remu1 Postat Ianuarie 31, 2013 Share Postat Ianuarie 31, 2013 (editat) TARE-S CURIOS CUM DISPARE BENZINA DIN ULEI. AM CONCLUZIONAT CA DACA INCHID ROBINETUL DE LA REZERVOR TREABA E OK SAU ??? DACA I FRUMOS SAMBATA O SCOT LA DRUM C-AM CUMPARAT-O DE-O LUNA SI AM MERS CU EA 500m @guse iulian observ ca nu citesti ce s-a scris in urma cu 2-3 pagini , ca sa nu mai zic ca nu te documentezi despre intretinerea acestei motociclete . Intrebi despre lucruri discutate nu numai aici dar si pe forumuri straine . Editat Ianuarie 31, 2013 de remu1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
V a L y O Postat Februarie 1, 2013 Share Postat Februarie 1, 2013 (editat) Salut. Daca imi aduc bine aminte, citisem pe undeva (cred ca pe F650 FAQ) ca acel cui pontou se aseaza pe un o-ring care ar trebui schimbat din cand in cand, tocmai pentru a se evita situatia cu benzina in ulei. Edit: "The f650 is fitted with mikuni carbs. These carbs are well built,however the rubber o-rings that seal the float hangers and neddle seatsonly last so long. I would recomend replacing then every 6000 miles. Thereason your carbs leaked after a total cleaning is due to un-seatingthe o-rings. The rubber gets hard and remain flat so when the parts areput back together, they stay flat and do not provide the seal thusallowing small amount of gas to seep. You do not have to get mikuni orBMW o-rings. Take the float hangers and float needle seats to anautomotive shop and buy o-rings for pennies. Use some oil on the o-ringswhen placing to avoid cutting the rubber. I would not recomendadjusting floats level as they do not change position under normaloperating conditions and they are tricky to adjust." http://www.f650.co.uk/forums/archive/index.php/t-9126.html Editat Februarie 1, 2013 de V a L y O Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adi cube 3 Postat Februarie 1, 2013 Share Postat Februarie 1, 2013 Salut. La un pegaso 97 ml am schimbat filtru de aer (nou) si tot da rateuri pe reducere(pusca) ......ce poate sa mai aiba ....ca este foarte enervant......multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adi cube 3 Postat Februarie 1, 2013 Share Postat Februarie 1, 2013 Nu miroase a benzina ne arsa dupa mine ,fum negru nu scoate ,de consumat nu stiu daca ....si referitor la reglaj nici macar nu stiu de unde ... Apropo cat consum pegaso ...??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Februarie 2, 2013 Share Postat Februarie 2, 2013 @Adi cube: trage aer fals sau amestecul e prea sarac ;-) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Unknown13 Postat Februarie 3, 2013 Share Postat Februarie 3, 2013 (editat) vand carene fata/spate 500 lei, aripa fata 150 lei, roata spate 150 lei, galerie evacuare 100 lei + alte plastice+altele 0762658777 lucian_ghituica@yahoo.com Editat Februarie 3, 2013 de Unknown13 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jupanu77 Postat Februarie 4, 2013 Share Postat Februarie 4, 2013 Salut. Ieri m-am apucat sa umblu pe ici pe colo pe la motor, impreuna cu un prieten (ma rog, mai mult el, dar m-am invartit si eu pe langa). Am montat semnalizatorul spate dreapta, cel original fiind spart (lipsa). Bineinteles ca am cumparat un set din targ (Vitan) la 20 lei. Dupa ce am montat semnalizatorul, am observat ca, la actionarea semnalului dreapta, luminile de la semnalizare (atat fata cat si spatele) stateau aprinse, fara a se aprinde cu intermitenta. Dupa mai multe cercetari, am descoperit ca becurile de pe chinezariile din targ aveau alta putere, motiv pentru care releul care actioneaza semnalizatoarele nu producea intermitenta. Rezolvarea - un set de becuri de la Petrom (7 lei). Atentie ca au mai multe puteri, la acelasi model. Eu am de 10 W. Nu stiu daca s-a mai discutat despre asta, insa am postat pentru a ii ajuta pe cai care vor intampina problema asta. In alta ordine de idei, am observat ca din stopul de frana iese un cablu care are o mufa cu doi pini mai lati care nu este mufata nicaieri (sta sub sa) (este posibil nici sa nu intre in stop, doar ca este legata impreuna cu cablurile care duc la stop). Aveti idee de la ce poate sa fie? Mentionez ca functioneaza stopul la ambele frane. Alte probleme: nu functioneaza indicatorul de la benzina si turometrul. Ceva idei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motan Postat Februarie 4, 2013 Share Postat Februarie 4, 2013 (editat) S-ar putea ca acel cablu cu doi pini sa fie pt Topcase. Banuiesc, nu stiu exact. In alta ordine de idei , caut amortizor spate, pana in 200 lei sa fie. Editat Februarie 4, 2013 de motan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jupanu77 Postat Februarie 4, 2013 Share Postat Februarie 4, 2013 Se vinde motor aproape complet de Aprilia Tuareg Wind 600.Se cumpara bendix(free-wheel)de Aprilia Pegaso 650.Pentru ambele relatii la telefon 0740146596,ALIN. Becurile de semnalizare pe original sunt de 10w.Daca se pun de 5w sau 21w,releul de semnalizare nu mai "clipeste",asta am patit si eu. Pentru indicatorul de benzina,ai urmatoarele posibilitati:becul din bord ars,contact imperfect la becul din bord sau jos langa robinetul de benzina si cea mai naspa poate fi,faptul ca sonda de nivel din rezervor s-a defectat!Verifica-le pe rand. Turometrul e actionat prin cablu.Desfa camasa cablului din spatele ceasului(dai carena cu farul jos si ai acces la el,cat si la becul de benzina) si vezi daca,dupa ce pornesti motorul cablul se invarte in camasa sau nu.Daca nu se invarte,ori nu e bagat in motor cat trebuie ca sa-l actioneze(impinge-l usor cu degetul inauntru si vezi daca nu incepe sa se invarta),ori e rupt in camasa(asa am patit eu!).Daca cablul se invarte,e dus ceva in ceasul turometrului.Schimba ceasul turometrului. Cat priveste cele doua fire"in plus",e posibil sa isi fi pus lampa de iluminat nr de inmatriculare,cineva dinaintea ta.Sau poate e de la lampa de mers inapoi!!! Merci mult. Asa o sa fac. Si va tin la curent. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jupanu77 Postat Februarie 4, 2013 Share Postat Februarie 4, 2013 Cred ca e reglajul de avans. Parca. Am inteles ca asa trebuie sa stea... Auziti, copii? Voi de unde va cumparati cauciucuri? Ca m-au cam speriat preturile de pe net... 600 lei cel mai ieftin set? Nu ati identificat o sursa mai ieftina? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jupanu77 Postat Februarie 5, 2013 Share Postat Februarie 5, 2013 Acea rotita zimtata ce atarna este surubul de reglaj al relantiului.Daca nu ar atarna acolo unde o vezi,ar fi cam greu sa reglezi relantiul!Daca invarti in orice sens de el,vei vedea ca ori creste turatia,ori scade.Nu e nimic cazut sau defect!Nu te mai panica pentru orice ti se pare in neregula. Pe baza unor astfel de reactii,creaza altii mituri cum ca,la Aprilia ceva cade,se strica sau nu e ok! PS:asa-i ca a scazut la loc nivelul de ulei? Incearca pe site-ul asta,mai copile: www.heidenau.ro .Vezi modelul K60 pe fata si K60 Scout pe spate.Eu le-am probat si testat,dupa cum am mai postat nu demult.Desi impreuna trec de 600 de roni,e calitate germana!Vezi ca ai nevoie de stabilitate si aderenta cu adevarat,nu ca la masina!Nu fi zgarcit cu chestia incaltatului la mobra,niciodata! La fel de adevarat e si faptul ca,nu tot ce e scump e si bun! Valabile! Merci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fratzioru Postat Februarie 6, 2013 Share Postat Februarie 6, 2013 Nu miroase a benzina ne arsa dupa mine ,fum negru nu scoate ,de consumat nu stiu daca ....si referitor la reglaj nici macar nu stiu de unde ... Apropo cat consum pegaso ...??? La mine pegaso cube '98 carburatie, consumul era 5,5 Bucuresti-Sibiu (pe autostrada), iar in oras 8,6~8,7 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kr3at0r Postat Februarie 7, 2013 Share Postat Februarie 7, 2013 Salutare, Uite ca se apropie primavara... si m-am decis sa scot aprilica din hibernare! Dar inainte de plimbare tre sa o ducem si pe la service M-am decis sa schimb raportul la pinioane.. si anume sa schimb pinionul de la roata de pe spate cu unul cu 3... 4 dinti mai mic. Din ce am citit eu pe net ar trebuii sa reduca turatia motorului la 130Km/h de la vreo 5200 cat e acum pana pe la vreo 4200. Ce parere aveti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kr3at0r Postat Februarie 7, 2013 Share Postat Februarie 7, 2013 Intradevar voi pierde din acceleratie... dar nu cred ca in treptele inferioare va fi o diferenta ametitoare... si... la o adica... o dau jos sa impinga ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kr3at0r Postat Februarie 7, 2013 Share Postat Februarie 7, 2013 Dap. M.am gandit... eu trebuie sa schimb kitul de kant... asa ca il voi comanda direct la dimensiune. Despre ingineri... nu pot sa zic decat ca ai dreptate si ca ramane de vazut cum se comporta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old Postat Februarie 7, 2013 Share Postat Februarie 7, 2013 (editat) am zis si eu sa ma apuc sa ii fac cate ceva aprilicii, sa o pot scoate curand la plimbare, ca deja cred ca nu mai stiu sa merg. i-am incarcat bateria si am pus-o, a mers. am scos-o afara din grota, i-am desfacut surubul cu imbus de sub radiator, am asteptat sa se scurga, s-a scurs. am scos scutul, apoi am desfiletat si acolo, am lasat sa se scurga uleiul, s-a scurs. i-am scos apoi filtrul de ulei, am pus altul nou, am inchis. i-am pus ulei, poate putin peste max. la benzina nu am umblat deloc, e tot aia de vreo doo luni, cred. dar nu e multa. ma rog, ideea e ca nu porneste. o fi de la bujie? pe aia nu stiu cum sa o verific. sau sa ii mai fac ceva sa vad daca o merge? si: am schimbat bine uleiul sau am omis ceva? edit: am bagat, momentan, motul 10w40 5100. mi-a zis nenea de la service-ul la care am fost sa incarc bateria ca nu e foarte bun uleiul 5100 si sa nu il tin mai mult de 3000 km. Editat Februarie 7, 2013 de Old Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kr3at0r Postat Februarie 7, 2013 Share Postat Februarie 7, 2013 16 cu 44 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Februarie 7, 2013 Share Postat Februarie 7, 2013 (editat) Poate 17 cu 47 . Editat Februarie 7, 2013 de remu1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_80 Postat Februarie 7, 2013 Share Postat Februarie 7, 2013 Ai tras socul?Invarte bateria cum trebuie?Spune-i mecanicului tau ca,daca Motul 5100 nu e ulei bun,sa-ti dea de floarea soarelui si soia(dar s-o ia lent,sa nu i se faca rau!)!Cum plm,a putut ca Motul-ul e ulei de 300 de km?Poate Mobil-ul! Bujia e in partea dreapta a motorului,cum stai calare pe el.Scoti pipa bujiei,iei cheia de bujii(18 mm) si defiletezi si scoti bujia afara! Apropos:tu ai pornit benzina de la robinet? La ce service ai fost si cum il cheama pe "mecanic"? :crack: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kr3at0r Postat Februarie 7, 2013 Share Postat Februarie 7, 2013 Nu am numarat dintii de pe pinionul mic insa am citit ca modelul meu are standard 16 cu 47 si ca modele mai noi ar avea 15 cu ceva si ca nu merge pus mai mare de 16... xcum ar fi... nu vreau sa schimb nimic la pinionul mic pt a nu deregla turometrul. Voi schimba doar pinionul pe spate fata de original. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old Postat Februarie 7, 2013 Share Postat Februarie 7, 2013 Ai tras socul?Invarte bateria cum trebuie?Spune-i mecanicului tau ca,daca Motul 5100 nu e ulei bun,sa-ti dea de floarea soarelui si soia(dar s-o ia lent,sa nu i se faca rau!)!Cum plm,a putut spune ca Motul-ul e ulei de 3000 de km?Poate Mobil-ul!Sau poate are el ceva ulei mai ieftin,noname si vrea sa te incalte cu el! Bujia e in partea dreapta a motorului,cum stai calare pe el.Scoti pipa bujiei,iei cheia de bujii(18 mm) si defiletezi si scoti bujia afara! Apropos:tu ai pornit benzina de la robinet? La ce service ai fost si cum il cheama pe "mecanic"? nu am tras socul sper ca asta sa fie, mersi! ma duc maine si sper sa fie asta! de altfel suna ok, ca si ultima oara cand am folosit-o. nu am un mecanic anume, doar am fost la el, ca am gasit service-ul si l-am rugat sa-mi incarce bateria, ceea ce a si facut. a zis ca au mai fost motociclete cu motul 5100 si s-au facut praf cu el. eu oricum luasem asta din toamna, ca asa am citit prin arhiva de aici. si un prieten cu bmw650gs mi-a zis la fel, ca o sa fie bun. mecanicul zicea tot de ceva ulei pe care tocmai il incarcase intr-un enduro care statea pe butuc. tot ceva de la motul 10w40, dar scria altceva deasupra. benzina e pornita, am si inchis robinetul si dat drumul din nou, in caz de. dar chiar de soc uitasem! sper sa fie asta, maine dimineata ma duc si testez. dar ma duc cu tot cu echipament si acte, ca daca porneste, o iau pana intr-un poligon ceva, sa exersez. deci: service-ul nu stiu ce nume are. e urmatoarea statie de la regionala spre marasti. fix inainte de statie e o strada si fix inainte de strada e service-ul. mi-au zis de asemenea ca daca am ceva prieten care vrea sa cumpere moto, au ei o aprilica pegaso 650 din 2001 cu 1400 de euro, cu electromotorul schimbat. asta mi-a zis seful. mi-a zis ca electromotorul crapa usor la aprilia si costa vreo 3-400 de euro sa-l inlocuiesti, asta deja il are inlocuit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Februarie 7, 2013 Share Postat Februarie 7, 2013 (editat) Multi incepatori pe aici care nu citesc nici cele mai simple instructiuni de folosire a acestei motociclete . Cu cat numarul informatiilor este mai mare cu atat sunt mai putini cei care le exploateaza . Nici socul nu au habar ca trebuie tras la pornirea la rece . Editat Februarie 7, 2013 de remu1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old Postat Februarie 7, 2013 Share Postat Februarie 7, 2013 (editat) macar n-am tinut apasat contactul ca animalul pana sa-mi topeasca firele maine sper sa aud brumm. sa stiu ca merge. altfel, mai tre sa verific guma pe fata. cred ca o sa trebuiasca sa o schimb cat de curand. da, mersi remu, insa nu am mai folosit-o de mult si am fost concentrat fix pe schimbatul uleiului ca in manual. an honest mistake. Editat Februarie 7, 2013 de Old Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jupanu77 Postat Februarie 8, 2013 Share Postat Februarie 8, 2013 Hai. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old Postat Februarie 8, 2013 Share Postat Februarie 8, 2013 pana la urma, socul era tras. nu a mers... vreau sa verific bujia, dar tre sa imi caut o cheie inainte. oricum, nu am mai avut ce sa fac, am avut noroc ca am ajuns la timp sa o bag la adapost, ca la cluj ninge ca-n iad deocamdata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.