Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

Daca nu ai gasit span cand ai schimbat uleiul, cred totusi ca nu este nici pe volanta.

Dubios simptom...

Oare firele care vin de la rezistor, nu o fi vreunul intrerupt ?

Sincer nu cred ca ar avea totusi ceva defect sau ne pus la punct prin interior motorul.

Ma gandesc ca este o cauza externa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mersi Florin!

 

Pana acum:

- alimentare cu carburant: toate ok

 

- alimentare cu tensiune:

generator de tensiune nu am verificat - dar avand in vedere ca incarca, pare ok

regulator de tensiune ok

acumulator ok

mufe si fire - am tras de ele, le-am scos si le-am bagat inapoi

 

- generare scanteie

senzor volanta nu am verificat

CDI ok

bobina de inductie ok

fisa si pipa ok

bujie schimbata de nu stiu cate ori

mufe si fire - idem alimentare cu tensiune.

 

 

Ramane sa desfac capacul azi sa ma minunez, daca e ceva pe acolo.

Scanteie da, nu stiu daca e cand trebuie, dar da. Si benzina isi ia, cand da rateul o arunca in filtru.

Editat de pan7h3ra18
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

motorul nu poate da benzina in filtru la rateu decat daca supapele de admisie (sau macar una) nu inchid cand trebuie.

Nu exista alta varianta.

Sigur jocul la supape este cel corect ?

Nu stiu valorile, de aceea intreb.


» Post actualizat in 02 Aug 2014 08:32

Chiar acum, pe HBO este povestea calatorului Mihai Barbu care a scris si cartea "Vand kilometri de poveste"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Panthera

motocicleta noastra e simpla: scanteieste, benzineste.... trebuie sa porneste! Lasand gluma la o parte, gandeste-te daca ai verificat TOT pe linia de alimentare cu carburant, alimentare cu tensiune, generare scanteie, hai sa o luam pe firul apei:

 

Alimentare cu carburant:

- Rezervor (robinet, site, vacuum in rezervor);

- Carburatoare (nivel de benzina, reglaj amestec);

- Filtru de aer;

- Galerii de admisie (crapaturi, aer fals);

- Supape de admisie, evacuare (jocuri, simeringuri, distributie la punct).

 

Alimentare cu tensiune:

- Generator tensiune (bobine);

- Regulator tensiune;

- Acumulator;

- Mufe - fire.

 

Generare scanteie:

- Senzor volanta;

- CDI;

- Bobina de inductie;

- Fisa si pipa (crapaturi)

- Bujie;

- Mufe - fire.

 

Dupa ce verifici toate astea si nu vrea sa functioneze corect.... te apuci si o vinzi pe bucati, pastrezi actele si cadrul, iti iei alta fara acte si o reconstruiesti! Evident ca nu va fi cazul, de obicei problema e simpla dar trecuta cu vederea.

 

Spor si rabdare!

 

P.S. Cei cu mai multa experienta sa mai adauge pe "firul apei" verificari pe care le-am omis!

fata de ce a scris colegu flori-nescu in prima parte verifica furtunul de legatura intre partile laterale ale rezervorului.La mine era spart si imi tragea aer fals in rezervor astfel dupa un timp de mers ( aprox 10 min) dadea rateuri si se oprea .Recomandare: taie capetele furtunelor de alimentare cu carburant , verifica apoi etanjsietate sufland in " ele" . le pui la loc si incerci.Apropos de asta BANC:

int-o zi" fetita mamei "' pune o intrebare:

- mama , da ce faci tu seara de stai calare pe tata?

- draga mea , ma urc pe el ca sa-i desumflu burta !

- te chinui degeaba mama , zise fata, pentru ca vine vecina de dimineata , se aseaza in genunchi si i-o umfla la loc! :eek:

» Post actualizat in 02 Aug 2014 09:36

scuze ma duc sa continui la betoane!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La mine, la BMW-ul 650, dadea rateuri si exploda sub sa. Motivul: membranele carburatoarelor erau varza plus bonus galeria de admisie, cauciucul ala de 4 milioane, era spart. Problema cu spartura a fost mai complicata intrucat era pe dinauntru, intre cele doua parti care intrau in carburator si nu o vedea nimeni. Dar presupun ca ai verificat astea. Ziceam doar...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna seara,

 

In poze vedeti ce am gasit in motor. Am curatat tot, am pus la loc si am dat sa pornesc. N-a vrut, i-am dat cu spray, a pornit, a mers rotund 10 secunde si iar a inceput sa dea rateuri. In schimb acum s-a turat peste 5000 rot/min.

Urmeaza alt service, ca nu se mai poate. Oricum, e obligatoriu un schimb de ulei + filtru + curatare motor. Sa nu mai zic de bendix/cuplaj unisens/frai cum vreti sa-i spuneti, ca din ala a iesit toata pilitura aia.

post-27652-0-51021500-1406996475_thumb.jpg

post-27652-0-08577300-1406996517_thumb.jpg

post-27652-0-50628000-1406996525_thumb.jpg

post-27652-0-19842700-1406996565_thumb.jpg

post-27652-0-74088200-1406996631_thumb.jpg

post-27652-0-69811200-1406996640_thumb.jpg

post-27652-0-53301900-1406996653_thumb.jpg

post-27652-0-36512700-1406996667_thumb.jpg

post-27652-0-68210100-1406996690_thumb.jpg

post-27652-0-90649300-1406996712_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un magnet puernic curata bine pilitura. Partea buna e ca o strange toata la volanta / bonine si cititor si nu se imprastie in motor.

Uzura apare la contactul dintre rulmentul unisens si roata mare dintata in care sapa din cauza ca se slabeste arcul care tine rolele in colivie. Un arc nou de semering te mai tine un an doi, depinde cate porniri ai.

Daca mai ai rabdare cateva zile iti dau un mecanic bun, ca e plecat in turul tarii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-am schimbat si eu profilul si l-am actualizat, ca era vechi, facut de cand eram copil :))


» Post actualizat in 02 Aug 2014 19:13

Mersi @madapribu de sfaturi!

Nu am verificat, intre ele sa vad daca sunt sparte flansele de admisie, nici nu stiu cum, la cat de inghesuita e motocicleta doar demontandu-le as putea vedea.

Membranele carburatoarelor sunt in stare foarte buna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am verificat, intre ele sa vad daca sunt sparte flansele de admisie, nici nu stiu cum, la cat de inghesuita e motocicleta doar demontandu-le as putea vedea.

Cu spray de pornire/curatat frane (cu alcool). Daca sunt crapate, cand dai cu spray se va tura in gol.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Alin

Depinde de modelul motocicletei, nu cred ca are furtun de trecere intre cele 2 parti, asa este la cele mai vechi, a mea este din 97 si are pe rezervor doar: capac de umplere, senzor rezerva benzina, robinet si furtunul care merge la carburatoare.


» Post actualizat in 02 Aug 2014 19:24


@Banzay

Explica-i mai clar!

 

Pornesti motocicleta, o lasi la ralati si dai cu un spray (care contine alcool) de undeva din lateral jos spre galeriile de admisie, daca trage aer fals pe acolo, va trage si ce ai pulverizat tu, va imbogatii amestecul si va creste turatia.

Editat de Florin_escu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tocmai ce am ramas cu motoreta pe dreapta. Cred ca s-a desprins cablu care iese de la contact, zic asta pentru ca in functie de cum il miscam se aprindeau becurile sau se stingeau, pana nu s-au mai aprins deloc. Din ce am vazut asa pe intuneric s-ar putea desface cu o surubelnita, e suficient, sau se da jos greu? Ati mai patit asta? O data deschis se vede usor unde vin firele din cablu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Florinescu: Pai e destul de clar explicat. Daca pricepe asta, se descurca, daca nu intelege e clar mai in regula la un mecanic. Nu e nici o rusine :)

 

@Shumi: pune o poza cu un contact de pe net si iti zic eu. Problema asta o aveam la TDM, insa din fericire nu s-a manifestat decat cand am desfacut contactul sa ii schimb cateii si atunci am observat si ca deabia se tinea in cateva lite. Cositor+pistol lipit si a fost ok :) E p placuta cu niste tablite, nu e nimic complicat. Doar ca s-ar putea contactul sa aiba masuri anti-hoti, ceva suruburi cu cap rotund/conic, dar se dau jos relativ usor si ele.

Editat de Banzay
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare.

Am o problema cu motorul, si anume nu mai porneste. Asta dupa ce am spalato cu furtunul.

Inainte sa o spal pornea fara problem. Am verificat bujie si e ok (da scanteie). Am verificat filtru de aer si parea a fi uscata zona de intrare in carburatoare.

Incercand sa o pornesc dupa ce am curatat bujia, la un moment dat a pornit pentru 2 secunde si a murit.

Ar mai putea fi o cauza, faptul ca nu am mai pornito de cam 5 zile.

Mai am o problema mai veche, care ar putea cauza: Creste nivelul la ulei la joja, am scos din el dar tot creste la un nivel ceva ai mare decat maxim.

Astept sfaturi. :) Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Probleme la carburatoare.

Iti baga benzina in ulei.

Daca te pricepi, da-le jos si curata-le.

Daca nu, du-o la doctor.

Pana atunci, inchide robinetul la rezervor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cineva mia spus asta dar la capacul de la vasul de expansiune, o zis ca are o membrana ca si o supapa, la mine are membrana dar nu stiu daca are ceva rol, de unde as putea gasi capacul de la vas si cel de la radiator?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

Ziceti-mi care e cuplu de stringere la suruburile de etrier fata.

 

Merci

Radu

 

 

... eventual , de unde dau jos un manual ?


» Post actualizat in 06 Aug 2014 07:12

==========================================

50Nm !?


» Post actualizat in 06 Aug 2014 07:21

============================

 

am rez

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare aprilisti, n-am mai intrat pe net de ceva vreme. Dupa ce-am asteptat sute de ani sa mi-o scot din service, desigur ca am profitat de asfaltul fierbinte. Insa, acum vin sa va cer sfaturi, ca stiu ca unii din voi va pricepeti mai mult decat mecanicii...

Una din marile probleme pe care le am este ca imi... vomita benzina in airbox din cand in cand. si multa deodata. mi s-a intamplat azi a doua oara. prima oara mi s-a intamplat in constanta, cand o lasasem pe langa Cazino si s-a infundat in asfalt pana am revenit la ea. cand am revenit, nu a vrut sa porneasca decat putin accelerata, dar asta dupa ce a vomitat benzina si am stat sa o curat bine, ca nu cumva sa ma parasuteze in aer. Azi, in sibiu, am zis sa ma duc la mymoto la baiatul de acolo sa ma ajute sa imi curat lantul, ca nu am cric central si se oferise sa ma ajute (am cumparat spray de curatare si spray de ungere). Insa, iar mi s-a intamplat tampenia. banuiesc ca e din cauza carburatoarelor. Cat de greu e sa le scot de acolo si sa invat sa-mi schimb singur membranele si ce mai e de facut? ca nu as mai trece prin mecanici iar... (si eram asa de fericit ca o s-o duc sa-i curat lantul si ca in curand ii voi pune priza de 12 volti...)

post-67384-0-72569600-1407336747_thumb.jpg

post-67384-0-54358900-1407336753_thumb.jpg

post-67384-0-06501300-1407336759_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...