Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

Acel filtru se afla in partea stanga a cadrului (cum stai pe motocicleta) , sus , este putin mascat de rezervor . Un furtun vine din spatele cilindrului si se duce acolo . La prima vedere nu iti dai seama ca acolo se afla un filtru , pare un furtun care intra intr-un stutz. Filtrul sta in interiorul cadrului . Ca sa il vezi si sa poti umbla la el da jos rezervorul .

 

THX :wave:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 14,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Poti sa exemplifici mai exact te rog frumos............ Unde gasesc acest filtru(in cadru)? E usor accesibil?

 

Imi indica 180km/h...........am crezut ca e stricat bordul. Bine batea vantul nu gluma 160 sigur aveam. Baiatul de pe Transalp mi-a zis ca aveam mai exact 182km/h.

 

Este cineva aici pe acest topic capabil sa-mi regleze si sincronizeze carburatia la Pegaso-ul meu 1996 MX?

Vad ca ti-a raspuns Remu legat de filtru.

 

Am comparat vitezometrul cu GPS-ul si eroarea este de + 10-12 km/h (la 100 km/h pe ceas).

La 60 km/h eroarea este de 7-8 km/h.

 

Pentru reglajul carburatoarelor iti pot recomanda pe cineva (nu este de pe forum).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eram convins de eroarea vitezometrului.Deci,cu cat viteza urca,eroarea e mai mare.Cred ca e o problema constructiva,facuta sa te tempereze.Oricum mersi de testul facut,Didi.Cu stima,Cristi.

 

Update:maine pornesc pe Transalpina cu inca 3 mobristi,apoi coboram spre Cazanele Dunarii.Care e prin zona,daca vreti,dati un semn sa ne vedem pe traseu! :cheers:

Editat de cristianstrt
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu stiu exact ce problema am la a mea, dar e clar ca scapa ulei! imi scade zilnic si am observat pe unde se scurge putin cate putin. daca ar putea sa imi zica cineva ce ar putea fi, pana sa ajung la ceva mecanic, i-as ramane indatorat.

totul se intampla pe partea stanga, cum stai pe ea.

 

 

http://i47.tinypic.com/nxmft4.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu stiu exact ce problema am la a mea, dar e clar ca scapa ulei! imi scade zilnic si am observat pe unde se scurge putin cate putin. daca ar putea sa imi zica cineva ce ar putea fi, pana sa ajung la ceva mecanic, i-as ramane indatorat.

totul se intampla pe partea stanga, cum stai pe ea.

 

 

http://i47.tinypic.com/nxmft4.jpg

Te caut eu luni in privat si trag o fuga sa vad exact despre ce e vorba,daca nu e prea tarziu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dar deocamdata nu sunt in cluj... ca daca eram, sigur rezolvam! maine tre sa sun la RAR sa ma programez, apoi mai am de facut restul de acte. ma gandesc sa iau acelasi tip de ulei pe care-l are acum si sa completez, pana am timp sa mi-o verifice careva. posibil sa o aduc asa la cluj

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu stiu exact ce problema am la a mea, dar e clar ca scapa ulei! imi scade zilnic si am observat pe unde se scurge putin cate putin. daca ar putea sa imi zica cineva ce ar putea fi, pana sa ajung la ceva mecanic, i-as ramane indatorat.

totul se intampla pe partea stanga, cum stai pe ea.

 

 

http://i47.tinypic.com/nxmft4.jpg

 

Pompa de apa are doua simeringuri, tie ti s-a stricat cel dinspre carter si curge ulei pe acolo. Ai nevoie de un kit de reparatie pentru pompa de apa, sau macar de doua simeringuri noi la pompa de apa. Operatiunea e descrisa in manualul de reparatie.

Editat de LGO
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare

 

sunt proaspat posesor de pegaso IE 2002 achizitionat din intamplare :D

 

Am mers deja cam 1000 cu el in ultima luna, ceva endureala si in mare e ok (cu plusuri si minusuri ca la orice motocicleta noua). Totusi sunt unul din aia care a ramas cu impresia (falsa sper) ca "aprilia nu sunt fiabile".

 

Cam ce probleme pot aparea pe modelele astea?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai incurcat-o omule ! Cum ai putut sa-ti iei Aprilia ? Nu stiai ca italiencele consuma benzina ? O sa trebuiasca sa schimbi si uleiul , lantul , cauciucuri . Poate chiar si vreun simmering . Da-o cat mai repede !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai incurcat-o omule ! Cum ai putut sa-ti iei Aprilia ? Nu stiai ca italiencele consuma benzina ? O sa trebuiasca sa schimbi si uleiul , lantul , cauciucuri . Poate chiar si vreun simmering . Da-o cat mai repede !

 

 

:crack: Mai taie din ele ! Da'le draq! :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

Am o problema cu Aprila… Zilele trecute, in momentul in care am pus contactul (dupa un drum de jumatate de ora, cand vroiamm sa o bag in curte) mi-a picat curentul…

Am masurat sigurantele, sa vad ce s-a intamplat. Surpriza, bateria ok, sigurantele ok, insa am constatat cu stupoare ca in momentul in care pun contactul voltajul bateriei, aratat de multimetru scade la 0… Nu cred ca este un scurtciracuit pentru ca nu s-au ars sigurantele si nici bateria sau cablurile nu s-au incalzit.

Aveti idee despre ce poate fi vorba?

Merci,

Toate bune,

B.

 

P.S. Este vorba de Aprilia Pegaso I.E. din 2002

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La iarna vreau sa desfac iar motorul sa inspectez chiuloasa, poate aflu cauza rateurilor in frana de motor, numai ca am nevoie de un surub care tine axa cu came. Atasez o poza. Are cineva?

 

PS: M6 x 25 parca...

post-41831-0-07927400-1347643701_thumb.jpg

Editat de V a L y O
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La iarna vreau sa desfac iar motorul sa inspectez chiuloasa, poate aflu cauza rateurilor in frana de motor...

Uite ce zice intr-un articol ceva mai vechi pe care l-am citit eu:

 

Also, unlike the BMW with its solo exhaust pipe and muffler (with two-stage catalyst), the Aprilia has a pair of upswept silencers tucked in tightly at the rear. The sound is subdued on either model, but the Pegaso seems to have a little more gusto to its note. Don’t be surprised if you hear a loud pop or two emanating from the muffler on either bike during deceleration.

 

Esti sigur ca problema nu e una inchipuita? :laugh: Si la mine mai scapa cate un rateu mai mic/mai mare pe toba in decelerare si am mai cautat pe net, ziceau ca e normal... Mai ales ca mie imi zisese mecanicul ca imi si facuse amestecul un pic cam bogat... Deci poate incepi cu carburatorul daca intradevar e o problema. :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inainte sa umble strungarul in chiuloasa sa-i faca scaunele la supape torcea foarte frumos in frana de motor. Acel paragraf l-am citit si eu, dar acolo zice "emanating from the muffler", pe cand rateurile la mine par sa se auda exact la iesirea din chiloasa, la coturile tevilor.

Cat despre carburator, a fost desfacut, curatat si verificat de catre mecanic si inca cateva ore am pierdut si eu jucandu-ma cu amestecul. De la sarac la bogat. Am invartit la suruburile alea si nimic.

Ce ma intriga e ca atunci cand trag socul (relantiul pe la 2000 - 2500 rpm) nu mai bubuie.

Daca ajuta, pot face si un filmulet.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E absolut normal ca un monocilindru ca e de 125 sau de 800 sa dea rateuri.

Tehnic vorbind este OK.

La carburatorul de pe Pegaso va trebui sa umblu pentru ca bubuie din cand in cand si miroase a benzina, sigur am amestecul bogat.

La Tenere 660 care era pe injectie BUBUIA tot timpul cum eram in frana de motor cum MMMBUM BBBUMMMM MBUMMM BUMMMM.

Nu am avut cand sa trec pe la un mecanic cu ea desi Didi mi-a vandut un pont.

 

Va rog puteti pune o poza cu suruburile de reglaj? Vreau sa o fac cat mai econoama.

 

Asta e, am gasit.

post-16670-0-96939200-1347658684_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu probleme asemanatoare la calul meu. Da rateuri in frana de motor si tuseste. Doar ca depinde de unde bag benzina. S-a intamplat si cu benzina de 100 de la OMV. Sa fie amestecul prea bogat sau benzina e de vina? Totusi in Ungaria-Cehia n-am avut nici o problema nici macar cu benzina de 95.

Apropo, mestecul de unde-l reglez? De la Fuel/air screw din poza?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Apropo, mestecul de unde-l reglez? De la Fuel/air screw din poza?

 

Pentru ca nimeni de pe forum nu a dorit sa dea un pont explicit, nu un sfat(util) dar cam slabut fara exemple(poze diverse).

 

Uite aici ai tot tutorialul referitor la carburatoare.

http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=347184

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru ca nimeni de pe forum nu a dorit sa dea un pont explicit, nu un sfat(util) dar cam slabut fara exemple(poze diverse).

 

Uite aici ai tot tutorialul referitor la carburatoare.

http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=347184

Advrider e mina de aur pentru motociclisti .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut fratilor.M-am intors din tura pe Transalpina si Cazanele Dunarii.Voi reveni cu mai multe poze dupa ce le adun de la toti care am fost si sa le postez aici.Care ma poate ajuta cu un pont sau o baterie pentru Aprilica mea?Am fost un bou caci am verificat nivelul acidului in primavara(ca de obicei),dar am facut macadam foarte mult(astfel acidul s-a cam "scuturat" din baterie afara si am mers fara,prajind bateria - o aveam de 3 ani si ceva,deci paguba nu e asa mare,caci si-a cam trait viata!).Evident bateria m-a lasat cand am facut prima oprire pe Transalpina,toata excursia in rest,am pornit Aprilica impinsa,in a-2-a! :crack: Colegii mei de tura,au intitulat in gluma excursia:3 motociclete si o Aprilia!Sa le fie rusine... :lol:

Ceva poze aici:

Editat de cristianstrt
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Foarte fain Cristi! Promit ca la anu, daca o fi sanatate, ma bag si eu la ture de genu, pana atunci hai ca ti-am promis cateva poze de la intrunirea de la Galati. Nu va speriati de moaca mea, eram Okey.... :friends: . Petrecera in sine a durat de vineri pana duminica, eu am ajuns sambata seara si nu am prins cine stie ce activitati, decat halbere. Hac! Hai sa traiti bine! :cheers:

 

Mai multe poze aici

/index.php?/topic/683885-petrecere-moto-15-si-16-spetembrie/

post-57493-0-17340600-1348163610_thumb.jpg

post-57493-0-67245900-1348163618_thumb.jpg

post-57493-0-81437200-1348163626_thumb.jpg

post-57493-0-23425200-1348163633_thumb.jpg

post-57493-0-27051100-1348163640_thumb.jpg

post-57493-0-23652800-1348163640_thumb.jpg

post-57493-0-03911900-1348163642_thumb.jpg

post-57493-0-59843800-1348163651_thumb.jpg

post-57493-0-19944900-1348163661_thumb.jpg

post-57493-0-82548400-1348163670_thumb.jpg

post-57493-0-96129300-1348163679_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut fratilor.M-am intors din tura pe Transalpina si Cazanele Dunarii.Voi reveni cu mai multe poze dupa ce le adun de la toti care am fost si sa le postez aici.Care ma poate ajuta cu un pont sau o baterie pentru Aprilica mea?Am fost un bou caci am verificat nivelul acidului in primavara(ca de obicei),dar am facut macadam foarte mult(astfel acidul s-a cam "scuturat" din baterie afara si am mers fara,prajind bateria - o aveam de 3 ani si ceva,deci paguba nu e asa mare,caci si-a cam trait viata!).Evident bateria m-a lasat cand am facut prima oprire pe Transalpina,toata excursia in rest,am pornit Aprilica impinsa,in a-2-a! :crack: Colegii mei de tura,au intitulat in gluma excursia:3 motociclete si o Aprilia!Sa le fie rusine... :

Sa le fie ! Aprilica e cea mai frumoasa urmata de Tricker , restul nu exista . Vina ca nu a functionat nu este a motocicletei . @cristiansrt fa-ne o descriere a excursiei .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...