Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

Nici la modelele dupa '97 nu trebuie sa demontezi carena,dar fara crick central sau stander de spate e chinul mai mare.

Alin zice bine cu chingile,insa mare grija cum o prinzi sa nu o tavalesti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

la suport ideea este sa faci o cutie un pic mai inalta decat inaltimea masurata sub burta mobrei fara scut , adica direct sub cadru o faci cu 4 cm mai inalta .Ajunge sa o suspenzi . Cand o fixezi pe suport iei un prieten sa ridice de roata fata , bagi suportul apoi centrezi si gata.


» Post actualizat in 30 Oct 2014 10:34

Nici la modelele dupa '97 nu trebuie sa demontezi carena,dar fara crick central sau stander de spate e chinul mai mare.
Alin zice bine cu chingile,insa mare grija cum o prinzi sa nu o tavalesti.

Chinga am folosit-o la comprimarea arcului amortizorului pentru a putea monta / scoate sigurantele de blocare . Nu am putut singur altfel .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mony,e tare alinierea mufelor de cabluri!

Cu cele 2 ventilatoare,nu-s de acord!Ocupa prea mult din fata radiatorului!

Eu as lasa doar pe cel din dreapta(cum te uiti la poza ta),in stanga ramane de ajuns cel din interior,din fabrica! :peace:

am sa ma bag si eu la o schimbare de locatie pentru acele mufe .Vreau sa incerc o altfel de carena mai inalta si nu permite , ceva de genul

» Post actualizat in 31 Oct 2014 15:50

deasemenea o sa montez inaltatoare ghidon.

post-78987-0-23853700-1414770539_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@mony : motorul acesta daca functioneaza cald ca sa zic asa , merge mult mai rotund decat atunci cand e rece . Si ca sa ajunga sa functioneze cald ii trebuie cateva ore de functionare continua (2-3) . Eu am remarcat aceasta la drumuri de 500-700 km pe zi . Aproximativ dupa 250 -300 de km simteam motocicleta altfel : vibra mai putin , tragea mai bine . Asa ca racirea care o are din fabrica e suficienta . Daca nu o duci si la drumuri lungi nu ai cum sa-ti dai seama de secretele ei .

Editat de remu1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Remu1,iti dau dreptate.

Anul asta am venit de la Constanta spre Bucuresti si nu am facut decat o pauza de tigare la Cernavoda,ca nu mai rezista cumnata-miu pe F650.

Daca era dupa mine,nu opream deloc,capra trage mai bine la drum lung decat la frecusul prin oras.

Anul trecut,de la Horezu spre Bucuresti,am oprit o data in Curtea de Arges si o data la intrarea pe autostrada Bucuresti-Pitesti.

Asta e avantajul de a merge singur.

Cand pleci in gasca,opresti de N ori...unul vrea tigare,unul sa usureze,altuia i se pare ca ii bate nu stiu ce,dar de fapt drumul e cu denivelari si omul nu sesizeaza asta...

Acum 3 ani am facut intre Bucuresti-Cheia-Brasov 7-8 opriri,ca nu rezista celalalt mobrist,cu toate ca aveam acelasi tip de motocicleta...s-a dus toata placerea mersului pe curbe.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ Cristi

Ventilatoarele le-am pus pentru ca imi murise ventilatorul original (acum am altul de la bodyvl caruia ii multumesc din nou).

Sunt ventilatoare de 12 cm... dar nu sunt de calculator. Au putere foarte mare si consum pe masura.

Amandoua sunt mai eficiente decat cel original. (si au si suprafata mai mare iar fluxul si presiunea statica sunt tot cam pe acolo).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prima: daca are cineva un termostat pe "dinafara", il rog sa puna o poza si sa masoare diametrul.

Ca idee, mi se pare ca deschide prea repede. La drum lung, indiferent ca afara sunt 5 sau 25 de grade tot la 65 sta acul.

 

Alta: drumurile scurte le fac de obicei pe asfalt, pana la servici sau pana "la oras" apx. 10-15km., iar drumurile lungi le combin in general, 50/50 asfalt+off, si nu reusesc sa scad consumul sub 6,5l. O fi mult?

 

Ultima: la iarna intentionez sa fac o revizie la furca, dar vreau sa schimb si cuzinetii. Unde gasesc si cam la ce pret?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prima: daca are cineva un termostat pe "dinafara", il rog sa puna o poza si sa masoare diametrul.

Ca idee, mi se pare ca deschide prea repede. La drum lung, indiferent ca afara sunt 5 sau 25 de grade tot la 65 sta acul.

 

 

 

Ultima: la iarna intentionez sa fac o revizie la furca, dar vreau sa schimb si cuzinetii. Unde gasesc si cam la ce pret?

ambulantamoto.ro (user ottoman aici). Vreo 160 ron kitul complet.

 

termostatul asa facea si la mine. Am cumparat unul nou si tot asa facea,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ai temperatura aia in mers,e normal.

Daca merge motorul in stationare,apa se ridica la 80 de grade unde declanseaza termostatul de pe radiator. E posibil si sa ai cititorul de temperatura de la intrarea in motor pe partea dreapta,cel cu un singur fir,in zona bujiei,decalibrat.

Cuzinetii costa o galagie de bani. Schimba semeringurile si vezi cum se comporta.

In ultima instanta iei alte telescoape sh.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Cuzinetii costa o galagie de bani. Schimba semeringurile si vezi cum se comporta.

 

Setul de 4 la TDM a fost undeva la 150 ron. Eu cred ca e ok. Oricum se vede pe ei daca sunt uzati..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am desfacut , anul trecut si eu ambele amortizoare , pentru scchimbul de ulei si simeringuri , dar sa-mi bagg ....daca imi aduc aminte .

Ma intereseaza pentru ca abia dupa 1500 km imi curge un amortizor din nou.Am rezolvat temporar cu ceva vaselina in garnitura de praf , dar ....

Ma ocup de ele mai la iarna , inca mai am asigurare si daca mai merge timpul mai dau o tura

Multam de indicatii

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am rezolvat temporar cu ceva vaselina in garnitura de praf , dar ....

Asa am procedat si eu la scuter :crack: El e nou saracu, dar are ceva timp de stat prin depozite... La tine, nu e exclus nici sa fi fost vreun lot mai bubos, ca s-au tot intalnit cazuri de la athena, allballs, pan' la alea scumpe.

 

Daca cuzinetii sunt dusi, ar trebui sa fie si un oarecare joc in picior. Dupa ce dezansamblezi, vezi exact starea. La mine la TDM era dus stratul de teflon (sau ce e) pana la jumatate si mai tragea un 'clonc' sanatos la franari serioase.

 

Cam asa arata uzat:

http://s298.photobucket.com/user/FJRed/media/Fork%20Seal%20Replacement/pic01.jpg.html

Editat de Banzay
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa am procedat si eu la scuter :crack: El e nou saracu, dar are ceva timp de stat prin depozite... La tine, nu e exclus nici sa fi fost vreun lot mai bubos, ca s-au tot intalnit cazuri de la athena, allballs, pan' la alea scumpe.

 

Daca cuzinetii sunt dusi, ar trebui sa fie si un oarecare joc in picior. Dupa ce dezansamblezi, vezi exact starea. La mine la TDM era dus stratul de teflon (sau ce e) pana la jumatate si mai tragea un 'clonc' sanatos la franari serioase.

 

Cam asa arata uzat:

http://s298.photobucket.com/user/FJRed/media/Fork%20Seal%20Replacement/pic01.jpg.html

Cristi a fost de aceeasi parere cu defectul la cuzinet . asa ca am sa ii fac o revizie completa in iarna .In 20 de ani cine stie cati km reali are!

» Post actualizat in 03 Nov 2014 16:14

mozoleala

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am verificat ieri nivelul la ulei si era sub semnul de MIN , am completat cu 400 ml.. astazi dupa o tura mica m-am uitat iar si e ok... putin sub MAX.

Nu pierd pe nicaieri.. deci in pegaso din 1996 intra 2,4 l ulei cu schimb de filtru.

Am zis sa postez aici.. poate mai are nevoie cineva de aceste informatii... nu zic ca e o chestie generala dar in a mea atat a intrat....

 

ps : si eu as vrea sa cumpar un cauciuc mix pentru spate, voi ce aveti pe mobre ?

 

numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asta am dar s-a cam tocit si vreau in iarna asta sa le schimb pe amandoua cu ceva mai cramponate

http://www.testberichte.de/test/produkt_tests_dunlop_trailmax_d_607_p50492.html

 

Cristi mi-a recomandat asta

http://www.heidenau.ro/cauciucuri-heidenau?page=shop.browse&category_id=403

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Kenda este o marca buna in competitiile de motocross.

Cel pe care l-ati vizat pare a fi un cauciuc 70 % On 30 % Off.

Cauciucurile se cumpara in principiu in functie de drumurile pe care le faceti.

Daca mergeti mai mult pe asfalt,luati un profil de strada,in genul celor touring,sa zicem Mitas E08.

Daca mergeti mai mult in Off,luati ceva mai cramponat,insa nu de cross 100%,in genul Mitas E09 sau E10.

Ca solutie optima,se folosesc cauciucuri mixte,gen Heidenau K60.

De obicei,alegi un profil si te orientezi la calitate in functie de pret.

Bun. Intrebare: a pus cineva distributia de Pegaso la punct?

Dupa ce am rezolvat problema carburatiei,la doua zile s-a belit intinzatorul hidraulic al lantului de distributie. Porneste,dar imi joaca lantul din cauza ca nu e tensionat.

Azi ma apuc sa schimb intinzatorul si vreau sa verific sigur daca e la punct.

O sa blochez vibrochenul cu ajutorul surubului special de sub pompa de apa,special conceput de fabricant.

» Post actualizat in 06 Nov 2014 06:21

Vorbesc despre asta:

» Post actualizat in 06 Nov 2014 06:25

Remu1,am tot incercat sa te sun pentru sfaturi,dar ai telefonul inchis.

post-74306-0-96437800-1415254894_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Kenda este o marca buna in competitiile de motocross.

Cel pe care l-ati vizat pare a fi un cauciuc 70 % On 30 % Off.

Cauciucurile se cumpara in principiu in functie de drumurile pe care le faceti.

Daca mergeti mai mult pe asfalt,luati un profil de strada,in genul celor touring,sa zicem Mitas E08.

Daca mergeti mai mult in Off,luati ceva mai cramponat,insa nu de cross 100%,in genul Mitas E09 sau E10.

Ca solutie optima,se folosesc cauciucuri mixte,gen Heidenau K60.

De obicei,alegi un profil si te orientezi la calitate in functie de pret.

Bun. Intrebare: a pus cineva distributia de Pegaso la punct?

Dupa ce am rezolvat problema carburatiei,la doua zile s-a belit intinzatorul hidraulic al lantului de distributie. Porneste,dar imi joaca lantul din cauza ca nu e tensionat.

Azi ma apuc sa schimb intinzatorul si vreau sa verific sigur daca e la punct.

O sa blochez vibrochenul cu ajutorul surubului special de sub pompa de apa,special conceput de fabricant.

» Post actualizat in 06 Nov 2014 06:21

Vorbesc despre asta:

» Post actualizat in 06 Nov 2014 06:25

Remu1,am tot incercat sa te sun pentru sfaturi,dar ai telefonul inchis.

in principiu nu ar trebui sa fie greu.vazusem ceva pe net, In partea dreapta a motorului sunt doua capacele de palstic.Una pe jumate de unde poti ivarti vibrochenui si una mai mica unde iti arata semnul la care trebuie pus motorul.Blochezi vibrochenul si apoi pui lantul .Cum functioneaza intinderea hidrauluica nu stiu...

» Post actualizat in 06 Nov 2014 07:38

poate te ajuta un pic asta

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc,Alin.

Seamana,dar nu rasare.

Ma interesau exact semnele de pe axele cu came in momentul in care e pusa la punct.

Si vroiam sa masor si toleranta de la singura supapa de admisie reglabila.

» Post actualizat in 06 Nov 2014 07:57

Am tot cautat pe net,insa am gasit ceva detalii doar pe advrider. Se pare ca nu prea s-a umblat la motoarele de Pegaso.

» Post actualizat in 06 Nov 2014 07:59

Motorul se invarte prin ferestrele de vizitare la capacul de la volanta,cu imbus de 6.

» Post actualizat in 06 Nov 2014 08:01

Se invarte vibrochenul spre dreapta,iar axele se invart catre spate,bineanteles cu bujia scoasa,ca altfel e pe compresie si nu se poate.

» Post actualizat in 06 Nov 2014 11:42

Am inlocuit si intinzatorul de la distributie.

Acum porneste,se tureaza foarte bine,dar in ralanti tinde sa se aprinda becul de la ulei.

Avand in vedere ca uleiul este la nivel,a ramas de schimbat si pompa de ulei, pe care o am de la Bodyvl. Sa-i dea Dumnezeu sanatate,ca mi-a daruit exact piesele de care am avut nevoie (pompa ulei,sonda radiator,o scarita spate pe care am dat-o mecanicului sa o puna la Aprilia Caponord,cablul de turometru care a ajuns la un prieten,volanta si capacul dreapta care a ajuns la alt prieten,dupa zicala"Dar din dar se face rai").

Ramane sa mai astept o saptamana pana vine iar amicul meu mecanic sa schimbam si pompa de ulei,care e montata chiar sub ambreiaj. O schimbam de azi,insa nu avea la el pistolul de impact,iar eu nu umblu la motoreta cu dalta si ciocanul.

Asa,usor,am ajuns in toamna asta sa imi cunosc Aprilica mai bine ca oricand.

post-74306-0-46738000-1415274101_thumb.jpg

post-74306-0-23540400-1415274113_thumb.jpg

post-74306-0-88920900-1415274127_thumb.jpg

Editat de eugenkawa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...