Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

.Imi plac foarte mult cauciucurile de cross, cum arata, dar nu stiu cat de bine s-ar comporta pe asfalt, si mai ales pe ploaie...Kilometri nu fac mai deloc, maxim 150-200 de km / luna, distante mici, in mare parte pe asfalt, si mica portiune de cateva strazi pe care le strabat pe noroaie la mine in cartier...

Sa va aud cu pareri si argumente...MS.

Arata bine cauciucurile cross . Dar doar atat pentru asfalt . Pe sosea si ploaie (ha-ha-ha) sunt teribil de instabile . Pe pamant uscat sau ud , frunze sau iarba fac legea . La cati km faci /luna in mare parte pe asfalt iti recomand cauciucuri enduro touring . Cel mai mult ,ca si aspect , se apropie Continental TKC 80 de cele de cross/enduro , sau poate Metzler Karoo .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ms, Remu1.

Stiu cum arata Karoo, ca a avut un amic pe Caponord, numai ca are un stil de condus, de papa 2 seturi de cauciucuri pe an, si el imi spunea ca nu merita.

Ma gandeam la un cauciuc de cross cu crampoanele mai compacte.

Stiu ca difera mult intre ele, unele fiind pt macadam, altele pt noroi, altele pt hard-enduro(gen creste si stanci)...pacat ca nu se gasesc tutoriale..

Ideea e ca au preturi mai mici cauciucurile de cross, si ma gandeam sa fac un compromis doar pt toamna asta....

In fine, daca nu ma hotarasc, raman cu K76, si invat sa innot prin noroaie :P

 

By the way, frumoasa albastrica ta. Inainte de a-mi lua Pegaso, ma atragea modelul tau, care pare mai barbatesc, dar nici furca la a mea nu e de lepadat...e putin mai stabila cu asta Up Side Down la mersul pe asfalt, dar cam rigida pentru Off...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Well , multumesc . Am ales modelul asta ca are ambielajul pe rulmenti fata de cele mai noi care il au pe cuzineti (incepand cu 1996). O mica-mare diferenta . Revenind la tema propusa de tine ,nu-ti recomand deloc cauciucuri de cross/enduro pe sosea . Sunt foarte periculoase si se uzeaza repede . Ai grija !

Editat de remu1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Well , multumesc . Am ales modelul asta ca are ambielajul pe rulmenti fata de cele mai noi care il au pe cuzineti (incepand cu 1996). O mica-mare diferenta . Revenind la tema propusa de tine ,nu-ti recomand deloc cauciucuri de cross/enduro pe sosea . Sunt foarte periculoase si se uzeaza repede . Ai grija !

E, asta cu lagarele la ambielaj nu o stiam deloc. Omul cat traieste invata...

Am inteles cum e cu cauciucurile. Multumesc de sfat...

 

Ok, va salut, domnilor. Mi-am terminat programul de munca, si ma apuc de montat bateria.

 

Toate bune. :ok:

Editat de eugenkawa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Verifica si incarcarea. Am avut aceeasi problema cu bateria si dupa un drum mai lung si caldura mare, releul a plecat la Michael Jackson. Eu am luat alta baterie de la Fortec.ro o baterie cu tehnologie AGM. Era mai scumap cu 20 de lei fata de cea clasica. Si vine gata de drum. Spor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am 4 bucati,le-am primit promotionale!Nu puteam sa le refuz.Casca mea e Nolan!

 

Mersi de aprecieri.

 

@ss_mihai,asteptam pozele tale inca...

Am o singura poza! Dar nu reusesc sa o atasez! Am reusit pana la urma!

post-8940-0-56996700-1378915416_thumb.jpg

post-8940-0-95871800-1378915423_thumb.jpg

post-8940-0-88089200-1378915436_thumb.jpg

post-8940-0-78144700-1378915444_thumb.jpg

Editat de ss_mihai
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am o singura poza! Dar nu reusesc sa o atasez! Am reusit pana la urma!

 

 

Am o singura poza! Dar nu reusesc sa o atasez! Am reusit pana la urma!

 

Si mie imi place tare mult. Acum merge atat de frumos. Nu credeam ca uleiul si filtrul de ulei schimbate si bujia cu filtrul de aer influenteaza sesizabil! Merge undeva cu 7-9% mai bine ca inainte. Adica se simte diferenta! Urc mai usor in viteza, parca este mai elastica in functionare! Am atasat cateva poze cu ea din iunie de cand am achizitionat-o!

post-8940-0-23321400-1378926668_thumb.jpg

post-8940-0-04711100-1378926679_thumb.jpg

post-8940-0-53717100-1378926697_thumb.jpg

post-8940-0-22113600-1378926707_thumb.jpg

post-8940-0-51315200-1378926714_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu mi-o parchez curand (sper ca gasesc maine unde), apoi cand revin in tara (daca reusesc sa plec), o repar dupa acea usoara cazatura, apoi o vand. o sa-mi iau ceva mai mic si mai usor, cred. sunt total indecis, dar oricum acum mainile mi-s legate. sau mai bine zis piciorul...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

te voi suna cu siguranta :) ! oricum o sa ma ocup de ea imediat ce revin. poate o s-o si repar de la distanta, dar ma simt mai bine daca-s aici cand mi-o repara, sa vad progresul...

oricum, stiu ca am facut una din greselile incepatorilor: sa-mi iau un motor mai inalt si mai greu decat am nevoie. insa a mers super bine si ma indragostesc de ea de fiecare data cand o vad :D daca n-ar fi fost acea batrana si acel capac de canalizare ud, acum inca as fi calarit-o. dar na, n-a fost sa fie acum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e misto tare modelul ala de aprilica, atunci cand m-am suit pe a ta m-am simtit foarte confortabil si mi-a placut ca si cursa e mult mai mica! uite ca nici nu ma gandisem la varianta de pegaso trail(parca trail e, nu?). am un prieten care si-a luat azi un yamaha xt660x si e foarte multumit, insa trebuie sa se obisnuiasca, pentru ca se pare ca nu-i deloc ca si f650-ul lui. eu ii urez sanatate si sa mearga cu grija!

la treaba cu batranii ai dreptate :)

oricum, eu ma bucur ca nu mi-a luat carnetul si nici nu mi-a deschis dosarul degeaba... domnul politist a fost corect si intelegator, desi nu parea initial astfel.

si ca sa inteleaga si restul lumii: am avut un mic accident, la 10 km/h, imi sarise o femeie in fata dupa ce se facuse verde si m-am concentrat in a frana ca sa nu intru in ea. se pare ca asta m-a facut sa nu observ un capac de canalizare udat de ploaie cu cateva ore inainte, drept urmare mi-a fugit spatele grav, am cazut pe dreapta si mi-a agatat piciorul, rezultand intr-o entorsa de genunchi si una de glezna. ma vindec ok si destul de repede, iar motorul are ca avarii carenele pe dreapta zgariate, oglinda dreapta rupta si semnalul drept spate rupt, dar nu de tot. inca sta agatat :D ma bucur ca n-a fost mai rau. dar da, am decis ca-mi trebuie motor mai mic, sa ajung cu picioarele mai bine jos, ca altfel o sa ma descurc dupa aia :) zic drept, singura metoda de a evita accidentul ar fi fost sa nu ating frana spate, insa m-am invatat sa pun 70% fata si 30% spate

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eh, eu stiu ca trebuie sa o dau... nu pot sa ma astept mereu sa am pasager ca sa stau bine la semafor. pentru un an de incepator, a fost suficient. oricum imi place mult si m-am descurcat cu ea si pe off fara probleme. INSA, mereu am simtit ca e prea inalta si grea si cu centrul de greutate putin ciudat pentru inaltimea mea. trebuie sa o repar, sa o vand cuiva caruia ii trebuie, apoi sa-mi iau ceva pentru inaltimea mea. voi vedea in timp la ce ma opresc, oricum mai e mult pana acolo...

nu-mi schimb parerea, ca-s niste motociclete faine si foarte distractive, dar "sutul in fund" il voi aplica pentru siguranta mea :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eh, eu stiu ca trebuie sa o dau... nu pot sa ma astept mereu sa am pasager ca sa stau bine la semafor. pentru un an de incepator, a fost suficient. oricum imi place mult si m-am descurcat cu ea si pe off fara probleme. INSA, mereu am simtit ca e prea inalta si grea si cu centrul de greutate putin ciudat pentru inaltimea mea. trebuie sa o repar, sa o vand cuiva caruia ii trebuie, apoi sa-mi iau ceva pentru inaltimea mea. voi vedea in timp la ce ma opresc, oricum mai e mult pana acolo...

nu-mi schimb parerea, ca-s niste motociclete faine si foarte distractive, dar "sutul in fund" il voi aplica pentru siguranta mea :)

Scuze k ma bag dar ma cam regasesc in situatia ta....uite cum sta treaba...si eu am permisul tot de un an si ceva prima mobra a fost tot pegaso, am trait aceleasi emotii cand ma opream la semafor, si din cauza asfaltului denivelat abia puneam picorul jos pt k eu am doar 1,75 nu stiu cat ai tu dar cred k tot pe acolo....nu am ajuns nici cu cel mai greu pasager cu toata talpa jos dar pot sa iti spun k am mers prin tot felul de locuri si cu pasager si fara si nu am avut niciodata probleme.....si eu am franat cu spatele pe o sina de tramvai uda si stiu senzatia...de multe ori mi.a fugit spatele la frane de urgenta pt k in bucale sunt multi dobitoci cu masinile dar de fiecare data am reusit sa strang puternic motorul intre picioare (stiu k suna naspa) si sa il tin in linie dreapta......sunt de parere k inaltimea si faptul k nu ajung decat cu varful (desi de multe ori port bocanci de viper pt un contact cat mai bun picior-sol) pe sol nu au rost decat la viteze mici sau opriri iar atunci.......pana mea nu mai vb despre asta......nu incerc sa te conving sa nu il dai dar cred k ar trebui sa te gandesti inca odata..........m.am intristat grav cand am citit ce spuneai si nu cred k a.ti vinde motorul si a.ti lua altul mai mic e solutia dar nici nu cred k ar trebui sa asculti de mine sau de altii.....fa ce crezi tu k e mai bine pt tine si sanatatea ta!!!!! Nu pot sa iti spun k daca eu n.am cazut nici tu nu o sa mai cazi pt k poate acum cand plec cu ea ma loveste tiru sau Doamne fereste. Acum 2 zile un coleg motociclist a luat ditamai cazatura din cauza unui caine....avea 50 km/h si 20 de ani de experienta si nu l.au ajutat cu nimic aaaa si e mult mai inalt k noi si o moto mult mai joasa un nakead parca.....ce vreau sa spun e k uneori imprejurarile si situatia 'operativa' sunt cauzele cazaturii/accidentului nu motorul nu motociclistul.....stim cu totii k unele evitari sunt imposibile si k uneori poti doar sa previi nu si sa combati!!!! in fine....sper sa te mai gandesti si sa iei decizia cea mai buna pt tine. Cu stima!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai dreptate in ceea ce scrii, nu zic. am 1.68-1.69 pe acolo, deci mai mic putin. oricum era de neevitat accidentul, aia stiu sigur, pentru ca am incercat intr-o fractiune de secunda sa redresez, insa ghidonul a tras puternic dreapta in timp ce cadea (de aia am ramas si fara oglinda dreapta). e interesant ca poti analiza foarte usor accidentul din cauza senzatiei de slow-motion pe care o ai intr-o astfel de situatie. de altfel, si motociclista care m-a ajutat, mi-a zis ca atunci cand m-a vazut, si-a zis in gand "auch, pica" si a vazut si ea la fel de in slow-motion ca si mine faza. si tin si minte ca dupa ce am cazut si am schiopatat pana la ea si am oprit-o, am vazut urmele de pe gume ale alunecarii si ma intrebam cum s-au putut produce. insa atunci imi statea mai mult capul la piciorul meu, care nu era ok oricum ar fi fost. de motor am tinut cu genunchii pana s-a inclinat puternic si nu mai puteam redresa... si intr-un fel m-ar ajuta una mai mica si pentru faptul ca nu sunt cel mai mare turist care face 300 de km intr-o saptamana, ci mai degraba se plimba prin oras si prin imprejurimi, maxim la aia 300 de km distanta :) de aia zic si ca un rezervor de 20 de litri nu ma ajuta atat de mult. si ceva si pe la 150 de kile mi-ar fi si mai de folos in momentul in care o scap de pe loc, daca e sa se mai intample..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai dreptate in ceea ce scrii, nu zic. am 1.68-1.69 pe acolo, deci mai mic putin. oricum era de neevitat accidentul, aia stiu sigur, pentru ca am incercat intr-o fractiune de secunda sa redresez, insa ghidonul a tras puternic dreapta in timp ce cadea (de aia am ramas si fara oglinda dreapta). e interesant ca poti analiza foarte usor accidentul din cauza senzatiei de slow-motion pe care o ai intr-o astfel de situatie. de altfel, si motociclista care m-a ajutat, mi-a zis ca atunci cand m-a vazut, si-a zis in gand "auch, pica" si a vazut si ea la fel de in slow-motion ca si mine faza. si tin si minte ca dupa ce am cazut si am schiopatat pana la ea si am oprit-o, am vazut urmele de pe gume ale alunecarii si ma intrebam cum s-au putut produce. insa atunci imi statea mai mult capul la piciorul meu, care nu era ok oricum ar fi fost. de motor am tinut cu genunchii pana s-a inclinat puternic si nu mai puteam redresa... si intr-un fel m-ar ajuta una mai mica si pentru faptul ca nu sunt cel mai mare turist care face 300 de km intr-o saptamana, ci mai degraba se plimba prin oras si prin imprejurimi, maxim la aia 300 de km distanta :) de aia zic si ca un rezervor de 20 de litri nu ma ajuta atat de mult. si ceva si pe la 150 de kile mi-ar fi si mai de folos in momentul in care o scap de pe loc, daca e sa se mai intample..

ai dreptate....ti.ar prinde bine si ceva mai usor cum si mie mi.ar prinde bine ceva de oras cu un consum mai mic......de curios ta ce greutate are??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pegaso cube are pe la 180 de kile daca nu ma insel, plus ce mai car in topcase, is cam 190-200 uneori. iar pe Aprilia lui Cristi stau perfect si pare sa fie extrem de confortabila :) cel mai mult m-a impresionat cursa ghidonului, ca-s obisnuit numai cu aia de cube, adica prea mare, uneori imi imaginez ca-s carmaci pe vapor :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pegaso cube are pe la 180 de kile daca nu ma insel, plus ce mai car in topcase, is cam 190-200 uneori. iar pe Aprilia lui Cristi stau perfect si pare sa fie extrem de confortabila :) cel mai mult m-a impresionat cursa ghidonului, ca-s obisnuit numai cu aia de cube, adica prea mare, uneori imi imaginez ca-s carmaci pe vapor :D

cursa ghidonului mai mare si coatele cat mai ridicate (unghiul facut dintre antebratul tau si sol cat mai mare) aduc un surplus de control parerea mea...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai dreptate in ceea ce scrii, nu zic. am 1.68-1.69 pe acolo, deci mai mic putin. oricum era de neevitat accidentul, aia stiu sigur, pentru ca am incercat intr-o fractiune de secunda sa redresez, insa ghidonul a tras puternic dreapta in timp ce cadea (de aia am ramas si fara oglinda dreapta). e interesant ca poti analiza foarte usor accidentul din cauza senzatiei de slow-motion pe care o ai intr-o astfel de situatie. de altfel, si motociclista care m-a ajutat, mi-a zis ca atunci cand m-a vazut, si-a zis in gand "auch, pica" si a vazut si ea la fel de in slow-motion ca si mine faza. si tin si minte ca dupa ce am cazut si am schiopatat pana la ea si am oprit-o, am vazut urmele de pe gume ale alunecarii si ma intrebam cum s-au putut produce. insa atunci imi statea mai mult capul la piciorul meu, care nu era ok oricum ar fi fost. de motor am tinut cu genunchii pana s-a inclinat puternic si nu mai puteam redresa... si intr-un fel m-ar ajuta una mai mica si pentru faptul ca nu sunt cel mai mare turist care face 300 de km intr-o saptamana, ci mai degraba se plimba prin oras si prin imprejurimi, maxim la aia 300 de km distanta :) de aia zic si ca un rezervor de 20 de litri nu ma ajuta atat de mult. si ceva si pe la 150 de kile mi-ar fi si mai de folos in momentul in care o scap de pe loc, daca e sa se mai intample..

 

Si eu am aceeasi senzatie ca si tine (175 cm). Ating doar cu varfurile, dar destul de bine. Am probleme doar cand sunt denivelari si ea sta pe un punct mai inalt decat o sa imi proptesc eu picioarele. Tocmai din cazua asta, sunt foarte atent unde opresc. Recunosc ca, atunci cand imi voi schimba motoreta, inaltimea ei va fi un criteriu extrem de important. Problema este ca imi place de mor si m-am atasat foarte tare de ea. Asa ca, oricand se va produce inlocuirea ei, ii voi simti lipsa. Dar, repet, si pentru mine este o motoreta putin cam inalta...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fara niciun fel de gluma,CHIAR arata ok! :peace:

 

Eugene,albastrica lui Remus e de-a dreptul violeta,exact ca Aprilica mea dinainte! :crack: Vezi poza:

La imaginea asta nu poti decat sa exclami : Aprilia frate !

@Cristi uno e un vero !

 

Aprilica aia din link e Strada,exact ca si a mea,doar ca e din 2005,e neagra si euro 2.E mai joasa ca si Trail-ul!Trail-ul are 820 mm la sa,iar Strada si Factory au 780 mm!Cei 40 de mm fac diferenta la cei mici de inaltime(sau picioare)!Si mai obtii 10 mm la sa,daca lasi telescoapele fata in juguri inca 20 mm!Asa e la mine,iar la inaltimea asta,te-ai urcat deja pe ea!Eu spun ca e ok pt inaltimea ta!

 

PS:Nu incerc sa te conving sa-i dai cu piciorul in fund Aprilicii tale!!!Din contra,sunt momente nin care regret si acum ca am dat-o pe violeta mea din '94!...

Well .... well and again well ! Vad imagini molto bele aici !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Centurioni romani ! A fost un studiu de design la far si carena care il imbraca , dupa o casca de centurion roman la Aprilia noua , studiu finalzat in aspectul actual . Posibil si la ce veche sa fie inspirazione de la legiuni .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@eugenkawa: arunca o privire la Dunlop trailmax sau vee rubber vrm 163. Eu folosesc asa ceva si sunt multumit de ele, mi se par un compromis ok intre street/offroad.

Salut.

Am vazut cum arata, ambele avand cam acelasi profil.

Trailmax am avut pe Transalp, era bun la tractiune, dar se comporta prost la frane.

 

Ms de sfat.

 

Eugene,iti recomand Heidenau K60.Am avut de 2 ori 2 perechi.La unul de fata,mananca 2 pe spate!

Uita-te aici: http://www.heidenau.ro/component/virtuemart/397-enduro/k60-front pt fata si aici: http://www.heidenau.ro/component/virtuemart/397-enduro/k60-scout pt spate!Eu consider ca e un raport pret/calitate ok si sunt nemtesti!

Daca ai nevoie de baterie poti incerca aici: http://www.bateriimoto.ro/ !Am avut Volton de 2 ori si m-au tinut!Masoara bateria si cauta pe dimensiunea celei ce o ai tu acum!Vei gasi cu 2 Ah mai puternice decat cea indicata de producator!

Arata bine cauciucurile,dar cred ca ma las pagubas toamna asta.

Bateria si-a revenit,dar problema era din alta parte.

Cu doua zile inainte ii gresasem lantul,si m-a "mancat" undeva,de am dat cu spray de lant la cabluri,maneta de ambreiaj si la crick. Numai ca spray-ul de lant nu e conductor, si cand bagam in viteza, se oprea motorul, pentru ca nu decupla contactul de crick. Am curatat apoi, si am rezolvat-o. Oricum,e bine ca am pus si bateria pe redresor, si e in limite normale. De incarcat, imi baga 13,6-13,8, cam am montat un voltmetru la bord, dar faptul ca fac doar deplasari scurte,era prea putin pentru o incarcare completa.

 

Daca le coborati telescoapele fata in juguri 200 mm,castigati 100 mm la sa!Chestie verificata si facuta de mine,inclusiv la actuala Aprilica!!

Suspensia se coboara atat din amortizorul spate, cat si din jambele fata.

Pe vremea cand aveam Transalp, am cazut si eu pe loc, si m-a ars de viu pe gamba dreapta...am ramas fara piele.

Ulterior, am strans reglajul de la amortizorul central, si am coborat jambele din juguri cam 2 cm. Asa am reusit sa ajung cu toata talpa pe pamant, pana atunci ajungand doar cu un varf.

Parerea mea este ca nu se merita vanduta o motocicleta, atata timp cat se poate adapta.

Ca sa coboare jambele de la furca, se slabesc colierele de strangere ale jambelor, din juguri, si se bat usor cu o bucata de lemn de esenta tare si un ciocan, alternativ, cate putin la fiecare jamba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare.

 

Problema: furtunul hidraulic cu manta metalica de la motor (are vreo 15 cm lungime) s-a fisurat. Am pierdut aproape tot uleiul in 20 km. Am avut noroc ca am ajuns cu ea acasa.

Intrebare: Unde pot gasi furtul, sau macar unul pe care sa il adaptez? Comanda in Italia ar dura vreo 6 saptamani.

 

In schita de mai jos este piesa cu numarul 6.

http://imageshack.us/photo/my-images/24/jcji.jpg/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare.

 

Problema: furtunul hidraulic cu manta metalica de la motor (are vreo 15 cm lungime) s-a fisurat. Am pierdut aproape tot uleiul in 20 km. Am avut noroc ca am ajuns cu ea acasa.

Intrebare: Unde pot gasi furtul, sau macar unul pe care sa il adaptez? Comanda in Italia ar dura vreo 6 saptamani.

 

In schita de mai jos este piesa cu numarul 6.

http://imageshack.us/photo/my-images/24/jcji.jpg/

Ala nu e cine stie ce. Sunt sigur si in bucuresti oameni care fac la comanda. Decat sa iei original, dai o carca de bani si il astepti cat ai zis, te duci, ti-l fac la comanda si iesi si mai bine iar calitatea e cel putin la fel!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...