Blackbeardbob Postat August 24, 2016 Share Postat August 24, 2016 A mea are probleme cu amestecul, merge putin cam inecata... vezi sa nu fie la fel si la tine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
??? Postat August 24, 2016 Share Postat August 24, 2016 Mah baieti, acu 2 saptamani am vazut in Vama Veche un Pegas misto, parca era din Cluj... Care erati? Ca mai era un pic si-i desunflam rotile.... Pai e normal? Eu sa vin cu conserva, pt ca Caponordica s-a betejit inexplicabil? Si Pegasul ala prapadit sa stea bine-merci in Vama... Ce bafta au unii!!! Si mai arata si bine.... Bafta maxima si asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat August 24, 2016 Share Postat August 24, 2016 (editat) La un moment am pus o poza sau poate doua cu un model de Aprilia folosit inca si acum/astazi de o anume parte a politiei italiene dintr-o regiune anume a Italiei. Modelul era .... ghici care : Aprilia Pegaso . De ce crezi tu @ Kapo di cAprilia ca politia aia nu avea Caponord si avea Pegaso ? Editat August 24, 2016 de remu1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.sandu Postat August 25, 2016 Share Postat August 25, 2016 Pentru ca Pegaso sunt mai usor de manevrat la viteze mici si au un consum mai bun. E si acelasi motiv pentru care pulitia romana are (mai nou) Polo si nu Phaeton. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.sandu Postat August 25, 2016 Share Postat August 25, 2016 Neam prost! Ma scot daca spun ca a fost o eroare de tastare? ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.sandu Postat August 25, 2016 Share Postat August 25, 2016 Mnaa,noi stim c-ai facut-o deliberat... Sa nu mai spui nimanui ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Popescu Postat August 26, 2016 Share Postat August 26, 2016 Cel mai important element al intalnirii aprilistilor il reprezinta oamenii frumosi pe care i-am cunoscut. Asa a fost si anul trecut , tot asa anul acesta si sper ca legatura dintre noi sa se pastreze. Cu stima prieteni ! Va salut de departe. Am incercat sa particip si eu dar planetele nu au stat la lociul lor. Poate data viitoare. FELICITARI. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IulianPEG*650 Postat August 27, 2016 Share Postat August 27, 2016 Ura!!! A pornit bestia! După ce am schimbat lanț de distribuție, pompa de benzina noua care a se potrivește, am pus tot pompa veche, am lipit firele de la pompa de benzina... Una peste alta A PORNIT. Bun, am mer cu ea 15km și din nou aceiași problema. Se aprinde becul de la ulei în bord și se taie alimentarea. Bateria se încarcă f bine, uleiul urca în rezervor dar nu mai este tras în motor. AJUTOR! filtrul de la ulei este curat, ambele. Ce ar putea fi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat August 28, 2016 Share Postat August 28, 2016 Diavolu. Dute cu ea la exorcist! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IulianPEG*650 Postat August 28, 2016 Share Postat August 28, 2016 Sa stii ca ar trebui. Azi am scos uleiul din ea, am mai avut cam max 1 litru in otor si restul in cadru. total 2.2L. deci era cantitatea care trebuia. Doar ca surpriza cea mare a fost ca.. tot uleiul era foarte inchis la culoare si cu piilitura in el. Nu am facut decat max 20 km de cand am schimbat uleiul. Ce motiv ar fi pentru schimbarea asta a culorii atat de rapid? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat August 28, 2016 Share Postat August 28, 2016 Pilitura, de la ambielaj probabil. Cum ziceam, se monteaza si asta dupa anumite masuratori, nu chiar asa 'la ochi'. Plus cine stie ce nu mai merge ok, nu te-ai gandit si tu sa intorci motorul la mana, daca tot l-ai avut pe banc, sa urmaresti pompe, pinioane, etc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IulianPEG*650 Postat August 28, 2016 Share Postat August 28, 2016 Ce imi faci tu mie ... imi pui gand in cap sa desfac iar motorul si sa fac o verificare la ce am facut pana acum. Nu zic, asta ar fi ce mai bine dar parca, nu stiu daca ma crezi, sunt cam satul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat August 28, 2016 Share Postat August 28, 2016 (editat) Pai te cred. Treburile astea trebuiau facute la momentul cand il aveai pe banc. Acum e tarziu, dupa pilitura, sunt sanse sa fie iar probleme. Ia alt motor, ti-ai facut mana pe asta, pentru viitor vei sti mai multe, nu e nici o rusine. De placere dupa, il desfaci pe asta si iti bagi mainile si faci ce teste vrei. Poate ajungi sa il rezolvi intr-un final. Dar cu un alt motor pus pe mobra sa te bucuri de plimbari. Banii cheltuiti i-ai ca fiind cheltuiti pe material didactic, ca doar ai mai invatat cate ceva si sa nu iti para rau de ei. Editat August 28, 2016 de Banzay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat August 29, 2016 Share Postat August 29, 2016 (editat) Ezer meshter @Cristi 1 . Editat August 29, 2016 de remu1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Madalin Pribu Postat August 29, 2016 Share Postat August 29, 2016 Vand o pereche de genti laterale, universale, apropape noi, luate intr-o singura tura in Grecia. Sunt BagSter, frantuzesti, cumparate in Romania din reprezentanta Yamaha, in primavara. Sunt extensibile, cu un volum considerabil, husa de ploaie inclusa intr-un buzunar interior. Se prind cu un sistem de banda cu arici sub sa, pe lateral cu cordoane elastice si carlige. Pret 350 de lei. Set genti laterale Moto Detail, folosite dar instare buna, fara rupturi sau altele. Extensibile. Le lipseste banda de prindere de sub sa. Pret 150 de lei Madalin 0730.660.418 » Post actualizat in 30 Aug 2016 17:51 Vand o pereche de genti laterale, universale, apropape noi, luate intr-o singura tura in Grecia. Sunt BagSter, frantuzesti, cumparate in Romania din reprezentanta Yamaha, in primavara. Sunt extensibile, cu un volum considerabil, husa de ploaie inclusa intr-un buzunar interior. Se prind cu un sistem de banda cu arici sub sa, pe lateral cu cordoane elastice si carlige. Pret 350 de lei. Set genti laterale Moto Detail, folosite dar instare buna, fara rupturi sau altele. Extensibile. Le lipseste banda de prindere de sub sa. Pret 150 de lei Madalin 0730.660.418 Bagster - vandute. Au mai ramas doar Moto Detail. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Madalin Pribu Postat Septembrie 1, 2016 Share Postat Septembrie 1, 2016 Noi dam o tura pana la greci. Daca vrei... ca sa nu mai fie plictiseala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Septembrie 2, 2016 Share Postat Septembrie 2, 2016 Plictiseala mare,moncher... toata lumea pregateste muraturi si se imbata cu nostalgia verii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Septembrie 2, 2016 Share Postat Septembrie 2, 2016 Poate tu. Io nu am treaba cu muraturile si de imbatat,bag bere. Intre timp bag legheleu: normal , eu nu am cu ce deocamdata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Septembrie 2, 2016 Share Postat Septembrie 2, 2016 Mnaa,e tot prea cald,prefer sa leghelesc. Niciodata nu-i prea tarziu... momentan strag malai... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Septembrie 2, 2016 Share Postat Septembrie 2, 2016 Din ciclul:io malai si tu te lai... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.sandu Postat Septembrie 2, 2016 Share Postat Septembrie 2, 2016 momentan strag malai... Doar nu ai vandut capra :| Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.sandu Postat Septembrie 4, 2016 Share Postat Septembrie 4, 2016 (editat) M-am gandit eu si la asta. Deja are un far vechi de 30 de ani, cred ca saptamana viitoare ma apuc sa ii tai si codita. Mi-a ajuns priza bricheta + usb pentru Peggy. Ei zic ca e waterproof, dar la cum arata, cred ca o sa o montez sub sa )) Editat Septembrie 4, 2016 de mihai.sandu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Septembrie 4, 2016 Share Postat Septembrie 4, 2016 Doar nu ai vandut capra :| nu am dat-o , desi are 2 pretendenti !!!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ricomuerte Postat Septembrie 5, 2016 Share Postat Septembrie 5, 2016 salut baieti...aveti idee cum ridic faza scurta si lunga (evident) la pegaso IE din 2002? imi bate foarte jos si nu vad gropile noaptea ...merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackbeardbob Postat Septembrie 6, 2016 Share Postat Septembrie 6, 2016 (editat) Are un surub pe spatele farului, in partea de jos, intre lampa de pozitie si cea de faza lunga (stanga) de acolo se regleaza unghiul de inclinare al oglinzii farului. Ca sa ridici fasciculul farului trebuie sa il insurubezi (sens invers trigonometric). Este cel auriu din imaginea de mai jos, deasupra literei p . Editat Septembrie 6, 2016 de Blackbeardbob Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.