Banzay Postat August 30, 2012 Share Postat August 30, 2012 (editat) Stiam unul de vanzare,am sa il sun sa vad daca l-a vandut sau nu si te anunt.Ok,Andrei? Perfect Domnule! SI MULTUMESC!(e pus cumva si pe forum? daca da, le cam stiu <dar oricum ajuta o recomandare de-a ta>, am analizat cam ultimele 2 luni postate pe aici si pe bikeshop, dar sincer mi-e un picut cam greu sa aleg. poate si din cauza ca motorul asta sunt sigur ca nu o sa il schimb prea curand, ca anul asta a fost un picut cam greu dpdv financiar si am avut alte cheltuieli si griji decat moto, dar acum realizez ca fara drumuri in weekend nu prea pot Ar mai fi o solutie sa ma apuc de VF750F, chiar am vorbit cu cesar, dar asta ar lua timp destul si chiar daca stiu ca cesar e un mecanic 100% profesionist, nu stiu cata incredere as avea in mobra ca nu imi face vreo faza, desi...sunt mobre tepene, dar e cam vechiuta -'85) Editat August 30, 2012 de banzay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motan Postat August 30, 2012 Share Postat August 30, 2012 Andrei , ce ai patit? Duci dorul ? Spor la cautat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat August 30, 2012 Share Postat August 30, 2012 Andrei , ce ai patit? Duci dorul ? Spor la cautat! Duc dorul...doar stii: mi-au trebuit electrice in casa Dupa am facut pe dracu in 4 si mi-am luat moto aia mica de oras...consum 3%; a fost o perioada cand am avut de alergat mult prin oras si nu aveam cu ce sa ma misc. A fost bine...dar cand m-am linistit un pic, cu ce mama naibii sa ma dau si eu in weekend? Mi-am luat 125-le si am plecat la Bulguri cu prietena, vreo 300-400 km cat am facut, aveam fundu praf si nervi cat cu caruta ca nu prea prindea viteza. Si astfel am mai pierdut ceva si cu ala, asigurare, itp, revizie, alarma, husa... Iar pegaso mie mi-a placut, fun-factorul e destul de ridicat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fratzioru Postat August 31, 2012 Share Postat August 31, 2012 Bestial se aude asta. Eu personal nu am auzit motor de pegaso, sa se auda asa de bine... o fi nou? PS: vinde cineva vreun pegaso? Imi caut un motor si sincer, de pegaso imi cam e dor... Il stiu pe al lui Bigfoot deocamdata, dar as vrea sa mai vad ceva pana sa ma arunc spre o mobra...am mai incercat si pe la alti vecini de 'enduro-touring' dar si la altii mai 'sportivi'... ma decid cam greu /index.php?/topic/678577-vand-aprilia-pegaso-cube/page__p__3139118#entry3139118 /index.php?/topic/678577-vand-aprilia-pegaso-cube/page__p__3139118#entry3139118 Asta e al meu. e de vanzare. Istoric e pe topicul asta, ce am facut, ce am schimbat etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat August 31, 2012 Share Postat August 31, 2012 /index.php?/topic/678577-vand-aprilia-pegaso-cube/page__p__3139118#entry3139118 Asta e al meu. e de vanzare. Istoric e pe topicul asta, ce am facut, ce am schimbat etc Opa...pe asta nu l-am vazut... bine de stiu. astazi verific un chopper, de la un batranel, care a ramas fara permis din motiv de probleme de vedere... Motorul il folosea doar in weekend, plimbari scurte in oras. Ce cliseu nu? Chestia ca am pe cineva care il cunoaste bine si mi-a confirmat lucrul asta...pretul...40 mil, dar sa verific exact stare, acte, etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat August 31, 2012 Share Postat August 31, 2012 Si a mea e de vanzare. Merge foarte bine. Nu necesita investitii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat August 31, 2012 Share Postat August 31, 2012 Si a mea e de vanzare. Merge foarte bine. Nu necesita investitii. Pe a ta o stiu, prima la care m-am gandit M-am gandit totusi sa mai verific piata (din motivele enumerate pe pagina anterioara). Nu sunt decis inca 100% asupra unui model...desi motoreta Fratiorului, ma cam tenteaza... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat August 31, 2012 Share Postat August 31, 2012 (editat) @banzay iti zic cu gura : nu te baga la cioper dupa ce ai avut enduro touring . E un elefantzel la 1300 de eurei la vanzari , poate te coafeaza ( due cuore Ducati , rupe !) . Editat August 31, 2012 de remu1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Septembrie 1, 2012 Share Postat Septembrie 1, 2012 Nu stiu cat de bine se vede in poza asta. Am umblat la amortizorul spate l-am inaltat la maxim si l-am setat pe moale. Am fost cu pasagera pe Baiului................ nu am avut nici o problema cu garda la sol..............mai mult decat suficienta si in 2. Ce cauciucuri cu crampoane ( dar nu din alea street ) recomandati? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Septembrie 2, 2012 Share Postat Septembrie 2, 2012 Daca aveti rabdare sa cititi o analiza comparativa intre f650 si pegaso. ca tot erau discutii la un momentdat. http://www.powersportsnetwork.com/enthusiasts/prof_review.asp?code=32 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Septembrie 3, 2012 Share Postat Septembrie 3, 2012 M-am gandit la Heidenau K70 100/90 - 19 K74 130/80 - 17 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motan Postat Septembrie 5, 2012 Share Postat Septembrie 5, 2012 Buna ziua, buna ziua! Cam slabut pe forum , ce ati patit baieti ? Da.... Sa ma intind la o mica si super scurta poveste/experienta. Ieri in jurul orei 17:00 prin oras cu motorul. Opresc la stop , pe banda a 2a. Se face verde, ii dau a 1 a, a 2 a, ma pun pe banda a 3 a, dupa 2 secunde zaresc cu coada ochiului cum vine ceva MARE si alb spre mine din partea dreapta. Am pus frana, nu stiu exact daca a inghetat spatele , doar stiu ca a fugit putin de fund stanga-dreapta. Soferul adica BOUL de la volanul unui Isuzu a avansat de pe banda 1 pe banda a 3 a fara sa se asigure. Daca nu eram atent , cred ca eram la spital sau mai rau. Am tras o sperietura de aveam inima in gat... booon. La urmatorul semafor am pus motocicleta pe cric, si ma iau la cearta cu nenea adica BOUL satului. Scuzele de rigoare "nu te-am vazut, imi cer scuze", cand am auzit asa mi s-a ridicat la cap si i-am farmat oglinda din stanga. Sper ca altadata sa se uite in toate. Halal "soferi PROFESIONISTI" ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MAD_BIKER Postat Septembrie 6, 2012 Share Postat Septembrie 6, 2012 Tocmai ce am incheiat un drum mai lung cu pegaso, avand ca si punct de plecare orasul Iasi. Am facut 1820 km in 6 zile, iar ca si traseu am prins Transfagarasan si Transalpina. Punctul maxim (ca si distanta fata de Iasi) a fost Oradea. Motocicleta s-a prezentat exemplar; am facut si cateva drumuri forestiere (de exemplu pana la pestera Meziad). Una peste alta, e o motocicleta ok de touring, destul de versatila care daca nu ai pretentia sa mergi 140-160 e mai mult decat ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old Postat Septembrie 9, 2012 Share Postat Septembrie 9, 2012 (editat) Salut baieti, stiti unde pot sa-mi verific seria motorului de pe un pegaso cube, eventual cu o poza unde ar putea fi? am citit in manual unde e, dar nu ma pricep intr-atat incat sa-mi dau seama unde sa ma uit. adica din desenul asta, chiar nu inteleg ce e acolo Editat Septembrie 9, 2012 de Old Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motan Postat Septembrie 9, 2012 Share Postat Septembrie 9, 2012 Salut. Dupa cum scrie in poza: the engine number is stamped on the rear part of the engine, near the pinion (Numărul motorului este ștanțat pe partea din spate a motorului, în apropierea pinionului) sau il mai gasesti pe blocul motor in partea stanga cum stai pe ea, parca... . Sper ca ti-am fost de folos. Asflat uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old Postat Septembrie 9, 2012 Share Postat Septembrie 9, 2012 tot nu stiu unde(sunt incepator. mecanica nu stiu aproape deloc deocamdata, pentru ca nu am apucat, de aia as avea nevoie de poze). de asemenea, intra cam greu in a treia. ce ar putea fi? in restul intra lejer. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
biela Postat Septembrie 9, 2012 Share Postat Septembrie 9, 2012 (editat) Salut baieti, stiti unde pot sa-mi verific seria motorului de pe un pegaso cube, eventual cu o poza unde ar putea fi? am citit in manual unde e, dar nu ma pricep intr-atat incat sa-mi dau seama unde sa ma uit. adica din desenul asta, chiar nu inteleg ce e acolo nu cred ca se vede fara sa desfaci ceva de pe el, cand i-am facut RAR-ul a cautat inginerul si n-a gasit, s-a documentat, dupa care a bagat camera de luat vederi din aceea cu tija pe langa carena printre furtune si a gasit-o.Uite poti lua ca reper parghia de la ambreiaj,in poza motorul e vazut din partea stanga. Editat Septembrie 9, 2012 de biela Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old Postat Septembrie 9, 2012 Share Postat Septembrie 9, 2012 mersi mult! intr-adevar, nu prea cred ca am cum sa-l vad fara sa scot carenele laterale, din cate observ, asa ca las pe mana RAR-ului tot. vroiam sa le compar cu cele din acte, dar ramane sa vad direct acolo. sper ca totul e in regula deci mai ramane sa vad doar cu a 3-a ce-o sa fac si la cine s-o duc prin cluj sa o vada. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Septembrie 10, 2012 Share Postat Septembrie 10, 2012 (editat) Eu tocmai am venit acum de la mare . Ma mai gandesc .Mi-ar face placere sa-l cunosc pe @cristiansrt si Aprilia lui . Editat Septembrie 10, 2012 de remu1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Septembrie 10, 2012 Share Postat Septembrie 10, 2012 Buna ziua, buna ziua! Cam slabut pe forum , ce ati patit baieti ? Da.... Sa ma intind la o mica si super scurta poveste/experienta. Ieri in jurul orei 17:00 prin oras cu motorul. Opresc la stop , pe banda a 2a. Se face verde, ii dau a 1 a, a 2 a, ma pun pe banda a 3 a, dupa 2 secunde zaresc cu coada ochiului cum vine ceva MARE si alb spre mine din partea dreapta. Am pus frana, nu stiu exact daca a inghetat spatele , doar stiu ca a fugit putin de fund stanga-dreapta. Soferul adica BOUL de la volanul unui Isuzu a avansat de pe banda 1 pe banda a 3 a fara sa se asigure. Daca nu eram atent , cred ca eram la spital sau mai rau. Am tras o sperietura de aveam inima in gat... booon. La urmatorul semafor am pus motocicleta pe cric, si ma iau la cearta cu nenea adica BOUL satului. Scuzele de rigoare "nu te-am vazut, imi cer scuze", cand am auzit asa mi s-a ridicat la cap si i-am farmat oglinda din stanga. Sper ca altadata sa se uite in toate. Halal "soferi PROFESIONISTI" ... S-au dezvoltat foarte mult prostii in Constanta , am fost si eu saptamana trecuta dar am condus cu mare atentie stiind ce e acolo . Vezi ca mai au niste obiceiuri cretine . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Septembrie 10, 2012 Share Postat Septembrie 10, 2012 (editat) S-au dezvoltat foarte mult prostii in Constanta , am fost si eu saptamana trecuta dar am condus cu mare atentie stiind ce e acolo . Vezi ca mai au niste obiceiuri cretine . Nu nu, el e galatean. Numarul e ramas de la mine Si gresesti, prostii nu s-au dezvoltat...au fost dintotdeauna. S-au mai adaugat in schimb si dintre turisti... Se comporta unii de parca au scapat de la zoo, sau au stat toata viata intre 4 pereti si acum isi dau in petec. (ma refer aici si la consatenii mei si la turisti) V-am alarmat degeaba... am ales un TDM pana la urma...E greu, nu la fel de manevrabil ca si pegaso-ul, dar pe strada este...incredibil. Am facut peste 350 de km pe drumul spre casa cu un zambet pe moaca...Sa vedem daca in timp raman la aceasi parere. Cert este ca sunt convins ca nu pot sa il bag pe unde am bagat pegaso, si aici nu ma refer la cine stie ce offroad, ci drumuri usoare, de pamant... Editat Septembrie 10, 2012 de banzay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Septembrie 10, 2012 Share Postat Septembrie 10, 2012 Ceva detalii despre el?Sa-l stapanesti fara probleme si sa ai grija de el! Mersi frumos Cristi! Niciodata nu mi-am ales motocicleta dupa marca. Nu stiu ce detalii as putea sa dau acum despre el, inca sunt incepator pe model, doar cu drumul de ieri, vreo 350 de km. Cand te uiti la TDM si vezi o motocicleta masiva, cam toate piesele de pe el sunt 'sanatoase' si cam asta obtii: cum zicea si fostul proprietar: e o motocicleta de barbat Suspensiile bune, inca nereglate pt. greutatea mea, dar nu se apropie de cele de pegaso, franele extraordinare mi s-au parut, motorul tragea foarte bine, chiar si in ture joase si iti dadea impresia ca poti sa il tii la 4500rpm pt o vesnicie. Imediat sarea de la 120 la 140-150-160, o ciclistica incredibila si foarte bine distribuita greutatea, o inclinai imediat pe curbe. Minus: cutia zgomotoasa (probabil uzura), vantul redirectionat dinspre oglinzi imi facea casca sa vibreze. In rest, prin aspect, nu impresioneaza deloc, tabla cadrului un pic lovita, carenele revopsite destul de nereusit, per total neingrijita, dar cel de la care am luat-o s-a vazut ca l-a interesat mai mult motorul decat estetica si poate acum ceva timp nu l-as fi inteles, insa acum ii acord credit. Este deasupra pegaso-ului pe sosea, insa depinde din ce punct de vedere privesti problema: pegaso-ul e mult deasupra la offroad si e o motocicleta versatila. Chestia e ca nici nu prea ar trebui sa le compar...sunt clase diferite... Pegaso-ul cand mi-l aduc aminte, nu mi-l aduc aminte pe sosea. Poate doar drumul cand l-am cumparat sa imi fi ramas in minte . In rest...spre plaja, la Vadu, vizitand autostrada noua - venind din partea cealalta a gardului - de pe camp, si alte cateva momente, mi le aduc aminte cu placere. Acum, vom vedea daca a fost o alegere buna si TDM-ul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Septembrie 10, 2012 Share Postat Septembrie 10, 2012 Nu parasesc nimic O sa mai citesc si pe aici. Pegaso mi-a placut mult si pe viitor cine stie ce se iveste. Sper ca va fi totusi vreun pegaso strada/trail 2005+ Multumesc inca o data pt. urari! Daca ai drum pe la mare vreodata, da un pm sau scrie aici pe forum, si mie mi-ar face placere sa iti fac cinste cu o bautura (suc sau fara alcool ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Septembrie 10, 2012 Share Postat Septembrie 10, 2012 Joi,dupa cum ai vazut ceva posturi mai sus,o tai pe Transalpina si cobor la Cazanele Dunarii.Voi posta poze la venire.Promit. Vazut, vazut. M-as fi incumetat si eu in weekend la un drum mai lung, cu iubita ca pasager (m-a insotit si duminica, dar din masina ), dar din pacate trebuie sa plec din tara cu munca o saptamana. Drum bun sa aveti! Si astept cu interes pozele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Septembrie 10, 2012 Share Postat Septembrie 10, 2012 Producatorul spune ca, la 2 schimburi de ulei, sa desfaci si sa cureti filtrul din cadru. Multi nu stiu de prezenta lui. Sau de faptul ca, la demontarea filtrului cu ocazia schimbului de ulei, trebuie amorsata pompa, pentru a evita functionarea motorului (pentru o perioada scurta, e drept) fara presiune de ulei. Poti sa exemplifici mai exact te rog frumos............ Unde gasesc acest filtru(in cadru)? E usor accesibil? Legat de vitezometru, eu am senzatia ca indica mai mult decat in realitate. O singura data am confruntat viteza mea cu cea a unui prieten cu un CBR: eu aveam 140 si el a spus ca avea 150... Cred ca voi face un test cu un GPS. Eu am mers impreuna cu un prieten cu Transalp 700. Imi indica 180km/h...........am crezut ca e stricat bordul. Bine batea vantul nu gluma 160 sigur aveam. Baiatul de pe Transalp mi-a zis ca aveam mai exact 182km/h. Este cineva aici pe acest topic capabil sa-mi regleze si sincronizeze carburatia la Pegaso-ul meu 1996 MX? Imi este frica, de clapeta socului, nu cred ca se inchide total, consuma relativ mult(mai ales pe offroad), si da rateuri tot timpul. Nu cred ca e ceva foarte complicat.............doar ca eu nu am experienta pe acest model. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.