Blackbeardbob Postat Septembrie 20, 2018 Share Postat Septembrie 20, 2018 arata bine, dar... pentru definirea (si implicit si fixarea) unui plan e nevoie de trei puncte (conform geometriei in spatiu), motiv pentru care, cu scopul de a rigidiza constructia si a reduce la minim orice eventuala flectare a suportilor, sfatul meu e sa prinzi cumva o traversa intre cei doi suporti, in spate, pe deasupra rotii. Cu cat sunt mai rigizi cu atat vor fi mai rezistenti si vor putea dubla si ca crashbar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexandru68 Postat Septembrie 20, 2018 Share Postat Septembrie 20, 2018 Da , o am pregatita bara de legatura intre suporti. La final o voi suda intre suporti pentru rigidizare ceva de genul celei din poza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
V a L y O Postat Septembrie 21, 2018 Share Postat Septembrie 21, 2018 Salut. Are cineva de vanzare un vas de expansiune pentru Pegaso 96? » Post actualizat in 22 Sep 2018 09:47Imi trebuie AP8131740. https://imgur.com/a/NRHYkbx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexandru68 Postat Septembrie 27, 2018 Share Postat Septembrie 27, 2018 Ultimul montaj inainte de vopsire, per asamblu sunt multumit de suport. Maine montajul final si in limita timpului liber incerc sa-mi confectionez un crash-bar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HoriaBGT Postat Septembrie 28, 2018 Share Postat Septembrie 28, 2018 @alexandru68 au iesit super si cred ca in iarna asta imi confectionez si eu unele. Ce teava ai folosit? A inceput sa curga putin ulei din furca, am cautat in topicul asta si am gasit ce ulei si ce garnituri de ulei trebuie, insa cele de praf nu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.sandu Postat Septembrie 29, 2018 Share Postat Septembrie 29, 2018 Nu arata rau! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
V a L y O Postat Octombrie 4, 2018 Share Postat Octombrie 4, 2018 Salutare. In urma unui upgrade la BMW F650 GS, Aprilica sta pe dreapta. E cineva interesat de o babuta din 96 cu revizia completa la furca, distributia si kitul de lant schimbate anul trecut? Parca mi-ar pare rau sa o fac bucati si sa o dau pe piese. » Post actualizat in 05 Oct 2018 20:23In revenire la postul anterior: momentan nu sunt in Bucuresti. Motorul are in jur de 65k km daca tin bine minte. Ca si pret, m-am gandit undeva la 4000 lei. Anul trecut in vara am servisat complet furca (furca e de la un BMW F650 Clasic) - cuzineti, simeringuri, ulei; schimbat lant de distributie si arc intinzator; carburatoarele au fost desfacute, curatate si reglate; au fost verificate si reglate supapele; schimbat lichidul de frana. Tot anul trecut, dar prin toamna, am schimbat kitul de lant. Pompa de apa a fost schimbata pe la 50k km (parca). Ce mai e de facut: roata fata ar trebui centrata, cablul de la turometru este rupt, cauciucurile trebuie schimbate, gaturile de la carburatoare ar trebui schimbate, vasul de expansiune de schimbat (daca nu gasesc altul intre timp), termostatul ar trebui montat (il am dar nu l-am pus). Are crashbar si suporti ptr cutii laterale, dau doar topcase-ul; are cric central; dau si cutia de piese pe care o am (manete; semnalizatoare; un carburator complet - il tineam de piese; scarite etc). Estetic, motocicleta a fost de incepator, a fost trantita si pe stanga si pe dreapta, are urme si julituri. Carenele au vopseaua originala si nu sunt crapate/lipite. Mecanic, functioneaza ok (mai putin vasul de expansiune). Motocicleta a fost folosita in principal prin oras si iesiri scurte prin jurul orasului si mai rar iesiri lungi (de ex acum 3 saptamani am facut 600km intr-o zi - Buc-Pitesti-Balea Lac-Sibiu-Buc). Consum: ~6%. Are ITP si asigurare pana la anul prin aprilie. Poate fi vazuta in Bucuresti. Am cateva poze cu motorul, dar o sa fac mai multe maine cand ajung acasa. https://www.dropbox.com/sh/zpckkb7x5jzoqv4/AAAmajSC5y32YrzW-RPP4pINa?dl=0 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GUSA IULIAN Postat Octombrie 6, 2018 Share Postat Octombrie 6, 2018 Salut! Stie cineva de ce arde siguranta de 20. Am zis ca i de la baterie si am luat una noua. Dacă o porneam cu bateria auto nu se ardea. Cum puneam bateria moto iar se ardea, asa ca am luat una noua. Acum o arde si cu cea noua si cu cea de auto. O pornesc, merge 15 secunde si arde siguranta. Heeeelp! Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nooxy Postat Octombrie 6, 2018 Share Postat Octombrie 6, 2018 Banuiesc ca ai un scurt pe instalatie. Verifica toti conectorii electrici, si toate firele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazyzly Postat Octombrie 10, 2018 Share Postat Octombrie 10, 2018 Salutari. Am nevoie de un contact pentru un BMW F650 ST (sau pentru un Aprili9a Pegasso 650), partea electrica. Ma poate cineva ajuta? ASfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
misionaru Postat Octombrie 10, 2018 Share Postat Octombrie 10, 2018 (editat) Am schimbat eu contactul la Aprilia mea anul trecut cu unul after market. Cred că poți găsi și postul meu de atunci, da un search contact Aprilia și ar trebui să îți apara. A mea e model strada din 2008. Editat Octombrie 10, 2018 de misionaru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Octombrie 11, 2018 Share Postat Octombrie 11, 2018 Am schimbat eu contactul la Aprilia mea anul trecut cu unul after market. Cred că poți găsi și postul meu de atunci, da un search contact Aprilia și ar trebui să îți apara. A mea e model strada din 2008. Nu e acelasi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Belmans Postat Octombrie 14, 2018 Share Postat Octombrie 14, 2018 (editat) Va salut baieti , Am si eu o nelamurire cu motorul , am pun pegaso 650 1999 , carburatie , am un furtun pe un de se prelinge ulei ...dar nu stiu cum se numeste sa il pot comanda. Ms anticipat! Nu stiu cum sa pun si poza...este in stanga fata..sub capacul de la motor » Post actualizat in 14 Oct 2018 18:23 ? Editat Octombrie 14, 2018 de Belmans Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackbeardbob Postat Octombrie 14, 2018 Share Postat Octombrie 14, 2018 Va salut baieti , Am si eu o nelamurire cu motorul , am pun pegaso 650 1999 , carburatie , am un furtun pe un de se prelinge ulei ...dar nu stiu cum se numeste sa il pot comanda. Ms anticipat! Nu stiu cum sa pun si poza...este in stanga fata..sub capacul de la motor » Post actualizat in 14 Oct 2018 18:23 ? Este o conducta de presiune care alimenteaza cu ulei presurizat intinzatorul hidraulic al lantului de distributie. Cu parere de rau, e o piesa destul de rara si scumpa... Codul de origine este AP0256530 sper sa iti fie de folos! Spor la cautari! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat Octombrie 15, 2018 Share Postat Octombrie 15, 2018 Poti pune un furtun de frana cu insertie metalica din dezmembrari cu 50lei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Belmans Postat Octombrie 15, 2018 Share Postat Octombrie 15, 2018 (editat) Multumesc baieti! Revin cu update poate ajuta si pe altcineva » Post actualizat in 16 Oct 2018 18:00 Multumesc baieti! Revin cu update poate ajuta si pe altcineva Ms de cod BlackBeardBob , am gasit piesa exact cum ai spus , la un pret cam mare..dar trebuie sa o cumpar pana incepe sezonul viitor. Sincer din ce am intrebat ( mecanic moto/auto/camioane) nu prea se recomanda sa inlocuiesti cu alta piesa diferita de originala pentru ca sunt prea multe de luat in calcul...pe langa dimensiuni interioare exterioare debit s.a. totodata este o conducta importanta si pentru 200 de lei risti sa faci pagube mai mari. Este doar parerea mea formata din sfaturile celor din jur , fiecare face cum crede. Ms inca odata ! Editat Octombrie 15, 2018 de Belmans Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackbeardbob Postat Octombrie 17, 2018 Share Postat Octombrie 17, 2018 Nu ai pentru ce. Din punctul meu de vedere, solutia tehnica aleasa de proiectant e putin cam nefericita, acel furtun fiind aproape infasurat in jurul galeriei de evacuare. eu unul as cauta sa folosesc capetele celui vechi si sa il fac rigid, dintr-o teava de cupru lipita cumva pe ele... ma gandesc ca ar fi mai rezistent. Debitul nu e o problema.. uleiul nu prea are pe unde sa iasa din intinzator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Octombrie 17, 2018 Share Postat Octombrie 17, 2018 Ei nu, iese! Iar conducta rigida se fisureaza. Exista in cataloagele (si la distribuitorii) de piese pt motorsport (auto) tot felul de mațe si fitinguri pt ulei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackbeardbob Postat Octombrie 17, 2018 Share Postat Octombrie 17, 2018 scuze, m-am exprimat putin laconic. M-am referit la faptul ca uleiul care trece prin respectivul furtun impinge pistonul care tensioneaza lantul... daca ar fi fost un criteriu debitul, ar fi insemnat ca uleiul ar fi curs liber prin intinzator, deci nu ar mai fi avut cum sa creeze presiune inauntru. Cuprul este cat de cat maleabil si cred ca daca se poate lipi prin alamire de capetele alea, ar rezista... mai mult de atat, ambele capete sunt fixate pe corpul chiuloasei, deci nu exista miscare relativa intre ele. mergand pe ideea ca la un motor diesel rezista mult si bine conducte de aluminiu la injectoare, nu vad de ce ar crapa una de cupru aici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Octombrie 17, 2018 Share Postat Octombrie 17, 2018 Lipiturile cu alama crapa de la vibratii, la diesel nu am vazut neam conducte din Al la injectoare, debitul uleiului conteaza si daca nu "iese liber"! Alta intrebare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ssk Postat Octombrie 20, 2018 Share Postat Octombrie 20, 2018 un contact gasesc la vreun coleg. Pentru o aprilia 1996. Dupa un scurt in bor, ( de la martorul case semnalizeaza pozitia) s-a topit toata instalatia electrica+contactul. Acum merge cu un strap in mufa contactului. si un cablu de turometru as avea nevoie Multumesc . PS: Nou posesor de aprilia, luata de pe forum acum cateva zile . Pana acum pot sa zic ca mai misto e pe sportiva. N-am apucat cu pegaso decat vreo 20 km =)))))))) » Post actualizat in 21 Oct 2018 11:00PS: Piesele le cumpar,nu le vreau donatie.. » Post actualizat in 22 Oct 2018 09:51LATER EDIT: Rezolvat cu contactul. L-am reparat. Un fir topit. Mai am nevoie doar de cablu turometru. » Post actualizat in 24 Oct 2018 06:48aveti idee daca perechea asta de tobe o sa influenteze in vreun fel negativ mersul motorului ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GUSA IULIAN Postat Octombrie 31, 2018 Share Postat Octombrie 31, 2018 Salutare ! Am intrebat de curand de ce se arde siguranta de 20 la un pegaso 99 si voiam sa stiti (sperand ca n o sa aveti nevoie) ca vinovat era releul de incarcare. Acum pot profita de aceasta supertoamna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ssk Postat Noiembrie 7, 2018 Share Postat Noiembrie 7, 2018 caut o codita si un stop de la un Pegaso 600 model 92. vreau sa fac o adaptare a acestor piese pe un pegaso 96 Cineva cu o informatie in zona ? » Post actualizat in 10 Nov 2018 11:05are cineva montat bord electronic ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ssk Postat Noiembrie 15, 2018 Share Postat Noiembrie 15, 2018 de iarna urmeaza vopsit cadru electrostatic. montat furca orginiala upside down cineva care spiteaza jante ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nooxy Postat Noiembrie 16, 2018 Share Postat Noiembrie 16, 2018 Daca tot desfaci , muta regulatorul de tensiune in alt loc cu mai mult curent de aer. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.