Geo C.P. Postat Iulie 19, 2011 Share Postat Iulie 19, 2011 Motorul meu deja are alt mers pentru i-am schimbat tobele Ce an e motoru tau si ce tobe i ai pus? Eu ma gandeam ca pe viitor, in cazu n care nu ma despart de italianca mea, s o trec pe o singura toba. Eventual si un singur carburator de 40 sau in cel mai rau caz doua bst33 de pe suzi gs500, ca sa pot sa le schimb si jiclerele secundare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vladimir_HD Postat Iulie 19, 2011 Share Postat Iulie 19, 2011 De pe parghia de actionare iese cu mana pentru ca e o diferenta ciudata de dimensiune. Parghia are diametru exterir 14 iar rulmentu interior 15. In schimb din capacu de aluminiu trebuie eventual batut usor cu o surubelnita, iar la montare capacu incalzit si rulmentu bagat putin la congelator. DAR, revin din nou la piticu meu..uleiu din amortizoare. Tin minte c am auzit la un momentdat unu din motociclistii vechi spunand ca foloseste ulei de motor in amortizoare si din cauza asta intreb si eu. De ce NU trebui sa pun ulei de motor in telescop? Cu ce i mai special cel de furca? Uleiul de motor este multigrad si este facut sa functioneze la temperaturi ridicate in timp ce uleiul de furca este unigrad, (10W) de exemplu, si este facut sa functioneze la temperatura 'camerei'... In motor uleiul este folosit pentru a unge diversele componente in scopul diminuarii frecarii dinte ele, respectiv uzurii. In furca uleiul este folosit, din potriva in scopul cresterii frecarii (foloseste la amortizare), astfel incat in momentul in care ai trecut peste o denivelare, daca nu ar avea ulei, ar belansa (sus-jos) arcurile la nesfarsit, in timp ce asa acest balans este oprit... Nu am incercat niciodata, dar nu cred ca la folosirea zilnica o sa observi diferente majore daca pui ulei de motor in amortizoare, desigur cu vascozitatea potrivita... Pe de alta parte, daca faci schimbul de ulei o data la 2 ani, parerea mea e ca merita sa iei ulei de furca... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Diddi Postat Iulie 20, 2011 Share Postat Iulie 20, 2011 Ce an e motoru tau si ce tobe i ai pus? Eu ma gandeam ca pe viitor, in cazu n care nu ma despart de italianca mea, s o trec pe o singura toba. Eventual si un singur carburator de 40 sau in cel mai rau caz doua bst33 de pe suzi gs500, ca sa pot sa le schimb si jiclerele secundare. E din '98 Âşi mi-a făcut cineva 2 tobe finale "reising" din inox. Cu o singură tobă aÂş fi ieÂşit mai ieftin dar nu-mi place cum arată. Carburatoarele de Pegas sunt aceleaÂşi ca Âşi pe GS500, BST33, de ce vrei să le schimbi? Si cu unul singur mi se pare că te complici degeaba. Dar poți încerca un Dynojet... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Comyny Postat Iulie 20, 2011 Share Postat Iulie 20, 2011 Salutare! Am reusit de am desfacut membranele la carburi insa erau in regula! Am schimbat deasemenea si bujia cu una noua si tot asa merge motorul... La relanti merge bine, de la 4000 de ture in sus merge bine, insa se balbaie in ture mici si in plus cu 2 rezervare de banzina am facut 400 de km si rateuri dese in decelerare! Va rog daca stiti ce ar putea sa aibe sa imi spuneti ca eu nu stiu ce sa mai cred ! Va multumesc mult! Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adys28st Postat Iulie 20, 2011 Share Postat Iulie 20, 2011 Salutare, am rugamintea daca se poate sa-mi sp ce indicativ la o bujie (normala),sau care este cea mai uzuala se foloseste pentru o aprilia pegaso 97" Va multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Diddi Postat Iulie 20, 2011 Share Postat Iulie 20, 2011 Salutare, am rugamintea daca se poate sa-mi sp ce indicativ la o bujie (normala),sau care este cea mai uzuala se foloseste pentru o aprilia pegaso 97" Va multumesc! Salut, NGK DR8EA (cu rezistor) sau NGK D8EA (fara rezistor) Denso X24ES-U Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GeorgeB Postat Iulie 20, 2011 Share Postat Iulie 20, 2011 maneta de frana este la fel ca cea de ducati 620 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adys28st Postat Iulie 20, 2011 Share Postat Iulie 20, 2011 Multumesc!Diddi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo C.P. Postat Iulie 20, 2011 Share Postat Iulie 20, 2011 Uleiul de motor este multigrad si este facut sa functioneze la temperaturi ridicate in timp ce uleiul de furca este unigrad, (10W) de exemplu, si este facut sa functioneze la temperatura 'camerei'... Poate gandesc eu ciudat la ora asta da mie asta mi suna a un punct in plus pentru uleiu de motor din moment ce e facut sa fie mai stabil intr o plaja mai larga de temperaturi. In motor uleiul este folosit pentru a unge diversele componente in scopul diminuarii frecarii dinte ele, respectiv uzurii. In furca uleiul este folosit, din potriva in scopul cresterii frecarii In motoarele de moto care folosesc ambreaj umed si uleiu din cutie este comun cu cel de motor, cum e cazu pegaso, se folosesc uleiuri fara modificatori de frictiune, pentru ca altfel ar patina ambreaju intr o veselie, deci ma gandesc ca n ar fi asa de rau tipu asta de ulei. Oricum o sa incerc si o sa va spun. App. Eu, dupa ce am parcurs o cantitate considerabila de informatie, folosesc la a mea ulei AUTO Lukoil semisintetic 5w40 si pana in momentu de fata nu am avut probleme cu patinatu ambreajului. Si am zis pana acum pt ca am vazut c au schimbat bidoanele si sper sa nu fi schimbat si formula. E din '98 Âşi mi-a făcut cineva 2 tobe finale "reising" din inox. Carburatoarele de Pegas sunt aceleaÂşi ca Âşi pe GS500, BST33, de ce vrei să le schimbi? Si cu unul singur mi se pare că te complici degeaba. How much was the fish si cine ti le a facut? Ar fi faine si niste poze. Mie mi s a activat piticu cu schimbatu tobei da nu va spun INCA ce toba vreau sa i pun pt ca vreau sa fie funny la momentu oportun. Cat despre carburatoare, ai dreptate, sunt APROXIMATIV aceleasi, cu diferenta ca se pot schimba si jiclerele secundare, iar treaba cu unul singur as face o daca as gasi un aprilia moto 6.5 de dezmembrat, pentru ca problema e "intake manifoldu" ala in Y pe care nu m as apuca sa il fac. Castigul in urma inlocuirii celor doua bst33 cu un singur bst40 ar fi aparent un cuplu mai bun si raspuns mai promt la acceleratie cu un pic de pierdere in cai.Asta fara sa mai mentionez costul de intretinere injumatatit pentru ca e un singur carb, faptul ca unul singur e mai simplu de reglat, si alte mici nimicuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_83 Postat Iulie 20, 2011 Share Postat Iulie 20, 2011 Nu stiu daca a mai fost, eu nu am gasit. Daca tot am gasit hai sa nu tin numai pentru mine, ca poate mai cauta si altii. Coduri pentru manete de frana si ambreiaj pentru Aprilia Pegaso an fabricatie 1997 - 2004. 71091 - ambreiaj 73391 - frana Eu am gasit pe www.vicma.ro. De asemenea mai gasiti cataloage de compatibilitati si pentru lumini, ambreiaj, oglinzi, etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
V a L y O Postat Iulie 20, 2011 Share Postat Iulie 20, 2011 @ kama3 : Excelente cataloagele. Merci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Diddi Postat Iulie 20, 2011 Share Postat Iulie 20, 2011 How much was the fish si cine ti le a facut? Ar fi faine si niste poze. Mie mi s a activat piticu cu schimbatu tobei da nu va spun INCA ce toba vreau sa i pun pt ca vreau sa fie funny la momentu oportun. Cat despre carburatoare, ai dreptate, sunt APROXIMATIV aceleasi, cu diferenta ca se pot schimba si jiclerele secundare, iar treaba cu unul singur as face o daca as gasi un aprilia moto 6.5 de dezmembrat, pentru ca problema e "intake manifoldu" ala in Y pe care nu m as apuca sa il fac. Castigul in urma inlocuirii celor doua bst33 cu un singur bst40 ar fi aparent un cuplu mai bun si raspuns mai promt la acceleratie cu un pic de pierdere in cai.Asta fara sa mai mentionez costul de intretinere injumatatit pentru ca e un singur carb, faptul ca unul singur e mai simplu de reglat, si alte mici nimicuri. Finalele mi le-a făcut un băiat din BucureÂşti, e Âşi pe forum. M-au costat 6 mil. Tevile de legătură mi le-am făcut la BraÂşov, la o firmă care bricolează diverse în inox, gen balustrade, bull-bars, etc. Legat de carburatoare, poate vei câÂştiga ceva cuplu in ture joase dar vei pierde sus, deoarece secțiunile echivalente diferă, evident. Uleiurile moto au aditivi pe bază de esteri pentru ambreiajele umede, de aceea e de preferat sa foloseÂşti un ulei moto. Uleiul hidraulic, comparativ cu uleiul de motor, are un conținut mai mare de zinc împotriva uzurii, este aditivat pentru evitarea cavitației provocate de spumă Âşi are un coeficient de compresibilitate mai scăzut. Principala problemă care apare când pui ulei de motor in amortizoare este spuma pentru că la un moment dat vei comprima spumă de ulei in loc de ulei, evident nu vei mai avea suspensie Âşi vei termina amortizoarele. Dacă vrei neapărat să pui alt ulei decât cel hidraulic, pune ulei de transmisie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat Iulie 20, 2011 Share Postat Iulie 20, 2011 Salutare! Am reusit de am desfacut membranele la carburi insa erau in regula! Am schimbat deasemenea si bujia cu una noua si tot asa merge motorul... La relanti merge bine, de la 4000 de ture in sus merge bine, insa se balbaie in ture mici si in plus cu 2 rezervare de banzina am facut 400 de km si rateuri dese in decelerare! Va rog daca stiti ce ar putea sa aibe sa imi spuneti ca eu nu stiu ce sa mai cred ! Va multumesc mult! Numai bine! Consumul de 7 % nu e iesit din comun,rateurile inseamna amestec prea bogat. Sub capacele alea de la carburatoare dupa ce scoti arcurile ai niste ace lungi pe care le scoti cu penseta sau magnetul ca sa nu deranjezi inutil membranele. Scoti sigurantele de pe ele si le pui cu o treapta mai sus,asa acul sta mai jos si trece mai putina benzina in raport cu aerul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Comyny Postat Iulie 21, 2011 Share Postat Iulie 21, 2011 Consumul de 7 % nu e iesit din comun,rateurile inseamna amestec prea bogat. Sub capacele alea de la carburatoare dupa ce scoti arcurile ai niste ace lungi pe care le scoti cu penseta sau magnetul ca sa nu deranjezi inutil membranele. Scoti sigurantele de pe ele si le pui cu o treapta mai sus,asa acul sta mai jos si trece mai putina benzina in raport cu aerul. Aha multumesc mult...o sa le desfac sa incerc manevra asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mota_jazz Postat Iulie 21, 2011 Share Postat Iulie 21, 2011 Salut tuturor ! Ma intereseaza un demaror electric ( electromotor ) si un releu de incarcare pt. Pegaso 650 Cube 1999, evident din dezmembrare. Daca stiti careva si la ce pret va rog sa scrieti un PM. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_83 Postat Iulie 21, 2011 Share Postat Iulie 21, 2011 A reparat cineva contactul de la frana spate? Ce draq se fute la el? Se poate repara? Citisem undeva ca se poate improviza unul dintr-un contact de masina. Mi-ar fi de folos niste poze sau macar o descriere a operatiunii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
psycho25 Postat Iulie 21, 2011 Share Postat Iulie 21, 2011 A schimbat careva filtrul de benzina la pegaso? exista asa ceva la mobra asta? daca da unde se afla si cum se schimba? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat Iulie 21, 2011 Share Postat Iulie 21, 2011 Nu am reusit sa gasesc imaginea cu Aprilia,am pus-o pe cea cu Kawasaki. Trebuie sa faci un platband prins pe cele 2 suruburi de la scara iar capul sferic de la pompa sa impinga in jos in intrerupator la eliberare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_83 Postat Iulie 21, 2011 Share Postat Iulie 21, 2011 Nu ptea inteleg... pedala are un mustiuc care intra in pompita de frana si actioneaza. Inafara ansamblului nu se misca nimik. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
V a L y O Postat Iulie 21, 2011 Share Postat Iulie 21, 2011 Contactul (senzorul) franei spate nu se poate repara, e un presostat care inchide circuitul electric cand presiunea in cilindrul de frana depaseste o anumita valoare. Eu l-am schimbat in aprilie, imediat dupa ce am cumparat motocicleta (~40k km). Incepuse sa dea rateuri, plus ca trebuia sa fac si ITP-ul si nu vroiam sa gaseasca motive sa ma pice. Nou, a fost in jur de 80 de lei si dupa ce il schimbi trebuie sa aerisesti frana spate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo C.P. Postat Iulie 22, 2011 Share Postat Iulie 22, 2011 A schimbat careva filtrul de benzina la pegaso? exista asa ceva la mobra asta? daca da unde se afla si cum se schimba? Am o vaga banuiala ca se gaseste pe furtunu de benzina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Diddi Postat Iulie 22, 2011 Share Postat Iulie 22, 2011 A schimbat careva filtrul de benzina la pegaso? exista asa ceva la mobra asta? daca da unde se afla si cum se schimba? Ai o sită in rezervor, pe robinetul de benzină si încă una in T-ul care intră în carburatoare. Ambele se pot curăța. Filtru de benzină mai poți avea pe furtun, cum a spus si Geo C.P., asta în cazul în care fostul proprietar a montat unul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
V a L y O Postat Iulie 25, 2011 Share Postat Iulie 25, 2011 Am schimbat ieri uleiul la motor, am pus 10W40 si acum, la pornirea la cald, fumega vreo 5 secunde de zici ca e o raba de la 1800. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madapribu Postat Iulie 25, 2011 Share Postat Iulie 25, 2011 Am schimbat ieri uleiul la motor, am pus 10W40 si acum, la pornirea la cald, fumega vreo 5 secunde de zici ca e o raba de la 1800. Pacat, trebuia sa respecti indicatiile constructorului, adica 20W50. Si neaparat mineral, nu sintetic! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat Iulie 25, 2011 Share Postat Iulie 25, 2011 E un ulei mai subtire,se scurge pe cozile supapelor si se acumuleaza cand sta motorul,cantitatea e mica si nu e vizibila dupa cele 5 secunde. Rezulta ca nu merita atentia noastra ca de altfel orice problema care nu se rezolva de la sine... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.