kr3at0r Postat Februarie 23, 2014 Share Postat Februarie 23, 2014 Salut era un givi e42 dar l.am dat acum 2 zile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motan Postat Februarie 23, 2014 Share Postat Februarie 23, 2014 Aveti spre vanzare vreun parbriz de genul asta? Imi cer scuze, alta poza n-am gasit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Februarie 23, 2014 Share Postat Februarie 23, 2014 Poza 2,piesa 1! Se scoate furtunul afara de pe stutz si apoi se desfileteaza normal stutzul din rezervorul de ulei!Are profil hexagonal,nu mai stiu de cat e cheia cu care il dai jos!Inauntru veti vedea o sita fina dubla din tabla.La generatiile pana in 1996 inclusiv,sitele sunt sudate in interiorul stutzultui! Te-am lamurit,d-nule Geo? Corect,dar cauta sa fie ceva si cu casute sau ceva pensiune cu camping,ca poate unii stau la cort,altii la cazare.Sa aiba oferta completa! cautati Pensiunea Brandusa! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leontiev Postat Februarie 24, 2014 Share Postat Februarie 24, 2014 Bună dimineața tuturor, Vi s-a întâmplat vreodată să fiți nevoiți să înlocuiți butucul de pornire? Dacă da, la cine ați apelat pentru achiziționarea acestuia? Al meu a cedat, compromis 100%. Am să revin cu fotografii în câteva ore. O săptămână frumoasă, Cristi L. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Februarie 24, 2014 Share Postat Februarie 24, 2014 (editat) Salut. Eu nu am patit-o, dar au fost cazuri si la japoneze. Cauta un contact SH de Aprilia Pegaso sau de Bmw F650. Indicat ar fi sa il cumperi cu tot cu busonul de la rezervor si incuietoarea de la sa, sa nu stai tot timpul cu 2 chei. Vezi ca Nationalist-ul are contact de Pegaso an 1997. Ia legatura cu el. Azi trebuie sa imi trimita un colet, poate iesim mai ieftin cu transportul Editat Februarie 24, 2014 de eugenkawa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Februarie 24, 2014 Share Postat Februarie 24, 2014 Al meu a cedat, compromis 100%. Am să revin cu fotografii în câteva ore. in ce sens a cedat? Firele? Se poate desface si lipi orice fir. Asa am avut si eu o problema cand aveam TDM si acum e lipit mai bine ca in fabrica Daca totusi nu si nu, merge desfacut, luat 'cateii' din el si montati in alt contact si ai aceeasi cheie. Acum doar sa nu fie mizerie capsulata, ca am stricat si eu unul incercand sa il desfac Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Februarie 24, 2014 Share Postat Februarie 24, 2014 eu am patit ceva similar la f650clasic. nu trebuie musai contact si buson. partea cu contactele se poate demonta de pe butuc. eu am reusit sa "imping" contactele cu un pistol de lipit pe placa respectiva ca sa-mif aca din nou contact desfa totul , curata, relipeste/ aliniaz si mai merge mult si bine. cauza cica ar fi faptul ca motocicleta a fost oprita de la cheie si nu de la butonul dedicat. de atunci la mine este regula. mobra se porneste si opreste de la buton (era sa raman in padure ca nu mai facea contact ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Februarie 24, 2014 Share Postat Februarie 24, 2014 De obicei se desfac suruburile de prindere a contactului pe jugul furcii. E clasic si la BMW F650. Putin Loctite la suruburi, un pic de WD 40 in interiorul contactului, unde intra cheia, si sanatate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leontiev Postat Februarie 24, 2014 Share Postat Februarie 24, 2014 Salut. Eu nu am patit-o, dar au fost cazuri si la japoneze. Cauta un contact SH de Aprilia Pegaso sau de Bmw F650. Indicat ar fi sa il cumperi cu tot cu busonul de la rezervor si incuietoarea de la sa, sa nu stai tot timpul cu 2 chei. Vezi ca Nationalist-ul are contact de Pegaso an 1997. Ia legatura cu el. Azi trebuie sa imi trimita un colet, poate iesim mai ieftin cu transportul Salut! Ai un număr de telefon? Mersi frumos, Cristi L. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Februarie 24, 2014 Share Postat Februarie 24, 2014 Am vorbit cu el acum, si mi-a zis ca l-a dat. Mai aveau piese Adifykus, Aviatorul si un baiat din Tulcea. Cauta pe sectiunea dezmembrari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leontiev Postat Februarie 24, 2014 Share Postat Februarie 24, 2014 (editat) De obicei se desfac suruburile de prindere a contactului pe jugul furcii. E clasic si la BMW F650. Putin Loctite la suruburi, un pic de WD 40 in interiorul contactului, unde intra cheia, si sanatate. Salut! Din ce am observat, problema e de natură electrică. Un fir sau mai multe, dintre cele care pleacă din butucul capsulat, nu mai face contact. Bad luck... Cu respect, Cristi L. Am vorbit cu el acum, si mi-a zis ca l-a dat. Mai aveau piese Adifykus, Aviatorul si un baiat din Tulcea. Cauta pe sectiunea dezmembrari. Am să caut; mulțumesc! Am să revin cu fotografii în câteva ore. Editat Februarie 24, 2014 de Leontiev Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GUSA IULIAN Postat Februarie 25, 2014 Share Postat Februarie 25, 2014 Am eu un prieten care cauta hanguarduri dar vreau un nr tel sa-i pun in legatura.Anul trecut am pus ulei Aral 10w40 auto ,am mers vreo 2000 km si motorul s-a comportat bine. Acum as vrea sa-l schimb dar credeti ca-i bine sa pun tot acelasi ulei daca il schimb la 2000. Ma intrebam eu daca o fi diferenta intre ulei moto si auto sau totu-i comert Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Februarie 25, 2014 Share Postat Februarie 25, 2014 Am eu un prieten care cauta hanguarduri dar vreau un nr tel sa-i pun in legatura.Anul trecut am pus ulei Aral 10w40 auto ,am mers vreo 2000 km si motorul s-a comportat bine. Acum as vrea sa-l schimb dar credeti ca-i bine sa pun tot acelasi ulei daca il schimb la 2000. Ma intrebam eu daca o fi diferenta intre ulei moto si auto sau totu-i comert http://shop.poldistribution.ro/ulei-de-motor/113-5100-4t-10w40.html foloseste asta! Eu am comandat aici si soseste lotul in Martie , la inceputul lunii http://shop.poldistribution.ro/ulei-de-motor/113-5100-4t-10w40.html foloseste asta! Eu am comandat aici si soseste lotul in Martie , la inceputul lunii Iar despre diferenta ,....intrebare: MASINATA FUNCTIONEAZA LA 7000 DE TURE IN MOD NORMAL ??? GANDESTE-TE CA RELANTIUL LA AUTO E SUB 1000 TURE IAR LA MOTO UNDEVA IN JUR DE 1400-1500 , DECI NECESAR ALT TIP DE UNGERE.. PAREREA MEA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SorinRadu Postat Februarie 25, 2014 Share Postat Februarie 25, 2014 Cred ca cel mai important aspect la uleiul pt. motociclete, este ca e facut special pt. ambreiaj, care la majoritatea motocicletelor de astazi, este in baie de ulei. Cu cel auto ar patina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Februarie 25, 2014 Share Postat Februarie 25, 2014 Am eu un prieten care cauta hanguarduri dar vreau un nr tel sa-i pun in legatura.Anul trecut am pus ulei Aral 10w40 auto ,am mers vreo 2000 km si motorul s-a comportat bine. Acum as vrea sa-l schimb dar credeti ca-i bine sa pun tot acelasi ulei daca il schimb la 2000. Ma intrebam eu daca o fi diferenta intre ulei moto si auto sau totu-i comert Lasa-mi un PM pt handguard-uri. Eu ultimii ani am folosit Motul 5100 si am fost multumit. In principiu, fac maxim 2-3.000 de km pe an, si il schimb mereu primavara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Februarie 25, 2014 Share Postat Februarie 25, 2014 Cred ca cel mai important aspect la uleiul pt. motociclete, este ca e facut special pt. ambreiaj, care la majoritatea motocicletelor de astazi, este in baie de ulei. Cu cel auto ar patina. asa este uleiul de motor este si lubrifiantul ansamblului de ambreiaj cutie viteze in cazul motocicletelor , la auto uleiul de cutie e separat , functioneaza la alti parametrii ...in concluzie folositi DOAR CE PRODUCATORUL UTILAJULUI A PREVAZUT IN CARTEA TEHNICA ! DIN LINK-UL PE CARE L-AM PUS MAI SUS VA PUTETI APROVIZIONA CU ULEI IAR TRANSPORTUL ESTE GRATUIT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Februarie 25, 2014 Share Postat Februarie 25, 2014 (editat) Am eu un prieten care cauta hanguarduri dar vreau un nr tel sa-i pun in legatura.Anul trecut am pus ulei Aral 10w40 auto ,am mers vreo 2000 km si motorul s-a comportat bine. Acum as vrea sa-l schimb dar credeti ca-i bine sa pun tot acelasi ulei daca il schimb la 2000. Ma intrebam eu daca o fi diferenta intre ulei moto si auto sau totu-i comert Baga linistit, blue tronic, sintetic, banuiesc nu? Bagasem si eu in honda si se comporta foarte frumos (si nu patina ambreiajul). Schimba-l cat mai des, 3000km e ok dar nu forta totusi motorul in ture ridicate. Editat Februarie 25, 2014 de DaSchmutz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Februarie 25, 2014 Share Postat Februarie 25, 2014 Baga linistit, blue tronic, sintetic, banuiesc nu? Bagasem si eu in honda si se comporta foarte frumos (si nu patina ambreiajul). Schimba-l cat mai des, 3000km e ok dar nu forta totusi motorul in ture ridicate. SEMISINTETIC..................... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Februarie 25, 2014 Share Postat Februarie 25, 2014 IN MOTOCICLETE SE BAGA ULEI MOTO,IN MASINI ULEI AUTO!!!NU EXISTA NICIO EXCEPTIE! CORECT ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SorinRadu Postat Februarie 26, 2014 Share Postat Februarie 26, 2014 Urmeaza sa-mi vina ultimile maruntisuri de piese din U.K (fitinguri pt. instalatia de alimentare..) dar din pacate am uitat sa comand un lucru si anume bucata de cauciuc dintre pompa de benzina si colierul ce o tine. Aveti idee cu ce-l pot inlocui, vreun material ce nu e atacat de benzina? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Februarie 26, 2014 Share Postat Februarie 26, 2014 IN MOTOCICLETE SE BAGA ULEI MOTO,IN MASINI ULEI AUTO!!!NU EXISTA NICIO EXCEPTIE! Daca respecta standardele, de ce e musai? Sa nu imi ziceti de aditivi acum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Februarie 26, 2014 Share Postat Februarie 26, 2014 (editat) Eu nu am auzit de clasificarea asta vreodata Dar pe scurt, e vorba de aditivii despre care vorbeam mai sus, gen aia de imbunatatesc consumul "fuel efficient"/friction modifiers, si care bagati in motor de moto, fac ambreiajul sa alunce. Singurul dubiu, cum am zis si mai sus, a fost cel legat de rezistenta peliculei la ture inalte, ca cica uleiul de moto ar avea 'ceva' in plus, insa demonstrat practic intr-un motor 4 in linie la ~70k km, pe o durata de vreo 50k (nu sunt sigur e posibil sa fie in plus, e posibil sa fie in minus), care are ture ceva mai ridicate, iar proprietarul nu o menaja deloc, unde s-a folosit ulei auto castrol api SL, B3 s-a dovedit la fel de bun ca un ulei de moto. Mai era si tipul ala din galati cu 'performancele' care baga tot castrol parca in RF, care batea si campii dar mi se parea un tip tare capabil. Avand experientele astea 2, am bagat si eu in honda si fara sa o fortez, chiar mergea foarte bine. Ambreiajul nu scapa, intra foarte usor. Si ca si in alta situatie, eu sunt ferm convins ca un motor care nu e chinuit, impreuna cu un ulei schimbat des, cateva mii de km, chiar inainte de termenul specificat in manual, o sa aibe viata lunga. In chinez nu o sa bag inca, il las sa iasa din garantie, insa dupa, o sa incerc si o sa vedem cat tine. sper cu ocazia asta sa dezmembrez 2 mituri: 1. chinejii fac lucruri proaste care nu tin si 2. uleiul de auto nu e bun in moto Si...nu e cazul sa va enervati doar daca cineva nu e de acord cu parerea voastra Editat Februarie 26, 2014 de DaSchmutz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GUSA IULIAN Postat Februarie 26, 2014 Share Postat Februarie 26, 2014 Multumesc tuturor.Sa va spun drept anul trecut am mers cu ulei auto Aral 10w40 vreo 2000 km si NU am observat zgomote suspecte NU mi-a patinat deloc ambreiajul NU mi-a sarit din viteza NU a intrat deloc greu in viteza dar nici peste 5000 sau maxim 5500 ture nu am sarit decat in depasiri iar in rest am mers cu 3500-4500 ture la drum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Februarie 27, 2014 Share Postat Februarie 27, 2014 Cine s-a enervat,mestere?E clar c-ai inteles gresit! Ca eu nu!Oricum e clar ca nu-mi permit sa fac experimente pe nicio mobra!Baga fiecare ce vrea!Una e clara pentru mine:in mobrele familiei bag ulei moto si in masina familiei bag ulei auto,TOATE DE LA MOTUL!MOTUL RULZZZZZZZZZZ!ALLES KLAR! Concluziunea mea este ca fiecare baga uleiul de soia pe care-l vrea,dar s-o ia lent!!! PS:Lucrez intr-un service moto,in care am avut pana acum foarte multe de invatat!(vezi poza de mai jos... ) Legat de chinezi... Exista 3 tipuri de ulei:M-motor;T-transmisie si H-hidraulic.Cred ca e cel mai simplu asa! Exista si motociclete cu un disc de ambreiaj,uscat(BMW si altele). gresesti: exista si ulei BUNICA , azi am constatat ca nu ma pot indura de mobra mea , cineva m-a sunat in vederea achizitionarii , dar am refuzat , ,,,, am nevoie de bani , ca toata lumea , dar nu pentru asta traiec....am timp sa-mi platesc si datoriile..... ASA CA DACA SE MAI VEDE INCA ANUNTUL PE BIKE SHOP , NU MAI E DE VANZARE ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Februarie 27, 2014 Share Postat Februarie 27, 2014 gresesti: exista si ulei BUNICA , azi am constatat ca nu ma pot indura de mobra mea , cineva m-a sunat in vederea achizitionarii , dar am refuzat , ,,,, am nevoie de bani , ca toata lumea , dar nu pentru asta traiec....am timp sa-mi platesc si datoriile..... ASA CA DACA SE MAI VEDE INCA ANUNTUL PE BIKE SHOP , NU MAI E DE VANZARE ! Pastreaz-o, ca sunt mobre bune, si nu gasesti preturi asa mici la piese din dezmembrari... Ieri mi-au venit si mie rotile de la Bacau, ii multumesc pt ele si pt casca stie el cine, si am mai lucrat un pic pe la mobra: vopsit roata fata, confectionat ciorapei de neopren, dat jos carburatoare (au inceput sa curga la supraplin, probabil vreun gunoi care mi-a blocat vreun plutitor..inauntru erau lacrima), vopsit si o casca... Alin, vezi ca anunturile de pe bikeshop se sterg sau se modifica asa: intri pe mail, si ai un cod unic, dai copy pe casuta din stanga jos de pe site, si introduci adresa ta de mail cu care ai bagat anuntul. Dupa logare iti apar doua rubrici: motocicletele mele si accesoriile mele, in functie de sectiunea in care ai postat anuntul. Dai click pe unul din ele, iar sus iti va aparea sterge sau modifica anuntul. La urmatoarele, repeti operatiunea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.