Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

Salut. Cum nu gasesc filtru de aer pentru doamna mea din '96, m-am hotarat sa schimb airbox-ul cu unul de pe un Pegaso din '98. La prima vedere s-ar potrivi. Ma insel?

Fii atent ca difera unele piese de la o serie la alta (GA , MX, ML) . La tine filtrul de aer e un burete dreptunghiular . Pune-i alt burete si gata , de ce te complici ?

 

Cine are de vanzare un capac de stator ca acesta :

post-2197-0-98564800-1335421766_thumb.jpg

Editat de remu1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 14,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Baieti, eu o sa plec in weekend cu Pegaso-ul la munte, pe munte.

Aveti ceva sfaturi sa-mi dati referitor la ce NU ar trebui sa fac, sau la ce ar trebui sa am grija, anumite sensibilitati specifice acestui model? Pegaso 96.

De mult timp vroiam sa fac o tura enduro-touring, de aceea am si luat-o.

I-am centrat spitele, am schimbat uleiul, lichid frana....... in opinia mea e ok. Nu mi-a facut niciodata mofturi, porneste la sfert si dupa 1 saptamana de stat in garaj.

Din ce am citit eu pe acest forum ele sunt cam sensibile dpv electric.

 

E sensibila daca dai in ea pe munte? Tenere-ul meu nu avea nici pe :yikes:

s-ar putea sa cam stai cu aeroterma pornita...sa nu te sperii , dar se incalzeste daca o tii la viteze mici si mai e si cald afara...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In afara ca s-au rupt suruburile de prindere de la aripa din spate ( vibratii datorita drumului forestier, noroaie, santuri etc.)nimic.

Am prins aripa de suportul de cutie cu coarda elastica si am dat mai departe.

Distractie placuta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ajutati-ma si pe mine cu un telefon ieftin care sa mearga pe vodafone. imi trebuie pentru un copil.

Vreau ca aparatul sa fie cat mai ieftin sau sa pot da la schimb ceva componente de calculator.

Stiu ca multi au cate un mobil uitat prin vreun sertar...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Azi mi-am luat botezul. Pe scurt, m-am speriat de doi caini, am bagat mana in gaz, m-am ridicat pe-o roata si urmatorul lucru pe care-l stiu era ca ma duceam pe spate si vedeam scantei.

Daune la motor sunt doar pe stanga: crash bar indoit, capat de ghidon polizat, cricul lateral si scarita indoite. Eu am scapat usor, mai putin unghia de la degetul mare al piciorului stang care cred ca o sa-mi cada. Eram echipat cu bocanci moto (stangul e varza, e polizat bine si protectia metalica din varf e indoita), genunchere (polizate), geaca textila (harsaita pe ici-colo, in spate aveam un rucsac care e dauna totala) si manusi. Nu tin minte sa fi dat cu casca de asfalt, dar am vazut ca e harsaita putin in partea din spate.

Ca si concluzie, purtati echipament.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti,

 

Era cineva pe aici cu un BMW F 650 GS care vindea niste placute spate, care teoretic s-ar potrivi si pe Pegaso.

Am cautat pe forum, dar nu am mai gasit anuntul. Daca inca sunt valabile, si omul e din Bucuresti, ma intereseaza.

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Azi mi-am luat botezul. Pe scurt, m-am speriat de doi caini, am bagat mana in gaz, m-am ridicat pe-o roata si urmatorul lucru pe care-l stiu era ca ma duceam pe spate si vedeam scantei.

Daune la motor sunt doar pe stanga: crash bar indoit, capat de ghidon polizat, cricul lateral si scarita indoite. Eu am scapat usor, mai putin unghia de la degetul mare al piciorului stang care cred ca o sa-mi cada. Eram echipat cu bocanci moto (stangul e varza, e polizat bine si protectia metalica din varf e indoita), genunchere (polizate), geaca textila (harsaita pe ici-colo, in spate aveam un rucsac care e dauna totala) si manusi. Nu tin minte sa fi dat cu casca de asfalt, dar am vazut ca e harsaita putin in partea din spate.

Ca si concluzie, purtati echipament.

 

Facem club ? Duminica am iesit si eu la plimbare si intr-o intersectie desi m-am asigurat am semnalizat si am redus viteza cum am inceput virajul s-a si bagat in mine unul cu o dacie 1310. Am raschetat asfaltul vreo 3-4 metri, am bratul drept fracturat sub umar, piciorul stang multiple contuzii dar fara echimoze si exfoliatii. Mobra nu stiu cum arata ca pana la venirea salvarii nu m-am mai ridicat de pe asfalt. Geaca cordura e sfasiat pe umarul stang, primul strat dar nu se vede protectia care e sub un alt strat ... casca iarasi e polizata langa tamplas stanga chiar deasupra la viziera. Si manusile de piele (de gradinarit din kaufland) si-au facut treaba adica manusile sunt sfasiate dar pielea de pe maini e intacta. I-mi pare rau ca nu am luat si pantalonii de cordura, poate nu aveam atata de tras acum cu piciorul.

Subscriu si eu la sfatul anterior.PURTATI ECHIPAMENTUL DE PROTECTIE si daca mergeti cu motorul pana la colt dupa lapte ca nu stii cine te ia pe sus ........

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai sa mai inveselesc putin topicul asta.

Iata ca am iesit cu Pegaso-ul pe enduro, si pot spune ca este un endurotourer complet bun si pe strada(mai ales) si pe offroad.

Iata aici linkul cu rezumatul excursiei /index.php?/topic/677185-enduro-de-1-mai/page__pid__3117523#entry3117523

 

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa stii ca antigelul se schimba in 5 minute cel mult (am vazut ca ai scris pe acolo ceva de antigel) :grinbandit: Surub de golire jos pe la pompa (dupa ce dai scutul jos), scoti plasticul care acopera bordul (4 suruburi), scoti capacul de la bidon si asta a fost :) In rest, ce sa mai zic...nu te inteleg decat cei care au mai iesit asa de pe drum, pe un offroad. Frumos! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa stii ca antigelul se schimba in 5 minute cel mult (am vazut ca ai scris pe acolo ceva de antigel) :grinbandit: Surub de golire jos pe la pompa (dupa ce dai scutul jos), scoti plasticul care acopera bordul (4 suruburi), scoti capacul de la bidon si asta a fost :) In rest, ce sa mai zic...nu te inteleg decat cei care au mai iesit asa de pe drum, pe un offroad. Frumos! :cheers:

 

Tocmai asta e nu stiam de unde sa completez, nu stiam faza cu bordul. :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai sa mai inveselesc putin topicul asta.

Iata ca am iesit cu Pegaso-ul pe enduro, si pot spune ca este un endurotourer complet bun si pe strada(mai ales) si pe offroad.

Iata aici linkul cu rezumatul excursiei /index.php?/topic/677185-enduro-de-1-mai/page__pid__3117523#entry3117523

 

:cheers:

 

 

Frumoasa tura, mi-ar fi placut sa ma alatur voua, sunt din Rm Valcea si ieri am fost liber si bestia a amortit, cand mai aveti drum prin Valcea dati un semn pe forum!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Frumoasa tura, mi-ar fi placut sa ma alatur voua, sunt din Rm Valcea si ieri am fost liber si bestia a amortit, cand mai aveti drum prin Valcea dati un semn pe forum!

 

Am memorat . :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

merg si pe modelul din 99? daca da as fi foarte interesat de ele !!!

 

trebuie sa ii schimb uleiul pentru prima data (o am de cam o luna-doua) si in manual am gasit ca scrie 5w40 (manualul de SUA) dar din discutii cu niste amici imi recomandau 10w40. motoreta este din 99 dar are 20.000km sa pun ca la carte 5w40 sau 10w40? eventual si ce brand ati pus si ati fost multumiti.

Multumesc !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

merg si pe modelul din 99? daca da as fi foarte interesat de ele !!!

 

trebuie sa ii schimb uleiul pentru prima data (o am de cam o luna-doua) si in manual am gasit ca scrie 5w40 (manualul de SUA) dar din discutii cu niste amici imi recomandau 10w40. motoreta este din 99 dar are 20.000km sa pun ca la carte 5w40 sau 10w40? eventual si ce brand ati pus si ati fost multumiti.

Multumesc !

5w40 motul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

D-le Mircea, nu stiu ce sa va zic, nu am pe nimeni cunoscut cu pegaso 3 si nu as dori sa va incurc in conditiile in care nu sunt sigur ca s-ar potrivi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deci nu a incercat nimeni cu 10w40? ok! raman la 5w40 atunci si motul sa fie. multumesc !

am bagat eu 10w40 tot motul dar mobra avea peste 50.000...trebuie sa iei in considerare ca tu ai 20.000 , ca 10w fata de 5w este semisintetic din cate stiu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deci nu a incercat nimeni cu 10w40? ok! raman la 5w40 atunci si motul sa fie. multumesc !

 

Depinde de KM motocicletei. Eu am pus in a mea 10w50 Castrol Power1 fullsynthetic. Are 45.000km teoretic, nu bate nu pacane nu se aude absolut nimic anormal,ambreiajul tine perfect.

 

Vezi ca 10w50 synthetic este la fel de "subtire" ca si 5w40 mineral sau semisynthetic. Pentru cativa lei in plus merita sa iei ceva synthetic in opinia mea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Depinde de KM motocicletei. Eu am pus in a mea 10w50 Castrol Power1 fullsynthetic. Are 45.000km teoretic, nu bate nu pacane nu se aude absolut nimic anormal,ambreiajul tine perfect.

 

Vezi ca 10w50 synthetic este la fel de "subtire" ca si 5w40 mineral sau semisynthetic. Pentru cativa lei in plus merita sa iei ceva synthetic in opinia mea.

este , dar nu la rece ci abea dupa ce atinge punctul optim de lucru

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut , de o saptamana am devenit si eu posesorul unui pegaso an 2001..dupa un hornet si un cbr f4 :)) , e misto rau mobra..ma inteleg bine cu ea , singura problema care am bagat de seama are faze cand imi moare motoru..ori dupa ce pornesc mobra si sta juma de minut..merge si dupa se opreste..ori am mai patit`o cand intram pe o straduta..cu a doua..si din senin s`a oprit , dupa ce se opreste porneste imediat dar nu`mi dau seama de la ce ar fi , aveti vreo idee? Mersi si bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut , de o saptamana am devenit si eu posesorul unui pegaso an 2001..dupa un hornet si un cbr f4 :)) , e misto rau mobra..ma inteleg bine cu ea , singura problema care am bagat de seama are faze cand imi moare motoru..ori dupa ce pornesc mobra si sta juma de minut..merge si dupa se opreste..ori am mai patit`o cand intram pe o straduta..cu a doua..si din senin s`a oprit , dupa ce se opreste porneste imediat dar nu`mi dau seama de la ce ar fi , aveti vreo idee? Mersi si bafta!

unde-ti sta relantiul? mai bine zis la cat?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...