Kristian K Postat Iunie 3, 2013 Share Postat Iunie 3, 2013 Multumesc pentru informatii! A ta cam cat consuma la 100 de km? Daca te referi la cea dinainte(1994),consuma in regim de 90-100 km/h(croaziera)4,2-4,3 l/100 km(singur cu top-case de 48 de litri). Daca te referi la cea de acum(2008-injectie),consuma in acelasi regim de 90-100 km/h 3,4-3,5 l/100 km(tot singur cu top-case). Consumurile in oras sunt in functie de trafic si "datul" in gura(!)! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motan Postat Iunie 3, 2013 Share Postat Iunie 3, 2013 (editat) cu tot respectul daca te uiti in mail-ul din Thursday, May 23, 2013 10:29 AM o sa vezi ca pretul pentru amortizor este de 40 euro!,acum fa bine si intra pe B.N.R. CURSUL DIN 27.05.2013 SI O SA CONSTATI CA REIESE SUMA DE 217,22 RON. greseala mea e ca am rotunjit suma (ca sa nu mai incurc agentul ce ti-a adus coletul), cu 2,78 RON. DACA ASTA ESTE DIFERENTA MULT MAI MARE LA SOSIREA COLETULUI PE CARE TU O MENTIONEZI EU I-MI CER SCUZE SI PROMIT CA URGENT I-TI TRIMIT DIFRENTA DE 2,78 RON. sper ca amortizorul s-a potrivit si ai reusit sa adaptezi robinetul la sasiu. multi km si asfalt uscat. Imi ce scuze, greseala mea! Nu m-am informat de cursul valutar in ziua respectiva. Spor la vanzare in continuare! :* P.S. Amortizorul e ok , merge fain acum! Editat Iunie 3, 2013 de motan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Iunie 3, 2013 Share Postat Iunie 3, 2013 @aviator si @motan tot batem noi niste jdemii de beri odata si odata! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Iunie 3, 2013 Share Postat Iunie 3, 2013 PS:Cand in aceleasi conditii de drum,usor,usor temperatura nu mai sta la 60 ci urca,e primul semn ca uleiul din motor e uzat si se cere schimbat! Nu . E semn ca lichidul de racire trebuie schimbat . Uleiul nu are indicator de temperatura . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Iunie 3, 2013 Share Postat Iunie 3, 2013 @aviator si @motan tot batem noi niste jdemii de beri odata si odata! Domnilor daca tot umblati cu amenintari din astea , nu ar fi bine sa ne intalnim la marea adunare a motociclistilor si sa le puneti in practica acolo ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aviatorul Postat Iunie 3, 2013 Share Postat Iunie 3, 2013 Imi ce scuze, greseala mea! Nu m-am informat de cursul valutar in ziua respectiva. Spor la vanzare in continuare! :* P.S. Amortizorul e ok , merge fain acum! doar DUMNEZEU e far de prihana, si vorba lui cristi tot ne-om intilni pe undeva sa bem bericile alea. multi kilometri si asfalt uscat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aviatorul Postat Iunie 3, 2013 Share Postat Iunie 3, 2013 Domnilor daca tot umblati cu amenintari din astea , nu ar fi bine sa ne intalnim la marea adunare a motociclistilor si sa le puneti in practica acolo ? unde si cind? ca mii uscat girtlejul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SNOWMAN Postat Iunie 3, 2013 Share Postat Iunie 3, 2013 1)Cauciucuri:Fata: http://www.heidenau.ro/cauciucuri-heidenau/397-enduro/k60-front Spate: http://www.heidenau.ro/cauciucuri-heidenau/397-enduro/k60-scout ! 2)Ulei eu iti recomand Motul 5100 semisintetic 10 W40 si baia ta are 2 litri cu tot cu filtru de ulei. 3)Am folosit TRW,raport pret/calitate bun. 4)Cu unele deosebiri,motoarele sunt identice. PS:Daca tot te-ai facut Aprilist,schimba si tu gixeru' ala din avatar,cu o Aprilica! Merci mult de raspunsuri!! Totusi nu am primit nici un raspuns exact daca trebuie obligatoriu camera la cauciucuri sau daca merg si tubeless?? Si in cazul ca trebuie camera la cauciuc, acestea sunt cauciucuri speciale pt a fi folosite cu camera sau pot fi si tubeless clasice fara camera la care se adauga camera?? Merci!! p.s. poate o schimb poza din avatar... dar numai dupa ce fac ceva mai multi km cu Pegasoul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Iunie 3, 2013 Share Postat Iunie 3, 2013 (editat) Nu . E semn ca lichidul de racire trebuie schimbat . Uleiul nu are indicator de temperatura . Ai dreptate si tu,in cazul in care e vechi antigelul!In cazul in care antigelul e bun,uzura uleiului ridica temperatura din motor!La mine asta era primul semn ca uleiul trebuia schimbat!Ba chiar incepea sa dispara din nivelul normal! Editat Iunie 3, 2013 de Cristian 1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Iunie 3, 2013 Share Postat Iunie 3, 2013 (editat) Merci mult de raspunsuri!! Totusi nu am primit nici un raspuns exact daca trebuie obligatoriu camera la cauciucuri sau daca merg si tubeless?? Si in cazul ca trebuie camera la cauciuc, acestea sunt cauciucuri speciale pt a fi folosite cu camera sau pot fi si tubeless clasice fara camera la care se adauga camera?? Merci!! p.s. poate o schimb poza din avatar... dar numai dupa ce fac ceva mai multi km cu Pegasoul La jantele cu spite,merg de regula anvelope cu camere de aer.Exista si unele modele care au spite,dar al caror niplu,se infileteaza pe marginea jantei(Aprilia Caponord,Bmw-uri GS cele mari,mai multe modele). Editat Iunie 3, 2013 de Cristian 1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Iunie 3, 2013 Share Postat Iunie 3, 2013 (editat) Domnilor daca tot umblati cu amenintari din astea , nu ar fi bine sa ne intalnim la marea adunare a motociclistilor si sa le puneti in practica acolo ? Eu as veni,dar am strans cureaua foarte tare,caci si sotia mea trebuie sa-si ia mobra saptamanile astea! Nu incerci tu,Remuse draga,sa vezi de-o adunare de Aprilisti?Ca eu am incercat anul trecut,fara succes,din pacate! Editat Iunie 3, 2013 de Cristian 1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aviatorul Postat Iunie 3, 2013 Share Postat Iunie 3, 2013 toate cauciucurile sint tubeless. la tine nu merge doar tubeless din cauza capetelor de spitze care scapa presiunea din aceasta cauza se aplica camerele. camera o cumperi in functie de dimensiunea cauciucului ce urmeaza a fi montat pe janta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SNOWMAN Postat Iunie 3, 2013 Share Postat Iunie 3, 2013 toate cauciucurile sint tubeless. la tine nu merge doar tubeless din cauza capetelor de spitze care scapa presiunea din aceasta cauza se aplica camerele. camera o cumperi in functie de dimensiunea cauciucului ce urmeaza a fi montat pe janta. Merci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Popescu Postat Iunie 3, 2013 Share Postat Iunie 3, 2013 nu va tine nimeni sa nu veniti cu Pegaso-urile voastre la TransAlpina pe 27-30 iunie. Punctul central: Obarsia Lotrului. Acum lucram la trasee on / off road si mixte. Cel putin mobra mea (aia cu ursii de la Magadan) va fi acolo. Cu putin noroc voi fi si eu. Sa va arat niste poze, niste filmulete, ce nu au aparut pe nicaieri. Sa-mi aduceti si mie careva o scarita spate dreapta, modelul cu arc. Platesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fratzioru Postat Iunie 4, 2013 Share Postat Iunie 4, 2013 Nu . E semn ca lichidul de racire trebuie schimbat . Uleiul nu are indicator de temperatura . Sau trebuie sa completezi cu lichid de racire. La unele mai scuipa lichidul afara prin borcan. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old Postat Iunie 4, 2013 Share Postat Iunie 4, 2013 mi se pare mie sau daca-mi iau piese de pe e-bay ies mai ieftin decat daca mi le-as lua de aici? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ss_mihai Postat Iunie 4, 2013 Share Postat Iunie 4, 2013 Salut! Azi am venit cu motorul la serviciu. Am incercat 140 km/h pe DN1. Cand am parcat-o am observat ca picura apa sub ea pe un furtun de defulare. Eu nu prea cunosc motorul. Are furtun de defulare de la radiator? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aviatorul Postat Iunie 4, 2013 Share Postat Iunie 4, 2013 da chia la baza gitului sub buson radiator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ss_mihai Postat Iunie 4, 2013 Share Postat Iunie 4, 2013 da chia la baza gitului sub buson radiator Mi mi-a curs chiar sub motocicleta la mijloc. Acolo am vazut ca se aduna mai multe furtunase de defulare. Este bine? Nu ar trebui sa defuleze din radiator in vasul de expansiune? In vasul d expansiune are intr-adevar mai mult lichid decat nivelul maxim! Din experienta voastra cum este bine? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old Postat Iunie 4, 2013 Share Postat Iunie 4, 2013 eu am nivelul peste max de cand am cumparat-o. dar na, eu nu ma pricep. probleme nu am avut, insa. tre sa recunosc ca m-am indragostit de Aprilia lui Cristi, acum ca am intalnit-o in plastice si metale s-o stapanesti sanatos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Iunie 4, 2013 Share Postat Iunie 4, 2013 eu am nivelul peste max de cand am cumparat-o. dar na, eu nu ma pricep. probleme nu am avut, insa. tre sa recunosc ca m-am indragostit de Aprilia lui Cristi, acum ca am intalnit-o in plastice si metale s-o stapanesti sanatos! Mersi mult de aprecieri si de mierea de stup. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motan Postat Iunie 4, 2013 Share Postat Iunie 4, 2013 Baeiti , am nevoie de ajutor. Nu stiu ce cauciuc sa-mi iau. Da-ti-mi o parere , va rog! Am gasit ceva pe siteul asta si preturile sunt acceptabile http://www.remusmoto.ro/promotii/anvelope-moto-second-hand.php Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Iunie 5, 2013 Share Postat Iunie 5, 2013 Eu zic sa cauti perechea celui de pe fata.Daca nu o gasesti,ia unul cu profil cat mai asemanator cu cel din fata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
El Zorab Postat Iunie 6, 2013 Share Postat Iunie 6, 2013 Am gasit ulei de motor in airbox....nu e prima oara dar nu am dat importanta problemei....pana sa fac schimbul de ulei am zis k e nivelul kam mare si a refulat si pe acolo dar de cand am schimbat uleiul(am pus un motul de culoare rosie si nivelul normal spre minim) tot gasesc putin ulei in partea din fata a airbox-ului, dar din cel vechi.....stiti cumva care e cauza si de ce se intampla asta???Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducod Postat Iunie 6, 2013 Share Postat Iunie 6, 2013 Am gasit ulei de motor in airbox....nu e prima oara dar nu am dat importanta problemei....pana sa fac schimbul de ulei am zis k e nivelul kam mare si a refulat si pe acolo dar de cand am schimbat uleiul(am pus un motul de culoare rosie si nivelul normal spre minim) tot gasesc putin ulei in partea din fata a airbox-ului, dar din cel vechi.....stiti cumva care e cauza si de ce se intampla asta???Multumesc! e probabil de la ultimul schimb de ulei , cind ai pus un pic prea mult ulei decit trebuia... , si din cauza ca gazele de carter se recircula prin cutia filtrului de aer ...... Oricum, sterge-l si daca reapare in urmatorii 500km atunci sa-ti pui intrebarea mai serios. zic eu .... Eu, mai ales la Pegaso, masor cit ulei am scos, si atita pun la loc, urmind sa fac nivelul dupa ce am incalzit odata motorul ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.