Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Niet :nono: ...Ivan are pinion, foaie si lant SH, dar inca bune, provenite din dezmembrari :hug: ...daca trebuie cuiva, discutam pe PM detalii! :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o sa vad ce pot sa fac treaba e ca da rateuri si in filtru de aer mai des si problema e de o saptamana!

mama lui acum cand a venit caldura!

 

daca e treaba cu ghilotinele alea exista vreo metoda de remediere ,reparatie ceva sau alte carburatoare?

Am rezolvat problema sau cel putin temporar!

 

am dat filtru de aer jos si era putin parlit(topit) dela rateurile in cutia filtrului,am pornit motorul fara filtru si l-am turat putin ,a dat un rateu in caruratoare de-au iest afara din tuburile alea de cauciuc!

erau foarte afumate le-am curatat (am gasit multa mizerie acolo la plutitoare)le-am pus la loc am spalat filtru de aer cu benzina si vad ca merge bn!

 

dar intrebarea mea e de la ce asa multe rateuri in filtru si nu in tobe?

 

si daca to merge as vrea sa schimb uleiul acasa,de unde ii dau drumu la ulei afara doar de la busonul de pe cadru sau are si pe motor pe undeva??

Editat de florin tomsa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca dai jos scutul de sub motor,vei gasi busonul de golire al motorului.Deasupra galeriilor de evacuare si sub radiatorul de apa,ai un surub infiletat in piesa descendenta a cadrului,care trebuie dat jos,astfel vei goli si rezervorul de ulei de uleiul vechi.

mersi de sfat, cand vine uleiul ma apuc de treaba!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai facut si un consum mediu?

Aproximativ 5,5 /100 cu 2 persoane si bagaj complet cu viteza de 100-110 km/h , extrem de rar 120 . Relief foarte variat cu mult munte dar nu abrupt , dealuri cu pante lungi si destula campie .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

No trombone , dar am fost iar putin plecat si nu am avut acces la net . Well :

Asa da Pegasel! Frumos, sa ai parte de asa drumuri frumoase de ori cate ori iti doresti!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

No trombone , dar am fost iar putin plecat si nu am avut acces la net . Well :

da niste detalii care au fost costurile, (cazare mincare benzina bac etc) cam in cit ai iesit cu banii si se renteaza sa mergi cu mobra de acasa? astept cu interes :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Clar,Aprilica ta merita titlul de cea mai tare din Romanica!Cric central,suporti de side-case,etc,clar the best.De peisaje,nu mai are rost sa povestim.

Mersi de poze! :peace:

Multumesc @cristi 1 .

 

da niste detalii care au fost costurile, (cazare mincare benzina bac etc) cam in cit ai iesit cu banii si se renteaza sa mergi cu mobra de acasa? astept cu interes :peace:

Well , detalii pentru aviatorul :

- cazare prin agentia de turism veltravel : 9 nopti - 1300 lei (in Gouvia ,hotel Gouvia , 6 km de Kerkyra )

- mancare : cam greu de estimat deoarece la un moment dat nu mai tii socoteala stricta . La terasa poti manca si de 10 euro 2 persoane (2 garlic bread x 1 euro + 2 pitta gyros x 2,30 euro + 1 bere 3 euro ) dar poti intra la alimentara si sa cheltui 30 -50 euro , deci depinde de tine

- benzina : nici la asta nu am mai tinut socoteala . Daca nu bagi full tank cand opresti risti sa ramai fara cand ti-e mai bine .Depinde si de zona in care te afli .

- ferry : aici pot da pret exact , Igoumenitsa - Kerkyra sau invers 32 euro 2 persoane + motocicleta .

" Se renteaza " sa mergi cu motocicleta de acasa daca ai chef de drumuri lungi , timp liber suficient (minim 2 saptamani, deoarece pana acolo faci 2 zile , deci din start petreci 4 zile pe drum) , precum si fonduri . Daca vrei sa-ti folosesti la maxim timpul liber , avionul e baza .

Acolo poti inchiria scutere sau motociclete de toate felurile .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@cristi

O sa il sun pe aviatorul zilele astea. Totusi mai vreau si handguarduri daca are cineva.


Deocamdata, daca tot nu am mers anul asta cu motorul... m-am apucat sa il vopsesc.

Imi pare rau ca nu am pozat cum arata inainte de demontare (arata mult mai bine)

post-25665-0-02503700-1372234841_thumb.jpgpost-25665-0-27801200-1372234901_thumb.jpg

Aici este racirea suplimentara "custom" facuta cu doua ventilatoare puternice de PC (consuma 1A fiecare)

post-25665-0-54883800-1372234964_thumb.jpg

Proiectoare si suport de telefon / GPS

post-25665-0-95427100-1372235238_thumb.jpg


Si acum, gata matuite, componentele din plastic ce urmeaza a fi vopsite.

Stiu ca inca nu am demontat aripa fata... dar urmeaza si ea ca doar nu o sa las motocicleta "baltzata"

Totul a plecat de la plictiseala de a vedea o decojire a vopselei pe una din carene...

si daca tot aveam 1 litru de vopsea gri metalizat pentru masina sotiei, am mai cumparat 400 de grame de negru lucios pentru carena.

Stiu ca puteam sa vopsesc toata motocicleta gri metalizat, dar imi place mai mult cum arata cu carena neagra.

post-25665-0-48537600-1372235317_thumb.jpgpost-25665-0-43613200-1372235358_thumb.jpgpost-25665-0-82169000-1372235367_thumb.jpg

De aici au plecat "problemele:


post-25665-0-18331200-1372235550_thumb.jpgpost-25665-0-14098700-1372235585_thumb.jpgpost-25665-0-92349900-1372235565_thumb.jpg


Carena careia i-am dat chit pe niste mici zgarieturi si am matuit-o.

post-25665-0-76032300-1372235376_thumb.jpg


Mai am urmatoarele pregatiri de facut inainte de vopsire:

- sa matuiesc si mai bine vopseaua cu smirghel de 800 si pe urma cu 1000

- sa dau un spritz chit si sa smirgheluiesc cu 1000 pana iese perfecta suprafata

- sa imi creez un spatiu in care sa vopsesc, unde sa nu fie praf si nici insecte.

Pentru asta cred ca o sa folosesc ceva folie ( o sa fac un fel de sera - stiu ca o sa ma coc si asfixiez acolo)

sau si mai bine sa pun folia de platic in interiorul foisorului (in poza se mai vad capetele de ghidon care au fost "imersate" in grund.

post-25665-0-83593800-1372235855_thumb.jpg

Daca la final, tinerica asta nu o sa arate bine

post-25665-0-49868100-1372236111_thumb.jpgpost-25665-0-46658600-1372236118_thumb.jpg

adica asa cum era acum 6 ani cand am cumparat-o:

post-25665-0-71517200-1372236286_thumb.jpg

Atunci pana la anul nu ma voi plimba decat cu

post-25665-0-12812900-1372235404_thumb.jpg

post-25665-0-82318200-1372236267_thumb.jpg

Editat de mony
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Clar,Aprilica ta merita titlul de cea mai tare din Romanica!Cric central,suporti de side-case,etc,clar the best.De peisaje,nu mai are rost sa povestim.

Mersi de poze! :peace:

A mea este cea mai frumoasa! :-L :hug: . Ai avut consum mic! Eu am model 97-98 Cube 3 si scot cam 6.5 l/100. Frumoasa calatoria! Felicitari si pentru voi si pentru motor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vand motoreta Aprilia Pegaso 650 ML00 1999 inmatriculata, acte in regula

 

Consumabile noi,max 400km facuti Lant Foaie si Pinion JT sprockets / Bujie NGK DR8EIX iridium / Cablu km / Role lant

Cauciucuri bune Fata Mitas H14 80% Spate Heidenau K76 95%

Releu de incarcare luat anul trecut de la dilly point

Supapele au fost aranjate si curatate de calamina anul trecut

Bateria ok

Statorul si magnetoul schimbate acum o saptamana

 

 

De facut: inlocuit bendix (~370lei) releul de pornire (~30lei) si de pus ulei si filtru (~200lei)

 

O dau pentru ca nu mai am timp si bani de mesterit la ea 750euro! O puteti repara sau o puteti face piese

 

Istoricul ei il gasiti prin paginile acestui Thread 0747 90 60 30 Cristi

 

 

 

attachicon.gifDSCF1200.JPGattachicon.gifDSCF1199.JPGattachicon.gifDSCF1198.JPGattachicon.gifDSCF1202.JPGattachicon.gifDSCF1205.JPGattachicon.gifDSCF1208.JPGattachicon.gifDSCF1209.JPGattachicon.gifDSCF1211.JPGattachicon.gifDSCF1214.JPGattachicon.gifDSCF1213.JPGattachicon.gifDSCF1218.JPGattachicon.gifDSCF1219.JPGattachicon.gifDSCF1221.JPGattachicon.gifDSCF1222.JPG

Salut posesorii de Pegaso, si nu numai.

Cristiane, sper sa ma descurc cu banii la salariul ce vine, si sa ajunga Aprilica ta la mine.

Piesele de reparatie le voi lua de la un prieten deocamdata, pana o sa fac rost de bani pentru un bendix nou.

Am vazut motoreta, si este ceea ce imi doream de mult timp.

Poate ajungem la o intelegere si asupra cutiilor, ca e pacat sa plece separat.

Deocamdata, voi tine si GPZ-ul pana va veni clientul potrivit.

 

Cu respect.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut .... daca se poate cineva sa imi raspunda si mie ..... Am un Aprilia Pegaso din 99` ,ce nu inteleg eu este ca multi pot conduce aceasta motocicleta cu a2 iar eu nu..... Pentru ca in talon scrie 36 kw ... si limitarea nu stiu ce pret ar fii si cine o face.? Multumesc anticipat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inteleg ... cat mar costa sa fac aceasta obturare (presupun ca trebuie sa o duc la un mecanic) si apoi trebuie dusa la RAR ? poate intrebarea pare stupida dar chiar nu stiu pasii care trebuie sa-i urmez!...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...