Pegasus73 Postat Iulie 14, 2014 Share Postat Iulie 14, 2014 (editat) Salutare baieti, am un prieten cu o Aprilia din 96, am fost plecati saptamana trecuta pe traseul Rm.Valcea - Brezoi - Voineasa- Lacul Balindru -Lacul Vidra - Obarsia Lotrului - Transalpina_ Polovragi - Vaideeni- Horezu - Rm.Valcea, in total aprox. 270 km.,cu sotiile si bagaj cat cuprinde, a avut un consum de 9 la suta.....enorm spun eu cu toate ca traseu enduro a fost doar din Voineasa pana la Obarsia Lotrului(aprox. 50 km). Mentionez ca inainte cu o sapt. curatase carburatorul, (pana atunci nu-i sarea de 5,5 pe asfalt si 6,5 pe enduro). Am observat pe traseu ca ii dadea de multe ori pe decelerare rateuri destul de puternice, iar dimineata cand am plecat din Obarsia Lotrului a pornit destul de greu si a scos si destul fum la pornire. Cand a curatat carburatorul(mecanicul) nu prietenul meu, nu a shimbat oringurile. Puteti va rog sa-mi spuneti ce parere aveti , de ce avut acest consum...sa fie din reglajele de la carburator.....bujia este noua.... Editat Iulie 14, 2014 de Pegasus73 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mony Postat Iulie 14, 2014 Share Postat Iulie 14, 2014 teoretic,la curatare nu se pot deregla carburatoarele. DAR !!! Daca le cureti cu solventi puternici si nu scoti toate cauciucurile din ele (o-ringuri, membrane) risti sa fie atacate. Posibil de aici consum mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin_escu Postat Iulie 14, 2014 Share Postat Iulie 14, 2014 (editat) Si eu sunt de aceeasi parere cu Mony, carburatoarele noastre nu au reglaje care se pot da peste cap la curatare, singura chestie pe care o poti modifica este inaltimea cuiului de dozaj din tubul Bernoulli Poate ca odata ridicat prea mult, amestecul devine mai bogat, nu ai arderi complete si mai scapa si un rateu pe evacuare. Oricand se mai poate strecura o greseala la montaj sau poate un nivel ridicat al benzinei in paharele... Recomanda-i prietenului tau sa mearga asa cu ea, ca tot suntem in sezon, iar la iarna sa cumpere un kit de reparatie pentru carburatoare (2 kit-uri ca sunt 2 carburatoare) si eventual sa mearga la un alt mecanic care sa le faca o reparatie capitala! Uite si o documentatie postata de un coleg de forum cu 20-30 de pagini mai devreme: carburator.pdf Si ai si o traducere aproximativa (cu goagal !) Carburator traducere.txt Succes! Editat Iulie 14, 2014 de Florin_escu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shogo Postat Iulie 14, 2014 Share Postat Iulie 14, 2014 Shogo,poți sa ii pui doar o aripa de supermoto și un kit de pinioane de cuplu,cum am eu, 14/49 fata de 16/47. Senzația e aceeași. Ieri,am vorbit cu Cristi la telefon. A fost operat. E mai bine. Săptămâna asta e posibil sa îl externeze. Mai multe detalii va scrie el când va avea acces la net. Salut si multumesc pt sfat dar eu ma gandeam si defapt vroiam sa pun cauciucul pe spate mai lat si fata la fel. Initial pe mine ma deranjeaza janta pe fata ca este mai inalta decat cea dupa spate. De acea intrebam ce sa fac cum sa fac sa o fac ( gen ) super-moto? Si nu gasesc pe nicaieri un manual moto pt ea, am nevoie de releul ala de pornire care vine cu fir din baterie si duce in motor si nu stiu cum se numeste nu are nici o serie pe el. Daca are cineva un manual bun in care as putea sa gasesc denumirea pieselor cu exactitate as fi mai mult de cat bucuros sa dau o bere pe el. Care este maximul de latime acceptat pe janta din fabrica ( ma refer pe spate )??? Si app care Cristi ? Din Franta ??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mony Postat Iulie 14, 2014 Share Postat Iulie 14, 2014 (editat) @Shogo Pune si tu la profil de unde esti ca e mai usor sa stim cum te putem ajuta in caz ca suntem in apropiere. Cauciucuri mai late nu iti recomand daca ai de factut ITP-ul in viitorul apropiat fiindca te vor respinge. Daca mai ai un rand de roti, atunci treaba e mai simpla. Tii unele normale pentru ITP si in rest mergi cu cele late. Gasesti un rand la Eugenkawa. Va intelegeti voi. Manuale gasesti in semnatura lui Eugenkawa Cristi... Cristian1 - gasesti posturile lui in paginile anterioare. Editat Iulie 14, 2014 de mony Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Iulie 14, 2014 Share Postat Iulie 14, 2014 Ms,Mony de reclama. Nu stiu daca le mai dau,ca vine toamna in curand si o sa am nevoie de ele,dar si eu sunt cu banii pe zero in perioada asta.Pegasus73, sa schimbe bujia cu una noua si vede diferenta.Shogo,pe spate merge 150 lejer,poate chiar un 160, pe fata merge 110, chiar si 120.. » Post actualizat in 14 Jul 2014 20:32 Daca vrei garda joasa, poti cobora din jugul fata cat vrei,reglezi amortizorul central pe rigid,adica stangi cat mai mult piulita de reglaj si in ultima instanta o roata pe 18 de Bmw F650. Dar sa nu ai pretentia sa ai aceeasi ciclistica,adio offroad si...a,mai poti sa faci saua mai joasa...Ideea ca inginerii care au lucrat la model au calculat foarte bine...Inca ceva,daca ai modelul GA,furca e mai lunga decat la ML cu cca 20 cm,deci merge uba de ML... » Post actualizat in 14 Jul 2014 20:44 Sa nu uit. Ieri am reusit sa-l sun pe Cristian 1,era un pic mai bine,operat,ranile au inceput sa se sutureze.i-au scos gipsul de la mana . Spera sa il externeze azi...Daca tot n-am mai mers cu calutul de vreo saptamana,in seara asta am curatat lantul la periuta,degresat toata si spalat. Trebuia sa gresez si lantul dar se facuse intuneric si am zis sa se scurga bine apa pana dimineata.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shogo Postat Iulie 14, 2014 Share Postat Iulie 14, 2014 Ms,Mony de reclama. Nu stiu daca le mai dau,ca vine toamna in curand si o sa am nevoie de ele,dar si eu sunt cu banii pe zero in perioada asta. Pegasus73, sa schimbe bujia cu una noua si vede diferenta. Shogo,pe spate merge 150 lejer,poate chiar un 160, pe fata merge 110, chiar si 120.. » Post actualizat in 14 Jul 2014 20:32 Daca vrei garda joasa, poti cobora din jugul fata cat vrei,reglezi amortizorul central pe rigid,adica stangi cat mai mult piulita de reglaj si in ultima instanta o roata pe 18 de Bmw F650. Dar sa nu ai pretentia sa ai aceeasi ciclistica,adio offroad si...a,mai poti sa faci saua mai joasa... Ideea ca inginerii care au lucrat la model au calculat foarte bine... Inca ceva,daca ai modelul GA,furca e mai lunga decat la ML cu cca 20 cm,deci merge uba de ML... » Post actualizat in 14 Jul 2014 20:44 Sa nu uit. Ieri am reusit sa-l sun pe Cristian 1,era un pic mai bine,operat,ranile au inceput sa se sutureze.i-au scos gipsul de la mana . Spera sa il externeze azi... Daca tot n-am mai mers cu calutul de vreo saptamana,in seara asta am curatat lantul la periuta,degresat toata si spalat. Trebuia sa gresez si lantul dar se facuse intuneric si am zis sa se scurga bine apa pana dimineata.. Piesa asta ma bantuie de aproape 7 luni nu stiu cum se cheama si daca este buna pt Aprilia mea. pt ca de gasit am gasit dar nu stiu daca are vreo importanta anul sau modelul. Si app eu oricum folosesc motocicleta doar bucurest pt ca nu am cu cine sa ma duc pe maidan...) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Iulie 14, 2014 Share Postat Iulie 14, 2014 @ Costyn,asteptasem telefonul tau,dar...mai am un cunoscut la care i-am mai dat sfaturi,mai un schimb de ulei,mai un reglaj de anbreiaj. Nu i-am cerut niciodata nimc in afara de o cafea normala de la butic. Ma suna intr-o zi sa ii reglez lantul. Ii zic sa vina la mine a doua zi. L-am asteptat toata ziua acasa,nici copilul nu l-am scos in parc. Ma suna dupa o saptamana,tot pt lant,eram la munca. .pana la urma m-a intrebat la ce service sa se duca Ideea in sine e ca imi place sa fiu parolist in viata si nu-mi plac vrajelile de 2 bani.. Bun,releu de pornire merge de la orice,inclusiv de scuter,dar alea chinezesti cedeaza prea repede. Pune-i unul original sau ceva de japoneza si e ok. Pt Pegasus 73, sa verifice si siguranta de la pipa bujiei. A mea a masurat-o Mony si e de 10 Amperi. Scoate pipa de la bujie,ia o surubelnita dreapta si desurubeaza chestia metalica care sta pe bujie. Sub ea este un arculet,siguranta cilindrica din sticla/metal si inca ceva mic,metalic,cu rol conductor. Pentru cine vroia manual de service la GA '94, gaseste in link-ul din semnatura mea,selecteaza modelul si ii da Download,save in my computer. Nu pot vedea acum,ca scriu de pe telefon. @ Alin Geamanu,nu uita sa-i dai dimensiunile la colante stii tu cui Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mony Postat Iulie 14, 2014 Share Postat Iulie 14, 2014 (editat) Mai exact, rezistenta din fisa (pipa) bujiei este de 4.3 kohmi sau 4.7 k nu mai tin minte exact. Mare atentie !!!! Daca aveti rezistenta respectiva in pipa bujiei, va trebuie bujii fara rezistenta in interior (in denumirea bujiei nu apare R) bujie D8EA Daca nu aveti rezistenta in pipa, va trebuie bujie cu rezistenta interna DR8EA. Parca asta era modelul bujiilor noastre (fara R) In caz ca aveti rezistor si colo si colo, scanteia va fi slaba Daca nu aveti nici in pipa nici in bujie, arcul electric va manca imediat electrozii si se va auzi in radiourile masinilor (mai ales in banda AM). Editat Iulie 14, 2014 de mony Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costyn Postat Iulie 15, 2014 Share Postat Iulie 15, 2014 @ Costyn,asteptasem telefonul tau,dar...mai am un cunoscut la care i-am mai dat sfaturi,mai un schimb de ulei,mai un reglaj de anbreiaj. Nu i-am cerut niciodata nimc in afara de o cafea normala de la butic. Ma suna intr-o zi sa ii reglez lantul. Ii zic sa vina la mine a doua zi. L-am asteptat toata ziua acasa,nici copilul nu l-am scos in parc. Ma suna dupa o saptamana,tot pt lant,eram la munca. .pana la urma m-a intrebat la ce service sa se duca Ideea in sine e ca imi place sa fiu parolist in viata si nu-mi plac vrajelile de 2 bani.. Bun,releu de pornire merge de la orice,inclusiv de scuter,dar alea chinezesti cedeaza prea repede. Pune-i unul original sau ceva de japoneza si e ok. Pt Pegasus 73, sa verifice si siguranta de la pipa bujiei. A mea a masurat-o Mony si e de 10 Amperi. Scoate pipa de la bujie,ia o surubelnita dreapta si desurubeaza chestia metalica care sta pe bujie. Sub ea este un arculet,siguranta cilindrica din sticla/metal si inca ceva mic,metalic,cu rol conductor. Pentru cine vroia manual de service la GA '94, gaseste in link-ul din semnatura mea,selecteaza modelul si ii da Download,save in my computer. Nu pot vedea acum,ca scriu de pe telefon.eugen scuze ca nu am dat nici un semn dar am avut f multa treaba si efect ig nu am avut timp ,scuze de obicei ma tin de cuvant,acum am nr expirate si trebuie sa le fac ca nu am bani de inmatriculare,dar o sa vad cum o sa fac.inca o data scuze ca nu am dat nici un semn dar cu siguranta o sa ne vedem curand @ Alin Geamanu,nu uita sa-i dai dimensiunile la colante stii tu cui » Post actualizat in 15 Jul 2014 16:43 Shogo,poți sa ii pui doar o aripa de supermoto și un kit de pinioane de cuplu,cum am eu, 14/49 fata de 16/47. Senzația e aceeași. Ieri,am vorbit cu Cristi la telefon. A fost operat. E mai bine. Săptămâna asta e posibil sa îl externeze. Mai multe detalii va scrie el când va avea acces la net. salut eugen,da ai dreptate ca nu am dat nici un semn si i mi cer scuze dar am fost f ocupat,iar acum nu mai am nici nr ca au expirat,sper sa le fac saptamana asta,sa vedem cum stau cu banii.stiu ca prima parere conteaza dar sa stii ca nu sunt neserios promit sa ne auzim cat mai repede. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Iulie 16, 2014 Share Postat Iulie 16, 2014 Un prieten m-a rugat sa intreb aici (el nu are cont pe forum) daca exista cineva care l-ar putea ajuta cu un frai de pornire si un alternator (stator si rotor) pentru un Pegaso Cube model 1999, bineinteles contracost si la un pret decent. Va multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin_escu Postat Iulie 16, 2014 Share Postat Iulie 16, 2014 (editat) @ivan, ia legatura pe PM cu userul BODYVL, el avea un set din dezmembrare, vezi daca merge la CUBE! Editat Iulie 16, 2014 de Florin_escu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Iulie 16, 2014 Share Postat Iulie 16, 2014 Ok, o sa ma interesez mai intii daca se potrivesc piesele respective si apoi il contactez. Multumesc! Mai astept si alte sfaturi/idei! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin_escu Postat Iulie 17, 2014 Share Postat Iulie 17, 2014 (editat) Domnilor, azi am primit... nu exagerez.... un RUXAC de piese de la bodyvl. Super om si foarte parolist, eu am comandat 2-3 piese si el mi-a umpult ruxacul! In concluzie daca este cineva care are nevoie de: - oglinda dreapta; - far; - semnale fata; - stop; - bord complet. Nu costa nimic, doar veniti sa le luati, sau platiti transportul si dati un Acatist pentru BodyVL!!! :-) Bogdaproste! Editat Iulie 17, 2014 de Florin_escu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mony Postat Iulie 17, 2014 Share Postat Iulie 17, 2014 (editat) semnale fata vreau eu. E super om bodyvl. Nu stiu cum o sa ne revansam vreodata fata de el. Editat Iulie 17, 2014 de mony Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LGO Postat Iulie 17, 2014 Share Postat Iulie 17, 2014 Farul si bordul daca se poate le-as vrea eu. Sau macar una din astea doua. La Aprilica mea am farul crapat si ceasurle din bord merg anapoda. Bineinteles ca platesc transportul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Iulie 18, 2014 Share Postat Iulie 18, 2014 Ehe,cu ceea ce a facut, Bodyvl a intrat in istoria Pegaso.Eu deja am folosit din ranitza de la el termocupla,contactul de la ambreiaj si alte maruntzaie.Mobra si casca mea au primit prin bunavointa si munca lui Sorin Radu tuaregii din Dakar. Ce ma mai gudur ca un copil mic :)Patrick,poate nu ma uiti si pe mine cu discul de frana fata,daca mai e valabil. Multumesc. » Post actualizat in 18 Jul 2014 08:20 Nea Ivane,bendix-ul de la Bodyvl se potrivesc fara probleme. Vezi ca piesele erau toate noi,de abia montate.Imi pare rau ca nu am avut bani sa le iau eu de rezerva.Diferente intre modelul 97-2000 si cel vechi de la GA,pana in 97 sunt la capacul exterior si pinioane. La modelul pe injectie,2000-2005,difera si volanta cu cititoare. » Post actualizat in 18 Jul 2014 08:23 Ma refer la pinioanele de legatura dintre electromotor si fraiul de pe vibrochen. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Iulie 18, 2014 Share Postat Iulie 18, 2014 Inca nu am primit roata. Stai linistit, nu am uitat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin_escu Postat Iulie 18, 2014 Share Postat Iulie 18, 2014 Aveti PM cei care vroiati piese de la BodyVL. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vali1 Postat Iulie 19, 2014 Share Postat Iulie 19, 2014 Multa sanatate si sa te faci bine cat mai repede,Cristi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Iulie 19, 2014 Share Postat Iulie 19, 2014 Buna ziua,Aprilistilor! Am revenit ACASA,unde nu e ca nicaieri! Incep sa invat mersul in carje,sa recapat abilitatea de a umbla si doar intr-un picior.Tremur tot la absolut orice efort minim fizic,deoarece 2 saptamani nu am mai facut nimic.Invat si pana sa ma sterg la fund!!! BodyVL esti asa cum am simtit eu anul trecut,UN MARE OM! Am sa revin cu detaliile tamponarii mele cainesti!!! Bine ai revenit si sa ai parte de o recuperare rapida .Te inteleg perfect am avut si eu odata un picior rupt la ski si stiu cum e! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Iulie 19, 2014 Share Postat Iulie 19, 2014 Bine ai revenit printre noi,Cristiane. Insanatosire grabnica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin_escu Postat Iulie 19, 2014 Share Postat Iulie 19, 2014 Salut Cristi si bine ai revenit! Insanatosire GRABNICA! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pan7h3ra18 Postat Iulie 20, 2014 Share Postat Iulie 20, 2014 Va salut domnilor! Sunt proaspatul posesor al unei Aprilia Pegaso Cube 650, din 1998. In prima zi cand am luat-o am facut aprox. 50 km cu ea sa ma obisnuiesc. Chestia e ca in seara aceea a inceput sa dea rateuri la turatii > 5000 rot/min. Ok, am zis ca a luat un gunoi ceva in carburatoare, a doua zi le-am curatat si le-am reglat si a mers la fel de prost. De vreo 4 zile le-am tot schimbat reglajele, cand dupa carte, cand dupa forum-uri. N-am reusit sa o fac sa mearga mai bine, in nici un fel. Deja ma gandesc la o problema electrica/electronica. Am masurat traseul pipa bujie-masa si are in jur de 10,5 kohm. Am eliminat rezistenta din pipa, la fel face. Acum nu se tureaza mai mult de 4000. Nu-mi ramane decat CDI-ul, desi cred ca odata prajit, nu mai mergea deloc. Aveti idee ce ar avea? Orice parere e binevenita! Va multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pan7h3ra18 Postat Iulie 20, 2014 Share Postat Iulie 20, 2014 (editat) Aoleu, urat ce ai patit! Insanatosire grabnica! Da, stiu ca nu e de viteza, de aia am luat-o, dar cam pe la 4000 incepi sa simti ca trage serios, iar la 6500 are cuplul maxim, de la 7500 intra pe rosu. Filtrul e ok, la fel face si fara el. Mersi tuturor de urari! Aveti poze mai jos cu "the crash site" si cu vita aia de caine ce m-a secerat. » Post actualizat in 20 Jul 2014 16:48 Ai verificat filtrul de aer?E curat? Apropos,sa stii ca acest tip de motor nu e la fel cu unul de speed sa-l duci in ture multe.Uita-te la turometru unde intra pe rosu! Editat Iulie 20, 2014 de pan7h3ra18 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.