kr3at0r Postat Februarie 18, 2014 Share Postat Februarie 18, 2014 Cauta cineva sa cumpere topcase? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Februarie 18, 2014 Share Postat Februarie 18, 2014 Cauta cineva sa cumpere topcase? Niii mai,cine s-a intors printre noi?Sau nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kr3at0r Postat Februarie 18, 2014 Share Postat Februarie 18, 2014 Dar ti se pare ca am plecat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oldprogress Postat Februarie 18, 2014 Share Postat Februarie 18, 2014 Salut, As dori sa intreb daca aveti modelul mentionat in titlu, ma puteti ajuta cu niste informatii ce ma vor ajuta la achizitionarea unuia din aceiasi categorie? Sau daca pot auzi cum suna motrul, m-ar ajuta foarte mult. Merci de disponibilitate! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Februarie 19, 2014 Share Postat Februarie 19, 2014 Salut, As dori sa intreb daca aveti modelul mentionat in titlu, ma puteti ajuta cu niste informatii ce ma vor ajuta la achizitionarea unuia din aceiasi categorie? Sau daca pot auzi cum suna motrul, m-ar ajuta foarte mult. Merci de disponibilitate! Ma poti contacta,caci sunt din Cluj! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Februarie 20, 2014 Share Postat Februarie 20, 2014 Salutare la baieti. Azi m-am trezit de dimineata, si mi-am baut cafeaua schimband pinioanele la mobra. Am dat jos kitul normal de 16 / 47 si l-am montat pe cel de 14 / 49. Nu i-am facut proba atunci, ca a trebuit sa-l iau pe fi-miu de la scoala, asa ca i-am facut proba de abia dupa-amiaza, cand am plecat la munca. Se simte diferenta, in sensul ca nu mai trepideaza in ture joase, iar ca si viteza / turatie, daca inainte aveam cam 100-110 / 4.000 ture, acum am cam 90 km / h la aceeasi turatie. Nu am avut unde sa incerc care e top speed-ul, dar stiu ca inainte, aveam cam 160 km / h la pana in 6.000 ture..Mai mult nu am incercat, ca nu e mobra de viteza, si oricum dupa 150 te cam sufla vantul dintr-o parte in alta chiar si cu parbrizul asta touring, ori am prins eu vant lateral pe autostrada... Ideea in sine este ca e mult mai sprintena acum, dar si reprizele mai scurte.. Cu ocazia asta, am verificat si rulmentii si placutele de frana de pe spate si am reglat lantul ca era un pic cam strans... A, si am uitat ce era mai important: acum chiar se simte cuplul, in sensul ca tinde sa ridice fata cand ii dai gaz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Februarie 20, 2014 Share Postat Februarie 20, 2014 Da,ai uitat sa iei in calcul ca,la aceeasi viteza de "croaziera" de 100 km/h,consumul tau tocmai a crescut! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Februarie 20, 2014 Share Postat Februarie 20, 2014 (editat) La maxim 150 de km cat fac eu lunar, si mai mult in oras, 2-3 litri in plus sunt neglijabili Cand o sa ies in afara o sa simt diferenta la buzunar... Mi-am adus aminte: cine cerea pe aici handguard-uri originale? Parca Vali1 din Arad, dar nu sunt sigur.. Am handguard-urile de Aprilia cu care am luat motocicleta, sunt din fibra de sticla, si le dau la un pret bun, sau schimb cu ceva de trebuinta pe la mobra. Cristian, BMW-ul F650 al lui cumnata-miu de pe care sunt pinioanele astea a avut consum de 4,5 la un drum de 2.000 km, Bucuresti - Brasov - Tg Secuiesc - Campulung Moldovenesc - Baia Mare - Cluj...cu trecere pe la Sarmisegetuza, Horezu, apoi revenire in Bucuresti...2 persoane + bagaj la greu, ca au fost 5 motociclete si au dormit la cort in mare parte. Dar a condus-o Akimotomaniak, si asta e foarte dracos la mers, si are multe portiuni de coborare unde merge fara motor, cu frane de motor (fara bobina)..omul chiar stie sa mearga pe moto, atat pe doua roti cat si pe o roata... Acuma, depinde cat de mult o urci in ture si cat de mult o tii acolo sus. Mie oricum imi consuma in jur de 6,5-7% in oras, iar afara am scos 5-5,5 la mers lejer. In oras, merg putin, si stau mereu sa incalzesc motorul cu socul tras, apoi plec la drum. Editat Februarie 20, 2014 de eugenkawa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vali1 Postat Februarie 20, 2014 Share Postat Februarie 20, 2014 Da,eu aveam nevoie de handguard-uri....dar cu multumiri colegului @PEGASUS73,am rezolvat aceasta problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Februarie 20, 2014 Share Postat Februarie 20, 2014 Ok, foarte bine. Daca are cineva nevoie, sa imi dea de stire. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Februarie 21, 2014 Share Postat Februarie 21, 2014 (editat) ............... Cristian, BMW-ul F650 al lui cumnata-miu de pe care sunt pinioanele astea a avut consum de 4,5 la un drum de 2.000 km, Bucuresti - Brasov - Tg Secuiesc - Campulung Moldovenesc - Baia Mare - Cluj...cu trecere pe la Sarmisegetuza, Horezu, apoi revenire in Bucuresti...2 persoane + bagaj la greu, ca au fost 5 motociclete si au dormit la cort in mare parte. Dar a condus-o Akimotomaniak, si asta e foarte dracos la mers, si are multe portiuni de coborare unde merge fara motor, cu frane de motor (fara bobina)..omul chiar stie sa mearga pe moto, atat pe doua roti cat si pe o roata... Acuma, depinde cat de mult o urci in ture si cat de mult o tii acolo sus. Mie oricum imi consuma in jur de 6,5-7% in oras, iar afara am scos 5-5,5 la mers lejer. In oras, merg putin, si stau mereu sa incalzesc motorul cu socul tras, apoi plec la drum. La Aprilica violet(GA),eu aveam consum de 4,2-4,3 l la 100 km.eu +top-case Givi de 48 de l(-pe exterior,in oras aveam 4,9-5,1) avand kitul de 16 cu 47.Facand mai mult exterior decat interior(de oras)mergeam constant mai putin turat si deci cu uzura si consum mai mic(decat ai facut tu acum punandu-ti combinatia de pinioane actuala). Eu nu consider ca-s un motociclist super bun,dar ABSOLUT INTOTDEAUNA merg cu Aprilica doar in viteza,nu fac niciun fel de coborari "fara bobina,fara motor pornit",etc,deci fara niciun artificiu de genul asta.Adica ori e in accelerare,ori in frana de motor!E in neutral DOAR cand opresc!La ORICE pornire trageam socul la Aprilica GA,ca era iarna sau vara-chiar daca a trecut o ora,doua de la oprire.Asta este lege ca nu porneam pana nu aveam 50 de grade temperatura pe ceas,nici la Aprilica mea actuala,chiar daca are soc automat si computerul le regleaza pe toate!Cum o incalzesti si "ii dai in gura",asa o ai!A nu se intelege ca ma duc la plimbare,caci e total gresit!Merg normal absolut dupa cum ma lasa traficul si imi place,mai ales ca acum Aprilica se intinde cu actuala mea combinatie de pinioane(16 cu 44,fata de 15 cu 44 inainte)!Ca atare se vede si la consum:3,7-3,8 inafara si 4,2-4,4 in oras!!! Dar ti se pare ca am plecat? Amu ca ai strom de o mie si nu mai ai Aprilica,cam da! Editat Februarie 21, 2014 de Cristian 1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Februarie 21, 2014 Share Postat Februarie 21, 2014 (editat) Da, Cristiane. Faptul ca incalzesti mobra inainte de plecare, protejeaza motorul la uzura. La noi in Bucuresti se conduce infernal, e foarte aglomerat traficul si nu e zi sa nu evit 2-3 idioti care nu dau prioritate sau schimba benzile de-an-curulea, fara semnal si fara sa se asigure. Mie personal imi place sa ma joc cu acceleratia, si am un stil de conducere un pic sportiv, dar asta nu inseamna ca sar de 4-5.000 de ture. Poate daca as merge mai cuminte, Aprilica ar consuma mult mai putin. Mobra ta e alta generatie, iar motorul Minarelli de pe XTX este mult mai elastic si mai bine pus la punct din punct de vedere al tehnologiei. E ca si cum as compara Mercedes-ul meu C180 din `97 cu un Mercedes CLS... Ideea in sine e ca imi place mult mai mult cum se comporta motorasul acum, dupa ce am schimbat pinioanele, fiind mult mai agil. In plus, daca inainte, pana in 3.000 ture se scutura putin daca fortam acceleratia, acum nu simte nici un efort la accelerari de la 2-3.000 de ture. Practic, motorul merge mult mai relaxat si poti folosi plaje joase de turatie, consumand mai putin. Sper ca salariul viitor sa-i fac un plin de rezervor si sa-i fac consumul. Editat Februarie 21, 2014 de eugenkawa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Februarie 22, 2014 Share Postat Februarie 22, 2014 Comparatia o facusem vis-a-vis de kitul de pinioane,nu de Rotax versus Minarelli! Hai sa o spun altfel:cu kitul de 15 cu 44 aveam consum de 4,25 l la 100 de km inafara orasului.Cu kitul 16 cu 44 am acum consumul de 3,75 l la 100 de km!E o mare diferenta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leontiev Postat Februarie 23, 2014 Share Postat Februarie 23, 2014 Cauta cineva sa cumpere topcase? Ziua bună, Despre ce model de topcase este vorba? Cu bine, Cristi L. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kr3at0r Postat Februarie 23, 2014 Share Postat Februarie 23, 2014 Salut era un givi e42 dar l.am dat acum 2 zile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motan Postat Februarie 23, 2014 Share Postat Februarie 23, 2014 Aveti spre vanzare vreun parbriz de genul asta? Imi cer scuze, alta poza n-am gasit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Februarie 23, 2014 Share Postat Februarie 23, 2014 Poza 2,piesa 1! Se scoate furtunul afara de pe stutz si apoi se desfileteaza normal stutzul din rezervorul de ulei!Are profil hexagonal,nu mai stiu de cat e cheia cu care il dai jos!Inauntru veti vedea o sita fina dubla din tabla.La generatiile pana in 1996 inclusiv,sitele sunt sudate in interiorul stutzultui! Te-am lamurit,d-nule Geo? Corect,dar cauta sa fie ceva si cu casute sau ceva pensiune cu camping,ca poate unii stau la cort,altii la cazare.Sa aiba oferta completa! cautati Pensiunea Brandusa! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Februarie 24, 2014 Share Postat Februarie 24, 2014 cautati Pensiunea Brandusa! Mersi de sugestie.S-a notat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leontiev Postat Februarie 24, 2014 Share Postat Februarie 24, 2014 Bună dimineața tuturor, Vi s-a întâmplat vreodată să fiți nevoiți să înlocuiți butucul de pornire? Dacă da, la cine ați apelat pentru achiziționarea acestuia? Al meu a cedat, compromis 100%. Am să revin cu fotografii în câteva ore. O săptămână frumoasă, Cristi L. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Februarie 24, 2014 Share Postat Februarie 24, 2014 (editat) Salut. Eu nu am patit-o, dar au fost cazuri si la japoneze. Cauta un contact SH de Aprilia Pegaso sau de Bmw F650. Indicat ar fi sa il cumperi cu tot cu busonul de la rezervor si incuietoarea de la sa, sa nu stai tot timpul cu 2 chei. Vezi ca Nationalist-ul are contact de Pegaso an 1997. Ia legatura cu el. Azi trebuie sa imi trimita un colet, poate iesim mai ieftin cu transportul Editat Februarie 24, 2014 de eugenkawa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Februarie 24, 2014 Share Postat Februarie 24, 2014 Al meu a cedat, compromis 100%. Am să revin cu fotografii în câteva ore. in ce sens a cedat? Firele? Se poate desface si lipi orice fir. Asa am avut si eu o problema cand aveam TDM si acum e lipit mai bine ca in fabrica Daca totusi nu si nu, merge desfacut, luat 'cateii' din el si montati in alt contact si ai aceeasi cheie. Acum doar sa nu fie mizerie capsulata, ca am stricat si eu unul incercand sa il desfac Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Februarie 24, 2014 Share Postat Februarie 24, 2014 eu am patit ceva similar la f650clasic. nu trebuie musai contact si buson. partea cu contactele se poate demonta de pe butuc. eu am reusit sa "imping" contactele cu un pistol de lipit pe placa respectiva ca sa-mif aca din nou contact desfa totul , curata, relipeste/ aliniaz si mai merge mult si bine. cauza cica ar fi faptul ca motocicleta a fost oprita de la cheie si nu de la butonul dedicat. de atunci la mine este regula. mobra se porneste si opreste de la buton (era sa raman in padure ca nu mai facea contact ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Februarie 24, 2014 Share Postat Februarie 24, 2014 De obicei se desfac suruburile de prindere a contactului pe jugul furcii. E clasic si la BMW F650. Putin Loctite la suruburi, un pic de WD 40 in interiorul contactului, unde intra cheia, si sanatate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leontiev Postat Februarie 24, 2014 Share Postat Februarie 24, 2014 Salut. Eu nu am patit-o, dar au fost cazuri si la japoneze. Cauta un contact SH de Aprilia Pegaso sau de Bmw F650. Indicat ar fi sa il cumperi cu tot cu busonul de la rezervor si incuietoarea de la sa, sa nu stai tot timpul cu 2 chei. Vezi ca Nationalist-ul are contact de Pegaso an 1997. Ia legatura cu el. Azi trebuie sa imi trimita un colet, poate iesim mai ieftin cu transportul Salut! Ai un număr de telefon? Mersi frumos, Cristi L. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Februarie 24, 2014 Share Postat Februarie 24, 2014 Am vorbit cu el acum, si mi-a zis ca l-a dat. Mai aveau piese Adifykus, Aviatorul si un baiat din Tulcea. Cauta pe sectiunea dezmembrari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.