Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

@adyfikus - multzam pt etrier! primit - montat - aerisit - testat => ok! acum mobra e intreaga... :rock:

As merge si eu maine la plimbare, doar ca scap la 14;30 de la munca...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut! Din gama ''o problema nu vine niciodata singura'' va prezint o noua intamplare din viata de pegasist...mergand astazi de zor spre targul vitan unde urma sa intalnesc pe cineva spre a imi cumpara un releu (regulator de tensiune) nou pt k de vreo luna merg fara, mobra mea ma lasa intr.un stil putin deosebit zic eu......da cateva rateuri, se opreste, nu mai vrea sa pornesca. Ma asteptam sa ma lase bateria k daca releul meu nu mai incarca deeee.....dar ce sa vezi...bateria buna...doar k nu mai da scanteie bujia zic eu.......si ma apuc de schimbat bujia(aveam una noua la mine)...asta neagra si urata(bine era si de ceva timp)...in fine...pun bujie noua....ii dau cheie pleaca imediat.....incalec, plec, merg 2 3 km aceiasi problema...dau jos bujia (avea k un praf alb-gri depus pe ea) pun alta mai veche, porneste iar dupa un km doi iar se opreste. Am tras.o pe dreapta si acolo e si acum....ce sa fac??? vreo bobina ceva?? oare ce o fi?? Am mare nevoie de ajutor intrucat nu cunosc niciun electrician prin zona. Mi.as baga eu nasu pe acolo k am un chef de demontat dar cum ma pricep la electrica ca baba la paintball as vrea totusi pe cineva calificat......Multumesc!!!!

 

P.S. O caldura in Bucuresti, pe la geamul meu trec zeci de motoare si mobra mea s.a suparat pe mine....o iubesc, de ce imi face asta???

Da stiu exact ce zici....eu am patit la fel in mijlocul porumbului pe langa craiova si mare bataie de cap am avut...asta este trecem si prin d-astea. intai si intai....uita-te la releu...vezi cum se prezinta, deobicei da semne de oboseala. mufa prinde o culoare mai negricioasa poate chiar arsa in unele cazuri, se 'impusca' releul in partea din spate. o sa vezi o galma, o ciupire, poate chiar o perforare. Bataia de cap cu releul asta e ca nu te lasa de tot si gata...el mai functioneaza ...dar prost, asa ca tre sa-ti faci curaj sa-l schimbi pentru ca al naibii mai e de scump. ata ete! mici detalii... releul se gaseste si ca original part (unitedmotors) dar costa mai mult sau ca after market (dillypoint) dar trebuie sa te asiguri ca se potriveste pentru ca aprilica noastra e un pic pretentioasa. odata ce l-ai schimbat incearca sa-l scoti de sub sa, eu am incercat sa-l pun in cutia de scule cu ventilator pe el...a mers o perioada pana s-a dus ventilatorul..asa ca m-am riscat un pic si l-am pus exact sub jug si s-a potrivit de minune acolo. acum ce pot sa zic... ai putea sa faci mutarea si cu cel vechi si sa vezi daca iti mai da rateuri,poate se ventileaza si se mentine in norme si poate scapi ieftin :) De masurat e cu dus si intors din cate am vazut...poate sa-ti fie in norme..si sa-ti dea un voltaj bun atata timp cat nu este incalzit dar in trafic de ex. poate sa-ti faca figuri sa-ti afecteze sistemul electric si mai special acolo unde este nevoie...bujie / baterie. Eu de exemplu mi-am dat seama ca daca mai opream din consumatori gen far, bord motoreta mergea mai bine ..pana la un punct sau daca acceleram si o tineam la o viteza mai ridicata gen 140 -150 km/h pe autostrada ..aproape ca se aprindea si farul ...deci este tricky si depinde de la caz la caz. Bafta si daca ai nevoie de ceva ajutor da-mi de stire

 

Apropo ... Poate ne vedem si noi, ceva pegasisti, la intrunirea de maine de la miorita ;) mai bagam o vorba un schimb de info ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Din gama ''o problema nu vine niciodata singura'' va prezint o noua intamplare din viata de pegasist...mergand astazi de zor spre targul vitan unde urma sa intalnesc pe cineva spre a imi cumpara un releu (regulator de tensiune) nou pt k de vreo luna merg fara, mobra mea ma lasa intr.un stil putin deosebit zic eu......da cateva rateuri, se opreste, nu mai vrea sa pornesca. Ma asteptam sa ma lase bateria k daca releul meu nu mai incarca deeee.....dar ce sa vezi...bateria buna...doar k nu mai da scanteie bujia zic eu.......si ma apuc de schimbat bujia(aveam una noua la mine)...asta neagra si urata(bine era si de ceva timp)...in fine...pun bujie noua....ii dau cheie pleaca imediat.....incalec, plec, merg 2 3 km aceiasi problema...dau jos bujia (avea k un praf alb-gri depus pe ea) pun alta mai veche, porneste iar dupa un km doi iar se opreste. Am tras.o pe dreapta si acolo e si acum....ce sa fac??? vreo bobina ceva?? oare ce o fi?? Am mare nevoie de ajutor intrucat nu cunosc niciun electrician prin zona. Mi.as baga eu nasu pe acolo k am un chef de demontat dar cum ma pricep la electrica ca baba la paintball as vrea totusi pe cineva calificat......Multumesc!!!!

 

P.S. O caldura in Bucuresti, pe la geamul meu trec zeci de motoare si mobra mea s.a suparat pe mine....o iubesc, de ce imi face asta???

 

Sa mai verifici : -pipa de bujie , sa nu fie arsa/coapta

- suruburile ce strang colierele de la flansa de cauciuc dintre cilindru si airbox (cutia filtrului de aer) , poate trage aer fals si da multe probleme

- sa montezi releul regulator bun si apoi faci toate verificarile

- bateria sa fie foarte buna (e de mare importanta ) nu buna

- bujia sa fie noua si verificata sa dea scanteia bine (am intalnit bujii noi care dupa cateva sute de km "furau scanteia")

 

Motorul asta ( Rotax sei punto cinque) nu accepta compromisuri : nu are piese de cea mai buna calitate ,nu vrea sa mearga !

 

Apropo ... Poate ne vedem si noi, ceva pegasisti, la intrunirea de maine de la miorita ;) mai bagam o vorba un schimb de info ;)

Aprilia mea mi-a zis ca nu-i place mersul in oras , in coloana ,la parade si la alte de genul asta - o enerveaza si se incinge . Ei ii place la aer curat , la drum lung .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut .....Am la un pegaso 97 probleme la furcile pe fata ....am schimbat semeringurile la furca si dupa vreo cateva ture a inceput sa curga din nou uleiul.cine le-a schimbat a zis ca partea aia care curge are o gaurice lipsa de nichel(ca un punct ) si ca nu are sa tina doar un sezon ......dar ......curge acum destul de tare adica face pete sub ea.....a strans si arculetele la semeringuri dar nu a tinut.....merge oare intrun tub furca ca cealalta nu curge de loc sau nu ma salveaza decat niste tuburi noi......

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut comunitatea Pegasistilor ! (din care am facut si eu parte, nu cu mult timp in urma)

 

Am vandut Pegaso de ceva timp , dar nostalgia clipelor petrecute impreuna si cei peste 40.000 de Km

nu am sa-i uit niciodata. Am pastrat toate piesele, pe care le-am cumparat de-a lungul timpului,

pentru a le vinde actualului posesor dar, cum acesta nu este interesat sa-si achizitioneze piese de rezerva,

m-am hotarat sa le vand, la preturi pe care mi le-as fi dorit si eu, sa le gasesc, atunci cand aveam nevoie

sa cumpar.

Cand ma gandesc ca am dat o caruta de bani pentru toate piesele pe care acum vreau sa le vand, pe mai nimic,

ma doare sufletul dar, sunt fericit gandindu-ma la cel care, la fel ca si mine, acum cativa ani, cauta piese

pentru Pegaso si, nu gasea, iar cand le gasea trebuia sa faca un imprumut la banca pentru a le cumpara.

 

 

Lista pieselor, pentru Aprilia Pegaso 2 (se potrivesc si la Pegaso 3 ) :

 

 

- Baterie Varta 12V 14Ah (sigilata, in cutie) – 100

 

 

attachicon.gifBaterie_...4Ah___01.jpg

 

attachicon.gifBaterie_...4Ah___02.jpg

 

 

- Oil Seal Front Fork - Simeringuri furca (sigilate) - 30

 

 

attachicon.gifOil_Seal...ri_furca.jpg

 

 

- Bloc lumini+ cabluri - LH lights sel. Wwiring - 20

 

 

attachicon.gifBloc_lum..._wwiring.jpg

 

 

- Bloc pornire motor+cabluri - Start push button - 20

 

 

attachicon.gifBloc_por...h_button.jpg

 

 

- Capac cos/oala ambreiaj - Springholder plate - 20

 

 

attachicon.gifCapac_co...er_plate.jpg

 

 

- Carburator - Carburettor (carburator complet + cablu soc) - 100

 

 

attachicon.gifCarburat...burettor.jpg

 

 

- Colector de admisie - LH intake manifold - 15

 

 

attachicon.gifColector...manifold.jpg

 

 

- Colector de admisie - RH intake manifold - 15

 

 

attachicon.gifColector...manifold.jpg

 

 

- Discuri ambreiaj cu capac si arcuri+ Rack shaft - Lined clutch disc with Springholder plate and Clutch spring + Rack shaft ( numai pe Rack shaft a dat cineva 100 lei – la pagina 215, user: banagamihai ) - 40

 

 

attachicon.gifDiscuri_...h_spring.jpg

 

 

- Filtru ulei - Oil Filter (sigilat) - 15

 

 

attachicon.gifFiltru_u...l_Filter.jpg

 

 

- Furtun frana spate - Rubber pipe (sigilat, OEM) - 10

 

 

attachicon.gifFurtun_f...ber_pipe.jpg

 

 

- Kit reparatii cablu turometru - Speedometer cable repair set (sigilat) - 15

 

 

attachicon.gifKit_repa...pair_set.jpg

 

 

- Oglinzi universale - Universal Mirrors - 20

 

 

attachicon.gifOglinzi_..._Mirrors.jpg

 

 

- Regulator de tensiune - Voltage regulator - 100

 

 

attachicon.gifRegulato...egulator.jpg

 

 

- Rezervor lichid frana cu furtun - Brake oil tank complete - 20

 

 

attachicon.gifRezervor...complete.jpg

 

 

- Mansoane + Throttle w/out hand grip (gratuit, celui care cumpara cel putin o piesa din lista prezentata)

attachicon.gifMansoane.jpg

 

 

 

Pot suna, in reteaua Orange, pe oricine doreste amanunte si imi lasa un PM cu numarul de telefon.

Colectorul de admisie il mai ai?? merge pe Aprilia pegaso 95?? daca il mai ai suna-ma 0722690612

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut comunitatea Pegasistilor ! (din care am facut si eu parte, nu cu mult timp in urma)

 

Am vandut Pegaso de ceva timp , dar nostalgia clipelor petrecute impreuna si cei peste 40.000 de Km

nu am sa-i uit niciodata. Am pastrat toate piesele, pe care le-am cumparat de-a lungul timpului,

pentru a le vinde actualului posesor dar, cum acesta nu este interesat sa-si achizitioneze piese de rezerva,

m-am hotarat sa le vand, la preturi pe care mi le-as fi dorit si eu, sa le gasesc, atunci cand aveam nevoie

sa cumpar.

Cand ma gandesc ca am dat o caruta de bani pentru toate piesele pe care acum vreau sa le vand, pe mai nimic,

ma doare sufletul dar, sunt fericit gandindu-ma la cel care, la fel ca si mine, acum cativa ani, cauta piese

pentru Pegaso si, nu gasea, iar cand le gasea trebuia sa faca un imprumut la banca pentru a le cumpara.

 

 

Lista pieselor, pentru Aprilia Pegaso 2 (se potrivesc si la Pegaso 3 ) :

 

 

- Baterie Varta 12V 14Ah (sigilata, in cutie) – 100

 

 

attachicon.gifBaterie_...4Ah___01.jpg

 

attachicon.gifBaterie_...4Ah___02.jpg

 

 

- Oil Seal Front Fork - Simeringuri furca (sigilate) - 30

 

 

attachicon.gifOil_Seal...ri_furca.jpg

 

 

- Bloc lumini+ cabluri - LH lights sel. Wwiring - 20

 

 

attachicon.gifBloc_lum..._wwiring.jpg

 

 

- Bloc pornire motor+cabluri - Start push button - 20

 

 

attachicon.gifBloc_por...h_button.jpg

 

 

- Capac cos/oala ambreiaj - Springholder plate - 20

 

 

attachicon.gifCapac_co...er_plate.jpg

 

 

- Carburator - Carburettor (carburator complet + cablu soc) - 100

 

 

attachicon.gifCarburat...burettor.jpg

 

 

- Colector de admisie - LH intake manifold - 15

 

 

attachicon.gifColector...manifold.jpg

 

 

- Colector de admisie - RH intake manifold - 15

 

 

attachicon.gifColector...manifold.jpg

 

 

- Discuri ambreiaj cu capac si arcuri+ Rack shaft - Lined clutch disc with Springholder plate and Clutch spring + Rack shaft ( numai pe Rack shaft a dat cineva 100 lei – la pagina 215, user: banagamihai ) - 40

 

 

attachicon.gifDiscuri_...h_spring.jpg

 

 

- Filtru ulei - Oil Filter (sigilat) - 15

 

 

attachicon.gifFiltru_u...l_Filter.jpg

 

 

- Furtun frana spate - Rubber pipe (sigilat, OEM) - 10

 

 

attachicon.gifFurtun_f...ber_pipe.jpg

 

 

- Kit reparatii cablu turometru - Speedometer cable repair set (sigilat) - 15

 

 

attachicon.gifKit_repa...pair_set.jpg

 

 

- Oglinzi universale - Universal Mirrors - 20

 

 

attachicon.gifOglinzi_..._Mirrors.jpg

 

 

- Regulator de tensiune - Voltage regulator - 100

 

 

attachicon.gifRegulato...egulator.jpg

 

 

- Rezervor lichid frana cu furtun - Brake oil tank complete - 20

 

 

attachicon.gifRezervor...complete.jpg

 

 

- Mansoane + Throttle w/out hand grip (gratuit, celui care cumpara cel putin o piesa din lista prezentata)

attachicon.gifMansoane.jpg

 

 

 

Pot suna, in reteaua Orange, pe oricine doreste amanunte si imi lasa un PM cu numarul de telefon.

salut! daca mai ai ceva din acele piese contacteaza.ma pe forum! ms!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutari cristi, din pacate abia azi am ajuns la cj inplicit si in fata calculatorului, referitor la mobra de inprumut iti pot da aprilica mea veche tot cube merge perfect da tre doua telescoape fata ca-s indoite rau (nu ma-m mai ocupat de ele),si in cea ce priveste weekendul a fost foarte tare am avut parte de asfalt am stat si cu cortul ne-am balacit si la felix am fost partas la parada care a paralizat circulatia in oradea am luat-o si pe off road prin apuseni deci ce sa zic, a f|ost beton. :10: daca primesc pozele voi posta cite ceva nu de alta da sat-i mai fac un pic in ;ciuda;. pacat ca am fost doar doua mobre, da eu sint obisnuit ;cu mergem multi da ajungem unul;, asta este, da vorba aia vara-i lunga si abia a inceput. noah salutari si toata cele bune :hug:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

 

Am si eu o intrebare. Cum procedez cu unsul lantului? Inteleg ca ar trebui uns la fiecare 500 km. Iau spray din ala special de la Kronaumoto? Mi se pare cam scumput - vreo 50 lei. Vad ca au si un "ansamblu" format dintr-o perie si un ulei, care costa cam 70 lei. Voi cum procedati?

Ce varianta are cel mai bun raport calitate/ pret? Pot sa fac singur operatiunea asta?

Nu e cumva asemanator cu ungerea lantului de la bicla?

 

Merci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca la carte: degresat, curatat, uns. La fiecare 500 Km (sau cat scrie in carte). Cum fac eu: il ung cu spray cand mi se pare ca trebuie si il curat/degresez cand am timp si imi aduc aminte sau atunci cand trebuie...sau cand am de lucrat pe la roata spate...

Pentru uns folosesc Castrol Chain Lube ( http://www.thevisorshop.com/acatalog/chain_lube_racing.jpg ) , iar pentru curatat/degresat orice spray ptr curatat franele (cel mai ieftin).

 

Daca ai cric central poti face lejer treaba, daca nu, e mai complicat dar se poate face.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A ajustat cineva ralanti-ul?

 

In manual scrie ca se face scurt 10 secunde pe mufa de service, la 2 pini, clipeste indicatorul de bord dupa care se poate ajusta din rozeta aia de ralanti. Am incercat asa, dar nu a clipit nimic pe bord, n-a intrat in "service mode" cum zic aia. Totusi am invartit de rozeta aia si am marit un pic ralanti-ul ca era prea jos si mi se oprea. Acuma merge perfect, dar consuma cam cu 1L/100 in plus, cu toate ca ralanti-ul e ca in carte, pe la 1350 rpm.

 

Deci cum se face exact?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am luat Repsol din asta: http://consumabile.bepagroup.ro/produse-de-intretinere/repsol-repsol-chain-lube

 

Nu am cric central asa ca, pana ma organizez, o sa ma chinui putin - vad eu cum fac.

 

Merci.

Editat de jupanu77
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai sa te invete baiatu' ca pegaso e si usurel: apleci motoreta pe partea cu cricul cat sa ii ridici roata din spate, moment in care (tu sau un prieten daca nu te descurci singur) bagi o bucata de scandura sub bascula (in partea opusa cricului logic) cat sa tina roata un pic sus. Eu bagam un scaunel, venea la fix. MARE GRIJA! LANTUL NU SE CURATA CU MOTORUL PORNIT! IN NICI O VITEZA! MOTORUL OPRIT, MOBRA PE NEUTRU! si invarti roata. Si asa daca iti prinzi dejtele doare, dar daca le prinzi cand cureti cu motorul pornit, risti sa ramai fara dejte! (am vazut o gramada de poze pe net)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, la recomandarea lui Remu1 am fost la Marius (MaoSan) cu capra mea. Am nevoie de rulmentul de sens si roata libera (pinionul de sub volanta, care a facut sant in urma uzurii). Rulmentul am inteles ca-l gasesc la Dementor pt un anumit model de KTM. Dar pentru cealalta piesa, nu stiu unde sa caut. Aveti o recomandare?.

 

Multumesc,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...