eugenkawa Postat August 9, 2013 Share Postat August 9, 2013 Caut scaritele cu suporti pentru pasager,poma de frana cu levierul si suportul de prindere pe cadru,la o aprilia tuareg 600(md. 88-92) se potrivesc si dela pegaso 600-650(md. pana in 96-98,mai sus nu stiu). pompa frana spate! Cauta in sectiunea Dezmembrari. Sunt cativa colegi care au Pegaso la dezmembrat, poate gasesti chiar de Tuareg: /index.php?/forum/183-piese-de-schimb-second-hand-si-dezmembrari-moto/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat August 10, 2013 Share Postat August 10, 2013 (editat) Care pe unde va dati azi? Editat August 10, 2013 de Cristian 1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MTM Moto Postat August 10, 2013 Share Postat August 10, 2013 Caut scaritele cu suporti pentru pasager,poma de frana cu levierul si suportul de prindere pe cadru,la o aprilia tuareg 600(md. 88-92) se potrivesc si dela pegaso 600-650(md. pana in 96-98,mai sus nu stiu). pompa frana spate! lasa o lista cu piesele dorite pe adresa de mail: adyfikus@yahoo.com Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old Postat August 11, 2013 Share Postat August 11, 2013 am facut ieri + azi vreo 300 si ceva de km si din cate simt, s-a ars iar garnitura de chiuloasa. sper sa nu fie asa, dar nu pare a fi altceva :/ o s-o bat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat August 11, 2013 Share Postat August 11, 2013 Ce simti cand se arde garnitura de chiulasa ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old Postat August 12, 2013 Share Postat August 12, 2013 miroase putin dulceag, nu stiu sa-ti zic a ce miroase, doar ca miroase ciudat si se simte destul de puternic + fum alb slabut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat August 12, 2013 Share Postat August 12, 2013 Mirosul dulceag e de la antigel,fumul la fel!Ciudat cum s-a ars inca odata! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kr3at0r Postat August 12, 2013 Share Postat August 12, 2013 Salutare, Vand Regulator de Tensiune pentru Aprilia Pegaso 650, a fost demontat de pe o motocicleta din 1998. (presupun ca se potriveste la toate pegaso dintre 1997 si 2001...2004) Se poate proba inainte de cumparare. Pret: 250 lei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motan Postat August 12, 2013 Share Postat August 12, 2013 Salutere! Aveti idee de vreun magazin online cu placute de frana unde pot gasii si pt mobra mea ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupul Gri Postat August 12, 2013 Share Postat August 12, 2013 dillypoint.ro - sunt pe stoc, vorbesti pentru transport Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat August 13, 2013 Share Postat August 13, 2013 (editat) Mirosul dulceag e de la antigel,fumul la fel!Ciudat cum s-a ars inca odata! Ori i-a dat in goarna cat a putut ori a pus o garnitura care a mai fost folosita . Editat August 13, 2013 de remu1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old Postat August 13, 2013 Share Postat August 13, 2013 i-am dat goarna la 80 km/h in treapta a 5-a. garnitura, sper, a fost noua. nu inteleg exact cum s-a putut intampla. poate n-am incalzit-o destul la vreo pornire... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat August 13, 2013 Share Postat August 13, 2013 (editat) Apa, ti-a mai urcat inainte de patanie? Ma gandesc sa nu ai probleme in circuitul de antigel / pompa de apa, termostat defect, termocupla de pe radiator defecta..In mod normal, o garnitura de chiulasa se arde de la temperatura prea ridicata care genereaza o suprapresiune... Alte cauze mai pot fi: strangere defectuasa a chiulasei, turatie excesiva, defect de fabricatie a garniturii de chiulasa.. Noi ne dam cu parerea, dar paguba e a ta...pacat. Bafta cu reparatia. Acum stau si ma intreb: care sunt simptomele? Iti uda cumva bujia, sau doar vine miros de antigel de la frutunul de suprapresiune de la vas? Editat August 13, 2013 de eugenkawa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvan_smart Postat August 13, 2013 Share Postat August 13, 2013 Salutare, imi vand jucaria: http://www.bikeshop.ro/handler.php?src=db&act=view&tip=am&ID=533056 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old Postat August 13, 2013 Share Postat August 13, 2013 Apa, ti-a mai urcat inainte de patanie? Ma gandesc sa nu ai probleme in circuitul de antigel / pompa de apa, termostat defect, termocupla de pe radiator defecta..In mod normal, o garnitura de chiulasa se arde de la temperatura prea ridicata care genereaza o suprapresiune... Alte cauze mai pot fi: strangere defectuasa a chiulasei, turatie excesiva, defect de fabricatie a garniturii de chiulasa.. Noi ne dam cu parerea, dar paguba e a ta...pacat. Bafta cu reparatia. Acum stau si ma intreb: care sunt simptomele? Iti uda cumva bujia, sau doar vine miros de antigel de la frutunul de suprapresiune de la vas? nu imi urca apa, tot acolo sta. urca uleiul si apare spuma, iese putin fum alb din tobe si miroase "suspect". stiu ca mi s-a intamplat ceva in ultima vreme. acum cam o saptamana sau doua mi s-a oprit in trafic si am vazut fum, am deschis saua repede si era fum in airbox, ma gandesc ca o fi de la tuburile de la carburatoare spre airbox (inainte aveam ceva burete izolator lipit acolo cu banda adeziva, dar l-a scos tipul de la service) apoi am mai avut la ultimul drum o oprire de asta ciudata si-mi mirosea putin a ars. am inspectat peste tot, dar nu am vazut nimic. apoi dupa o vreme nu mai statea in 1500 de ture, trebuia sa urc putin... a doua zi am simtit iar mirosul ala, asa ca am stiut ca s-a intamplat iar... acuma-mi ramane sa merg in cluj sa o arunc din nou in service. asta este, n-am ce face. dar s-ar putea sa o pun la sezut o vreme, pentru ca teoretic plec un an din tara. ramane de vazut ce voi face cu ea exact. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat August 13, 2013 Share Postat August 13, 2013 (editat) Am inteles. Fum alb poate iesi daca "e data" pe ulei. Cauze pot fi doua; ori s-au dus segmentii, ori semeringurile de la supape. Poate sa mai fie si din jocul de la supape, posibil sa fie slabite.. In prima instanta, verifica daca ai ulei in antigel, sau antigel in ulei. La antigel e foarte simplu: il scoti intr-un bidon taiat, si vezi daca are particule de ulei. Uleiul il verifici pe joja, cu motorul cald. Scoate totusi bujia, si vezi daca e curata, maronie, sau are depuneri pe ea. Daca bujia este ok, si este doar uda, si fara depuneri, e posibil sa ai vreun cui pontou de la unul din carburatoare blocat. Dar pentru asta ar trebui sa iti ude bujia stand pe loc, fara sa pornesti motorul, s-ar inneca, si nu ar mai porni. In mers, se supraalimenteaza, si iti da fum alb-albastrui, pentru ca scoate pe evacuare benzina nearsa. Mai este posibil sa ai si mizerie in carburatoare, si nu se alimenteaza corect, de aici si ralanti neregulat, si tendinte de intrerupere, iar ceea ce am scris mai sus se exclude. Pentru asta, ii desfaci suruburile de la paharele de decantare de la carburatoare, cu robinetul de la rezervor inchis, fara sa demontezi altceva. Hai, ca am scris tot ce mi-a venit in minte, si te-am bagat in ceata. Deci, sa o luam sistematic, de la ceea ce e mai simplu: 1 - cureti carburatoarele de 2-3 ori (dupa fiecare golire, strangi suruburile de la pahare, dai drumul la robinetul de la rezervor, o pornesti jumatate de minut cat sa se umple din nou, apoi repeti operatiunea cu motorul oprit) - acces la suruburi ai pe partea stanga a motocicletei, la a mea model dupa `97 are o gaura in cadru, langa reglajul de ralanti 2 - verifici bujia, si constati ce am scris mai sus 3 - verifici uleiul de la joja ca si consistenta si nivel 4 - verifici nivelul antigelului, si eventualele urme de ulei. Toate astea le poti face si singur, fara sa mai dai bani la service. Posibil ca problema sa fie doar de la carburatoare. Daca e asa, ai scapat de stress , si ramai dator o cafea la prima intrunire Spor la treaba. Editat August 13, 2013 de eugenkawa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ss_mihai Postat August 14, 2013 Share Postat August 14, 2013 Salut! Dac pe decelerare face ca un popcorn sub rezervor si mai da cand un rateu puternic pe teava de esapament ce credeti ca s-a intamplat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat August 14, 2013 Share Postat August 14, 2013 Amestec un pic bogat. Daca merge bine, consuma ok si bujia arata bine, nu e cazul sa te alarmezi inutil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
V a L y O Postat August 14, 2013 Share Postat August 14, 2013 Am observat ca atunci cand incalzesc motorul, cu socul tras, se inrosesc galeriile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ss_mihai Postat August 15, 2013 Share Postat August 15, 2013 Ati gasit ulei Castrol 5w 40 cum este recomandat in cartea tehnica? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adi cube 3 Postat August 15, 2013 Share Postat August 15, 2013 Salut! Dac pe decelerare face ca un popcorn sub rezervor si mai da cand un rateu puternic pe teava de esapament ce credeti ca s-a intamplat? Daca pe decelerare da rateuri ....verifica rezistenta de la cdi ......nu mai stiu cat trebuie sa aiba....asa am patit si eu ....am pus parca de 10k ohm i si nu mai face nici mac...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat August 16, 2013 Share Postat August 16, 2013 Ati gasit ulei Castrol 5w 40 cum este recomandat in cartea tehnica? 10W-40 si iti recomand Motul 5100 semisintetic!In zonele foarte calde(gen Italia,Spania,etc)se recomanda 15W-50. Eu personal NU iti recomand Castrol.Am bagat odata si mi-a ajuns! Daca pe decelerare da rateuri ....verifica rezistenta de la cdi ......nu mai stiu cat trebuie sa aiba....asa am patit si eu ....am pus parca de 10k ohm i si nu mai face nici mac...... Din cate stiu eu,pe original are 5KOhmi si asa am auzit si eu ca de pui de 10,se rezolva si chiar sta mult mai bine la relantiu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
El Zorab Postat August 18, 2013 Share Postat August 18, 2013 am pus bujie boua, scanteia e ok, am golit paharele de la carburatoare de mai multe ori, porneste putin mai bine dar tot trage sa se opreasca sub 3000 de ture si nu sta la relanti sub nicio forma decat peste 3000 de ture....ce sa.i mai fac??? unde sa ma duc??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat August 18, 2013 Share Postat August 18, 2013 am pus bujie boua, scanteia e ok, am golit paharele de la carburatoare de mai multe ori, porneste putin mai bine dar tot trage sa se opreasca sub 3000 de ture si nu sta la relanti sub nicio forma decat peste 3000 de ture....ce sa.i mai fac??? unde sa ma duc??? Salut. Ai PM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ss_mihai Postat August 18, 2013 Share Postat August 18, 2013 10W-40 si iti recomand Motul 5100 semisintetic!In zonele foarte calde(gen Italia,Spania,etc)se recomanda 15W-50. Eu personal NU iti recomand Castrol.Am bagat odata si mi-a ajuns! Din cate stiu eu,pe original are 5KOhmi si asa am auzit si eu ca de pui de 10,se rezolva si chiar sta mult mai bine la relantiu! 10W-40 si iti recomand Motul 5100 semisintetic!In zonele foarte calde(gen Italia,Spania,etc)se recomanda 15W-50. Eu personal NU iti recomand Castrol.Am bagat odata si mi-a ajuns! Din cate stiu eu,pe original are 5KOhmi si asa am auzit si eu ca de pui de 10,se rezolva si chiar sta mult mai bine la relantiu! Povestea este ca am mers pe coclauri cu ea mai mult cu viteza 1. La un moment dat am si scapat-o pe partea stanga! Pana la aceasta calatorie motocicleta mergea impecabil. Apoi am simtit cum pe serpentine spre Cheia incepuse sa faca pe decelerare acele rateuri sub rezervor si cate unul pe toba de esapament! O sa incerc sa-i schimb bujia, filtrul de aer, uleiul si filtrul de ulei! Pe coclaurile dintre barajul Paltinu si drumul Cheia-Sacele s-a descurcat perfect! Este o motocicleta foarte buna! Foarte echilibrata si raspunde perfect la comenzi! Te ajuta sa iesi din multe situatii! Foarte reusita combinatia austro-italiana. Am uitat sa mentionez ca am o Aprilia Cube din 97-98 pe carburatie. Si acum merge foarte bine dar ma streseaza rateurile. Va tin la curent daca isi revine dupa ce ii fac schimburile. Sper sa le rezolv in vreo 2 saptamani! Oricum motocilceta este foarte reusita! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.