GeorgeB Postat Iulie 4, 2011 Share Postat Iulie 4, 2011 -> Link <- ? deci DA ! imi vine sa te pup ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_83 Postat Iulie 4, 2011 Share Postat Iulie 4, 2011 Pare interesanta cu aripa ridicata, dar racirea cum se comporta. Partea din spate a aripii nu obtureaza radiatorul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Iulie 4, 2011 Share Postat Iulie 4, 2011 Pare interesanta cu aripa ridicata, dar racirea cum se comporta. Partea din spate a aripii nu obtureaza radiatorul? poti sa o tai ca cele de super moto. sai faci niste fante prin care sa treaca aerul. desi nu e cazu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo C.P. Postat Iulie 4, 2011 Share Postat Iulie 4, 2011 deci DA ! imi vine sa te pup ... Ma bucur c am fost de ajutor. Si acum inapoi la piticii mei de pe creier..bujiile -> AICI <- gasiti o discutie interesanta despre niste bujii Brisk multispark care s ar potrivi pe pegasurile noastre, si pe langa faptu ca s ar potrivi cica ar mai si aduce ceva beneficii, iar -> AICI <- gasiti un filmulet in care se compara felul in care da scanteie bujia despre care vorbeam fata de una normala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihai.M Postat Iulie 5, 2011 Share Postat Iulie 5, 2011 Salut, Unde gasesc un handguard dreapta negru pentru Pegaso ML? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Iulie 5, 2011 Share Postat Iulie 5, 2011 Ma bucur c am fost de ajutor. Si acum inapoi la piticii mei de pe creier..bujiile -> AICI <- gasiti o discutie interesanta despre niste bujii Brisk multispark care s ar potrivi pe pegasurile noastre, si pe langa faptu ca s ar potrivi cica ar mai si aduce ceva beneficii, iar -> AICI <- gasiti un filmulet in care se compara felul in care da scanteie bujia despre care vorbeam fata de una normala. bujia este BOR12LGS ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo C.P. Postat Iulie 5, 2011 Share Postat Iulie 5, 2011 bujia este BOR12LGS ! Stiu stiu. Ar fi trebuit sa scriu si n postu meu. Ai idee cine mai aduce pe la noi bujii dinastea? Eu sunt in stadiu de dat mailuri in stanga si n dreapta tuturor siteurilor care au ORICE model de brisk. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Iulie 5, 2011 Share Postat Iulie 5, 2011 http://www.ebay.co.uk/itm/2x-BRISK-BOR12LGS-Super-High-Performance-Spark-Plugs-/360376207308?pt=UK_Cars_Parts_Vehicles_Other_Vehicle_Parts_Accessories_ET&hash=item53e81887cc#ht_2949wt_979 Esti sigur ca asa ceva trebui? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo C.P. Postat Iulie 5, 2011 Share Postat Iulie 5, 2011 (editat) Esti sigur ca asa ceva trebui? Foarte. Uite aici tabelu cu bujii/model. Bujii Brisk 2007.pdf Si nu stiu de ce da as pastra ebay sau alte surse de afara pentru n cazu n care astia de pe la noi au niste preturi aberante. Va anunt cand gasesc in tara si la ce bani. Editat Iulie 5, 2011 de Geo C.P. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Iulie 5, 2011 Share Postat Iulie 5, 2011 Are cineva un parbriz (daca e si touring cu atat mai bine) si o aparatoare de lant (cea superioara) pt un pegaso din '92? Contra cost bineinteles, iar cu prima ocazia dau si un suc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo C.P. Postat Iulie 7, 2011 Share Postat Iulie 7, 2011 Poate stie cineva sa mi spuna care i faza pana apuc eu sa citesc tot internetu.. Ieri dimineata, pegasu meu a nceput sa scoata zgomote timid din partea ambreajului cand strangeam maneta de ambreaj ca mai pe seara, cand am ajuns acasa, sa faca, ca toate animalele. Zgomotul este ca un harsait metalic si nu se intampla de fiecare data cand strang ambreaju, dar destul de frecvent. Pareri? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Comyny Postat Iulie 7, 2011 Share Postat Iulie 7, 2011 Salut! Am si eu o intrebare la dv posesorii de pegaso! Este normal ca la decuplarea baterii in timpul mersului motorul sa functioneze intrerupt la relanti si sa nu se tureze deloc? Sa fie o problema la incarcare ? Cum pun bornele pe o baterie moarta sau functionala imediat isi revine , insa mie nu mi se pare normal! Multumes mult! Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat Iulie 7, 2011 Share Postat Iulie 7, 2011 Bateria are rolul ei in schema,fa niste masuratori de incarcare cu farul aprins,valoarea corecta e 13.8-14.4 V si se admite o scadere la 13 V la ralanti cu consumatori. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Comyny Postat Iulie 7, 2011 Share Postat Iulie 7, 2011 Bateria are rolul ei in schema,fa niste masuratori de incarcare cu farul aprins,valoarea corecta e 13.8-14.4 V si se admite o scadere la 13 V la ralanti cu consumatori. Pai citeam pe forum ca au fost ceva persoane care au mers fara a avea baterie montata pe moto ceva timp pana au achizitionat una! Cum au mers in conditiile in care a mea tuseste la relanti si nu se accelereaza neam! Mi-a spus cineva ca ar baga mai mult curent decat trebuie. De asta am apelat si la cunstintele dv sa vad daca chiar este ceva defect! Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Iulie 7, 2011 Share Postat Iulie 7, 2011 Poate stie cineva sa mi spuna care i faza pana apuc eu sa citesc tot internetu.. Ieri dimineata, pegasu meu a nceput sa scoata zgomote timid din partea ambreajului cand strangeam maneta de ambreaj ca mai pe seara, cand am ajuns acasa, sa faca, ca toate animalele. Zgomotul este ca un harsait metalic si nu se intampla de fiecare data cand strang ambreaju, dar destul de frecvent. Pareri? Posibil : rulmentul de pe oala de ambreiaj , sau vreun disc defect . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cata18tm Postat Iulie 7, 2011 Share Postat Iulie 7, 2011 Salut As avea nevoie si eu de un parbriz pt Aprilia Pegaso 650, din '96. Daca are cineva sau stie unde pot gasi, va rog din suflet sa-mi dati un PM, ca nu prea am timp sa intru pe internet. Multumesc mult. Asfalt uscat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Comyny Postat Iulie 8, 2011 Share Postat Iulie 8, 2011 Posibil : rulmentul de pe oala de ambreiaj , sau vreun disc defect . Ce treaba are una cu alta? Acum am observat ca daca aprind farurile merge ok fara baterie!totusi cred ca e ceva scuspect cu ea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo C.P. Postat Iulie 8, 2011 Share Postat Iulie 8, 2011 Ce treaba are una cu alta? Pt mine era ce a scris Remu. Mersi Remu. Pana marti cand o sa am UNDE s o desfac e cu surprize surprize. Sper sa fie doar rulmentu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LGO Postat Iulie 8, 2011 Share Postat Iulie 8, 2011 Ce treaba are una cu alta? Acum am observat ca daca aprind farurile merge ok fara baterie!totusi cred ca e ceva scuspect cu ea! O motocicleta care are instalatie electrica cu baterie in general nu functioneaza fara ea sau daca totusi merge nu va functiona in parametrii normali. Dar lamureste-ne cum poti porni pegaso fara baterie, cand are pornirea numai pe demaror? Oricum daca o folosesti bara baterie vei arde regulatorul de tensiune care e de doua ori mai scump decat o baterie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Comyny Postat Iulie 8, 2011 Share Postat Iulie 8, 2011 O motocicleta care are instalatie electrica cu baterie in general nu functioneaza fara ea sau daca totusi merge nu va functiona in parametrii normali. Dar lamureste-ne cum poti porni pegaso fara baterie, cand are pornirea numai pe demaror? Oricum daca o folosesti bara baterie vei arde regulatorul de tensiune care e de doua ori mai scump decat o baterie. Salut deocamdata o pornesc cu bateria de la masina...insa nu merg cu ea pt ca am auzit ca e nasol cu regulatorul ala. Voiam sa ma lamuresc ca nu e incarcarea de vina! Imi cer scuze dar am uitat sa spun ca o am de 5 zile si de aceea va intreb ca sa nu fac vreo boacana! Oricum multumesc de sfatul cu bateria. Insa la mine mai exista o problema Nu trage rotund motorul! Am mers pe un pegaso ieri si tragea de rupea! Motoru este bun garantat problema am inteles ca ar fi de la carbelitoare. Imi zicea cineva ca ar fi una din membrana duse. Asa o fi ? Daca da sa stiu sa dau comanda de ele.Daca nu mai astept pareri. Multumesc! Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat Iulie 8, 2011 Share Postat Iulie 8, 2011 Membranele se vad usor pe deasupra,scoti saua si cele 2 capace rotunde cu cate 2 suruburi. Umbla cu grija ca-s fine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Comyny Postat Iulie 8, 2011 Share Postat Iulie 8, 2011 Membranele se vad usor pe deasupra,scoti saua si cele 2 capace rotunde cu cate 2 suruburi. Umbla cu grija ca-s fine. Multumesc de sfat! Maine am sa desfac sa vad ce e pe acolo. Insa am eu asa o banuiala ca ar fi dusa bujia pt ca nu o pot tine la o viteza constanta pt ca intrerupe. Astazi am reusit de am luat baterie si am facut cateva ture scurte. Am observat ca se incinge regulatorul ala de incarcare de nu poti sa pui mana pe el....defapt frige si asta in maxim 5 km. E ok sau e o problema? Multumesc! Toate bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adys28st Postat Iulie 11, 2011 Share Postat Iulie 11, 2011 Va salut unde as putea comanda si eu camera de aer de fata aprilia 97"?? Va multumesc anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat Iulie 11, 2011 Share Postat Iulie 11, 2011 Salutare, S-a mai lovit cineva de următoarea problemă? Cand merge motorul apa se duce în vasul de expansiune din care e poziționat în scut. Cand se răceÂşte ... apa nu mai ajunge în napoi în motor. Tot timpul se adună în vasul de expansiune până o dă afară.... Âşi evident motorul se supra încălzeÂşte. Pe unde ar mai putea să ia sistemul de răcire aer aiurea: garnitura de chiuloasă, pompa de apă? Menționez că apa nu e dată afară numai prin supraplinu binonului vasului de expansiune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Iulie 11, 2011 Share Postat Iulie 11, 2011 Pompa de apa obosită probabil. Accesul e uÂşor Âşi este kit de reparație dacă e necesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.