El Zorab Postat Mai 28, 2013 Share Postat Mai 28, 2013 Nu ai spus cum ai rezolvat problemele tehnice ce le-ai avut ? Spuneti frate si rezolvarea problemelor ce le prezentati aici poate foloseste si altora . Salut! Revenit de pe drumuri cat sa imi adun puterile, sa va scriu si sa plec iar................o pornesc, plec, se incalzeste, dupa 3 4 km arde bujia, nu mai vrea.......bujie noua iar plec iar o arde, iar nu mai vrea.......concluzia bobina stricata....de ce???!!!! de mers fara releu care sa incarce bine ( ma gandesc eu.......stiam k releul e stricat si am mers k boul cu ea si vreo cateva sute de km)......pus releu nou, pus bobina de inductie noua, facut si carburatia cu ocazia asta( k erau carburatoarele mele tuci nu alta).............rezultatul merge strong........facut vreo 700 de km fara nicio problema majora zic eu.....dar cum e tot Aprilie si ea revin aksa cu cateva problemute........senzorul de benzina nu mai functioneaza(posibil sa fie ars acel beculet...verific maine)....relantiul il aveam la 1200 de ture pana sa fac carburatia si statea fara probleme, acum si la 1800 de il tin mi se opreste dak are temp sub 80 de grade(inainte nu facea asa dar acum tin relantiul destul de ridicat si asta nu prea imi place)......iar azi cand am plecat cu ea o noua problema......se aude un zgomot ciudat la turatii joase k si cum lantul ar atinge de ceva.......verific ochiometric lantul, patina de lant, aparatorile de lant....nimic suspect.....totusi face acel zgomot grotesc.....maine ma ocup de ea...in mare sunt bucuros k am ajuns cu ea intreaga acasa. Va anunt ce probleme rezolv si oricum ma intorc sa va cer sfaturile! Doamne ajuta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blackangel666 Postat Mai 29, 2013 Share Postat Mai 29, 2013 (editat) Toate cele bune El Zorab! Ai grija de ea...daca se amplifica zgomotul trage-o pe dreapta si ia-o la bibilit Eu cred ca o sa parasesc grupul aprilistilor in curand...incerc sa-mi fac curaj sa ma bag la un imprumut si sa-mi iau un vstrom 650 Din cate am inteles este una din cele mai fiabile modele on-off. Aveti ceva cunoastere despre ? Editat Mai 29, 2013 de blackangel666 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aviatorul Postat Mai 29, 2013 Share Postat Mai 29, 2013 Cum le separ pe astea doua? Sunt doar presate sau si lipite? nu sint lipite deci se pot da jos cu un ciocan de cauciuc dai de jur inprejur pina iese. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
El Zorab Postat Mai 29, 2013 Share Postat Mai 29, 2013 Multumesc Blackangel.....imi pare rau sa aud asta dar ma bucur pt tine....sa ne spui cum e cu vstrom-ul. multa bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old Postat Mai 29, 2013 Share Postat Mai 29, 2013 Toate cele bune El Zorab! Ai grija de ea...daca se amplifica zgomotul trage-o pe dreapta si ia-o la bibilit Eu cred ca o sa parasesc grupul aprilistilor in curand...incerc sa-mi fac curaj sa ma bag la un imprumut si sa-mi iau un vstrom 650 Din cate am inteles este una din cele mai fiabile modele on-off. Aveti ceva cunoastere despre ? /index.php?/topic/37237-suzuki-v-strom-dl-6501000/?p=3447125 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
V a L y O Postat Mai 29, 2013 Share Postat Mai 29, 2013 @ aviatorul: multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupul Gri Postat Mai 29, 2013 Share Postat Mai 29, 2013 Am o mica problema la un pegaso pe injectie... pe la 2500 de ture se intampla ceva... nu mai are gaz sau aer si moare motorul daca e tinut acolo. Cu mana in gaz, se simte doar un mic hop, pana trece de momentul ala, dar e enervant la plecarea de pe loc. Am observat ca pe decelerare se mai aud niste rateuri. Aveti idee despre ce poate fi vorba? Daca era cu carburatie eram convins ca nu e reglat aerul in amestec din carburator... asa nu-mi dau seama... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old Postat Mai 29, 2013 Share Postat Mai 29, 2013 daca puteti sa-mi spuneti, cei care stati in cluj, unde as putea sa-mi fac o revizie la careva care stie pegaso-ul? am nevoie minim sa imi schimb semeringurile din furca si cred ca si carbii trebuie reglati. momentan nu am timp sa merg, ca sunt in licenta, dar trebuie sa imi fac loc in program atunci cand prind o usita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducod Postat Mai 29, 2013 Share Postat Mai 29, 2013 Nu-s "za seim" ca doar p'afara seamana, si de la 1 metru distanta. La DR800 mai are o gaura intre carb si cilindru, pentru comanda pompei de benzina... La cablurile de acceleratie, la DR sunt 2, la Pegaso, 1. Socul e diferit. Inautru, cel putin jet needelu' e altfel. Pe DR este 5E53 si pe Pegaso nu scria nika. Eu consider ca nu-s la fel Oricum, pe linga F650 mai sunt GS 500,DR 650,GSXR 7501988-95,GSXR 1100 1986-97,GSX 600F 1988-2006,GSX 750F 1989-2006,GSX 1100F 1988-94,GSX 1100G 1990-92,RF 600,RF 900,Bandit 1200 si altele probabil pe care zice producatorul BST33 dar la care sunt diferente notabile. Bafta ! Da,cea din 2008 are motorul de Yamaha XT660 fabricat la Minarelli,atat pentru Yamaha,cat si pentru Aprilia Pegaso.Difera capacele inscriptionate de pe motor.Asa sustin producatorii.Pe deasupra e pe injectie si am facut plinul de 2 ori,ca sa pot face un litrometraj.Consumul a fost de 3,42 si la al doilea de 3,57 l/100 km!Asta pe exterior la o viteza de 90-100 km/h,in regim de drum intins si doar o persoana fara bagaj!Un consum mic cu adevarat! Mersi de urari si it doresc asemenea! @raducod te salut,in primul rand.Stiai ca Suzi a ta(DR800)are the same carburetors(Mikuni BST33)ca si Aprilicile Pegaso 1992-1996(nu stiu daca si cele din 1997-2000 au la fel,dar s-ar putea)? ... asa a fost cu rulmentul SH, facut din doua, schimbat pe Pegaso. Dar a crapat la scurt timp. Se pare ca clichetii au doar un tratament de suprafata, iar cind a trecut de ea..... Acum astept rulmentul nou. Eu, dupa cum se vede, am facut un semn pe surub, ca daca incepe sa se desfaca, si am norocul sa observ la timp prin gaura de vizitare, sau verific cind incepe sa sune ceva in motor, scutesc niste bani de aruncat. Oricum, eu sunt convins ca daca se respecta indicatiile de stringere din manual si za basics ale mecanicii nu trebuie sa mai treaba cu rulemntul asta 15mKm Voi mai zice una alta dupa ce-l pun pe cel nou de la KTM. Bafta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AMDAndy Postat Mai 29, 2013 Share Postat Mai 29, 2013 Salut prieteni am si eu o mare nelamurile cumparat baterie noua acu 3 sapt. dus cu ea la Ciclop la maga pentru garantie constata baiatu ca nu incarca.. sta undeva la 12,6v cu becu stins! accelerand urca undeva la 13.3V cu becu aprins sta la 12.6V asa ca dus la un prieten mai invarsta care se pricepe si constata ca inaintea de releu am 15-17-Volti current alternativ... bun!!! ma pun command alt releu pentru Aprilica mea din 95 si tot aceeasi problema tot asa sta... deci care o fi problema??? tind sa mentionez ca releul are nr cod SH572-12 4.1 cel vechi si cel nou este de la firma Olympia cod 58266 va rog spuneti-mi si mie la voi cum sta si ce cod aveti model la releul de incarcare poate ca nu am comandat ce trebuia?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducod Postat Mai 29, 2013 Share Postat Mai 29, 2013 ... nu comentati axul ambielajului ca a mai fost un MARE mecanic moto care si-a sfarimat toata stiinta pe desfacutul magnetoului, reusind sa produca just damages .... Salut prieteni am si eu o mare nelamurile cumparat baterie noua acu 3 sapt. dus cu ea la Ciclop la maga pentru garantie constata baiatu ca nu incarca.. sta undeva la 12,6v cu becu stins! accelerand urca undeva la 13.3V cu becu aprins sta la 12.6V asa ca dus la un prieten mai invarsta care se pricepe si constata ca inaintea de releu am 15-17-Volti current alternativ... bun!!! ma pun command alt releu pentru Aprilica mea din 95 si tot aceeasi problema tot asa sta... deci care o fi problema??? tind sa mentionez ca releul are nr cod SH572-12 4.1 cel vechi si cel nou este de la firma Olympia cod 58266 va rog spuneti-mi si mie la voi cum sta si ce cod aveti model la releul de incarcare poate ca nu am comandat ce trebuia?? Nu stiu exact cum trebuie sa fie DAR la celelalte motoare pe care le-am avut, din magnetou ies pina in 100V ca, cu motorul turat ... Poate acolo o fi baiu' la tine ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aviatorul Postat Mai 29, 2013 Share Postat Mai 29, 2013 Am o mica problema la un pegaso pe injectie... pe la 2500 de ture se intampla ceva... nu mai are gaz sau aer si moare motorul daca e tinut acolo. Cu mana in gaz, se simte doar un mic hop, pana trece de momentul ala, dar e enervant la plecarea de pe loc. Am observat ca pe decelerare se mai aud niste rateuri. Aveti idee despre ce poate fi vorba? Daca era cu carburatie eram convins ca nu e reglat aerul in amestec din carburator... asa nu-mi dau seama... ce bujie ai? ce bujie ai? BUJIE NGK DR8EIX incearca cu aceasta, nici la mine nu a mers injectia ok cu bujia veche (ma refer la cod) de la carburatie. dupa ce am schimbat-o nu am mai recunoscut mobra Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
El Zorab Postat Mai 29, 2013 Share Postat Mai 29, 2013 deci....la pegaso cele pana in 2000, cele pe carburatie releul e undeva sub șea in partea din spate( din cate stiu) dak nu a modificat nimeni pozitia lui si are 6 fire: 3 faze (3 fire galbene) pe care vine curentul de la alternator, 1 rosu de plus 1maro cu papuc rotund de minus ce face masa cu cadrul undeva in partea dreapta a releului si 1 verde pe care vine tot plus de la contact-are functie de on/off switch si tot de pe el isi ia tensiunea de referinta).....cam asa trebuie sa arate releul tau ca si compozitie si montaj.......acum dak ai luat alt model dar arata tot cam asa nu ar avea de ce sa nu incarce....verifica sa fie montat cum trebuie...trebuie sa incarce undeva intre 13,5-14,5 V si in ture si la relanti si in sarcina(cu luminile aprinse)....verifica restul firelor sa nu ai vreo izolatie arsa si sa faca contact cu cadrul..........daca se dovedeste k nu ai releul potrivit stiu cine iti poate furniza unul bun dar sa speram k nu e nevoie pt k deja ai cheltuit niste bani cu asta....multa bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupul Gri Postat Mai 29, 2013 Share Postat Mai 29, 2013 (editat) @raducod: in caz ca mai desfaci vreodata magnetoul... exista pe partea cealalta a motocicletei un surub, care se scoate si prin gaura ramasa se baga un boltz care blocheaza motorul sa poti desface piulita de la magnetou... nu trebuie sa inventezi chei de magnetou @aviatorul... nush exact codul bujiei dar e cea clasica... o sa incerc sa o schimb, dar nu cred ca e aia. Se ineaca fix pe la 2400 de ture, de fiecare data si merge perfect peste 2500 dup-aia... am cuplu, urca bine in viteza, e ok in rest. Editat Mai 29, 2013 de Lupul Gri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aviatorul Postat Mai 29, 2013 Share Postat Mai 29, 2013 @raducod: in caz ca mai desfaci vreodata magnetoul... exista pe partea cealalta a motocicletei un surub, care se scoate si prin gaura ramasa se baga un boltz care blocheaza motorul sa poti desface piulita de la magnetou... nu trebuie sa inventezi chei de magnetou @aviatorul... nush exact codul bujiei dar e cea clasica... o sa incerc sa o schimb, dar nu cred ca e aia. Se ineaca fix pe la 2400 de ture, de fiecare data si merge perfect peste 2500 dup-aia... am cuplu, urca bine in viteza, e ok in rest. parca o si vad pe a mea exact simtomele mai sus enumerate de tine. am avut clasica DR8EA, era sa o dau la desfacut injectoare din cauza asta (bine ca nu am apucat ca ma scapam de ceva verzisori). ba mai mult toata iarna a pornit la prima cheie fara nici o treaba. de la o simpla bujie. merita incercat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
El Zorab Postat Mai 29, 2013 Share Postat Mai 29, 2013 DR8EA sau D8EA care-i diferenta si pe care o preferati????? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Mai 30, 2013 Share Postat Mai 30, 2013 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aviatorul Postat Mai 30, 2013 Share Postat Mai 30, 2013 nu stiu care sint diferentele in coeficienti cert e ca eix e cu iridium, dar am tot incercat, pentru carburatie DR8EA a fost cea mai ok, iar pentru injectie DR8EIX. daca puteti sa-mi spuneti, cei care stati in cluj, unde as putea sa-mi fac o revizie la careva care stie pegaso-ul? am nevoie minim sa imi schimb semeringurile din furca si cred ca si carbii trebuie reglati. momentan nu am timp sa merg, ca sunt in licenta, dar trebuie sa imi fac loc in program atunci cand prind o usita. salut, recomand ori cocmotors (buna ziua) ori 0746 532 330 adi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupul Gri Postat Mai 30, 2013 Share Postat Mai 30, 2013 nu stiu care sint diferentele in coeficienti cert e ca eix e cu iridium, dar am tot incercat, pentru carburatie DR8EA a fost cea mai ok, iar pentru injectie DR8EIX. DR8EIX am pe a mea... dupa ce am scos-o de la iernat, m-am trezit ca merge prost in ture joase, nu sta la ralanti, mergea in shocuri sub 3000 de ture (adica avea o plaja intre 1500-3000 de ture in care mergea prost, spre deosebire de astalalta care doar fix pe la 2400 de ture are ceva, sub sau peste turatia asta merge perfect). Am schimbat bujia, cu asta pe iridium si n-a fost nici o diferenta. Abia dupa ce am curatat injectoarele s-a rezolvat... acum am alta mobra... nici nu stiam ca la 60 la ora merge a 5 a Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
El Zorab Postat Mai 30, 2013 Share Postat Mai 30, 2013 DR8EIX am pe a mea... dupa ce am scos-o de la iernat, m-am trezit ca merge prost in ture joase, nu sta la ralanti, mergea in shocuri sub 3000 de ture (adica avea o plaja intre 1500-3000 de ture in care mergea prost, spre deosebire de astalalta care doar fix pe la 2400 de ture are ceva, sub sau peste turatia asta merge perfect). Am schimbat bujia, cu asta pe iridium si n-a fost nici o diferenta. Abia dupa ce am curatat injectoarele s-a rezolvat... acum am alta mobra... nici nu stiam ca la 60 la ora merge a 5 a referitor la mersul sub-turat....poate dauna injectiei??? dar celor pe carburatoare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupul Gri Postat Mai 30, 2013 Share Postat Mai 30, 2013 asta-i legendă urbana... ca mersul subturat dauneaza injectoarelor sau ca supraturarea desfunda injectoarele. Mai devreme sau mai tarziu injectoarele se infunda, si de obicei se colmateaza cu piatra (cred ca-i calcar sau o depunere asemanatoare) din cauza calitatii benzinei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blackangel666 Postat Mai 30, 2013 Share Postat Mai 30, 2013 @ raducod Bine gandit mestere! Sa-ti mearga treaba! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old Postat Mai 30, 2013 Share Postat Mai 30, 2013 salut, recomand ori cocmotors (buna ziua) ori 0746 532 330 adi. mersi mult! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Mai 30, 2013 Share Postat Mai 30, 2013 (editat) Baieti , Pegaso-ul 650 incepand din 2002 a primit injectie din cate stiu eu. Modelul din 01.2002 a primit injectie sau undeva la mijlocul anului 2002 s-a adoptat injectia? http://www.bikeshop.ro/handler.php?tip=am&act=view&src=db&ID=518066&selpic=1&zoom=1#foto asta eu cred ca este pe injectie http://www.mcnews.com.au/testing/aprilia/2002_pegaso_650/test_aprilia_pegaso_650_page1.htm Editat Mai 30, 2013 de Bigfoot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupul Gri Postat Mai 30, 2013 Share Postat Mai 30, 2013 (editat) Am eu 2001 cu injectie... intrebarea e daca au aparut inca din 2000... LE: ala de pe bikeshop trebuie musai sa fie pe injectie... daca nu e inseamna ca a schimbat motorul Editat Mai 30, 2013 de Lupul Gri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.