Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

Mai bine asa decat s-o "ardem" pe loc la tot felul de "intalniri" moto cu tot felul de dubiosi si fratii(mc-uri)...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 14,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare
Robert e numele meu si de vreo 3-4 saptamani sunt si eu posesor de Pegaso (varianta injectata, an 2001, adica RW)
Cum surubareala e la nivel de hobby pentru mine, nu a trecut mult pana sa pun surubelnite/chei pe ea.
Dupa ce i-am pus cric central m-am gandit ca i-ar prinde bine si amortizor cu reglaj de preincarcare ("robinetul" ala de pe stanga care practic regleaza nivelul de compresie din arcul amortizorului spate), pe care l-am luat de la un bmw f650. Am nevoie de ceva imagini cu prinderea de fabrica a minunatului sistem de reglaj (din ce stiu eu si la ML/Cube e acelasi sistem), pentru ca in mod sigur cel de BMW se prinde altfel si as vrea sa stiu ce fel de suport trebuie sa mesteresc pentru el.

Multumesc anticipat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

saluatre

Un prieten si-a pierdut in timpul mersului pinionul de atac ( probabil era fisurat si s-a apart).Problema este ca s-a distrus si siguranta .

Are cineva idee unde gasim?

Sau pinionul vine cu siguranta cu tot?

Editat de Geamanu Alin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare

Robert e numele meu si de vreo 3-4 saptamani sunt si eu posesor de Pegaso (varianta injectata, an 2001, adica RW)

Cum surubareala e la nivel de hobby pentru mine, nu a trecut mult pana sa pun surubelnite/chei pe ea.

Dupa ce i-am pus cric central m-am gandit ca i-ar prinde bine si amortizor cu reglaj de preincarcare ("robinetul" ala de pe stanga care practic regleaza nivelul de compresie din arcul amortizorului spate), pe care l-am luat de la un bmw f650. Am nevoie de ceva imagini cu prinderea de fabrica a minunatului sistem de reglaj (din ce stiu eu si la ML/Cube e acelasi sistem), pentru ca in mod sigur cel de BMW se prinde altfel si as vrea sa stiu ce fel de suport trebuie sa mesteresc pentru el.

Multumesc anticipat.

 

Salut Robert,

O parere simpla, Te joci cu ce nu trebuie! Dc vrei sa faci o improvizatie tocmai la suspensie???!!! :| Daca nu ai ceva OEM stai linistit si mergi cu ce ai sau ceva care vine tot de pe o aprilia. Exemplu am cumparat niste pinioane de la electromotor spre rotor de BMW F650 acelasi an (2002 ) si surpriza... nu sunt la fel deci nu se potrivesc deci..... ;)

Spor la luat decizii :) Dar nu uita o vorba veche.. nu incerca sa repari ceva ce functioneaza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare

Robert e numele meu si de vreo 3-4 saptamani sunt si eu posesor de Pegaso (varianta injectata, an 2001, adica RW)

Cum surubareala e la nivel de hobby pentru mine, nu a trecut mult pana sa pun surubelnite/chei pe ea.

Dupa ce i-am pus cric central m-am gandit ca i-ar prinde bine si amortizor cu reglaj de preincarcare ("robinetul" ala de pe stanga care practic regleaza nivelul de compresie din arcul amortizorului spate), pe care l-am luat de la un bmw f650. Am nevoie de ceva imagini cu prinderea de fabrica a minunatului sistem de reglaj (din ce stiu eu si la ML/Cube e acelasi sistem), pentru ca in mod sigur cel de BMW se prinde altfel si as vrea sa stiu ce fel de suport trebuie sa mesteresc pentru el.

Multumesc anticipat.

 

Ai deja gaurile de prindere in cadru.

 

DSCF8475_800x600.jpg

» Post actualizat in 01 Jun 2016 18:46

saluatre

Un prieten si-a pierdut in timpul mersului pinionul de atac ( probabil era fisurat si s-a apart).Problema este ca s-a distrus si siguranta .

Are cineva idee unde gasim?

Sau pinionul vine cu siguranta cu tot?

 

Daca e vorba tot despre Pegaso, siguranta nu vine cu pinionul.

De obicei, pinionul sare din cauza sigurantei (cod Aprilia AP 0245650) si din cauza o-ringului din spatele pinionului care se taseaza (dimensiuni o-ring 18x3,5 mm).

Foarte multi aprilisti au pierdut pinionul de atac din cauza asta.

Siguranta este un Seeger comun cu F650 pana in '96, se poate lua de la Bmw.

Problema este ca piesa originala nu e ce trebuie...adica, pe arborele pinionului de atac este o canelura implicit e nevoie de un seeger de exterior.

Piesa originala e un seeger de interior. Si eu am cumparat-o de la Bmw dar n-am mai pus-o.

Sfatul meu e sa cauti o siguranta seeger de exterior Ø 20 mm si o-ring nou.

 

Snap_Ring_Eclip.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aline, iti trimit io o siguranta fara moarte (figura doi de deasupra)...am montat la mine una acum vreo trei-patru ani si nu s-a miscat! Am trimis la toti cei care s-au vaitat pe-aici, pe forum, si cred ca mai am una sau doua de rezerva! :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aline, iti trimit io o siguranta fara moarte (figura doi de deasupra)...am montat la mine una acum vreo trei-patru ani si nu s-a miscat! Am trimis la toti cei care s-au vaitat pe-aici, pe forum, si cred ca mai am una sau doua de rezerva! :peace:

multam fain. Problema este la un amic din Titu. daca nu gaseste dupa ce ii aprovizionez pinionul te anunt

Cu stima

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, am si eu o problema cu un Pegaso Aprilia Strada din 2008.

 

Nu mai vrea sa porneasca. A mers bine pana azi cand dupa ce am pornit-o la sfert, am bagat-o in viteza si cand am accelerat-o putin, a murit. Am pornit-o din nou, am facut acelasi lucru si iar a murit. A treia oara n-a mai pornit deloc. M-am uitat in rezervor si nu se vedea benzina dar se simtea daca o miscam. I-am mai bagat inca 5 litri si tot nu mai pleaca.

Am verificat si bujia, care nu are mizerii si pare intacta.

 

Ceva sfaturi? multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, am si eu o problema cu un Pegaso Aprilia Strada din 2008.

 

Nu mai vrea sa porneasca. A mers bine pana azi cand dupa ce am pornit-o la sfert, am bagat-o in viteza si cand am accelerat-o putin, a murit. Am pornit-o din nou, am facut acelasi lucru si iar a murit. A treia oara n-a mai pornit deloc. M-am uitat in rezervor si nu se vedea benzina dar se simtea daca o miscam. I-am mai bagat inca 5 litri si tot nu mai pleaca.

Am verificat si bujia, care nu are mizerii si pare intacta.

 

Ceva sfaturi? multumesc.

asculta daca se amorseaza pompa de benzina , din rezervor, se aude un sfarait cand pui contactul.Fiind pe injectie , nu va porni daca pompa n se amorseaza

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai deja gaurile de prindere in cadru.

 

DSCF8475_800x600.jpg

 

 

Multumesc mult

deci la Pegaso e o placa metalica prinsa in doua suruburi pe cadru si alte doua pe cilindrul de comanda; eu va trebui sa fac una indoita la 90 de grade pe care se va prinde cilindrul, pentru ca difera prinderea lui

am sa postez imagini cu piesa, eventual si un mic tutorial, dupa ce va fi gata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asculta daca se amorseaza pompa de benzina , din rezervor, se aude un sfarait cand pui contactul.Fiind pe injectie , nu va porni daca pompa n se amorseaza

 

Ok multumesc, o sa incerc asa sa vad daca se aude. Ceva idei unde pot gasi pompa de benzina in caz ca e dusa?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ivan pedala- prietenul meu a rezolvat local cu o siguranta de la un magazin de tractoare.multumesc

» Post actualizat in 04 Jun 2016 12:01

 

Ok multumesc, o sa incerc asa sa vad daca se aude. Ceva idei unde pot gasi pompa de benzina in caz ca e dusa?

ma interez si iti spun , insa poate e doar blocata, o dai jos si o verifici Editat de Geamanu Alin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare din nou din minunata capitala a tarii!

Am ajuns, in sfarsit, acasa dupa mai bine de 2.500 km pe meleaguri elene. Nu fara peripetii. Atentionez pe aceasta cale pe toti cei care pleaca in Grecia sa nu puna NICIODATA benzina de la BP (British Petroleum). Am facut eu greseala asta, am alimentat cu vreo 15 litri, intr-un satuc din Muntii Pilio, si jumatate din drumul de intoarcere in tara motorul a mers "in trei pistoane". Se gatuia, dadea rateuri, nu statea la ralanti, se accelera cand dorea. Am incercat sa dreg problema cu benzina de 100, de la MOL si cu cea de 98 de la Shell. Cu greu aproape si-a revenit. Nici acum nu e in mintile ei. Asta a fost la 650.

La 1200 GS, ca si la 650 am schimbat uleiul inainte de plecare cu o zi. Motul 10W40. O porcarie. 1200 se supraincalzeste daca sta mai mult pe loc, cum ar fi in vama, de exemplu, iar la 650, cand am deschis sa verific nivelul, dupa vreo 1.000 km, parca era apa uleiul ala. Maine il schimb din nou, la amandoua. Pun ce zice producatorul 20w50.

Noile cauciucuri Continental K 70 sunt absolut superbe pe toate tipurile de drum: asfalt, forestier, bolovanis, ploaie.

In rest, superb! Mai jos aveti cateva foto. Abia astept sa ne vedem la o bere!

post-88469-0-37077000-1465125630_thumb.jpgpost-88469-0-38995100-1465125640_thumb.jpgpost-88469-0-65323100-1465125649_thumb.jpgpost-88469-0-92016200-1465125659_thumb.jpgpost-88469-0-34104700-1465125667_thumb.jpgpost-88469-0-72702300-1465125677_thumb.jpgpost-88469-0-27780500-1465125685_thumb.jpgpost-88469-0-89748500-1465125692_thumb.jpgpost-88469-0-53911000-1465125699_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 1200 GS, ca si la 650 am schimbat uleiul inainte de plecare cu o zi. Motul 10W40. O porcarie. 1200 se supraincalzeste daca sta mai mult pe loc, cum ar fi in vama, de exemplu, iar la 650, cand am deschis sa verific nivelul, dupa vreo 1.000 km, parca era apa uleiul ala. Maine il schimb din nou, la amandoua. Pun ce zice producatorul 20w50.

Cand ziceam de ulei folosit pt temperaturile de vara vs iarna, radea lumea pe aici ca "ulei pt. Grecia". Ce ai folosit? 5100 sau 7100? 7100 e un ulei f bun pt. vara, dar sa fie 15w50 sau la tine, merge f bine si 20w50, aceeasi marca/tip. Treaba e clara ca marca asta nu e cea mai buna, insa pt. mine 7100 15w50 mi s-a parut cel mai potrivit, pt plimbat vara pt. diverse fiare. Altceva ok ar fi si belray-ul ca tot il lauda lumea si ceva mai necunoscut, yamalube. Motorex si Repsol mi s-au parut cele mai slabe.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

D,aia mi-am pus 15 w 50 ! , pentru Romania e numai bun

» Post actualizat in 05 Jun 2016 11:55

 

D,aia mi-am pus 15 w 50 ! , pentru Romania e numai bun

Mi-am luat de la Yacco insa nu regret nimic

» Post actualizat in 05 Jun 2016 12:10

Madaline cred ca traiesti la maxim pasiunea pentru motociclete.Felicitari

» Post actualizat in 05 Jun 2016 12:12

Catranel 7100 este sintetic , de aceea la vechiturile noastre nu merge bine , sdica merge f bine dar il papa

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-am luat de la Yacco insa nu regret nimic

Da, uitasem de Yacco. E un ulei bun in opinia mea, insa nu e asa raspandit pe piata.

 

Catranel 7100 este sintetic , de aceea la vechiturile noastre nu merge bine , sdica merge f bine dar il papa

 

Mi s-a intamplat sa imi 'consume' mai mult ulei de un tip fata de altele, dar nu cred ca e motivul chiar asa, ca e sintetic. De exemplu, masina mi-a mancat din yamalube, insa din aral nu. Si s-ar zice ca treaba ar trebui sa fie exact invers :) La fel cum am mers cu un amestec de uleiuri (vreo 3), cu indici 5w - 10w si nu a avut nimic. Dar deja ne indreptam spre alte discutii. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am patit-o si eu cu benzina din Grecia anul trecut. Madalin stie :)

Desfacusem si motorul la scuter ca nu stiam ce are de mergea cu maxim 30 km/h si suna rau de tot...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...