Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

Eu am facut echilibraj la Chemtraders, Popesti Leordeni, la iesirea spre Oltenita

44° 22.044' N 26° 11.212' E post-15386-0-11332700-1343554802_thumb.jpg

Cred ca au un magazin si pe Str Sergent Nitu Ion, nu stiu daca fac si echilibrare pentru moto la aceasta locatie.

 

Mai au cei de la SAMA SERICE scule pentru echilibrare, dar nu stiu la care dintre locatii

http://www.samaservice.ro/

 

Merci.

Am fost la samaservice pe Iuliu Maniu. Concluzia e ca tre' sa imi schimb cauciucurile pentru ca sunt imbatranite.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 14,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ea este :) Din pacate i-a facut niste probleme, la care eu nu ma asteptam, insa le-a rezolvat din ce am vorbit zilele trecute la telefon si imi pare rau ca l-am pus astfel la alte cheltuieli... Eu mi-am luat un kymco 125cc pt. oras si ma gandeam ca ma apuc de vf750f, insa din pacate finantele nu mai ajung...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut sunt mai nou in ale motociclismului si poate s-a mai discutat problema asta poate ma ajuta cineva cu un sfat as vrea sa stiu daca se poate regla suspensia la pegaso sa o pot lasa mai jos ca nu ajung bine cu picioarele la pamant multumesc frumos!

post-67166-0-05083900-1344274699_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are cineva, din greseala, uitate prin pod,subsol,garaj, vreo pereche de oglinzi de vanzare ? :cheers:

Vezi ca era un baiat la bursa (nu mai reusesc sa gasesc topicul acum) care avea oglinzi noi de f650, la preturi mai bune ca pe romi-moto, ceva gen 120-130 perechea parca. Chiar ma gandeam sa le schimb si eu, fiindca stii si tu, una patrata-una rotunda :) Asa in configuratia asta cu oglinzile si parbrizul original, eu nu prea am fost multumit pt ca imi batea vantul fix in cap, si cele de f650 pareau un pic mai departate si ma gandeam ca nu directioneaza vantul la fel.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am luat permisul! Evident, am dat si o tura de oras. Imi tremura scoabele si cracii dar a fost super OK. Urmeaza o tura de faleza sa ma integrez in societate. Asfalt uscat si curat! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu aici un mic anunt. Cine cauta o motocicleta intretinuta care nu cere bani sa arunce un ochi.

 

http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzari-motociclete-second-hand--aprilia-pegaso%20650-din-1996-470170.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Efectul de motoincepator.Nu-i bai,e normal.Ai eliminat filtrul de benzina de pe furtunul de alimentare?

 

Repet ordinea:filtru de benzina suplimentar dat jos,sufla supapa de aer din busonul de benzina al rezervorului si desfileteaza robinetul de benzina din rezervor si spala-i cele doua site de filtare de pe "on" si "res".Ar mai fi comunicarea celor doua funduri de rezervor care se realizeaza printr-un furtun de cauciuc din dreapta in stanga.Astept telefon de la tine.Cu stima,Cristi.

Filtrele alea din rezervor 'on' si 'res' sunt curatate de mine, nu e nevoie si cand le-am dat jos eu nu era nevoie, erau curate. Daca totusi te decizi sa le desfaci, vezi ca unul dintre suruburi nu trebuie strans maxim, il strangi responsabil: unul dintre fostii proprietari a cam bulit filetul in plastic, ca l-a strans ca ghiolbanu' :baldy: . Acum, eu parca am pus un pic de pasta blocatoare medie de surburi, ca sa nu se desfileteze, dar nu ar trebui sa opuna mare rezistenta. De furtunul de legatura de la rezervor, nu mai tin minte, dar e posibil sa il fi curatat si pe ala: cand am dat jos rezervorul sa schimb frai-ul, am zis sa il curat de benzina veche, resturi, etc., dar se pare ca era curat.

 

Cristi, dar de ce ii zici sa dea jos filtrul ala extern, de pe furtun? Mie imi mergea bine cu el. Intreb doar, de curiozitate, sa nu crezi ca as fi carcotas. (Eu sunt Andrei apropo)

 

@Bigfoot: Imi e dor de pegaso, si il cam regret pe al meu... Mi-au trebuit mie electrocasnice :baldy: Daca dau 125-u' in timp util cred ca iti fac o vizita :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

@Bigfoot: Imi e dor de pegaso, si il cam regret pe al meu... Mi-au trebuit mie electrocasnice :baldy: Daca dau 125-u' in timp util cred ca iti fac o vizita :cheers:

 

Te astept. Moto e in stare buna, motocicleta mecanic e de nota 9 ( ca sa nu zic 10 ). Nu necesita investitii suplimentare si merge ceas.

Si mie imi pare rau ca o vand dar am nevoie de un hard enduro ( iau in calcul si un RXV 450, a inceput sa imi placa Aprilia ).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut ! Am un prieten care dezmembreaza o Aprilia Pegaso din 98 , itp 2013 , asigurare 2013 , momentan e intreaga , in stare perfecta de functionare . Motorul se afla in Tulcea . Telefon 0749105840 - ionut

Editat de kryst666
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nici nu stiu cu ce sa incep? Am o groaza de intrebari. Altele mai stupide, alte mai "nestupide".

1. Treaba pe care o dicutati voi cu acel "filtru" extern , o sa il dau jos cat de curand sa vad daca e vreo diferenta, dar nu pot sa imi dau seama de unde se strange aer acolo? :scratch:

 

2. Fac o tura de oras, sa zic, ma opresc , opresc si motorul, pun pe off benzina , deodata simt un miros intepator de benzina. De ce? De unde? Tin sa mentionez ca nu curge benzina pe nicaieri, m-am uitat atent.

 

3. Sa fac o paranteza la intrebarea cu nr.2 , dupa ce opresc motorul , nu dureaza 1-2 secunde ca aud un "Puff" pe tobele de esapament, rateu? Motorul e oprit complet, de unde sa mai aiba compresie? :scratch:

 

4. Sa zic ca am facut cam 100Km azi si ieri, imi pare ca "rontaie" mai tare motorul si vibratiile se accentuiaza. Am eu impresia sau sa fie ceva mecanic?

 

5. Se pare ca am coarnele strambe, cel putin ghidoul unde tin bratele e putin sui, imi pare ca un telescop e putin mai in fata, fata de celalalt,hmmm.... ori sunt eu stramb de ochi?

 

6. Acel surub din plastic de pe partea dreapta cum stai pe motor, am impresia ca e nivelul de ulei acolo, ce as putea sa ii fac sa se stranga mai bine, mai etans? Curge ulei pe acolo, putin nu mult, doar cand motorul e fierbinte. Sa ii dau pe calti ?

 

7. In momentul cand pun frana cu spatele , usor , numai putin o pisc, simt de parca as avea ABS.Cand franeaza mai tare, cand mai incet. Sa fie discul lovit , sucit, oval ?

 

8. In ce turatie schimbati vitezele? in oras, mers la consum.

 

 

Hmm.. deocamdata atat. Mult'an fain pentru cei care a avut rabdare sa citeasca tot si pentru cei care au avut tragerea de inima sa raspunda. :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. Sa nu fie prins bine furtunul pe filtru? Incearca cum a zis si colegul cristi, fara filtrul, eu cel putin, nu am gasit benzina proasta de multa vreme.

 

2. Uita-te si pe la carburator, dinspre furtunul ce duce de la rezervor spre carburator, dar ma indoiesc. E posibil sa fi avut benzina mai multa, s-a agitat la mers, ies vaporii un pic pe la buson, cel putin la mobra actuala, trotineta de 125cc asa se intampla, cu toate garniturile ei de pe buson.

 

3. Puff sau tzac? Decompresorul sau ceva de genul asta auzisem eu o explicatie vis-a-vis de tzac-ul care se aude imediat dupa ce opresti motorul.

 

4. Nu cred ca e problema. Si mie mi se mai parea, dar ma obisnuiam cu mersul, cu vibratiile si cateodata aveam impresia ca suna altfel.

 

5. Este posibil sa fie un pic (ghidonul din prinderi, nu telescoapele), ti-am zis ca a fost daramata de pe cric pe dreapta. Vezi ca sub jug are 2 piulite mai mari. Slabesti si ghidonul sa il poti inclina spre fata si sa tii contra cu imbusul la piulitele alea si il mai indrepti, cum ti se pare tie ca e drept.

 

6. Nu iti face probleme, nu scapa atat de mult. Ii pusesem si eu niste calti, fata de cei care erau initial, dar nu am facut mare branza, doar se umezea un pic pe langa dop.

 

7. E o problema noua sau asa era de la inceput? La mine nu se manifestase treaba asta si eu frana spate o folosesc destul de mult... Eu lichidul de frana nu l-am schimbat, nici pe spate nici pe fata.

 

8. Cat sa iti pice pe 3000-3500. Cam pe acolo parca nu tremura. Deci am impresia ca in jur de 4000?

 

Prea iti faci probleme din toate treburile minore, dar eu cel putin te inteleg. Primul kawasaki care l-am avut, nu a vrut sa porneasca intr-o iarna: bujii proaste. Ei bine, am ajuns sa desfac jumatate din moto ca aveam impresia ca nimic nu mergea cum trebuie. Acum am luat-o inapoi de ceva vreme, lovita si e in lucru, sa fie facuta street-fighter, dar merge super (asta la 2 ani de la intamplarea mentionata)

 

Drumuri frumoase iti urez! Pegaso poate sa te poarte in niste calatorii interesante, cel putin pe mine m-a purtat in cateva locuri care nu le voi uita, m-a iertat de multe ori, m-a impresionat, m-a dezamagit, dar per total din punctul meu de vedere a fost o motocicleta buna.

 

:cheers:

Editat de banzay
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acel tzac de la decompresor se aude numai in momentul cand moare motorul, cand il opresc IOT, nu se aude tzac. Puff-ul ala a disparut. Dar a aparut altceva in schimb. Julituri pe carene.... am picat :rusinica:. Motorul e bine, carene julite fata-dreapta, spate-dreapta, ghidoul e mult mai stramb acum... . Eu nu ma vait. Ma doar gamba dreapta, 200 de kile pe gamba nu e o senzatie faina. Mda, am comis-o....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acel tzac de la decompresor se aude numai in momentul cand moare motorul, cand il opresc IOT, nu se aude tzac. Puff-ul ala a disparut. Dar a aparut altceva in schimb. Julituri pe carene.... am picat :rusinica:. Motorul e bine, carene julite fata-dreapta, spate-dreapta, ghidoul e mult mai stramb acum... . Eu nu ma vait. Ma doar gamba dreapta, 200 de kile pe gamba nu e o senzatie faina. Mda, am comis-o....

Offf mai baiete... imi pare rau sa aud... Tu esti nasol lovit sau mai mult moralul? cum ai reusit? blocat frana fata? O sa se repare, eu am scapat-o pe jos intr-o benzinarie, exact in ziua cand am luat-o, eu am ramas in picioare ea a picat si nici eu nu sunt chiar mic :unsure: Stii povestea... Hai multa bafta si sa nu fii demoralizat din cauza asta... asa e motociclismul, cu suisuri si coborasuri. Pana si asii asilor mai pica... Sanatate!

 

PS: legat de ghidon incearca ce am zis eu cu suportii aia care tin ghidonul prins de jug.

Editat de banzay
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ehh... Draq tot draq ramane! Dupa ce am cazut, am fript o tura de faleza asa de draci ca am cazut. :P Is OK. Motor am vrut , motor vreau , motor o sa vreau pana crap! :burnout: Nu'i bai, noi sa fim sanatosi, "balta are peste". Hai noroc ca iar am plecat pe faleza! :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut ! Am un prieten care dezmembreaza o Aprilia Pegaso din 98 , itp 2013 , asigurare 2013 , momentan e intreaga , in stare perfecta de functionare . Motorul se afla in Tulcea . Telefon 0749105840 - ionut

 

Am discutat cu dn Ionut

 

S-au vandut - releu de incarcare, ghidon, aparatori maini, semnalizare stagna fata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...