Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

La 23.06.2020 la 20:44, Christian 1 a spus:

Mirce,ai telefonu'-nchis,te tot sun fara spor... :)

Cristi, aista-i nr. meu: 0742403116

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • Răspunsuri 12,1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut baieti,

 

De ceva timp sunt si eu posesor de Pegaso 650 din 1997 cu 16.000 km in bord (sunt reali, fara a mai intra in detalii de ce si cum). Dupa multi ani de maxiscutere pot sa va spun ca ma declar incantat de Pegas, chiar daca este unul mai batran.

Am o intrebare la voi: acum 2 saptamani l-am spalat (acasa) si bineinteles ca am dat cu apa peste tot. De atunci, cand il pornesc invarte greu, ca si cum ar avea batreia slaba (bateria este noua). Aveti idee ce poate fi?

 

Va multumesc. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru inceput incarca bateria si apoi vezi ce simptome mai apar . Pegaso are nevoie de baterie bine incarcata deoarece absoarbe curent mult la pornire .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Stiu ca n-am mai postat de ani pe-aici...

Aveti idee unde pot gasi piulitele alea dubioase de la parbriz, noi? 

Am dat ieri o tura pana la Siriu si am ajuns pe un forestier neasteptat, la capatul caruia m-am trezit fara un surub si o piulita.

Best bet e dezmembrari, nu?

Apropo, dupa 200 km de mers pe ploaie torentiala, Pegaso se tine bine 🙃

 

 

IMG-20200713-WA0000.jpg

IMG-20200713-WA0005.jpg

IMG-20200713-WA0007.jpg

received_275211636904297.jpeg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 12.07.2020 la 11:36, remu1 a spus:

Pentru inceput incarca bateria si apoi vezi ce simptome mai apar . Pegaso are nevoie de baterie bine incarcata deoarece absoarbe curent mult la pornire .

 

Multumesc pentru sfat. Am pus bateria pe rederesor peste noapte si nu s-a incarcat mai deloc. E ciudat totusi pentru ca bateria are numai 2 luni si a rama fara curent dintr-o data...Sa  ma gandesc la o baterie noua?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@victor_peg  piulitele respective sunt piulite nylock . Au un inel din plastic care impiedica desfiletarea  dar dupa mai multe utilizari se uzeaza .

 

@ Ovidiu M   bateria este inca in garantie daca are doar 2 luni de la cumparare . Returneaz-o de unde ai cumparat-o pentru inlocuire , este defecta .

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va multumesc pentru sfaturi. Am incarcat bateria cu 2 redersoare diferite si degeaba, este moarta. Am schimbat-o (Volton daca intereseaza pe cineva) cu alta Exide si s-au terminat problemele. Din spusele altora, marca Volton de baterii este foarte slaba (ieftin si prost). In trecut am avut LP cu gel si a fost impecabila (5 sezoane si 6 ierni fara probleme).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 16.07.2020 la 10:17, remu1 a spus:

@victor_peg  piulitele respective sunt piulite nylock . Au un inel din plastic care impiedica desfiletarea  dar dupa mai multe utilizari se uzeaza .

 

Piulita din poza e o ruginitura gasita prin locașul de scule 😄

Am pierdut-o pe cea originala, cu forma ciudata si o-ring.

Asta:

 

bush_bigPGAP8121250-01_b2ee.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...
La 13.03.2020 la 12:10, mihai.sandu a spus:

Salutare, oameni buni. Nu am mai trecut pe aici de cand eram mic, dar am reusit sa gasesc userul si parola.

 

Eu si cu alti cativa baieti Aprilisti Pegasisti (si nu numai) ne gandeam sa organizam o treaba socoteala pe 19-20-21 iunie undeva pe langa Transalpina, ca sa putem apoi sa facem o tura pe Strategica.

 

Evident, in bine-cunoscutul stil Aprilist-Pegasist, la intalniri poate veni oricine, cu orice motor, primim si masini. Practic poate sa vina oricine e baiat de comitet, dar voi stiti deja asta. 

 

 

Ceva doritori?

Am vazut pe forum ca nu s-a realizat intalnirea.

Totusi daca voi va organizați as participa si eu.

Nu stiu de ce dar Pegaso 650 mie mi-a ramas in inima si uneori parca imi vine asa in minte sa mai iau una si sa fac TET Romania cu ea, dar e destul de greu sa gasesti una buna ca stare tehnica, nu pt ca sunt proaste ci pt ca au intrat pe maini zgarcite in trecutul lor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salutare colegii pegasisti!!
Sunt posesor de pegaso 650 I.E., si de cateva zile am observat ca nu imi mai porneste termocupla, si mi-a scos apa pe la busonul de refulare de la radiator, care duce apa in vasul de expansiune in caz de suprapresiune, si invers, dar am oblervat ca acel buson are o fisura mare, si prin acest fapt ar fi scos apa, si nu s-a mai intros inapoi in sistemul de racire, acum nu stiu ce sa cred, sa fie busonul problema, pompa de apa, sau in cel mai groaznic caz garnitura de chiuloasa...A mai intampinat cineva probleme similare? apa nu miroase a gaze, uleiul este curat, nu stiu exact care ar putea fi problema...atasez si o poza cu busonul2028782388_WhatsAppImage2020-08-23at20_15.50buson.thumb.jpeg.5934767b4f2c69978e5770ecfed406e2.jpeg

Editat de FlorinBur
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa intelegem de la inceput un fapt  (apa din circuitul de racire nu e apa ,   este lichid de racire  , un lichid complet diferit  ).  Sistemul de racire la Aprilia Pegaso trebuie sa fie sub o anumita presiune . Aceasta implica ca busonul de umplere ,garnitura bushon ,  furtune dirijare lichid , garnitura + conducte + simeringuri turbina racire  , insusi rezervor lichid sa fie in stare perfecta de functionare .  Atentie la scurgerile unde se  conecteaza conductele   . Verificati si iar verificati . Este  important si nu dureaza mult !

DA , APRILIA PEGASO poate face TET si alte incredibile ride-uri  , dar sa fie totul ok . Daca totul functioneaza ceas  ,     e bine .  Daca simti sau daca stii  ca e ceva in neregula  pune la punct si apoi pleci . Pentru ca sa nu dai vina mai tarziu pe Aprilia  ca nu a facut si a dres !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am gasit piesele astea pe care le cumparasem de rezerva just in case pt Pegaso 650 2001 pe care l-am avut. 

Nu mai stiu exact ce erau piesele, ceva legat de garnitura de pompa de apa restul vedeti voi din poza daca aveti nevoie de ele.

Donez piesele din poza. Piesele sunt noi.

Eu nu o sa imi cumpar un Pegaso Rotax, asa ca mai bine se bucura altcineva de aceste piese, poate ii sunt de folos.

 

20200827_201428.jpg

20200827_201412.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 27.08.2020 la 22:31, Christian 1 a spus:

+1! :)

TET-ul se poate face si cu un Suzuki DR 125,daca stii ce calaresti!

Cu multa rabdare si chin. Eu am mers si cu G310GS si saracul de el era lesinat rau, rau, rau , rau de tot.

Poate si datorita raportului final setat pt sosea.

Un 125 2t mda, dar cu 4 t 10-15 cai si 10-15nm parca iti vine sa o iei pe jos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Va salut.

 

Am si eu o problema cu un Aprilia Pegaso din 1997. Nu porneste si pace...

 

S-a oprit la semafor la Piata Unirii si de acolo, sanatate. Abia am adus-o acasa. Deja am 3 saptamani de cand ma lupt pe langa ea sa o fac sa porneasca.

 

Le-am luat pe rand:

 

- Am desfacut carburatoarele si le-am curatat si montat la loc cum trebuie. Nivelul plutitoarelor este reglat la 14.3mm. Power jet-ul este reglat la 2.5 ture. Nu a vrut sa porneasca. L-am mai desfacut o data si am bagat corpul in decarburol timp de 12h, dupa care l-am suflat cu aer comprimat. Reasamblat, montat jigloare noi (mai putin main jet-ul, doar curatat acela, intrucat jigloarele noi au fost de BMW F650). Nimic. Nu vrea si pace. Dupa vreo 14 rotiri din electromotor, da rateu in carburator.

 

- Am verificat daca am scanteie. Am. Am scanteie destul de frumoasa. Am verificat CDI pe o alta mobra, merge. Am masurat fisa, bobina, pipa fisei conform manual sa vad rezistente, nimic...

 

- Am curatat si schimbat benzina din rezervor si am scos robinetul sa verific sitele din capul lui, care erau curate. (Aici am o observatie, pare ca nu curge cu debit, chiar daca e din gravitatie alimentarea. Astazi incerc sa anulez rezervorul cu o sticla de benzina ridicata la inaltime sa vad daca e cumva ceva cu robinetul / aerisiri la rezervor).

 

- Am incercat sa pun benzina in capul pistonului si sa dau la automat. Nu a vrut. Am incercat cu spray de pornire, nu a vrut...

 

Mai am sa verific compresia (stiu ca ar trb sa fie 7 bari cu decompresorul cuplat si vreo 13 bari cu el cuplat. Daca nu porneste, nu prea am cum sa vad daca se ridica la 13 bari ca nu decupleaza decompresorul, doar sa il decuplez manual) si sa vad daca scanteia vine la timp.

 

Am umblat acum 1000km la rulmentul unisens de la volanta. Nu era busit rau, insa arcul era dus. Am schimbat arcul conform indicatiilor de pe apriliaforum cu un arc de semering romanesc de 70x50x10. A mers ca un ceas elvetian dupa treaba asta.

 

Bujia, dupa 2 minute de automat, nu e umeda deloc. Am dat la automat cu cabluri puse pe masina sa am curent calumea, de am incins borna de plus si bujia era uscata complet. Totodata, acum o saptamana (nu am incercat 3 saptamani la rand sa o pornesc, nu de alta, dar am avut si niste probleme ce au implicat sa stau plecat de acasa) cand am dat la automat, tot asa, in lung, galeriile de admisie abia erau ude in capul dinspre carburatoare.

 

Am scos carburatoarele curatate cu decarbusol si am pus pe o alta mobra carburatoarele care nu pornea. Nu a pornit nici cu ale mele, insa galeriile de admisie erau fleasca, precum si bujia.

 

Efectiv nu stiu unde sa ma mai uit si ce sa caut. Accept orice sfat.

 

Nu sunt afon la mecanica. Am mai desfacut cateva masini la vremea mea dar, asta fiind prima motocicleta, nu stiu unde sa mai caut si cum sa mai fac sa ma conving ca totul e ok...

 

Multumesc anticipat. O zi buna in continuare tuturor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Compresia nu se verifică (,) cu motorul pornit! Decompresorul trebuie acționat manual. 

Oi avea scânteie, dar poate nu în momentul potrivit. Verifică distribuția dacă nu a sărit de la punct, după simptome cam așa pare. Sau decompresorul. 

1 oră în urmă, tiocalexandru a spus:

Abia am adus-o acasa

Împinsă sau a pornit totuși? 

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Impinsa (trasa de fapt, nu recomand sa trageti motociclete, dar in lipsa de...). Am incercat cat era trasa sa o pornesc. Porneste, motorul tine relantiul in mers, dar daca am tras ambreiajul moare, daca accelerez, da rateuri ceva de groaza.

 

Nu vreau sa verific compresia cu motorul pornit. Nici nu am cum fizic, ca dispozitivul se pune in locul bujiei. Plus de asta, nu porneste orice i-as face...

 

Nu pot verifica cu decompresorul cuplat? Sa vad daca am acei 7 bari? Nu de alta, dar si la 7 bari ar trebui sa porneasca (cum a mai facut-o si pana acum).

 

De sarit distributia de la punct, nu are niciun alt zgomot urat la invartitul electromotorului. O sa verific daca e scanteia la timp, in PMS azi.

 

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, tiocalexandru a spus:

Mai am sa verific compresia (stiu ca ar trb sa fie 7 bari cu decompresorul cuplat si vreo 13 bari cu el cuplat. Daca nu porneste, nu prea am cum sa vad daca se ridica la 13 bari ca nu decupleaza decompresorul

Tu ai zis! 

Acum 3 minute, tiocalexandru a spus:

nu recomand sa trageti motociclete 

De altfel legea interzice tractarea vehiculelor cu 2 roți. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, stiu. De asta verific compresia cu decompresorul cuplat.

 

Legea nu stiam ca interzice, dar, oricum nu recomand nici daca ar fi legal. E tare distractiv sa fi tras...

Salut.

 

Imi poate explica si mie cum functioneaza decompresorul? Daca la prima rotire de vibrochen actionat de electromotor trebuie sa decupleze sau decupleaza dupa ce porneste? Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salut. Am si eu o intrebare. La Aprilia pegaso 650 IE din 2002, am becul de la diagnoza/atentionari aprins de vreo 3 ani. Motocicleta functioneaza perfect. Am incercat conform youtube si manual, sa fac scurt intre cei doi pini la mufa de sub sa ca sa pot sa intru in workshop mode. Nu merge si gata. Ce as putea face ca sa se stinga acel bec? Singura varianta la care m-am gandit ar fi ca cei doi pini sa nu fie pusi in mufa in ordinea corecta (poate le-a ciuciulit careva anterior.). Multam.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • Vizitator changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...