Diddi Postat August 17, 2011 Share Postat August 17, 2011 Iar m-a lasat in drum , e a 4 oara cred. De data asta a avut bunul simt sa-si dea duhul aproape de casa (am impins la ea din Vitan pina in Drumul Taberei). In partea stinga ,in zona ambreiajului haraie urat ceva si nu mai trage aproape deloc . Aveti idee ce poate fi ? "Adventurele " la aceasta motocicleta vad ca se traduce prin cind si unde te lasa-n drum iar "touringul" prin plimbarea cu ea pe platforme de tractare . Dă capacul jos si vezi ce s-a întâmplat cu ambreiajul. Exagerezi puțin la partea cu lăsatul in drum... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Paul_C Postat August 17, 2011 Share Postat August 17, 2011 Salut, Aveti idee unde gasesc un releu de pornire pentru Aprilia Pegaso 650 cube din 99 ? Am sunat la dillypoint si au zis ca ajunge in 7 zile.(175 ron aftermarket). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo C.P. Postat August 18, 2011 Share Postat August 18, 2011 Si a inlocuit vreunu din voi pana acum pipa bujiei cu tot cu fisa? In schema tehnica pare nedemontabila da eu ma ncapatanez sa schimb si fisa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat August 18, 2011 Share Postat August 18, 2011 Salut, Aveti idee unde gasesc un releu de pornire pentru Aprilia Pegaso 650 cube din 99 ? Am sunat la dillypoint si au zis ca ajunge in 7 zile.(175 ron aftermarket). Orice releu de pornire (chiar si alea de la scutere sau ATV-uri) poate inlocui cu brio un releu original, fara probleme! Si costul este mult mai mic! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
herlopaul Postat August 18, 2011 Share Postat August 18, 2011 @ Geo C.P. Eu mi-am inlocuit doar pipa doarece nu mai pornea (era atat de ruginita in interior incat nu mai trecea curentul prin ea). Am pus in loc o pipa care se infileteaza in fisa, s-a potrivit perfect cu mentiunea ca a trebuit sa pun piulita pe bujie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat August 18, 2011 Share Postat August 18, 2011 (editat) Salve Paul! Cum se comporta pe strada pegaso-ul cu cauciucurile alea care le vinzi? Astea sunt ceva mai sport? (gen supermoto? sau mi se pare mie?) Eu am ceva mai de strada, dar parca nu sunt chiar ca alea iar cand prind soseaua uda un pic, cam fuge de spate plus ca imi cam e frica cu ele sa ma inclin. Eventual daca imi faci un pret ca de la pegasist la pegasist, poate la salariu (care se cam lasa asteptat) incheiem afacerea /index.php?app=core&module=attach§ion=attach&attach_rel_module=post&attach_id=711040 Cam asa arata ale mele. Apropo, azi, am pus mana pe un parbriz de...honda, ceva mai inalt. I-am tras o vopsea si l-am pus pe pozitie cu soricei sa vad cum arata, pt ca din toate surubelele detinute... nu am gasit nici macar unul care sa il pot folosi Editat August 18, 2011 de banzay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RazvanLNI Postat August 19, 2011 Share Postat August 19, 2011 Orice releu de pornire (chiar si alea de la scutere sau ATV-uri) poate inlocui cu brio un releu original, fara probleme! Si costul este mult mai mic! Asa este, eu am pus de la un scuter. 40 ron nou noutz... si merge brici! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat August 20, 2011 Share Postat August 20, 2011 Tot caut pe forum, dar ori nu ma descurc cu search-ul, ori nu exista vreun topic pe tema asta (desi nu prea cred): Sigur mai iesiti pe offroad si voi, probleme pot aparea? (probleme la motor nu prea cred, deci excludem asta, cu bujii etc) Ce aveti tot timpul la voi? Eu personal car dupa mine urmatoarele: - kit reparatie rapida cabluri - o surubelnita mica in L pt 'biti' - impreuna cu cativa biti, cap stea, cap drept diverse dimensiuni, prelungitor, mini tubulare etc. - 1l litru benzina, 1 litru apa (de canal, se poate bea, se poate completa la radiator in caz de ceva, se poate folosi la spalat pe maini) - o bucata destul de lunga de franghie din nailon, o bucata de franghie elastica, o bucata de panglica de nailon, cu 'catarama' - o minitrusa de ajutor din dotarea salvamarilor germani (de prin 2000 parca), dar asta e alta mancare de peste. - maine ma duc sa imi iau si o pompa, ca de cand tot zic ca ajung. Acum, ce nu prea pricep eu, e legat de roti, vorba aia 'pantofii motocicletei' si apelez la voi: - vreau sa imi cumpar si 2 camere de rezerva in caz de ceva, ce dimensiuni sunt la pegaso? Rotile si cauciucurile sunt stoc 19/17. - care e procedura in caz de pana? La tubeless ma descurcam, dar aici e vreun kit de reparatie? Auzisem de sprayuri, dar nu stiu ce sa zic... Asta ca sa nu ma apuc sa demontez rotile de nebun in camp. M-as descurca dar...mai frumos e cand lucreaza altul si tu te uiti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
V a L y O Postat August 20, 2011 Share Postat August 20, 2011 (editat) Tot timpul am la mine o borseta gen portofel cu urmatoarele: - surubelnita cu diversi biti (drepti, stea, imbus) - sfic si cleste cioc - set imbusi - tubulare de la 5 la 11 - surubelnita mica dreapta si stea - surubelnita de ceasornicar dreapta - banda izolatoare - soricei - 50cm de fir litat + cleme electrice (diverse tipuri) - diverse suruburi, saibe, piulite (ptr carene, borne baterie etc) - kit reparatii cabluri - 50 cm furtun ptr benzina - un tub de superglue - o carpa La drum mai lung iau si a doua borseta, ceva mai mare, in care am: - 2 leviere de 300mm - cheie fixa de 19 si 23 plus una reglabila (pana la max 24) - imbus mare ptr axul fata - kit de pana ptr bicicleta (petice, adeziv, smirghel) - compresor auto - o bujie PS: si o bricheta Editat August 20, 2011 de V a L y O Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat August 20, 2011 Share Postat August 20, 2011 La fel am si eu o borsetuta, unde tin astea mai mici. Intradevar, patent + un cleste mai ascutit, superglue, soricei, banda izoler, vreo 2 carpe, un spray degripant sunt si ele acolo. Apropo, azi am fost si mi-am cumparat suruburi M4 ceva mai lungi pentru noul parbriz. E ceva mai ingust, dar e mai inalt si sper sa imi inlocuiesc si oglinzile curand cu unele mai scurte, ca tot aerul imi vine fix in casca asa si cam vajaie in conditiile astea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihai.M Postat August 22, 2011 Share Postat August 22, 2011 Ce mecanic imi recomandati pentru schimbat head gaskets (chiulasa, poate si supape) la Pegaso ML? Garnituri am gasit pe Romimoto. Urmeaza sa vad ce preturi sunt si la reprezentanta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
herlopaul Postat August 22, 2011 Share Postat August 22, 2011 @ banzay poate pui si o poza cu ce ai reusit sa faci sa vedem cum a iesit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat August 22, 2011 Share Postat August 22, 2011 (editat) Sigur Paul! Astept si saua sa imi vina de la Darian, sigur o sa iasa super, si pun si poze. M-am mai ocupat si de tobe (marvingurile mele, stantate pe spate peste tot, dar pe fata pe nicaieri ), le-am vopsit cu spray negru mat rezistent la temperatura. Intre timp m-am apucat de un ungator pt lant, mai trebuie sa termin aplicatorul (in varianta lui finala) si de ajustat furtunasele si urmeaza prima proba Butoiasul este facut dintr-un container de lichid de frana (din ala care sta pe ghidon), iar furtunasele si robinetii din 2 perfuzii: cost pana acum: 5 lei Cu apa merge, maine incerc si cu ulei Din pacate cu cauciucurile o mai aman, pretul e foarte bun, dar cu banii stau cam prost luna asta, vin si alte cheltuieli si nu am ce sa fac. Editat August 22, 2011 de banzay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
herlopaul Postat August 23, 2011 Share Postat August 23, 2011 In regula, cauciucurile te asteapta, nu pleaca singure din garaj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fratzioru Postat August 24, 2011 Share Postat August 24, 2011 Stimati colegi de suferinta, cunoasteti pe cineva care ar sti sa lipeasca rezervorul de la aprilia? Sau are cineva de vanzare un rezervor de Aprilia Pegaso Cube '99? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat August 24, 2011 Share Postat August 24, 2011 Eu am lipit cu succes rezervor de motorina cu chit de plastic din cel pentru barele de protectie. Conteaza mult pregatirea suprafetelor,recomand aplicarea unui petic ca sa maresti suprafata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bachus_21 Postat August 24, 2011 Share Postat August 24, 2011 Stimati colegi de suferinta, cunoasteti pe cineva care ar sti sa lipeasca rezervorul de la aprilia? Sau are cineva de vanzare un rezervor de Aprilia Pegaso Cube '99? Bazaie-l pe Asu /index.php?/user/20005-asu11/ Tin minte ca avea unul mai demult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fratzioru Postat August 25, 2011 Share Postat August 25, 2011 Merci! L-am lipit acum o luna cu ceva de genul A+B, dar nu a rezistat la contactul cu benzina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aripi Postat August 25, 2011 Share Postat August 25, 2011 dezmembrez aprilia pegaso 650 din 1995. pentru detalii PM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hikeout Postat August 28, 2011 Share Postat August 28, 2011 Salut! Eu am modelul din 94, Pegaso GA si am o problema electrica la el. Cred ca toata lumea o sa spuna ca probabil am o problema cu CDI-ul dar eu nu sunt atat de sigur. In primul rand problema e doar daca se incalzeste motorul, si nu ma refer la supraincalzire (ma refer la ceva de genul 60 de grade sau chiar mai putin). Cand e rece motorul e totul perfect. Am verificat daca bujia da scanteie si asta pare sa fie problema (nu carburatoare cum mi-a fost sugerat initial), cand se incalzeste motorul nu da scanteie. Daca las motorul sa se raceasca e ok, porneste repede, turatia la relati e constanta, dar cum incepe sa se incazeasca nu mai poate pastra turatia constanta, e ca si cum ar ramane fara benzina (dar fara pocniturile din toba), probabil scanteia devine mai slaba sau ceva asemanator. Este ceva treptat, nu cedeaza deodata. Din acest motiv nu sunt sigur ca e vorba de CDI. Daca aceasta componenta ar fi defecta nu ar trebui sa prezinte mereu comportamentul asta, nu doar cand e calda? Eu nu sunt obisnuit cu probleme electrice (pana acum am avut doar probleme mecanice) si nu stiu prea bine cum sa imi dau seama de sursa problemei. Multumesc anticipat si sper sa revin in randurile pegasinstilor in scurt timp ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat August 28, 2011 Share Postat August 28, 2011 CDI se incalzeste si el in mers,bobina de inductie de asemenea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hikeout Postat August 29, 2011 Share Postat August 29, 2011 da, cred ca bobina de inductie e principalul suspect... o s-o inlocuiesc sa vad daca mai da rateuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mony Postat August 29, 2011 Share Postat August 29, 2011 Bobina de inductie se supraincalzeste (se incinge) si in timp se distruge, daca motorul sta nepornit dar cu contactul pus mult timp. Practic, primarul (de joasa tensiune - 12V) sta tot timpul alimentat, fara a se descarca electromagnetic si a se raci. In concluzie.... Daca motorul nu functioneaza, nu tine contactul pus mult timp ca bulesti bobina de inductie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat August 29, 2011 Share Postat August 29, 2011 Asta era valabila pe vremea platinei,acuma-s alte timpuri. Poate sa aiba pierderi prin descarcari interne,alea se agraveaza cu temperatura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mony Postat August 30, 2011 Share Postat August 30, 2011 (editat) @Penetru Teoretic asa este pentru ca semnalul de 12 in primar e dat de cdi respectiv ecu la autoturisme. Practic, la mine la masini (benzina, injectie multipunct un peugeot si un opel astra), cu contactul pus mai mult de vreo 10 minute, bobinele se incalzesc pana pe la 40-45 grade. Nu mai mult. Dar se simte diferenta de la vreo 30 de grade. Asta am descoperit intamplator in iulie cand mesteream ceva la electrica peugeotului. Daca pornesc motorul, nu pot sa imi dau seama daca se incalzesc asa repede (preiau caldura de la motor) si oricum se incalzesc si ele lucrand. @hikeout As spune ca ar fi bine sa verifici si fisa de bujie la ambele capete dacaface contact ferm (daca zice ca nu mai da scanteie cand se incalzeste). Ma refer la legatura cu bobinele, cu luleaua si interiorul lulelei cu bujia. Poate e vreo legatura slaba si fura scanteie pe acolo. Eventual sa pornesti motorul noaptea, la intuneric fara rezervor si carena. Alimentezi cu benzina dintr-o sticla. Daca da pe undeva scanteie falsa... vei vedea imediat. De obicei este ceva banal, care iti omoara nervii cautand. Editat August 30, 2011 de mony Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.