Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

azi dupa alte doua zile de figuri la pornire a murit de tot nu a mai pornit nici de a dracu cred ca e bujia dar nu am cheie de pegaso banuiesc ca sunt toate la fel turbez sa o stiu ca nu merge daca cineva ma ppoate ajuta astept un semn un beep doar va sun eu 0722956391

multumesc anticipat

Daca ai chinuit-o sa porneasca,da-i jos bujia si arde-o la aragaz,incarca bine bateria baga bujia inapoi si porneste-o.Daca nu ai cheie de bujie suna-ma!Nu e speciala,dar merge. 0744334789 Sorin

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

salut, am si eu o mobra Aprila Pegaso 650i, fabricata 2004, cumparata de la united motors in 2005. Are 8000 si ceva km, si o gramada de accesorii si este de vanzare. Imi pare tare rau, dar urc la alta categorie, la peste 1000 cmc, pentru turing. Pentru off road am cate ATV-uri vreau.

Am ajuns cu ea pana la Londra si m-am dat cu ea prin cam toata anglia, fiind dusa cu duba pana la paris, si de la paris inapoi in tara.

va multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

..... si pentru ceilalti posesori de aprilici:

Motorul acesta a fost pus pe motocicletele BMW F650. Pe cele fara injectie!

Sunt convins ca toate manualele precum si marea majoritate a informatiilor de la ADRESA ASTA!!!! se potrivesc si motoarelor voastre

Eu nu am asemenea probleme la pornire! Trag socul la maximum si porneste din prima, indiferent cat de frig este afara si indiferent cat timp a trecut de cand nu am mai pornit-o

Am eu cheie de bujiipentru motorul de BMW f650. Fiind acelasi motor e posibil sa se potriveasca

Daca ai nevoie da-mi un MP sau pe yahoo

Asfalt uscat si sa ne vedem intregi...de fiecare data

Salut!Nu stiu unde ai citit in rubrica aceea de FAQ-s,dar motorul de pe BMW din cate stiu eu este dotat cu patru valve dispuse conventional,in timp ce Aprilia are cinci valve radiale,nu sunt motoare perfect identice.

Daca gresesc,va rog corectati-ma

 

In alta ordine de idei,vad ca apar din ce in ce mai multi posesori de Pegaso :baldy: ceea ce ma bucura.In continuare,daca are cineva idee de unde se pot procura chei de bujii,este mai mult decat binevenit sa ne impartaseasca si noua nevoiasilor :P (se accepta si sfaturi pt confectionarea artizanala a acestor blestemate dar necesare ustensile).Bafta maxima si asfalt uscat! :banana:

 

P.S. Eu am comandat anvelopa fatza Metzeler Tourance aici: /index.php?showtopic=79226 .Din cate am vazut au mai multe tipuri d anvelope,posibil sa aiba si enduro sau de strada.Ura! :ok:

Editat de Gothmog
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!Nu stiu unde ai citit in rubrica aceea de FAQ-s,dar motorul de pe BMW din cate stiu eu este dotat cu patru valve dispuse conventional,in timp ce Aprilia are cinci valve radiale,nu sunt motoare perfect identice.

Daca gresesc,va rog corectati-ma

 

 

 

Ai dreptate, m-am documentat mai temeinicv si uite ce am gasit:

Monocilindrul F650 apare in urma unui parteneriat al bavarezilor cu italienii de la Aprilia, semnat in 1993. Acesta prevedea ca fabrica italiana sa produca doua modele asemanatoare, vandute apoi sub doua identitati diferite. In 1994 isi face aparitia o noua familie de motociclete BMW. Pentru prima data dupa mai multe decenii, BMW scotea la iveala un motor monocilindric asezat in cadrul unei motociclete polivalente. E drept, motorul provenea de la un fabricant renumit pentru produsele sale, destinate in special avioanelor usoare, Rotax (Austria), asamblarea componentelor facandu-se in Italia, la Aprilia. Rotax este cel care i-a ajutat pe specialistii in ale off-roadului de la Mattighoffen sa intre in lumea motoarelor in patru timpi. In 1982, 500 GS si 500 KS, aduceau KTM pe lista celor care cautau o motocicleta off-road echipata cu un motor fiabil si robust. Revenind la F 650, acesta era frate vitreg cu Aprilia Pegaso II, impartind mai multe componente, dintre care cea mai importanta era motorul de 652 cmc cu distributie DOHC. Chiulasa avea sa piarda una din cele cinci supape, in schimb primea o a doua bujie. De asemenea, a fost modificat ambielajul pentru o fiabilitate mai buna si pentru reducerea zgomotului. Alimentarea era asigurata de un carburator dublu-corp Mikuni care asigura un consum moderat si un raspuns ferm la orice solicitare din partea pilotului

 

 

CAm asta e.

Soryy

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiulasa avea sa piarda una din cele cinci supape, in schimb primea o a doua bujie.

Pai de-aia iti porneste tie usor,norocosule,ai doua scantei pe cilindru.Buna precizarea,de altfel,destul de exacta.F 650 GS a fost fabricat de Aprilia insa numai pana la aparitia noului GS in 2001 (cred).De atunci este fabricat de BMW,o data cu modelele inrudite GS Dakar si CS,cu alimentare prin injectie.N-ai de ce sa-ti ceri scuze,errare humanum est :banana:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut baieti!

eu nu am, dar as cam vrea!

imi puteti spune si mie cum se comporta motoru asta offroad?

nu ma refer la hard enduro!

ms si asfalt uscat!

Salut!Eu nu am mers hard-enduro cu el,nu cred ca a facut-o cineva,dar am mers pe malul Argesului cu el,pe iarba,noroi,sleauri,etc.Se comporta destul de bine,e suficient de stabila,cu conditia s-o tii la verticala si sa nu intri rau cu ea in noroi sau nisip.De asemenea,trebuie sa ai ceva spatiu de manevra cu ea,nu poate lua viraje f stranse si nici nu poate merge foarte repede pe drum rau,nu e construita pt asa ceva.Este foarte manevrabila insa in oras si se descurca excelent pe drumuri rele (am mers cam 200 km pe drum de tzara sub orice critica,am prins si 100 km/h si mergea impecabil,nu te zdruncina).In rest,ce sa zic,e un motor mai mult decat ok,manevrabila in oras,stabila la drum lung (desi te cam furnica de la vibratii la mai mult de 120 si te doare dosul de la sa),ok pe drum prost,cu gropi sau neasfaltat.Daca vrei sa-ti iei,te incurajez sincer,dar iti spun un lucru:motoru asta nu stie un lucru si anume nu e motor de viteza.V max e de vreo 160-170 km/h,dar atat.Daca vrei viteza mai mare,ia-ti altceva.Sper ca ti-am fost de ajutor.Bafta multa si numai bine :banana:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!Eu nu am mers hard-enduro cu el,nu cred ca a facut-o cineva,dar am mers pe malul Argesului cu el,pe iarba,noroi,sleauri,etc.Se comporta destul de bine,e suficient de stabila,cu conditia s-o tii la verticala si sa nu intri rau cu ea in noroi sau nisip.De asemenea,trebuie sa ai ceva spatiu de manevra cu ea,nu poate lua viraje f stranse si nici nu poate merge foarte repede pe drum rau,nu e construita pt asa ceva.Este foarte manevrabila insa in oras si se descurca excelent pe drumuri rele (am mers cam 200 km pe drum de tzara sub orice critica,am prins si 100 km/h si mergea impecabil,nu te zdruncina).In rest,ce sa zic,e un motor mai mult decat ok,manevrabila in oras,stabila la drum lung (desi te cam furnica de la vibratii la mai mult de 120 si te doare dosul de la sa),ok pe drum prost,cu gropi sau neasfaltat.Daca vrei sa-ti iei,te incurajez sincer,dar iti spun un lucru:motoru asta nu stie un lucru si anume nu e motor de viteza.V max e de vreo 160-170 km/h,dar atat.Daca vrei viteza mai mare,ia-ti altceva.Sper ca ti-am fost de ajutor.Bafta multa si numai bine :banana:

 

ms de raspuns!

nu ma intereseaza viteza, dar ma intereseaza sa pot iesi putin cu ea offroad!

adica un drum forestier, chestii de genul asta, mai lejere!

:baldy:

Editat de klu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ms de raspuns!

nu ma intereseaza viteza, dar ma intereseaza sa pot iesi putin cu ea offroad!

adica un drum forestier, chestii de genul asta, mai lejere!

:banana:

Stai relaxat,poti iesi linistit pe ce drum vrei tu,forestier sau nu. :baldy:

Conditia primara e s-o tii la verticala,e cam greutza de ridicat si carenele costa cam mult :ok: :P

Ura si numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut baieti!

eu nu am, dar as cam vrea!

imi puteti spune si mie cum se comporta motoru asta offroad?

nu ma refer la hard enduro!

ms si asfalt uscat!

 

drum forestier... eu inteleg drum drept, cu mici denivelari, gropi mici si pietris batatorit (nu bolovani).

M-am dat pe astfel de drum, de nevoie si este placut. E foarte confortabila mai ales modelul Garda care are suspensia spate reglabila, prin simpla rotire a robinetului de la amortizorul spate, in 10 sec. ai facut suspensia super soft. Crede-ma stai ca in fotoliu indiferent de drum. :banana:

 

Oricum... nu poti abuza de motor, modelul Pegaso e mai mult street decat enduro, dar cred ca se preteaza perfect la gropile de pe soselele romanesti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pana la urma mi-am dat seama de fapt ce poti face cu o mobrfa Aprilia

sa nu te simti prost ca mergi cu unscuter prin Bucuresti, o folosesti pe post de "scuter de lux". Calitatile ei de off road, bune sau rele te ajuta sa sari borduri, sa calci pe iarba, sa tai prin parc, sa te strecori )foarte manevrabila) si asa mai departe.

Pe macadam sta foarte bine, mai ales daca treci de 80 la ora. Mai jos mi s-a parut instabila, poate era de la cauciucuri (de strada) sau de la lipsa mea de experienta.

Daca o dai pe jos, si ai si coburii laterali, nu cred ca scapti sub 1000 euro.

Mie mi-a cazut de pe cric, deci faza stationara, si deja incep sa caut plastice, care s-au zgariat si nu-mi mai plac.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da,clar,daca ai scapat-o te costa,o carena noua ii cam 300 de iepuroi la United Motors,daca-i mai spargi si altceva e rau.A mea ii busita acu si cred ca fara o mie juma nu scap.In rest e in regula motoru,oricum nu cred ca-si cumpara cineva Pegaso sa mearga prin padure sau sa traverseze rauri cu ea.E un motor echilibrat,si mai ieftin decat celelalte din clasa ei (DR,KL,XF,XL,GS,etc..).

 

P.S. Nici o idee cu cheia de bujii? :banana:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi de felicitari.Nu,nu scoate 50 CP,am vazut un test cu opinii chiar favorabile despre Cube si a scos pe dyno 40 :D cai.Zicea acolo ca impresia de putere e subiectiva si se datoreaza cuplului bun la peste 2500 rpm.

In alta ordine de idei,foarte bine ca s-a ajuns la 4 pagini,alte topic-uri cu motoare mai putin valabile au ajuns pe la 40,de ce n-ar merita si caprele noastre putina atentie? :P

 

La mai mare! :baldy:

 

P.S. Se pare ca cheile de bujii de 18 nu exista pe piata in Romania :P .Am fost azi la Brico Store in Bucuresti,nici o sansa :banana: .Am luat totusi un cap de tubulara si sper sa reusesc sa tai o cheie de bujii de 21 si s-o sudez de cap.Daca reusesc,sunteti primii care aflati :D ,am inteles ca mai sunt nevoiasi.Daca aveti idei mai bune,nu ezitati!Numai bine! :ok:

Editat de Gothmog
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

Si eu printre voi si ca si "Gothmog" am busit-o in fata (bord, carena centrala, suport bord...etc) deci necesita ceva reparatii dar asta e. In rest dupa parerea mea umila este o motocicleta ok daca esti obisnuit cu porniri grele si cu mici greseli de fabricatie. Este o motocicleta care-mi place dar nu cred ca as mai cumpara-o odata daca as avea ocazia. Printre problemele frecvente se numara cele de la frai, pierde suruburi, luminuozitatea proasta a bordului pe timp de zi, lipsa ceasului (la f650 exista), bordul un pic inexact, usuca rulmentii de la jug din cauza rezervorului de ulei pus in apropiere, sa un pic incomoda la drum mai lung, arde garnitura daca te duci mult timp peste 6000 ture, probleme cu rectificatorul de voltaj...Nu ma intelegeti gresit, imi place foarte mult insa se mai putea umbla la diverse elemente de fabricatie. Dar, deh, la banii astia nu ma pot plange. Ca sa va impartasesc din experienta, ii puteti pune un ventilator de CPU pe regulator, il prindeti cu 4 suruburi, introduceti plusul in mufa ce iese de la CDI si dormiti mai linistiti cel putin din punctul asta de vedere. Daca porneste greu, saua jos, astupati gura la airbox cu palma si invartiti motorul de 3-5 ori si porneste daca nu are altceva nasol. Manuale am eu...si pe cel de la motor si pe cel de service dar nu am unde sa-l pun pe FTP. Daca aveti idei, vi-l dau cu cea mai mare placere.

 

Numai bine,

Alex

 

 

P.S. Am uitat Pegaso 3 -1997

Editat de dt_yamaha
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

Si eu printre voi si ca si "Gothmog" am busit-o in fata (bord, carena centrala, suport bord...etc) deci necesita ceva reparatii dar asta e. In rest dupa parerea mea umila este o motocicleta ok daca esti obisnuit cu porniri grele si cu mici greseli de fabricatie. Este o motocicleta care-mi place dar nu cred ca as mai cumpara-o odata daca as avea ocazia. Printre problemele frecvente se numara cele de la frai, pierde suruburi, luminuozitatea proasta a bordului pe timp de zi, lipsa ceasului (la f650 exista), bordul un pic inexact, usuca rulmentii de la jug din cauza rezervorului de ulei pus in apropiere, sa un pic incomoda la drum mai lung, arde garnitura daca te duci mult timp peste 6000 ture, probleme cu rectificatorul de voltaj...Nu ma intelegeti gresit, imi place foarte mult insa se mai putea umbla la diverse elemente de fabricatie. Dar, deh, la banii astia nu ma pot plange. Ca sa va impartasesc din experienta, ii puteti pune un ventilator de CPU pe regulator, il prindeti cu 4 suruburi, introduceti plusul in mufa ce iese de la CDI si dormiti mai linistiti cel putin din punctul asta de vedere. Daca porneste greu, saua jos, astupati gura la airbox cu palma si invartiti motorul de 3-5 ori si porneste daca nu are altceva nasol. Manuale am eu...si pe cel de la motor si pe cel de service dar nu am unde sa-l pun pe FTP. Daca aveti idei, vi-l dau cu cea mai mare placere.

 

Numai bine,

Alex

P.S. Am uitat Pegaso 3 -1997

 

 

 

Manualele le poti pune la ftp://manuals:manuals@motohub1.no-ip.info :banana:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal,nu am dar imi voi lua cu siguranta o aprilia pegaso...........

pt inceput e buna de drumetii?

:jump: :) deocamdata am o yamaha xt fara acte si ma dau prin paduri....

Salut!Sa stii ca e numai buna de drumetii,cam pe orice sosea,dar e bine sa o cunosti cat de cat.Cum spunea si "dt_yamaha" anterior,are mici defecte pe care e bine sa le cunosti,si e ideal daca ai stii sa le si remediezi.In general e bine sa iei dupa tine o trusa de scule cat mai generos dotata (daca-ti trebuie ceva si nu ai.... :P :D :D e cam nasol).Raportul calitate-pret e destul de bun daca iei in considerare cele spuse mai sus,oricum,motocicleta fara defecte cam rar,iar cele fara defecte costa scump.Daca vrei sa-ti iei o Pegaso,incearca sa-ti iei una cat mai recenta si ai grija la starea motorului,a garniturilor si mai ales a esapamentului care are prostul obicei de a rugini :banana: .Daca te hotarasti sa-ti iei si ai nevoie de ceva sfaturi,nu ezita sa ma contactezi,te ajut cu cea mai mare placere :P .

 

Si da,are 40 de CP la roata :ok:

 

P.S. Am mare nevoie de manual de reparatii,dar,din pacate, nu am

acces la net d p calcu meu,merg la sala d net :baldy: .Plz,are cineva vreo idee cum fac rost? :D

Editat de Gothmog
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ms de sfaturi.......prind bine oricum la inceput.printre altele eu si repar motociclete acasa in garaj,da nu prea are lumea incredere ca am doar 20 ani si mai si arat ca la 16......... :) dar nu s-a plans nimeni pana acum de reparatiile facute.apropo de pe 15 deschide un prieten la piatra neamt un service de motoare(unde ma gasiti si pe mine :drink:).

as vrea sa iau o aprilia pegaso in primul rand din punct de vedere al rap pret/calitate,si normal ca sunt si endurist inrait :bounce: acum sa vad cum fac rost de 2500-3000 eur.crek un imprumut la banca ar rezolva prob,da sa vad.daca zici ca sta bine la drum................atunci de asta imi iau ca sunt drumet nu gluma ,am fo la sibiu,iasi,brasov,etc....cu scuteru :ok:.

atunci toate bune si asfalt uscat.poate ne vedem pe motoare........

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am problemem cu racirea am antigel si combinat cu ceva apa plin dar ceva se intampla imi urca mult temperatura si cand porneste electroventilatorul nu scade decat in mers si doar putin

ce poate fi careva care se pricepe la aceasta problema si imi poate da ceva sfaturi sau ma poate trimite undeva sa imi rezolv problema ca incepe sa vina caldura si ma sperie

cine ma poate ajuta ma poate gasi pe id-vigy_76_06 sau 0722956391 da-ti un beep si va sun eu

multumesc anticipat

Editat de asfaltt
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma bag si eu chiar daca a mea nu e 650, e destul de veche '89 , dar merge de rupe. tine piept Dominatorului care are 650 si e an mai nou ('94)

post-3444-1173000570_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am problemem cu racirea am antigel si combinat cu ceva apa plin dar ceva se intampla imi urca mult temperatura si cand porneste electroventilatorul nu scade decat in mers si doar putin

ce poate fi careva care se pricepe la aceasta problema si imi poate da ceva sfaturi sau ma poate trimite undeva sa imi rezolv problema ca incepe sa vina caldura si ma sperie

cine ma poate ajuta ma poate gasi pe id-vigy_76_06 sau 0722956391 da-ti un beep si va sun eu

multumesc anticipat

 

E posibil ca lichidul sa se evapore in timp. Verifica lichidul din radiator, chiar daca in rezervorul cu lichid de racire, nivelul este bun. Se poate sa nu isi traga lichid din rezervor in cazul in care se evapora.

Dai jos rezervorul sau daca iti este lene, desfaci suruburile de prindere si ridici putin rezervorul cat sa ai acces la busonul (capacul) de la radiator, desfaci capacul de la radiator si completezi cu apa distilata pana in buza radiatorului. Apoi strangi in mana furtunele care fac legatura intre motor si radiator ca sa iasa aerul ramas, dupa care completezi cu apa daca este cazul. Pui capacul la loc si pornesti motoreta. Daca temperatura creste la fel ca inainte, posibil sa fie termostatul belit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am problemem cu racirea am antigel si combinat cu ceva apa plin dar ceva se intampla imi urca mult temperatura si cand porneste electroventilatorul nu scade decat in mers si doar putin

ce poate fi careva care se pricepe la aceasta problema si imi poate da ceva sfaturi sau ma poate trimite undeva sa imi rezolv problema ca incepe sa vina caldura si ma sperie

cine ma poate ajuta ma poate gasi pe id-vigy_76_06 sau 0722956391 da-ti un beep si va sun eu

multumesc anticipat

Cel mai sigur-schimba tot lichidul de racire,si daca tot asa face,e posibil ca el sa nu circule in instalatie.Verifica pompa de apa si garnitura acesteia.Daca nu e de la pompa,e termostatul...Bafta.

Editat de Gothmog
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...