SharpD Postat Iulie 31, 2014 Share Postat Iulie 31, 2014 Salutare! Amortizorul pe spate a ramas fara ulei si nu-si mai face treaba. Am vazut unul nou e undeva la 380 de euro. Varianta asta e exclusa. SH nu doresc sa cumpar ca nu stiu cat o sa ma tina. Ce alte optiuni as mai avea? Reconditionarea lui? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Iulie 31, 2014 Share Postat Iulie 31, 2014 Corect,Mony. Am probat cu Pantera și e ok al lui. Problema e din alta parte. Sarp,îți recomand tot unul Sh pentru ca în mod normal tine 30 de ani la un mers normal.Eu nu as lua unul nou la prețu. Unei motociclete fără acte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pan7h3ra18 Postat Iulie 31, 2014 Share Postat Iulie 31, 2014 Multumesc mult Eugen pentru ajutor. Nu e de la CDI, nu mi-a ramas mai nimic altceva de verificat. Mai are cineva vreo idee? Pana acum am exclus: Carburatoare, joc supape + etanseitate supape, bujie, CDI. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Iulie 31, 2014 Share Postat Iulie 31, 2014 Benzina? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Iulie 31, 2014 Share Postat Iulie 31, 2014 cum ai verificat carburatoarele? bujiile le-ai bagat tot in aceleasi fise sau le-ai incercat cu tot cu fise? bobina de inductie? Ma uitam peste vechile poze cu pegaso si ma apuca iar dorul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mony Postat Iulie 31, 2014 Share Postat Iulie 31, 2014 (editat) Ar mai fi de verificat rezistorul de 10K... Ala influenteaza avansul la exact 4000 ture. Este undeva prin zona bateriei... o sa incerc sa caut o poza cu el ca sa il gasesti. Le-am gasit.... Daca e scos din mufa sau rupt, ar fi posibil sa iti dea simptome proaste pe la 4000 ture Editat Iulie 31, 2014 de mony Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Iulie 31, 2014 Share Postat Iulie 31, 2014 Brravo,Mony,la asta nu m-am gândit. Stai ca ii fac eu o poza acum. Sa nu-l uitam nici pe ala de lângă bobina,sub rezervor. Pantera,cu plăcere. Ms și eu de bere. M-a luat flama după prima;lipsa de antrenament Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Iulie 31, 2014 Share Postat Iulie 31, 2014 Ar mai fi de verificat rezistorul de 10K... Imi aduc aminte ceva vag, cred ca de pe forum de aici, cineva tot cu probleme de genul care rezolvase cum zici tu. Asta ar fi la '97 parca nu? http://philou.78.free.fr/bricolage/Peg_resistor_discon.JPG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Iulie 31, 2014 Share Postat Iulie 31, 2014 cum ai verificat carburatoarele? bujiile le-ai bagat tot in aceleasi fise sau le-ai incercat cu tot cu fise? bobina de inductie? Ma uitam peste vechile poze cu pegaso si ma apuca iar dorul... apropos de bobina : daca se incinge inseamna ca are probleme si trebuie schimbata , Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Iulie 31, 2014 Share Postat Iulie 31, 2014 Uite,asta e,mufa din dreapta. O găsești. În zona bateriei,spre toba finala. Mai e una la fel sub rezervor,lângă bobina. » Post actualizat in 31 Jul 2014 18:13 Poate e arsa,sau nu face masa bine. Eu am mutat-o sub sa,ferita de noroiul de la roata. Mișc-o poate își revine. Asa am pățit cu aia din stâng, care e pentru crick-ul lateral. M-a chiunuit o jumate de zi in ploaie,ca se oprea motorul can băgăm în viteza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Iulie 31, 2014 Share Postat Iulie 31, 2014 Astea adica? Sau sunt de dupa 2001 si e altfel? http://www.apriliaforum.com/forums/attachment.php?attachmentid=138110&d=1306242092 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Iulie 31, 2014 Share Postat Iulie 31, 2014 Ezakt,Ezakt,Evrika! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mony Postat Iulie 31, 2014 Share Postat Iulie 31, 2014 Alea doua sunt niste diode... dar inca nu am cautat sa vad ce fac. Oricum e bine sa te uiti si la ele. Dar in primul rand, rezistorul. Ala intra in actiune pe la 4000 rpm. Din el se limiteaza CDI-ul si emisiile pentru state. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Iulie 31, 2014 Share Postat Iulie 31, 2014 Tananannaaaaa Care da un pegaso si o diferenta pt. un TDM sau un ZX9R? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Iulie 31, 2014 Share Postat Iulie 31, 2014 Banzay, tu vrei coclau. Scapa de una, ca am 3 Pegaso la vanzare pe alese. '94, '99 si 2000, toate carburatie, toate inscrise, Pret 850, 1100,1200, Euroi, bineanteles. Toate revizuite si consumabile noi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Iulie 31, 2014 Share Postat Iulie 31, 2014 (editat) Vazut si placut GA-ul! Il stiam Sincer sa fiu o sa fie o perioada mai nasoala cu banutii, dar nici fara moto nu pot, TDM-ul imi place (nu asa mult cum am apreciat pegaso-ul, dar prea putin la vremea cand l-am dat) dar parca e prea mare, prea greoi (desi consuma mai putin ca pegaso), iar ZXR-ul place si ala ca merge tare bine zici ca e electric, a fost excelent in concediu, dar nu prea ma omor cu "in-line 4" si nici cu SS (desi dupa pozitie merge spus ca e si touring) si nici nu am chef sa il stresez prin oras (ca mai am cateodata treaba si parca as mai folosi si moto, desi am zis ca in orase la noi nu mai merg). As vrea ceva mai omenesc, iar GA-ul se incadreaza aici. E motor destul de simplu, stiu in ce am de bagat degetele, bun de pornit si dat pe strada/pamant fara mila ca nu riposteaza... Cam asa am gandit. Ar fi si bmw-ul, poate o idee mai rasarit, dar mai scumpe si nu stiu daca merita diferenta pt. o bujie in plus si o supapa in minus Editat Iulie 31, 2014 de Banzay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pan7h3ra18 Postat Iulie 31, 2014 Share Postat Iulie 31, 2014 Multumesc pentru ajutor. Rezistenta de sub sa e ok, are 9, 72 kohm. Celelalte doua sunt niste diode, le-am verificat, sunt bune. Carburatoarele au fost curatate, reglate, schimbate.. la fel. Bobina si fisa nu le-am schimbat pana acum, le-am masurat si impreuna au vreo 7-8 kohm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Iulie 31, 2014 Share Postat Iulie 31, 2014 Tot caprele de teren sunt mai bune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pan7h3ra18 Postat Iulie 31, 2014 Share Postat Iulie 31, 2014 Rezistorul nu prea era fix in mufa, i-am strans papucii si o sa o pornesc maine sa vad cum face. Rezistorul poate fi cauza pentru rateuri la peste 4000, dar la ralenti? Maine va anunt daca nu merge, si probabil o voi scoate din service pentru ca sta degeaba. » Post actualizat in 31 Jul 2014 20:42 http://www.apriliatalk.com/forums/other-aprilia-motorcycles/2435-pegaso-650-cube-2000-problem-engine.html Poate fi regulatorul de tensiune problema? Simptomele se aseamana foarte mult cu cele din link. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mony Postat Iulie 31, 2014 Share Postat Iulie 31, 2014 regulatorul de tensiune il masori... mai exact masori acumulatorul dimineata, inainte sa pornesti motorul. vezi dupa aia cat incarca in relanti si in ture cu si fara consumatori (farul aprins) daca valorile sunt omenesti, regulatorul este bun. valori omenesti inseamna tensiuni cuprinse intre 13.5 V si 14.8V Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pan7h3ra18 Postat August 1, 2014 Share Postat August 1, 2014 Ok, o sa-i masor incarcarea mai atent si mai ales cand da rateurile. Mumtumesc mult pentru sfaturi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat August 1, 2014 Share Postat August 1, 2014 ZX9R-ul inteleg, ca nu e chiar utilitatea intruchipata, dar TDM-ul de touring merge (desi ma gandeam sa il fac naked ceva si pt. oras). Oricare dintre astea mi-e un pic mila sa folosesc ditamai motorul in oras, rapoarte mai lungi (cel putin la zx9r, tre sa merg cu 1-a prin aglomeratie), pana pornesc la rece, parca pornesc uzina si trezesc juma de cartier (mai ales cu TDM-ul acum ca i-am montat un vick, dar inca un l-am pornit sa aud). Dar ai dreptate, aprilia iti intra un picut in sange si un ai cum sa nu iubesti 'fierul' Tu ce mai faci, sanatos, merge recuperarea? Motoriciul e usor de pus de roate, sper ca nu ai probleme grave ceva pe la el? Andrei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LGO Postat August 1, 2014 Share Postat August 1, 2014 @Florin_escu - am primit farul. Iti multumesc atat tie, cat si lui bodyvl care si-a donat din piesele de la aprilica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat August 1, 2014 Share Postat August 1, 2014 A scapat mai ieftin ca tine Pacat ca o tineai din scurt tu, era impecabila, dar asa e la noi... Multa santate in continuare si recuperare rapida! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
V a L y O Postat August 1, 2014 Share Postat August 1, 2014 (editat) Am gasit becurile de bord, la primul magazin de piese auto in care am intrat. Cum e scris cateva pagini in urma, sunt becuri de bord de Solenza, 12V, 1.2W. Am dat 1 leu/buc, fara soclu. Editat August 1, 2014 de V a L y O Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.