Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Alin,și eu eram chitit pe Mitas la început. Sunt bune și ca profil și ca preț,dar toți mi-au spus ca la ploaie aluneca grav pe viraje și patinează pe frână.

Cum vine în curând toanna și o sa circul paba aproape de îngheț, Heidenau K60 Scout mi se par cele mai potrivite. În uktima instanta,o sa-mi iau tot Heidenau K76 la care nu am nici un reproș pe asfalt,dar în Offroad,pe noroi mare se încarcă prea mult și rupe aderenta mai ales fata.

» Post actualizat in 27 Jul 2014 07:28

Curând vine toamna,nu pooneata,cum scrie autocomplete-ul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intr-adevar,se comporta destul de prost la frig si umed,mai ales la trecerea de la una la alta!

» Post actualizat in 27 Jul 2014 07:35

Dar stiu c-ai facut-o flenduri,bucati!Oricum merita draga de ea asemenea manopere din cand in cand,la anii ei!

Jos palaria,d-le Vali! :peace:

da trebuie facuta bucati si rearanjata , altfel se distruge .

Atunci renunt la Mitas si eu circul non stop

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca-l ai montat,du-te cu el pana-l termini,dar cu atentia sporita la umed si frig!Apoi cumpara altul,de alt brand!

inca nu l-am cumparat , aveam doar intentia si de aceea pt ca am primit sfaturi bune de la voi , inainte sa fac un lucru ,am intrebat...

 

momentan am Dunlop Trailmax - fata spate , cred ca e de caliate , nu am probleme cu el ,mai am ceva din el anul acesta dar a inceput sa se vada fisuri , de batranete

Editat de alin geamanu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multă muncă,dar iese treaba buna.

Bravos!

As vrea sa mai am și eu timp de bibilit la a mea,dar la 3 zile sau nopți lucrate în care mai stau și cu fi-miu,antrenament la fotbal...

Alaltăieri,după turele de noapte,am dat carburatoarele jos,am renunțat la filtrul de benzina pe care îl montasem cu o zi inainte dar nu se alimenta (culmea e ca am luat filtru dedicat moto care a venit pe comanda), am pus paharele alea curățate (ale mele aveau niște țevi subțiri care au rol de golire la supraplin,astea nu au), și tot picura...adică au picurat puțin la început...nu știu ce sa mai cred...

Sper sa mai am timp liber sa le dau iar jos,dar tot lucrez zilele astea..

 

Cristiane,sper ca Ți-Ai mai revenit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dansa e gata. Am facut un mini maraton, dar eu unul sunt multumit de rezultate.

Am rezolvat cu rateurile in frana de motor (esapament neetans), am vopsit tobele, crash bar-ul, suportii de bagaje si inca cateva piese mici, am avut putin de lucru pe partea electrica si pe la alarma, intins si uns lantul (vroiam sa-l si curat dar dupa cum stau lucrurile la primavara il schimb ca incepe sa arate semne de uzura), am centrat ghidonul (de la ultima tranta era putin deplasat din prinderile jugului), verificat restul de suruburi si piulite sa fie stranse si cam atat in mare.

E gata de drum, dar, din pacate nu voi fi prezent la intalnirea din august. O obligatie la o nunta a dat bugetul peste cap.

 

Rotile sunt incaltate cu o pereche de K60 de care sunt foarte multumit, mai ales pe ud si rece. Au aderenta foarte buna si am inceput sa prind incredere sa inclin motocicleta chiar daca e asfaltul ud. Am mers cu ele cam 2 000 km. Pe noroi, atunci cand se umple roata, e jale mare.

Inainte aveam Mitas E07, luate noi, erau bune pe asfalt uscat si macadam, dar pe asfalt ud ma duceam sanie cu ele. Viram stanga si motocicleta mergea drept. Eu unul nu mai iau Mitas.

Editat de V a L y O
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu ocazia dezmembrarii, am pus deoparte sculele pe care le-am folosit (asta ca sa nu mai car tot setul de chei, imbusi si tubulare) si pe care o sa le iau la drumuri lungi (pe langa leviere,camere, pompa si alte nebunii). Majoritatea suruburilor si piulitelor au fost originale sau inlocuite cu altele asemanatoare celor originale, asa ca poate acest necesar e util si altora.

 

Chei fixe + inelare: 8, 10, 12, 13, 14, 17, 19, 27

Tubulare: 7, 8, 10, 12, 13, 14, 17 + prelungitor ptr tubulare

Imbus: 3, 4, 5, 6, 8

Patent, cleste cioc (asta chiar nu-mi era cu adevarat de folos, dar am pus mana pe el in loc de patent), cleste taiat

Surubelnite: dreapta si stea (mici, mari, scurte si lungi :) )

 

PS: stiu ca cele doua chingi arata intr-un mare fel, dar pana nu schimb prinderile top-case-ului sa nu mai flencane le folosesc.

 

Toate cele bune.

post-41831-0-16281500-1406539345_thumb.jpg

post-41831-0-93838100-1406539346_thumb.jpg

post-41831-0-75904300-1406539348_thumb.jpg

post-41831-0-49045900-1406539350_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o intrebare pentru cei care au schimbat uleiul in furca. Am scos uleiul vechi, am pus 10w nou cat scrie in carte, adica 550ml si am probat. Suspensia era foarte tare, asa ca am mai scos cate 50 din fiecare. Parca tot tare este si acum. Pentru cine a schimbat, care e cantitatea ideala? In tutorialul urmarit pe apriliaforum, tipul a bagat 450 iar in specificatii pe louis.de zice 550.

» Post actualizat in 28 Jul 2014 15:49

O pereche de carburatoare Mikuni BST 33 in stare buna, pentru o fetita din 1998, are cineva?

Ma chinui de 2 saptamani, de o saptamana stau cu ea in service si nu-i mai dau de cap :(

/index.php?/topic/710680-dezmembrez-bmw-f650-1994/&do=findComment&comment=3799834
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o intrebare pentru cei care au schimbat uleiul in furca. Am scos uleiul vechi, am pus 10w nou cat scrie in carte, adica 550ml si am probat. Suspensia era foarte tare, asa ca am mai scos cate 50 din fiecare. Parca tot tare este si acum. Pentru cine a schimbat, care e cantitatea ideala? In tutorialul urmarit pe apriliaforum, tipul a bagat 450 iar in specificatii pe louis.de zice 550.

» Post actualizat in 28 Jul 2014 15:49

/index.php?/topic/710680-dezmembrez-bmw-f650-1994/&do=findComment&comment=3799834

eu am bagat undeva pe la 480 ml de fiecare amortizor , sunt intr-adevar tari insa aceasta este setarea de strada .De altfel Pegaso si F -ul sunt mai mult de strada.Daca vrei sa fie mai elestice- dar nu te ajuta pe strada - pui cum ai spus 450 ml

Adevarat ce spune si Valio 5w este mai fluid

Editat de alin geamanu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ValiO

Te-am vazut azi pe la Titulescu (pod Basarab) catre Miciurin in jurul orei 17.45. Eram in masina si am recunoscut in ultima clipa tobele.

Pana atunci ma uitam la gopro-ul de pe casca... si mi se parea ca te-am mai zarit mai devreme, cand ma intorceam acasa cu scuterul in sens invers de la Obor spre Victoriei pe la ora 15.

Este adevarat, ca de pe scuter am stat cu ochii doar pe casca si pe camera :)

 

P.S.

Zilele astea urmeaza sa imi ajunga uleiul de furca Motul 10W un bidon de 1 litru.

I-a mai ramas cuiva din Bucuresti 100 de grame in caz ca am nevoie ?

Nu conteaza nici marca, nici vascozitatea. Doar sa ajung la nivel in caz ca nu imi ajunge litrul repectiv. Nu vreau sa pun deloc din uleiul vechi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@mony: pe la ora 15 sigur nu eram eu, dar, pe la 17:45, daca aveam pasager, eu eram. :)

 

@remu1: ieri am scos becul ars de la martorul de faza scurta. Pe el scrie OS 12/2 n5n. Am in plan sa ma duc maine pe Maica Domnului, pe la magazinele de electronice, sa vad ce gasesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am bagat undeva pe la 480 ml de fiecare amortizor , sunt intr-adevar tari insa aceasta este setarea de strada .De altfel Pegaso si F -ul sunt mai mult de strada.Daca vrei sa fie mai elestice- dar nu te ajuta pe strada - pui cum ai spus 450 ml

Adevarat ce spune si Valio 5w este mai fluid

apropos de ce am spus , am iesit acum o jum. de ora la o partida de endureala , ma trantit de m-a gasit dracii , ma doare spatele dar cred ca mai mult de la efortul de a o ridica

am strambat scarita stanga , oglinda , am dezaxat ghidonul si cel mai rau am rupt tp case-ul , deci la cat de grea este e mai mult de strada , mi-a rupt mainile insa noroc cun trei baieti care erau in zona care m-au scos din belea ca altfel . Am repus-o pe picioare si am dat o tura sa verific , parca suna mai bine parca merge mai bine , se bucura ca ma tavalit!

Cred ca n-o mai scot pe acolo , trebuie cross

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam nărăvaș căluțul,dar trebuie sa ții cont ca este cam grea pentru endureala hard.

Pegaso e o motoreta soft enduro.

Bine ca nu ți-ai rupt ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ VaLiO

Mi-au atras atentia in ultimul moment tobele proaspat vopsite exact ca in pozele tale :)

@remu1

Daca nu gasesti beculet... cred ca am prin garaj unul sau doua de la un modul indicator (ala din stanga cu cele 6 beculete).

Editat de mony
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam nărăvaș căluțul,dar trebuie sa ții cont ca este cam grea pentru endureala hard.

Pegaso e o motoreta soft enduro.

Bine ca nu ți-ai rupt ceva.

am avut echipament complet , dar parca un pic soldul drept ma doare , nu e mai nimic oricum e de luat in seama

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai scapat onorabil @alin geamanu dar putea sa te prinda sub ea fara sa poti iesi si nimeni imprejur . Fara cauciucuri speciale de teren e periculoasa in off road .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si mie mi s-a parut greoaie in off-road.

Mi se pare mai potrivita pe drumuri care au un terasament bine definit, fara foarte multe obstacole. Ma rog, eu nu am nici foarte mare experienta, insa pe drumuri cu foarte multe sleauri, am avut o senzatie accentuata de nesiguranta. Am pus asta pe seama lipsei de experienta, insa auzindu-te pe tine acum si vazand si cazatura colegului de la paginile anterioare, am oarecum confirmarea faptului ca motoreta asta nu este una dedicata 100% off-road-ului, ci mai degraba o motoreta versatila care incearca (si pe alocuri reuseste) sa se descurce in aproape orice conditii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...