mony Postat Iulie 31, 2014 Share Postat Iulie 31, 2014 Alea doua sunt niste diode... dar inca nu am cautat sa vad ce fac. Oricum e bine sa te uiti si la ele. Dar in primul rand, rezistorul. Ala intra in actiune pe la 4000 rpm. Din el se limiteaza CDI-ul si emisiile pentru state. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Iulie 31, 2014 Share Postat Iulie 31, 2014 Tananannaaaaa Care da un pegaso si o diferenta pt. un TDM sau un ZX9R? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Iulie 31, 2014 Share Postat Iulie 31, 2014 Banzay, tu vrei coclau. Scapa de una, ca am 3 Pegaso la vanzare pe alese. '94, '99 si 2000, toate carburatie, toate inscrise, Pret 850, 1100,1200, Euroi, bineanteles. Toate revizuite si consumabile noi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Iulie 31, 2014 Share Postat Iulie 31, 2014 (editat) Vazut si placut GA-ul! Il stiam Sincer sa fiu o sa fie o perioada mai nasoala cu banutii, dar nici fara moto nu pot, TDM-ul imi place (nu asa mult cum am apreciat pegaso-ul, dar prea putin la vremea cand l-am dat) dar parca e prea mare, prea greoi (desi consuma mai putin ca pegaso), iar ZXR-ul place si ala ca merge tare bine zici ca e electric, a fost excelent in concediu, dar nu prea ma omor cu "in-line 4" si nici cu SS (desi dupa pozitie merge spus ca e si touring) si nici nu am chef sa il stresez prin oras (ca mai am cateodata treaba si parca as mai folosi si moto, desi am zis ca in orase la noi nu mai merg). As vrea ceva mai omenesc, iar GA-ul se incadreaza aici. E motor destul de simplu, stiu in ce am de bagat degetele, bun de pornit si dat pe strada/pamant fara mila ca nu riposteaza... Cam asa am gandit. Ar fi si bmw-ul, poate o idee mai rasarit, dar mai scumpe si nu stiu daca merita diferenta pt. o bujie in plus si o supapa in minus Editat Iulie 31, 2014 de Banzay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pan7h3ra18 Postat Iulie 31, 2014 Share Postat Iulie 31, 2014 Multumesc pentru ajutor. Rezistenta de sub sa e ok, are 9, 72 kohm. Celelalte doua sunt niste diode, le-am verificat, sunt bune. Carburatoarele au fost curatate, reglate, schimbate.. la fel. Bobina si fisa nu le-am schimbat pana acum, le-am masurat si impreuna au vreo 7-8 kohm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Iulie 31, 2014 Share Postat Iulie 31, 2014 Tot caprele de teren sunt mai bune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pan7h3ra18 Postat Iulie 31, 2014 Share Postat Iulie 31, 2014 Rezistorul nu prea era fix in mufa, i-am strans papucii si o sa o pornesc maine sa vad cum face. Rezistorul poate fi cauza pentru rateuri la peste 4000, dar la ralenti? Maine va anunt daca nu merge, si probabil o voi scoate din service pentru ca sta degeaba. » Post actualizat in 31 Jul 2014 20:42 http://www.apriliatalk.com/forums/other-aprilia-motorcycles/2435-pegaso-650-cube-2000-problem-engine.html Poate fi regulatorul de tensiune problema? Simptomele se aseamana foarte mult cu cele din link. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mony Postat Iulie 31, 2014 Share Postat Iulie 31, 2014 regulatorul de tensiune il masori... mai exact masori acumulatorul dimineata, inainte sa pornesti motorul. vezi dupa aia cat incarca in relanti si in ture cu si fara consumatori (farul aprins) daca valorile sunt omenesti, regulatorul este bun. valori omenesti inseamna tensiuni cuprinse intre 13.5 V si 14.8V Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pan7h3ra18 Postat August 1, 2014 Share Postat August 1, 2014 Ok, o sa-i masor incarcarea mai atent si mai ales cand da rateurile. Mumtumesc mult pentru sfaturi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat August 1, 2014 Share Postat August 1, 2014 ZX9R-ul inteleg, ca nu e chiar utilitatea intruchipata, dar TDM-ul de touring merge (desi ma gandeam sa il fac naked ceva si pt. oras). Oricare dintre astea mi-e un pic mila sa folosesc ditamai motorul in oras, rapoarte mai lungi (cel putin la zx9r, tre sa merg cu 1-a prin aglomeratie), pana pornesc la rece, parca pornesc uzina si trezesc juma de cartier (mai ales cu TDM-ul acum ca i-am montat un vick, dar inca un l-am pornit sa aud). Dar ai dreptate, aprilia iti intra un picut in sange si un ai cum sa nu iubesti 'fierul' Tu ce mai faci, sanatos, merge recuperarea? Motoriciul e usor de pus de roate, sper ca nu ai probleme grave ceva pe la el? Andrei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LGO Postat August 1, 2014 Share Postat August 1, 2014 @Florin_escu - am primit farul. Iti multumesc atat tie, cat si lui bodyvl care si-a donat din piesele de la aprilica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat August 1, 2014 Share Postat August 1, 2014 A scapat mai ieftin ca tine Pacat ca o tineai din scurt tu, era impecabila, dar asa e la noi... Multa santate in continuare si recuperare rapida! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
V a L y O Postat August 1, 2014 Share Postat August 1, 2014 (editat) Am gasit becurile de bord, la primul magazin de piese auto in care am intrat. Cum e scris cateva pagini in urma, sunt becuri de bord de Solenza, 12V, 1.2W. Am dat 1 leu/buc, fara soclu. Editat August 1, 2014 de V a L y O Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shumilica Postat August 1, 2014 Share Postat August 1, 2014 Cand zici becurile de bord la ce te referi? Doar la grupa de 6 becuri martore sau si cele pt vitezometru, turometru si indicatorul de temperatura? Si eu trebuie sa schimb becul de la vitezometru, care nu merge, insa am incercat mai demult sa scot bordul, aproape l-am scos dar am renuntat cand am vazut ca nu prea am ce sa fac cu bordul ala, pe unde sa-l desfac sa schimb becul... Stiti voi mai multe detalii de cum pot sa-l schimb becul de la vitezometru? @Eugen, nu eram eu, n-am iesit cu motorul in ziua aia. @Banzay, as face eu schimb cu TDM-ul, dar n-am bani de schimb... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat August 1, 2014 Share Postat August 1, 2014 Becurile am impresia ca sunt identice. Dai carena jos,rezemand-o de aripa fata. Soclurile de cauciuc se scot ușor cu o surubelnita,de jur împrejur. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
livone Postat August 1, 2014 Share Postat August 1, 2014 Scurt si la obiect Carburatoarele la un Pegaso 650 din 1999 se mai regleaza nivelul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat August 1, 2014 Share Postat August 1, 2014 Nu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
livone Postat August 1, 2014 Share Postat August 1, 2014 Nu! multumesc! Ne auzim dupa ce pornesc motorul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat August 1, 2014 Share Postat August 1, 2014 @Banzay, as face eu schimb cu TDM-ul, dar n-am bani de schimb... La TDM nu as cere daca e in aceeasi stare buna. Esti din buc banuiesc? Poate cand ma linistesc un pic cu munca, dam o tura si ne vedem pe la mijloc pe drumul vechi undeva la o ciorba. Eu nu am mai iesit pe moto de cand m-am intors din concediu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat August 1, 2014 Share Postat August 1, 2014 (editat) Ce are? As prefera un GA, stii ca sunt chitit pe modelul ala, am un fix cu rulment vs cuzinet Uite si tu, hal de pret: http://www.ebay.com/itm/New-Aprilia-Pegaso-650-Free-Wheel-Hub-One-Way-Bearing-Starter-Clutch-2001-2004-/321314845793?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item4acfdb7461&vxp=mtr Unele piese sunt rare, electricele rare si scumpe, in rest sunt cam mocangeala piesele, chiar si astea de motor... Ca sa nu mai zic ca are doar un etrier, 3 litri de ulei la schimb, greutate asa si asa, dar suspnesiile sunt dumnezeiesti. Editat August 1, 2014 de Banzay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pan7h3ra18 Postat August 1, 2014 Share Postat August 1, 2014 Nu i-am dat de cap problemei. Acum nu mai porneste de loc. Am pulverizat benzina in filtru si a dat un rateu enorm pe admisie. Nu stiu ce sa-i mai fac. Am scos-o din service. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madapribu Postat August 1, 2014 Share Postat August 1, 2014 Nu i-am dat de cap problemei. Acum nu mai porneste de loc. Am pulverizat benzina in filtru si a dat un rateu enorm pe admisie. Nu stiu ce sa-i mai fac. Am scos-o din service. Am eu niste baieti minunati cu un service care dau de cap atunci cand nu te astepti. Au fost si pe la Clinceni, se ocupau de motoarele avioanelor de acrobatie. Eu le duc demult pe amandoua la ei si BMW-ul 650 si pe ala de 1200. Preturi modice. Daca vrei, vorbesc cu ei sa le faci o vizita sau sa vina ei cu platforma sa o ia, daca zici ca nu mai porneste. Daca vrei, da-mi un semn. Madalin - 0730.660.418 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pan7h3ra18 Postat August 1, 2014 Share Postat August 1, 2014 Ar fi perfect! Poti lua legatura cu ei? Sunt din Bucuresti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madapribu Postat August 1, 2014 Share Postat August 1, 2014 Ar fi perfect! Poti lua legatura cu ei? Sunt din Bucuresti? Da, baietii sunt pe Drumul Sarii, spre Rahova, nu stiu cum ii zice strazii aleia. Dar da-mi un tel si te pun in legatura cu ei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mony Postat August 1, 2014 Share Postat August 1, 2014 (editat) Rateu pe admisie inseamna ca motorul a dat scanteie pana sa inchida supapa de admisie. Asta inseamna ca: Ori jocul la supape nu este deloc bun (dar l-ai verificat) Initializarea scanteiei este data prea devreme: - senzorul care citeste impulsurile de pe volanta nu da semnalul cand trebuie (senzor deplasat in sens contrar rotatiei motorului - nu prea e posibil) sau magnet de pe oala deplasat in fata pozitiei in sensul rotatiei (nu e posibil). - senzorul citeste alte impulsuri (senzor sensibil, span magnetizat lipit pe oala in fata magnetului - nu stiu ce sa zic, dar ar fi o foarte mica probabilitate desi nu am intalnit pana acum niciodata) CDI care primeste informatia nu o proceseaza corect si initializeaza prea devreme aprinderea. Asta l-ai verificat si nu e cazul. Ar mai fi o varianta putin probabila: Lant de distributie neintins (dar ar fi trebuit sa atinga supapele de piston) dar are o logica... supapele sunt putin decalate (si admisia si evacuarea) fata de sincronizarea cu volanta. Acelasi simptom de mai sus la distributie care e sarita de pe punct (teoretic chiar si la un dinte ar trebui sa tacane supapele pe piston daca nu il bloceaza). De asemenea, rateul pe admisie poate insemna supapa sau supape de admisie ciupite, deformate, care nu mai inchid bine, scaune de supape sau supape sparte... Fa toate testele posibile ca sa elimini orice varianta te-ar duce la desfacut motorul. Daca nimic nu da rezultate, va trebui sa desfaci motorul si sa arunci o privire. Editat August 1, 2014 de mony Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.