mony Postat August 2, 2014 Share Postat August 2, 2014 Daca nu ai gasit span cand ai schimbat uleiul, cred totusi ca nu este nici pe volanta. Dubios simptom... Oare firele care vin de la rezistor, nu o fi vreunul intrerupt ? Sincer nu cred ca ar avea totusi ceva defect sau ne pus la punct prin interior motorul. Ma gandesc ca este o cauza externa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pan7h3ra18 Postat August 2, 2014 Share Postat August 2, 2014 (editat) Mersi Florin! Pana acum: - alimentare cu carburant: toate ok - alimentare cu tensiune: generator de tensiune nu am verificat - dar avand in vedere ca incarca, pare ok regulator de tensiune ok acumulator ok mufe si fire - am tras de ele, le-am scos si le-am bagat inapoi - generare scanteie senzor volanta nu am verificat CDI ok bobina de inductie ok fisa si pipa ok bujie schimbata de nu stiu cate ori mufe si fire - idem alimentare cu tensiune. Ramane sa desfac capacul azi sa ma minunez, daca e ceva pe acolo. Scanteie da, nu stiu daca e cand trebuie, dar da. Si benzina isi ia, cand da rateul o arunca in filtru. Editat August 2, 2014 de pan7h3ra18 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mony Postat August 2, 2014 Share Postat August 2, 2014 motorul nu poate da benzina in filtru la rateu decat daca supapele de admisie (sau macar una) nu inchid cand trebuie. Nu exista alta varianta. Sigur jocul la supape este cel corect ? Nu stiu valorile, de aceea intreb. » Post actualizat in 02 Aug 2014 08:32Chiar acum, pe HBO este povestea calatorului Mihai Barbu care a scris si cartea "Vand kilometri de poveste" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat August 2, 2014 Share Postat August 2, 2014 @Panthera motocicleta noastra e simpla: scanteieste, benzineste.... trebuie sa porneste! Lasand gluma la o parte, gandeste-te daca ai verificat TOT pe linia de alimentare cu carburant, alimentare cu tensiune, generare scanteie, hai sa o luam pe firul apei: Alimentare cu carburant: - Rezervor (robinet, site, vacuum in rezervor); - Carburatoare (nivel de benzina, reglaj amestec); - Filtru de aer; - Galerii de admisie (crapaturi, aer fals); - Supape de admisie, evacuare (jocuri, simeringuri, distributie la punct). Alimentare cu tensiune: - Generator tensiune (bobine); - Regulator tensiune; - Acumulator; - Mufe - fire. Generare scanteie: - Senzor volanta; - CDI; - Bobina de inductie; - Fisa si pipa (crapaturi) - Bujie; - Mufe - fire. Dupa ce verifici toate astea si nu vrea sa functioneze corect.... te apuci si o vinzi pe bucati, pastrezi actele si cadrul, iti iei alta fara acte si o reconstruiesti! Evident ca nu va fi cazul, de obicei problema e simpla dar trecuta cu vederea. Spor si rabdare! P.S. Cei cu mai multa experienta sa mai adauge pe "firul apei" verificari pe care le-am omis! fata de ce a scris colegu flori-nescu in prima parte verifica furtunul de legatura intre partile laterale ale rezervorului.La mine era spart si imi tragea aer fals in rezervor astfel dupa un timp de mers ( aprox 10 min) dadea rateuri si se oprea .Recomandare: taie capetele furtunelor de alimentare cu carburant , verifica apoi etanjsietate sufland in " ele" . le pui la loc si incerci.Apropos de asta BANC: int-o zi" fetita mamei "' pune o intrebare: - mama , da ce faci tu seara de stai calare pe tata? - draga mea , ma urc pe el ca sa-i desumflu burta ! - te chinui degeaba mama , zise fata, pentru ca vine vecina de dimineata , se aseaza in genunchi si i-o umfla la loc! » Post actualizat in 02 Aug 2014 09:36 scuze ma duc sa continui la betoane! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
V a L y O Postat August 2, 2014 Share Postat August 2, 2014 Rateuri pe admisie (cateva) am avut si eu cand nu era etansa evacuarea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madapribu Postat August 2, 2014 Share Postat August 2, 2014 La mine, la BMW-ul 650, dadea rateuri si exploda sub sa. Motivul: membranele carburatoarelor erau varza plus bonus galeria de admisie, cauciucul ala de 4 milioane, era spart. Problema cu spartura a fost mai complicata intrucat era pe dinauntru, intre cele doua parti care intrau in carburator si nu o vedea nimeni. Dar presupun ca ai verificat astea. Ziceam doar... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pan7h3ra18 Postat August 2, 2014 Share Postat August 2, 2014 Buna seara, In poze vedeti ce am gasit in motor. Am curatat tot, am pus la loc si am dat sa pornesc. N-a vrut, i-am dat cu spray, a pornit, a mers rotund 10 secunde si iar a inceput sa dea rateuri. In schimb acum s-a turat peste 5000 rot/min. Urmeaza alt service, ca nu se mai poate. Oricum, e obligatoriu un schimb de ulei + filtru + curatare motor. Sa nu mai zic de bendix/cuplaj unisens/frai cum vreti sa-i spuneti, ca din ala a iesit toata pilitura aia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat August 2, 2014 Share Postat August 2, 2014 Un magnet puernic curata bine pilitura. Partea buna e ca o strange toata la volanta / bonine si cititor si nu se imprastie in motor. Uzura apare la contactul dintre rulmentul unisens si roata mare dintata in care sapa din cauza ca se slabeste arcul care tine rolele in colivie. Un arc nou de semering te mai tine un an doi, depinde cate porniri ai. Daca mai ai rabdare cateva zile iti dau un mecanic bun, ca e plecat in turul tarii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pan7h3ra18 Postat August 2, 2014 Share Postat August 2, 2014 Ma duc in concediu. O las peste 2 saptamani cand ma intorc, atunci mai vad ce fac cu ea. M-am saturat de ea si nici n-am calarit-o. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat August 2, 2014 Share Postat August 2, 2014 ceva interesant http://www.molromania.ro/ro/produse/lubrifianti/nou_ghid_de_alegere_a_uleiului/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
victor_peg Postat August 2, 2014 Share Postat August 2, 2014 Mi-am schimbat si eu profilul si l-am actualizat, ca era vechi, facut de cand eram copil ) » Post actualizat in 02 Aug 2014 19:13Mersi @madapribu de sfaturi! Nu am verificat, intre ele sa vad daca sunt sparte flansele de admisie, nici nu stiu cum, la cat de inghesuita e motocicleta doar demontandu-le as putea vedea. Membranele carburatoarelor sunt in stare foarte buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat August 2, 2014 Share Postat August 2, 2014 Nu am verificat, intre ele sa vad daca sunt sparte flansele de admisie, nici nu stiu cum, la cat de inghesuita e motocicleta doar demontandu-le as putea vedea. Cu spray de pornire/curatat frane (cu alcool). Daca sunt crapate, cand dai cu spray se va tura in gol. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin_escu Postat August 2, 2014 Share Postat August 2, 2014 (editat) @Alin Depinde de modelul motocicletei, nu cred ca are furtun de trecere intre cele 2 parti, asa este la cele mai vechi, a mea este din 97 si are pe rezervor doar: capac de umplere, senzor rezerva benzina, robinet si furtunul care merge la carburatoare. » Post actualizat in 02 Aug 2014 19:24 @Banzay Explica-i mai clar! Pornesti motocicleta, o lasi la ralati si dai cu un spray (care contine alcool) de undeva din lateral jos spre galeriile de admisie, daca trage aer fals pe acolo, va trage si ce ai pulverizat tu, va imbogatii amestecul si va creste turatia. Editat August 2, 2014 de Florin_escu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shumilica Postat August 2, 2014 Share Postat August 2, 2014 Tocmai ce am ramas cu motoreta pe dreapta. Cred ca s-a desprins cablu care iese de la contact, zic asta pentru ca in functie de cum il miscam se aprindeau becurile sau se stingeau, pana nu s-au mai aprins deloc. Din ce am vazut asa pe intuneric s-ar putea desface cu o surubelnita, e suficient, sau se da jos greu? Ati mai patit asta? O data deschis se vede usor unde vin firele din cablu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat August 2, 2014 Share Postat August 2, 2014 (editat) @Florinescu: Pai e destul de clar explicat. Daca pricepe asta, se descurca, daca nu intelege e clar mai in regula la un mecanic. Nu e nici o rusine @Shumi: pune o poza cu un contact de pe net si iti zic eu. Problema asta o aveam la TDM, insa din fericire nu s-a manifestat decat cand am desfacut contactul sa ii schimb cateii si atunci am observat si ca deabia se tinea in cateva lite. Cositor+pistol lipit si a fost ok E p placuta cu niste tablite, nu e nimic complicat. Doar ca s-ar putea contactul sa aiba masuri anti-hoti, ceva suruburi cu cap rotund/conic, dar se dau jos relativ usor si ele. Editat August 2, 2014 de Banzay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristy_bike Postat August 3, 2014 Share Postat August 3, 2014 Salutare. Am o problema cu motorul, si anume nu mai porneste. Asta dupa ce am spalato cu furtunul. Inainte sa o spal pornea fara problem. Am verificat bujie si e ok (da scanteie). Am verificat filtru de aer si parea a fi uscata zona de intrare in carburatoare. Incercand sa o pornesc dupa ce am curatat bujia, la un moment dat a pornit pentru 2 secunde si a murit. Ar mai putea fi o cauza, faptul ca nu am mai pornito de cam 5 zile. Mai am o problema mai veche, care ar putea cauza: Creste nivelul la ulei la joja, am scos din el dar tot creste la un nivel ceva ai mare decat maxim. Astept sfaturi. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat August 3, 2014 Share Postat August 3, 2014 Probleme la carburatoare. Iti baga benzina in ulei. Daca te pricepi, da-le jos si curata-le. Daca nu, du-o la doctor. Pana atunci, inchide robinetul la rezervor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mony Postat August 3, 2014 Share Postat August 3, 2014 Tot am gasit urmatorul link pe motociclism, m-am gandit ca ar fi bine sa il avem si noi, aici http://olx.ro/oferta/reparatii-cdi-uri-motociclete-ID1xPw7.html#a7ccabdcaf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Boldoruk Postat August 4, 2014 Share Postat August 4, 2014 Salut! Ma ajutati si pe tine va rog? Nu stiu din ce cauza imi coboara antigelul din radiator in vasul de expansiune, pana la un anumit nivel . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mony Postat August 4, 2014 Share Postat August 4, 2014 Posibil capacul radiatorului sa nu fie strans cum trebuie sau sa nu etanseze garnitura de cauciuc a capacului radiatorului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Boldoruk Postat August 5, 2014 Share Postat August 5, 2014 cineva mia spus asta dar la capacul de la vasul de expansiune, o zis ca are o membrana ca si o supapa, la mine are membrana dar nu stiu daca are ceva rol, de unde as putea gasi capacul de la vas si cel de la radiator? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducod Postat August 6, 2014 Share Postat August 6, 2014 Salut. Ziceti-mi care e cuplu de stringere la suruburile de etrier fata. Merci Radu ... eventual , de unde dau jos un manual ? » Post actualizat in 06 Aug 2014 07:12========================================== 50Nm !? » Post actualizat in 06 Aug 2014 07:21============================ am rez Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat August 6, 2014 Share Postat August 6, 2014 Suruburile se strang "la mana:. Manual in lunk-ul din semnatura mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducod Postat August 6, 2014 Share Postat August 6, 2014 ... nu mai spune la nimeni Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old Postat August 6, 2014 Share Postat August 6, 2014 Salutare aprilisti, n-am mai intrat pe net de ceva vreme. Dupa ce-am asteptat sute de ani sa mi-o scot din service, desigur ca am profitat de asfaltul fierbinte. Insa, acum vin sa va cer sfaturi, ca stiu ca unii din voi va pricepeti mai mult decat mecanicii... Una din marile probleme pe care le am este ca imi... vomita benzina in airbox din cand in cand. si multa deodata. mi s-a intamplat azi a doua oara. prima oara mi s-a intamplat in constanta, cand o lasasem pe langa Cazino si s-a infundat in asfalt pana am revenit la ea. cand am revenit, nu a vrut sa porneasca decat putin accelerata, dar asta dupa ce a vomitat benzina si am stat sa o curat bine, ca nu cumva sa ma parasuteze in aer. Azi, in sibiu, am zis sa ma duc la mymoto la baiatul de acolo sa ma ajute sa imi curat lantul, ca nu am cric central si se oferise sa ma ajute (am cumparat spray de curatare si spray de ungere). Insa, iar mi s-a intamplat tampenia. banuiesc ca e din cauza carburatoarelor. Cat de greu e sa le scot de acolo si sa invat sa-mi schimb singur membranele si ce mai e de facut? ca nu as mai trece prin mecanici iar... (si eram asa de fericit ca o s-o duc sa-i curat lantul si ca in curand ii voi pune priza de 12 volti...) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.