El Zorab Postat Mai 15, 2013 Share Postat Mai 15, 2013 sticla semnalizare fata pegaso an 2000 unde se gasesc? am gasit pe un singur site dar nu le au pe stoc momentan. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old Postat Mai 15, 2013 Share Postat Mai 15, 2013 parca sa zic ca am citit mai in spate ca poti lua de pe nustiu ce scuter rally. de aia in triunghi, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
El Zorab Postat Mai 15, 2013 Share Postat Mai 15, 2013 exact. de pe aprilia rally. ma interesa un magazin ceva sau dak are cineva de vanzare. ms! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupul Gri Postat Mai 15, 2013 Share Postat Mai 15, 2013 Baieti, am un motor functional, pe carburatie, daca este cineva interesat /index.php?/topic/695890-vand-motor-de-aprilia-pegaso-carburatie/?p=3443660 Mai am si un rezervor, tot pentru modelele 97-2000 carburatie, de culoare rosie plus o mare parte din electrica, o sa fac inventarul sa vad ce nu mai imi trebuie si postez Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old Postat Mai 15, 2013 Share Postat Mai 15, 2013 pics plz pe mine m-a sunat tipa care mi-a adus ieri bateria si i-a zis mecanicul ca e posibil sa am filtrul de benzina infundat sau releul de incarcare semi-stricat. cat e un releu de incarcare? nu neaparat nou, dar sigur bun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
herlopaul Postat Mai 15, 2013 Share Postat Mai 15, 2013 vand 2 sidecase/coburi GIvi cu suporti adaptati pentru Aprilia pegaso ML 650 1997. Pretul este de 160 euro. Doua fotografii cu sidecase-urile montate pe Aprilia Pegaso. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cpt towlie Postat Mai 15, 2013 Share Postat Mai 15, 2013 (editat) domnilor , aveti careva piesa asta ( bucata aceea de cauciuc bifurcat ce iese din carburator -galeria de admisie) ? Editat Mai 15, 2013 de cpt towlie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blackangel666 Postat Mai 15, 2013 Share Postat Mai 15, 2013 Of Of Of... iar face pegasica figuri! Am schimbat placutele de frana spate cu un nou set de la Brembo...bune placutele! vin cu tot cu cleme se aseaza foarte bine in etrier si pe disc...dar cand am schimbat lichidul de frana ...a trebuit sa-i fac aerisirea cu vreo 1000 de pedale si degeaba! Pedala e moale..cursa pan la capat si ioc frana. Asa ca ma pregatesc sa schimb pompa de frana...intai o sa incerc s-o repar si daca reusesc va las niste tip-uri Oricum in caz de orice ....caut POMPA de FRANA ! ) Am gasit si o poza cu renumita problema desfacuta, in caz ca ajuta pe careva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MTM Moto Postat Mai 15, 2013 Share Postat Mai 15, 2013 am eu pompa frana spate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Mai 15, 2013 Share Postat Mai 15, 2013 (editat) sticla semnalizare fata pegaso an 2000 unde se gasesc? am gasit pe un singur site dar nu le au pe stoc momentan. Multumesc! Nu ai spus cum ai rezolvat problemele tehnice ce le-ai avut ? Spuneti frate si rezolvarea problemelor ce le prezentati aici poate foloseste si altora . Editat Mai 15, 2013 de remu1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old Postat Mai 15, 2013 Share Postat Mai 15, 2013 dupa ce am vazut cum mergea ieri, am zis sa verific uleiul, ca sigur a scazut prea mult(problemele de la pompa de apa). era sub minim, abia erau 6 mm pe joja sau cum ii zice, asa ca am fugit repede la un service si mi-am luat un motul 10W40 5100 sa completez. apoi am dus-o la o plimbare pana la izvorul sf ion si a mers destul de bine. PARCA imi scartaie suspensia pe spate insa. astept ziua de maine sa o pot inspecta mai bine. mi-a murit de 3 ori in trafic pentru ca-mi obosea mana de la tinut de ambreiaj(de la regionala pana la fabrica de bere am mers din metru in metru si nu m-am strecurat, ca aveam iubita pe spate si inca nu-s destul de sigur pe mine). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
El Zorab Postat Mai 15, 2013 Share Postat Mai 15, 2013 Nu ai spus cum ai rezolvat problemele tehnice ce le-ai avut ? Spuneti frate si rezolvarea problemelor ce le prezentati aici poate foloseste si altora . pt k inca nu le.am rezolvat deoarece f greu am gasit pe cineva dispus sa ma ajute.....momentan e in service maine merg sa o iau si tot maine ar trebui sa imi ajunga si releul de incarcare......revin cu informatii DETALIATE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
herlopaul Postat Mai 16, 2013 Share Postat Mai 16, 2013 vand 2 sidecase/coburi GIvi cu suporti adaptati pentru Aprilia pegaso ML 650 1997. Pretul este de 160 euro. Doua fotografii cu sidecase-urile montate pe Aprilia Pegaso. S-au dat ca painea calda Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blackangel666 Postat Mai 16, 2013 Share Postat Mai 16, 2013 Asa, am revenit sa va povestesc despre pompa de frana spate (master cylinder)...Nu a decurs cu trebuia reparatia. In primul rand ca este foarte greu de scos pistonasul din camasa alba..odata ce reusesti primul pas , al doilea este si mai greu, sa scoti camasa ca sa ajungi la garnitura cu probleme. Este foarte fixa camasa si iese foarte greu. Eu n-am reusit s-o scot intreaga..pur si simplu s-a crapat. Am scos garnitura pan la urma ,cu camasa rupta normal, am curatat pompa ca era plina de mazga si alte cele, am o garnitura potrivita dar incerc sa gasesc inlocuitor pentru camasa...MacGyver style Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexey04 Postat Mai 16, 2013 Share Postat Mai 16, 2013 (editat) inainte sa schimbi lichidul pompa mergea bine? aveai frana? Editat Mai 16, 2013 de Alexey04 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blackangel666 Postat Mai 16, 2013 Share Postat Mai 16, 2013 (editat) Completare..... Dupa ceva cautari am gasit kitul de reparatie... se numeste '' Brembo, part number 110.4362.41 '' si am gasit pe http://www.atomicalex.com/?tag=rebuild cam tot ce trebuie stiut despre refacerea pompei de frana acu tre sa-mi iasa! ) Nope nu mergea bine nici inainte, daca actionam frana ramaneau blocate placutele pe disc si mergea infranata, se incingea discul ca dreacu..ah da si nu mai mergea nici senzorul de frana din capul pompei... Editat Mai 16, 2013 de blackangel666 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ss_mihai Postat Mai 17, 2013 Share Postat Mai 17, 2013 Salut! Aveti habar daca motorul cu injectie de dupa 2000 se potriveste perfect pe Aprilia Pegaso din 1998 cu carburatie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupul Gri Postat Mai 17, 2013 Share Postat Mai 17, 2013 se potriveste... doar ca trebuie schimbata electrica si rezervorul, adaptate pentru injectie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ss_mihai Postat Mai 17, 2013 Share Postat Mai 17, 2013 (editat) se potriveste... doar ca trebuie schimbata electrica si rezervorul, adaptate pentru injectie Aha! Multumesc! Asadar in caz ca vreau un motor pe injectie trebuie sa cumpar si rezervorul si partea electrica! Din experienta voastra care ar fi avntajele si dezavantajele celui pe injectie? Am inteles de la cineva care are acum pe injectie ca ar dori sa se intoarca la modelul pe carburatie... Am vazut pe forum ca la cel pe carburatie ar fi probleme cu pornirea. Editat Mai 17, 2013 de ss_mihai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Mai 17, 2013 Share Postat Mai 17, 2013 Probleme doar pe umezeala si cand e cam racoare. Dar un motor pus bine la punct, nu ar trebui sa faca probleme de genul asta. Cel pe injectie e clar superior, dar e ceva de munca sa il adaptezi. Daca ramai la carburatie, cam orice schimbi e 'plug&play' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ss_mihai Postat Mai 17, 2013 Share Postat Mai 17, 2013 Probleme doar pe umezeala si cand e cam racoare. Dar un motor pus bine la punct, nu ar trebui sa faca probleme de genul asta. Cel pe injectie e clar superior, dar e ceva de munca sa il adaptezi. Daca ramai la carburatie, cam orice schimbi e 'plug&play' Multumesc! Am luat unul din 98 pe carburatie. Si cei de la RAR nu au trecut seria pe carte. Intrebarea mea era pentru viitor in caz de ceva problme. Sper sa fie ok! Ma incanta carburatia ca "iti poti bag man in ea", dar sper sa nu fie nevoie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
V a L y O Postat Mai 17, 2013 Share Postat Mai 17, 2013 Caut ceva teorie despre ce pozitie trebuie sa adopti la mersul pe off road. Am ceva probleme, in sensul ca atunci cand merg ridicat in picioare nu mai controlez asa bine acceleratia plus ca la denivelari o turez involuntar (asta tine de cum apuc mansonul de acceleratie). Pe unde as putea gasi ceva tutoriale? Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Mai 17, 2013 Share Postat Mai 17, 2013 (editat) Multumesc! Am luat unul din 98 pe carburatie. Si cei de la RAR nu au trecut seria pe carte. Intrebarea mea era pentru viitor in caz de ceva problme. Sper sa fie ok! Ma incanta carburatia ca "iti poti bag man in ea", dar sper sa nu fie nevoie. Hi hi, asa era si la mine trecut in carte: fara serie Or avea ceva pegaso astea. Teoretic injectia e mai fiabila. Dar nu stiu ce sa zic, daca ai chef de munca si bani, merge adaptat si unul pe injectie. Dar daca tot nu ai trecut in carte nimic si presupunand prin absurb ca plezneste motorul, il inlocuiesti cu altul la fel, in cateva ore termini treaba. @Valyo: tii genunchii un pic flexati si ajungi bine la acceleratie si mai amortizezi si din socuri. Eu am si mainile destul de lungi ce e drept, dar nu am avut probleme. Pozitia incheieturii e ceva in genul aceleia de la incepatori: podul palmei un pic in jos ca sa nu fortezi acceleratia. Cam asa am simtit eu 'problema' expusa de tine pe propria piele. Te obisnuiesti in timp. Editat Mai 17, 2013 de banzay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old Postat Mai 17, 2013 Share Postat Mai 17, 2013 Caut ceva teorie despre ce pozitie trebuie sa adopti la mersul pe off road. Am ceva probleme, in sensul ca atunci cand merg ridicat in picioare nu mai controlez asa bine acceleratia plus ca la denivelari o turez involuntar (asta tine de cum apuc mansonul de acceleratie). Pe unde as putea gasi ceva tutoriale? Multumesc. ai grija sa nu faci asa. dar na, slabe sanse. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupul Gri Postat Mai 17, 2013 Share Postat Mai 17, 2013 Asta l-am salvat prin bookmarks http://www.flamesonmytank.co.za/offRoad.htm Teoria e simpla... practica conteaza Oricum, trebuie sa iei in considerare ca Pegaso e mai mult tourer decat enduro, asadar nu e construit pentru pozitia in picioare si nici nu poti merge multa vreme comod in picioare. Rezervorul nu-ti permite o pozitie buna, saua este prea lata scaritele prea inguste. Trebuie sa mergi singur pe offroad sa-ti gasesti o pozitie buna, ca mai scapi mana in gaz nu-i problema, se intampla Aprpos de scarite... pentru mersul in picioare te sfatuiesc sa dai jos cauciucul de pe scarite... daca e ud aluneca si te trezesti pe jos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.