cind defapt sunt suficiente piese noi de calitate.

furtunele sunt cu insertie. etrierii sunt ok. pompa vroiam sa o pun radiala mai mult din motiv estetic, si ptr ca era si la un pret ok. si nu in ultimul rand ptr ca motoreta este facuta bucati prin garaj....si daca tot e dezmembrata....

 

cum aflu daca este in lista de recall? are vreo serie ceva banuiesc. in acelasi timp am gasit asta pe net. Poate intereseaza si pe altii.

 

http://mechanics.stackexchange.com/questions/17397/mechanical-abs-system-scam-or-legit

 

http://www.aliexpress.com/store/product/Anti-lock-Braking-System-anti-brake-system-10mm-For-Dirt-Pit-Bike-Brake-Caliper-Motorcycle-ATV/1088102_1641673439.html

 

Sunt niste valve de ABS, care cica ar egaliza presiunea cand e roata aproape de blocaj. Modificarea este f. simpla si nu necesita scule sau alte cunostinte superioare.

 

atasez si poze cu un F3 al unui bulgar care o da pe circuit.

 

Modificarea se poate face atat pe etrier spate, cat si fata.

post-38325-0-54356200-1447578960_thumb.jpg

post-38325-0-31145400-1447578965_thumb.jpg

post-38325-0-82137500-1447578969_thumb.jpg

Editat de ssk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

Foarte inteesanta treba cu acele valve.Ar fi la fel de ineresanta o parere pe tema lor ,in printa folosirii lor pe motoare non-abs din partea mecanicilor de aici - TNG, Cesar...

Si cum aflii care este potrivita pentru motorul tau daca intradevar sunt ok sa fie folosite asa cum le foloseste bulgarul.

In privinta recall-ului cred ca s-a facut pe ani de productie .Pe 2006 sunt sigur ca au fost rechemate pentru ca am un 2006 dar nu m-am dus sa o schimb pentru ca o schimbasem deja cu una de r1.Pe cea de gsxr o am acasa si o pot oferii gratis cui are nevoie(atunci cind sunt acasa)dar nu vad de ce ar folosii una cineva .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Foarte inteesanta treba cu acele valve.Ar fi la fel de ineresanta o parere pe tema lor ,in printa folosirii lor pe motoare non-abs din partea mecanicilor de aici - TNG, Cesar...

Si cum aflii care este potrivita pentru motorul tau daca intradevar sunt ok sa fie folosite asa cum le foloseste bulgarul.

In privinta recall-ului cred ca s-a facut pe ani de productie .Pe 2006 sunt sigur ca au fost rechemate pentru ca am un 2006 dar nu m-am dus sa o schimb pentru ca o schimbasem deja cu una de r1.Pe cea de gsxr o am acasa si o pot oferii gratis cui are nevoie(atunci cind sunt acasa)dar nu vad de ce ar folosii una cineva .

din ce am tot citit de azi dimineata, am vazut ca acele valve sunt universale. Cbr f3 este non abs. O sa incerc sa pun ceva intrebari bulgarului, sa vedem daca e amabil sa raspunda

» Post actualizat in 15 Nov 2015 18:16

din ce am tot citit de azi dimineata, am vazut ca acele valve sunt universale. Cbr f3 este non abs. O sa incerc sa pun ceva intrebari bulgarului, sa vedem daca e amabil sa raspunda.

este de fapt un F2! nu F3. scuze.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O porcarie! Practic e un sitem care face "by-pass" cand presiunea pe circuitul de franare depaseaste o anumita valoare prestabilita (se regleaza din tzumburusu ala din cap). ABS-ul electronic e ceva mult mai avansat; sistemul asta e bun doar cand folosesti motocicleta pe un traseu identic de fiecare data, cu conditii de temperatura, aderenta, etc care sunt constante, sau il reajustezi de fiecare data - oricum, parerea mea, ca e useless.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt de acord cu ce a spus baiatul de mai sus!

As putea sa avansez putin si sa spun ca poate fi si mai slab de cat o franare simpla.

Spun asta pentru ca poate intr-o anumita situatie ai tot ce-ti trebuie pentru o forta de franare mai buna dar....degeaba daca tu ai setata "minunea"pe o forta mai mica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut pe toti!

Am de vreo 6 ani f4, dar cred ca este prima sau a doua mea postare pe acest topic. Hondita mea are 86.000 km din care 45000 facuti de mine. Si inca merge ceas. N-am ce sa-i reprosez.

Acum, am cateva intrebari pentru voi:

-in iarna as vrea sa-i schimb bujiile. Pana acum am pus NGK-uri normale. Fiind carburatie, credeti ca marita iridium?

-am nevoie de kit reparatie etrieri frana fata. de gasit am gasit, dar vroiam sa va intreb daca stiti vreun site ceva cu preturi mai mici, asa dupa buget :peace:

-pana acum am folosit placute de frana Carbone Lorainne. Foarte multumit. Aveti vreo alta recomandare care sa se apropie de performantele acestora, dar sa aiba un pret mai accesibil? Ma gandeam la Brembo, dar parerile sunt impartite.

In rest, va urez la toti sa adunati cat mai multi km fara incidente.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt de acord cu ce a spus baiatul de mai sus!

As putea sa avansez putin si sa spun ca poate fi si mai slab de cat o franare simpla.

Spun asta pentru ca poate intr-o anumita situatie ai tot ce-ti trebuie pentru o forta de franare mai buna dar....degeaba daca tu ai setata "minunea"pe o forta mai mica.

Acelasi lucru mi l-a explicat si Cesar pe privat. zici ca v-ati vorbit =)) eu eram doar curios, de rolul acelei valve si de ce dracu a pus-o daca nu-si are rostul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ne-am vorbit,dar cam asta este concluzia finala daca analizezi putin sistemul si modul de functionare.

De ce a pus acea "dracie"?

Asta este o alta latura a produsului.

Daca este bine prezentat,in "culorile" placute si in asteptarile clientului,atunci se va vinde,si vor fi destui cei care le vor folosi,de regula de cei care nu pre stiu "cu ce se mananca"

Sunt destule exemple in piata produselor moto care spala,calca,si gateste...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...