Sari la conținut

Detinatori de Honda CBR 600F


Sinner-
 Share

Ce model de CBR conduci?  

1.871 membri au votat

Nu ai permisiunea să votezi în acest sondaj, sau să vezi rezultate sondaj. Te rog autentifică-te sau înregistrează-te pentru a vota în acest sondaj.

Postări Recomandate

Sint proaspatul posesor al unei batrinici din 1994, Honda CBR F2, am adus-o pina acasa de la o distanta de 75 km, ca sa fiu sincer n-am prea fost foarte incintat de achizitie, dupa ce am facut foarte multi KM pe MZ ETZ 250, Honda mi s-a parut f puternica, dar dupa ce am facut ceva drumuri ne-am imprietenit un pic mai bine. Am citit de pe forum foarte multe despre acest model de motor si avind in vedere ca nu e noua am ceva nelamuriri la care sper ca voi gasii raspuns aici.

Probleme:

-telescoapele fata trebuie servisate pentru ca sint scurgeri de ulei, si nu vreau sa ajunga pe discul de frina, intrebarea e ce fel de simeringuri sa cumpar?

-la roata spate exista un mic joc, la drum nu se simte dar la iarna vreau sa schimb rulmentii rotii spate, intrebarea e daca este neaparat sa schimb cu setul de rulmenti care se vind pe net sau pot monta rulmenti de calitate (SKF, FAG) de la magazinele de rulmenti?

-la pornire si pina se incazeste motorul se aude lantul de distribitie (banuiesc) dupa ce se incalzeste motorul sunetul dispare complet, fostul proprietar mia zis ca a fost la service si i s-a zis ca ar fi intinzatorul lantului de distributie doar dupa ce se amoreseaza (deci defect) intrebarea e daca e sa ma ingrijoreze sunetul sau trebuie sa schimb intinzatorul sau si lantul? sau ar mai fi varianta intinzator mecanic?

Intentionez ca toate lucrarile sa le fac eu, un surub stiu sa string, o distributie de masina stiu sa trag la punct, la ce am scris mai sus ar fi ceva sa ma surprinda? Multumesc

Sal.

Am si eu F2 si m-am confruntat cu problema de la distributie. Cum a trecut de 50000, a inceput sa zdrangane lantul. Am mai mers asa cam 15000 de km, fara sa ma stresez prea tare. Dupa aia mi-am luat alt motor si am dus F2-ul la doctor. Initial am schimbat intinzatorul, dar zgomotul a persistat. As fi putut sa-l fac din hidraulic-mecanic, dar am gasit unul bun la 100 de lei si l-am schimbat. Zgomotul nu a disparut, asa ca am schimbat si lantul de distributie, iar acum motorul toarce ca un motan. De fapt merge asa de fain, ca nici nu-l mai vand, cum am vrut sa o fac initial.

Daca vrei totusi sa-ti faci intinzator mecanic, trimite-mi un mesaj cu numarul tau de mobil si iti trimit pe whatsapp doua poze despre cum ar trebui sa arate dracovenia.

In rest, F2-ul e un motor foarte fain, am facut cu al meu vreo 40000 de km si nu m-a lasat la greu. Nu e un motor care sa te streseze. Daca faci reviziile la timp, e suficient.

Bafta si sa te bucuri de ea fara incidente.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...
  • Răspunsuri 19,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 3 weeks later...

Nu caut pomana, asta ai inteles tu in ce am postat eu mai sus?Dar nici nu concep sa dau ~2700 pe o motocicleta care acum 6 ani era ~2000E, bugetul e de ~2000+.Sunt unii care cer si peste 2500 revopsite, una ok ar fi asta insa nu as bate atata drum pana la Timisoara si sa vezi ca pe dedesubt arata naspa: https://www.olx.ro/oferta/honda-cbr-f4i-sport-IDaeoMt.html#eae3195a38

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rogi pe cineva sa mearga sa o vada. Oricum, nu asa se cumpara o motoreta, cum vrei tu. Vrei tipla, la bani putini si la botul calului. Cand vrei ceva, accepti mai multe, adica pierdere de timp, bani, etc. Iar daca acum 6 ani era 2000, trebuia sa ti iei atunci. Sau ai zis ca mai stai 2-3 ani si o iei la 450€? :)))))))))))))

Editat de BMWs1000RR
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Nu vei avea o reducere de consum cu PC.

Incearca schimbarea raportului de transmisie - fa-l mai mare - si vei avea o surpriza placuta :)

Spor!

Adică? Câți dinți în fata, cati pe spate?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cunoaste vreun coleg motorul asta: https://www.olx.ro/oferta/honda-cbr-f4i-sport-IDajAdP.html#030be8f4e6;promoted

Nu e chiar impecabil, adica a fost atins putin pe amandoua partile, as da sambata o fuga sa il vad, ceva pareri? :)

 

Nu cunosc motorul daaaaaar f4i sport din 2001-2002 nu am vazut sa aiba cadru si bascula argintie, doar negre. La fel si etrierii aurii nu sunt din anii aia, cel mai probabil luati de pe 929 sau 954 ori alte modele mai mari/noi de la Honda.

Ca si regula, cadrele argintii sunt doar la modelele F4i fara sport, cu saua lunga dintr-o bucata.

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Asta e pana la urma motocicleta de viteza? ...sau de strada. :offtopic:

Pai cred că la apariție toate F-urile au fost considerate vitezane. Acum a trecut timpul peste ele și sunt depășite tehnic, estetic, etc. Dar își fac treabă destul de bine inca.

Cred că azi s-ar încadra totuși la motociclete de strada

Editat de andrei111
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

La 105 CP pentru un F4 din 99-00, nu poți sa spui ca este de strada, chiar dacă inca arată bine :)

Acum se scot motociclete sub 75 CP și sunt recomandate ca rapide, manevrabile... nu am mers cu vreo una deși am făcut anul trecut o programare de test drive...

 

Cred ca cele vechi inca au vana in ele chiar dacă acum au trecut de majorat, mai ales daca le-ai crescut frumos, și cred ca trebuie sa rămână la clasarea de acum câțiva ani “Sport-Touring”.

Dacă ai probleme cu vântul, un parbriz usor mai înalt îți poate oferi confort și nu este nici urat, nici touring.

 

Inca imi place motorul pe care i-l am și ii simt lipsa iarna, mai ales vara când sunt departe de el. Nu sunt vitezoman damblagit, dar ma calmează, imi oferă doza necesară.

Iar cu conserva,după o plimbare, sunt ZenMaster.

 

Hai la plimbare nu la muzeu!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. Am si eu o mica problema cu al meu F3. Cand o pornesc, la rece, cu socul tras, nu porneste decat daca o ajut, usor, din acceleratie, si nici nu sta pornita. Lucrul asta se intampla pana se incalzeste putin, sa creasca acul de la temperatura putin.

Dupa aia nu are nicio problema.

 

Tin sa mentionez ca de curand am schimbat filtrul de aer. Carburatoarele nu au mai fost curatate si nici bujiile schimbate, de vreo 4-5 ani. Sezonul trecut nu am avut aceasta problema, si nici la prima pornire de anul asta, cand inca avea filtrul vechi.

 

Din ce cred eu, problema ar fi ca intra prea mult aer acum, fiind filtrul nou, si este amestec sarac.... e doar o parere, nu sunt mecanic, deci nu aruncati cu pietre. :))

Sau, cablul de soc sa se fi slabit cumva, cat a stat la iernat, si acum nu se mai trage pana la capat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

Am si eu urmatoarea problema:

In iarna inainte de a lasa motocicleta in garaj i-am completat lichidul de racire si functiona impecabil. Cu o luna inainte de a o scoate din iernat, i-am inlocuit filtru de aer, filtru de ulei si uleiul si am montat Crash-pads. Asa a ramas in garaj fara a fi rulata.

Cand am dat sa plec cu ea din garaj a aparut problema la pornire si anume ca se reseteaza bordul si pornirea as zice ca e greoaie fata de "sfertul" la care pornea in iarna. Bateria este ca noua, am cumparat-o si activat-o in August anul trecut iar in iarna bateria a fost pusa pe redresor pentru a fi intretinuta.

Incarcare imi arata 14,3 V la 5000 de rpm 13 si ceva la relanti (1200 rpm). Am verificat mufele si imi parea slaba cea din carena frontala cu 11 fire si o perioada daca strangeam cu mana mufa, la pornire nu mai se reseta bordul. Am desfacut toate mufele, le-am curatat cu spray de contacte si am impins bine in ele. Nu a fost de ajutor. Am eliminat mufa care imi parea slaba si am legat firele cu papuci si tub termo. Tot la fel face.

Sigurantele le-am verificat pe toate si am dat cu spray de contact in panoul de sigurante.

 

Ce as mai putea verifica?

 

https://www.youtube.com/watch?v=D1abLIu4K9Q&feature=youtu.be

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Primul pas, curatarea cu spray a contactelor electrice.

 

 

 

 

 

Am o cunostinta ce vinde o frontala pentru modelul CBR 600 F3 careia i s-a adaptat un far de f4i. A fost montat pe motocicleta dar a fost vanduta in varianta originala.

Atat farul cat si carena frontala necesita polish si pregatire de vopsea. Farul are sistem cu lupa.

 

Pret 550lei

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...