Geamanu Alin Postat August 13, 2014 Share Postat August 13, 2014 Carburatoare OLD Dragilor, am primit azi carburatoarele despre care se vorbea ca nu se pot desface suruburile, ei bine nu a fost usor dar am reusit sa le desfac fara sa le gauresc. Iata ce am gasit in ele: 2014-08-12 14.28.28.jpg2014-08-12 14.28.38.jpg Acum problemele: 2014-08-12 14.28.46.jpg 1 - oringuri "plate"; 2014-08-12 14.28.55.jpg 2 - arcuri scurtate si inegale (probabil s-a incercat tunarea); 3 - un ghidaj de pistonas spart; 2014-08-12 14.29.08.jpg 4 - capetele de arcuri unde se vede taietura; 5 - ace uzate in capatul de sus; 2014-08-12 14.29.37.jpg 6 - lipsa saibe plate si un oring; 2014-08-12 14.29.26.jpg si cateva cauciucuri crapate; 2014-08-12 14.37.54.jpg tipul de carburator pentru referinta; Eu acum ceva vreme mi-am comandat 2 kit-uri de reparatie de aici: 2014-08-12 14.53.37.jpg 2014-08-12 15.21.16.jpg 2014-08-12 15.21.31.jpg si le-am pus la inmuiat! Acum, totul e bine si frumos dar problema 3 este grava, necesita schimbarea piesei chiar cu un SH si aici trebuie sa apelam la ceilalti, problema 5 este semigrava, adica poate creea probleme de ralanti prin imbogatirea amestecului si aici trebuie schimbate piesele, eventual cu SH dar cel mai bine este sa fie noi. Fara kit de reparatie nou am sa vad ce oringuri gasesc, aici astept propuneri, iar restul se rezova! felicitari , imi place cum lucrezi .Si eu am schimbat o-ringurile am bantuit pe la trei magazine de piese auto( au seturi intregi ) gasesti dar problema va fi grosimea garniturii nu diametru . » Post actualizat in 13 Aug 2014 05:21 1 . Cat de cald ar fi motorul relantiul trebuie sa fie constant asa cum a fost reglat (1400 -1500 ture) . Daca filtrul de aer era o bucata de prosop ( mein Gott ! ) cine stie ce o fi in carburi , deci desfa , verifica , inlocuieste . 2 . Cred ca era o Pegaso foarte bine intretinuta . Iata cum adevarul iese la iveala : carburatoare cu piese lipsa , neintretinute ever , rulmenti de pornire fortati pana dincolo de limita de uzura , motoare cu ulei sub limita minima , circuite electrice modificate sau neverificate ever . Si proprietarii se mira : nu merge a naibii curfa , e jafra m-a lasat in drum , feriti-fa de motociclete italiene , mai bine ia o jafoneza . Mein Gott , totaler Laie ! ca sa fiu politicos . Cred ca la a doua parte ai dreptate: Eu am avut un vis sa iau o mobra uzata si s-o repar eu asa cu ambitia mea ... si am reusit , chiar daca am avut tendinta sa spun lucruri urate despre Aprilica , ca de, m-a enervat si pe mine , insa am rezolvat-o si sunt f. multumit de ea.... in fine , ni eu nu am filtru de pegas-o dar nici carpa nu am pus( la fabricile de mobila se gasesc bureti de 1 - 1,2 cm grosime - sunt perfecti , carburile mele aveau oringurile plate iar la surubul de amestec lipsa saiba ... curatat inlocuit , reglat , schimbat bujie cu prbl , desi era noua , si acum merge brici.....asa ca daca te ocupi de ea te recompenseaza cu o calatorie foarte placuta , daca nu peri albi in cap ..... si femeile sunt la fel » Post actualizat in 13 Aug 2014 05:22 felicitari , imi place cum lucrezi .Si eu am schimbat o-ringurile am bantuit pe la trei magazine de piese auto( au seturi intregi ) gasesti dar problema va fi grosimea garniturii nu diametru . » Post actualizat in 13 Aug 2014 05:21 Cred ca la a doua parte ai dreptate: Eu am avut un vis sa iau o mobra uzata si s-o repar eu asa cu ambitia mea ... si am reusit , chiar daca am avut tendinta sa spun lucruri urate despre Aprilica , ca de, m-a enervat si pe mine , insa am rezolvat-o si sunt f. multumit de ea.... in fine , ni eu nu am filtru de pegas-o dar nici carpa nu am pus( la fabricile de mobila se gasesc bureti de 1 - 1,2 cm grosime - sunt perfecti , carburile mele aveau oringurile plate iar la surubul de amestec lipsa saiba ... curatat inlocuit , reglat , schimbat bujie cu prbl , desi era noua , si acum merge brici.....asa ca daca te ocupi de ea te recompenseaza cu o calatorie foarte placuta , daca nu peri albi in cap ..... si femeile sunt la fel scuzati greselile de gramatica » Post actualizat in 13 Aug 2014 05:33 @Jupanu77 Ai dreptate, nu se mai fabrica, ca sa incep cu sfarsitul postului tau, dar poate ai dat peste un maniac (persoanele de fata se exclud!) care are ambitia sa o pastreze asa cum a facut-o mama ei... Eu am cautat suruburi originale de carene cateva luni! Cat despre problema cu ralanti-ul, este din carburatoare! In functionarea motorului ai mai multe regimuri in functie de turatie, pentru sustinerea acestor regimuri intra in functiune diverse parti ale carburatorului, daca zici ca in regim de mers constant e ok, iar la ralanti tinde sa se opreasca inseamna ca unul dintre cele 2 carb are ralant-ul infundat iar motorul se tine doar din celalalt. Poti sa incerci sa-i dai un pic de sock. sau poti incerca asta: in partea din stanga carburilor ai un surub cu arc din care se regleaza clapeta ( fluturele )de acceleratie.Insurubeaza-l pana ajungi la 1600 de ture.Ce se intampla de fapt: daca ai canalele de relanty infundate nu ai suficient carburant si atunci moare , deschizand clapeta vei suplimenta relantiul cu circuitul de acceleratie .Clapeta deschisa = aer = vacum= membrane ridicate= aspiratie de benzina pe langa cuiul principal= amestec = trebuie sa mearga....NU E O SOLUTIE, dar te ajuta pe moment Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jupanu77 Postat August 13, 2014 Share Postat August 13, 2014 1. Legat de carburatoare, o sa las pe cineva priceput sa se bage - deja am dentificat vreo doua persoane pe forum , asa ca astept niste tarife pe PM. 2. Legat de aprilica pe care am vazut-o ieri, scria Pegaso pe ea... » Post actualizat in 13 Aug 2014 09:223. Am observat acum cand am orpit ca de la unul din cele doua furtunase care atarna sub motocicleta (mijloc - putin stanga) ca pica foarte putin lichid care nu pare a fi apa, este putin uleios, insa nici ulei nu ar parea, culoare inchisa. Cand am pus mana pe furtune, pe deget a ramas un lichid uleios, de culoare rosiatica (ca si uleiul - dar nu cred ca si-a putut pastra culoarea atata timp - a fost schimbat in primavara). Sa ma ingrijorez? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat August 13, 2014 Share Postat August 13, 2014 1. Legat de carburatoare, o sa las pe cineva priceput sa se bage - deja am dentificat vreo doua persoane pe forum , asa ca astept niste tarife pe PM. 2. Legat de aprilica pe care am vazut-o ieri, scria Pegaso pe ea... » Post actualizat in 13 Aug 2014 09:22 3. Am observat acum cand am orpit ca de la unul din cele doua furtunase care atarna sub motocicleta (mijloc - putin stanga) ca pica foarte putin lichid care nu pare a fi apa, este putin uleios, insa nici ulei nu ar parea, culoare inchisa. Cand am pus mana pe furtune, pe deget a ramas un lichid uleios, de culoare rosiatica (ca si uleiul - dar nu cred ca si-a putut pastra culoarea atata timp - a fost schimbat in primavara). Sa ma ingrijorez? cumva motorul "tuseste" ? Acel furtun evacueaza surplusul de benzina si condens din cutia filtrului de aer. Cand tuseste da inapoi in filtru ceva benzina . De ce tuseste , e o alta prbl poate cerburile nereglate ..., aprinderea incorecta...etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jupanu77 Postat August 13, 2014 Share Postat August 13, 2014 Nu am sesizat un astfel de sunet Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adys28st Postat August 13, 2014 Share Postat August 13, 2014 Salutare! -o mica inrebare,tatal meu are o moto italiana Gilera Arizona 125- an 1986-90?? foarte buna pentru endureala si s-a stricat aprinderea la ea, ar avea cineva o aprindere similara pentru ca piese de schimb nu se mai gasesc. -el spune ca ar functiona si o aprindere clasica gen Minsk sau Ij dupa ce face o modificare la volanta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madapribu Postat August 13, 2014 Share Postat August 13, 2014 (editat) Lati-o ca pe un sfat obligatoriu: nu mai cumparati moto ieftine din Italia cu putini kilometri la bord! Aia sunt mai smenari ca tiganii nostri vanzatori de masini harbuite, dar super-lustruite. Carburatoarele alea, vai mama lor, sunt Mikuni, ca la mine, la BMW F 650. Asa ca nu mai injurati Aprilica, injurati japonezii. In alta ordine de idei, nu dispera ca motorul nu merge cum trebuie. Nici n-ar avea cum, data fiind situatia de mai sus. Eu am patit la fel cu BMW-ul de 650. Luat din Italia cu fabulosul kilometraj de 28.500. Imediat au aparut problemele. Membranele carburatoarelor gaurite de bagai degetul prin ele, Cuiele pontou, varza. Arculete si alte maruntisuri. Galeria de admisie, aia de cauciuc, gaurita pe partea de interior, intre cele doua canale, de nu vedea nimeni nimic. telescop dreapta, curgea. Lant, nu mai zic. Cauciucuri tocite. M-am apucat si eu sa injur ca si tine. Dupa care am vazut ca nu rezolv nimic. Asa ca, cu timpul, am inceput sa inlocuiesc tot la ea. Cauciucuri noi, xenon, parbriz inalt Kappa, scos releul de sub sa, carburatoare refacute, lant nou, rulment unisens, furca servisata, ulei, filtru, antigel, lichid frane plus placute fata-spate, sa custom, genti laterale, top case, proiectoare, priza 12 v, tank-rucsac... am uitat ceva? Da, suma totala: vreo 2.000 de euro. Plus 1000 cat m-a costat ea plus inmatricularea: 3.000 de euro. Fix atat cat ar face in mod normal cu toate puse la punct, inclusiv carte de service. Asa ca daca dai 900 de euro pe ea, nu te astepta sa si functioneze mai mult decat sa o pornesti si sa o prezinti unui potential client. De banii astia nu ai cum sa scapi fara sa-i dai, asta daca vrei sa nu te doara capul cand pleci cu ea prin Europa. Si, sa nu uitam, si la BMW si la Aprilia, ma refer la modelul nostru, ca sunt surori, constructorul da in cartea tehnica kilometri la care se schimba diversele lichide si componente, inclusiv rulmentul unisens, la 30-40.000 km. Uleiul la 10.000 (dar eu recomand 7-8.000 km). Furca servisata - 10.000 km, lantul - 20.000 km etc. Daca nu se tine cont de asta si mergi cu ele pana crapa, sa nu mire pe nimeni ca are span in motor si cate si mai cate. Servisatul ca la carte, chiar daca de multe ori ti se pare o prostie sa dai milioane aiurea, cand vezi ca merge, are rostul lui, daca vrei sa ai o motocicleta si nu un cazan. Editat August 13, 2014 de madapribu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorixu' Postat August 13, 2014 Share Postat August 13, 2014 Va salut domnilor!!! Am nevoide de roata libera din spatele volantei,in care se impaneaza rulmentul la pornire.Mi-a zis cineva ca merge rectificata pe strung si numai am stricat-o.Oare unde o pot gasi second intr-o stare buna sau noua?Este la Aprilia Pegaso 650 din 1997.Va multumesc!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorixu' Postat August 13, 2014 Share Postat August 13, 2014 Incearca aici:http://www.tocmai.ro/aprilia-pegaso-650-1998-dezmembrez-13566535.html?gclid=CKTQzf_jkMACFc3HtAodJlUA8g ,c-o face daraburi! Le-a vandud zice ca,am comandat una de la el si nu se potriveste,este mult mai mica,mi-a dat una de pe un motor din 96 si se pare ca nu sunt la fel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adys28st Postat August 14, 2014 Share Postat August 14, 2014 Stau si ma intreb de multe ori daca mi se vede ce am mai postat si eu pe aceasta sectiune , poate considerati ca nu are nici o legatura cu Aprilia Pegaso 650 ,dar chiar ma asteptam la un sfat ceva legat de motocicletele italiene avand in vedere ca nu exista sectiune speciala pentru Gilera.Urmaresc aproape zi de zi sectiunea aprilia pegaso 650 pentru ca am si eu una dar nu am avut probleme cu ea si functioneaza in aceeasi parametri de cca.4 ani.Sunt dezamagit ca s-a creat un mit ca sunt foarte proaste,dar consider ca sunt cativa posesori care le place sa-si baga mana in ele zi de zi si nu au habar de elemente de baza de mecanica sunt doar forumisti si fac experimente. Imi cer mii de scuze daca supar pe cineva cu acest post dar consider ca s-a creat un cerc de aprilisti cu probleme moto iar ceilaltii care mai au cate o intrebare (fie ea si in afara subiectului) nu sunt bagati in seama. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adys28st Postat August 14, 2014 Share Postat August 14, 2014 Ms mult Cristi ,m-am uitat si se pare ca ar fi o solutie cu o aprindere electronica chinezarie . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat August 14, 2014 Share Postat August 14, 2014 Ms mult Cristi ,m-am uitat si se pare ca ar fi o solutie cu o aprindere electronica chinezarie . Vezi ca alea sunt gandite pt. scutere si e posibil sa nu se comporte cum trebuie. Prinsesem o discutie legata de asa ceva de la un tip care pusese asa ceva pe un Domi, dar nu mai tin minte exact, nu urca cum trebuia in ture, dadea rateuri. Un releu de incarcare mai merge, dar la CDI nu m-as risca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Invatacelu' Postat August 14, 2014 Share Postat August 14, 2014 Caut de ceva vreme o gheara de ambreiaj. Este o piesa mica si vad ca lumea nu se incurca cu asa ceva. Contra cost bineinteles. Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat August 14, 2014 Share Postat August 14, 2014 Vine cineva la o plimbare sambata- duminica ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mony Postat August 15, 2014 Share Postat August 15, 2014 Nu stiu daca merge aprinderea electronica de scuter. Este vorba de intarzierea intre impuls si initializarea scanteii. Mai exact intre pozitia (unghiul) in care se afla senzorul magnetic fata de PMS (punctul mort superior). Daca este la acelasi numar de grade (17 sau 19) nu mai stiu cat e la noi, atunci va functiona. Daca este la mai mult de 2-3 grade diferenta va functiona incorect (rateuri puternice sau dat in cap la piston - pentru cine stie). Daca e la mai mult de 5-10 grade nu va mai porni motorul in veci... desi daca ai avea cum sa il invarti la o viteza mai mare decat relantiul, ar functiona cateva secunde foarte prost si ar muri. Estimarile cu nr de grade dat de mine sunt aproximative si pot varia, dar nu cred ca prea mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Invatacelu' Postat August 15, 2014 Share Postat August 15, 2014 Mersi dar s-a dat. Am sunat de doua ori aceeasi persoana ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Invatacelu' Postat August 16, 2014 Share Postat August 16, 2014 Daca aud ceva,te anunt! » Post actualizat in 16 Aug 2014 09:17 Asta l-am mai gasit,dar n-are motor.Poate e bun la careva ceva de pe el. http://www.pro-bike.ro/forums/topic/113062-dezmembrez-aprilia-pegaso-650/ » Post actualizat in 16 Aug 2014 15:04 Cum a fost si cum arata de azi: Un semn de buna purtare. Bun artist, bun colant . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin_escu Postat August 16, 2014 Share Postat August 16, 2014 Foarte tare grafica, super talentat artistul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Invatacelu' Postat August 17, 2014 Share Postat August 17, 2014 Chiar nu-i colant e facut din mana 100%!!! Din poza este greu de spus. Da un plus de caracter calutului, mai ales daca este aerograf . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
victor_peg Postat August 18, 2014 Share Postat August 18, 2014 Poate cineva sa ma imprumute cu o presa de scos volantul? Aveti idee daca de obicei se uzeaza doar rulmentul de pornire sau impreuna cu flansa pe care actioneaza? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat August 18, 2014 Share Postat August 18, 2014 De obicei, se uzeaza amandoua, dar nu generalizam. Vezi la fata locului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
victor_peg Postat August 18, 2014 Share Postat August 18, 2014 Am desfacut flansele de admisie, le-am curatat cu benzina, nu am gasit nici o crapatura in/pe acestea. Aveau niste silicon pus la imbinarea cu cilindrul, l-am dat jos si am pus si eu altul, preventiv. Acum nu reusesc sa o pornesc macar sa vad daca face la fel, imi scapa rulmentul unisens in ultimul hal, zici ca mesteca suruburi. Eugen, ramane sa il sun pe prietenul tau maine, poate ma ajuta cu ea cumva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat August 18, 2014 Share Postat August 18, 2014 Ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bodyvl Postat August 18, 2014 Share Postat August 18, 2014 A APARUT BODI VL VA SALUT PE TOTI CU DRAG AM FOST PLECAT IN PLIMBARI IMI CER SCUZE PENTRU ROATA CARE AM PROMISO DAR NU MAI STIU CUI TREBUIE SA O TRIMIT POATE POATE SA IMI SPUNA » Post actualizat in 18 Aug 2014 20:30CRISTI CUM TE SIMTI TOTUL ESTE OK //? AM PATITO SI EU PE A TA » Post actualizat in 18 Aug 2014 20:35MIE MIA IESIT IN FATA O GRAMADA DE PIETRIS UNDE VROIAU SA CONSTRUIASCA UN CAP DE POD DAR TOTUL TRECE SI SE UITA NUMAI SA FI INCREZATOR IN TINE SI DIN PARTEA MEA NUMAI SANATATE DRUMURI LUNGI FARA INCIDENTE SI MULTE BERI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat August 18, 2014 Share Postat August 18, 2014 (editat) Bine ai revenit. Roata i-ai promis-o lui Patrick_M la Cluj si el mi-a promis discul de frana. Pegasso de la Harsova asteapta nu stiu ce prindere de la crick. Cum merge Bmw-ul? Zilele astea am avut si eu de investit in calut. Am schimbat placutele de frana pe spate, am reannoit asigurarea, maine dimineata ma duc la ITP dupa a 3a tura de noapte si pe urma o sa schimb placutele de frana pe fata. Total investitie 500 lei. Anul asta am bagat in ea 1.200 lei si am parcurs 1000 de kilometrii...dar macar am cu merge la munca. Editat August 18, 2014 de eugenkawa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat August 19, 2014 Share Postat August 19, 2014 Adresa o ai in PM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.