Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

Eu stiu ca nu se potrivesc.

Acum am desfacut releul si am vazut ca papucul de la firul albastru nu era bagat bine in mufa.

» Post actualizat in 25 Aug 2014 09:07

Acum am văzut. Sunt 3 fire albastre și 2 maro,plus firul de masa,care e separat.

» Post actualizat in 25 Aug 2014 09:08

Asa.

post-74306-0-70654600-1408957730_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

va salut.

in numele unui prieten, proprietar de pegaso 2000, si care nu are cont pe forum postez rugamintea lui. Ii trebuie "bendixul" adica ansambul de rulmenti si ce-o mai fi acolo din mecanica de pornire pentru modelul pegaso 1997-2000. nr lui de tel 0726191111, 0745650660. eventual solutii pentru inlocuirea lui ori vreo modificare pentru inlocuirea lui cu ceva ce se potriveste de la alte modele. Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema a fost rezolvata.

Am mutat releul la locul lui, am curatat papuceii de la mufe. Acum incarca bine. Daca stiam mai devreme, nu ma lasa bateria.

Cu ocazia asta, am montat si aripa fata originala, pentru ca incepe sezonul ploios si protezeaza jambele mai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa cum spune si Patrick,intr-adevar benzina mai ieftina e mult mai proasta si risti,avand mobrele pe injectie!

Mai bine du-te mai putini km,dar fara probleme la motoare! :peace:

Doar 1200-le e pe injectie. Da, m-am gandit si eu ca o fi mai proasta benzina, dar mai intai o incercam prin oras, pe urma o vedeam la drum lung. Anyway, pun normala. Dar, daca tot ma dadui in vorba, hai ca intreb si de GPL. A vazut cineva in Romania vreo mobra pe gaz? Ca eu am vazut una la bulgari, intr-o benzinarie, e adevarat ca era un Goldwing. M-a mirat cand am vazut ca bulgaroiul o trage la pompa de gaz. M-am dus langa el si din salut-salut mi-a aratat instalatia. Era pusa in top case si zicea ca e perfect.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt riscurile prea mari sa circuli pe Gpl. In caz de accident sau defectiune, sunt riscurile prea mari.

S-a inventat si varianta diesel, insa trepidatiile sunt prea mari..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iti dai seama ce se poate intampla daca sta prea mult la soare!

Daca e varianta tip "dacie 1300" care in urma accidentelor mai exploda, de aici si mitul fals al instalatiilor GPL explozive si alt mit cum ca "se duce" motorul mai repede pe GPL, tot din aceleasi motive, atunci DA, poate exploda :P Instalatiile mai noi sunt decente si au protectii contra chestiilor de genul. PS: Parca acum ceva ani vazusem pe aici pe cineva cu un AT cu GPL in topcase, sau era doar un proiect? Nu mai imi aduc aminte exact.

 

Oricum instalatiile sunt simple, probabil vei opta pt. ceva simplu, pe admisie, dar, unde vei pune exact alimentarea, ca sa poti face pornirea pe benzil si dupa trecerea pe GPL? Ca daca imi aduc aminte bine, mobrele astea nu au pompa de benzil, deci baga incontinuu in carb.

 

 

Dar, per total, eu zic ca nu merita efortul (nici macar cel intelectual). E adevarat ca acum ne plimbam cu un full cu dublul sumei de acum ceva ani, dar e pacat sa nu arzi benzil si sa contribui un pic la incalzirea globala, ca iarna e tare frig! :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca erau asa de bune si performante,ca sa nu mai spun ok pentru motor,le punea draq fabricantul din constructie. :nono:

Motoarele pe gaz merg mult mai uscat si uzura de acolo...e foarte clara!

Pai tocmai ca se mai pun. Trecand peste vechile Lovato de fabrica de pe cielo (cum am si avut - masina are acum undeva la vreo 390k km), Skoda, Lancia, Chrysler prin UE, Ford (in US), astea sunt alea de care am auzit. Asta cu 'merg uscat' e o chestie relativa, benzina arde 'umed'? Tot la fel intra in cilindri, pulverizata, iar motoarele sunt 4T, deci ungerea e pe circuitul ei. Ultima masina a fost o troaca de fiat albea 1.2 cu GPL, care in cel mult juma de an si-a scos investitia. Motorul avea o mica bataie pe al 2500rpm, banuiesc tachetii, dar naiba si-a batut capul cu ea, care in vreo 50k km mersi pe GPL nu s-a amplificat si nici motorul nu a crapat inca. Pe masini sunt de parere ca merita, iti recuperezi relativ repede banii bagati, daca respecti anumite chestii nu bulesti nici motorul asa usor cum se zice si nici diferenta de putere nu e f mare daca instalatia e buna, secventiala. Pe motor in schimb, placerea de a arde benzina combinat cu spatiul redus de a adauga 'extra-uri' de genul asta, ma impiedica sa zic ca ar fi o chestie de gandit. Oricum, cam peste tot in lume, trendul este ca motoarele sa fie privite ca hobby, rar utilitate, de aceea pretul unor subansamble moto e (mult) mai mare ca a pieselor omoloage la auto.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai tocmai ca se mai pun. Trecand peste vechile Lovato de fabrica de pe cielo (cum am si avut - masina are acum undeva la vreo 390k km), Skoda, Lancia, Chrysler prin UE, Ford (in US), astea sunt alea de care am auzit. Asta cu 'merg uscat' e o chestie relativa, benzina arde 'umed'? Tot la fel intra in cilindri, pulverizata, iar motoarele sunt 4T, deci ungerea e pe circuitul ei. Ultima masina a fost o troaca de fiat albea 1.2 cu GPL, care in cel mult juma de an si-a scos investitia. Motorul avea o mica bataie pe al 2500rpm, banuiesc tachetii, dar naiba si-a batut capul cu ea, care in vreo 50k km mersi pe GPL nu s-a amplificat si nici motorul nu a crapat inca. Pe masini sunt de parere ca merita, iti recuperezi relativ repede banii bagati, daca respecti anumite chestii nu bulesti nici motorul asa usor cum se zice si nici diferenta de putere nu e f mare daca instalatia e buna, secventiala. Pe motor in schimb, placerea de a arde benzina combinat cu spatiul redus de a adauga 'extra-uri' de genul asta, ma impiedica sa zic ca ar fi o chestie de gandit. Oricum, cam peste tot in lume, trendul este ca motoarele sa fie privite ca hobby, rar utilitate, de aceea pretul unor subansamble moto e (mult) mai mare ca a pieselor omoloage la auto.

Bun, m-am lamurit, fara GPL. Fara benzina ieftina.

La mine nu mai doar hobby, fac zilnic peste 100 km in Bucuresti, cu treaba. Si sotia, la fel. Tot cu moto. Avem mult de alergat dintr-un loc intr-altul.

Masina sta cuminte in spatele blocului pentru ca, daca o folosesti, risti sa ajungi acasa poimaine.

Consumul pentru toata distractia asta zilnica e cam de 6% la F 650 si chiar 8% la GS 1200. Ma gandeam ca pentru asta ar fi mai potrivit o butelcuta cu GPL, nu mare. Ca pentru plimbarile de weekend in Bulgaria si Grecia, merge si benzina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi permit sa-ti fac o sugestie:cred ca un scuter de max 125 ar fi de ajuns in locul bembeului,si doar ca si consum!Ca uzura nu mai discut,stii probabil mai bine ca si mine cat de scumpe sunt!

E o varianta si asta dar sincer, nu stiu cat ar consuma un scuter d-asta la 125-250 cmc. Ca daca mananca 4-5, mai bine merg cu bembeul mic cu 6%. O sa arunc un ochi si pe preturi, ca nu ne dau banii afara din casa pentru a ne permite un al treilea motor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chinezaria mea de 125 consuma in Bucuresti 2.7 litri / 100 km.

Posibil sa consume si mai putin, fiindca merge putin infranat pe spate iar motorul nu e lasat inca.

Nu merg foarte cumintel dar nici batraneste. In general merg cel putin la fel de repede ca masinile, iar la semafor ajung primul printre ele.

Eu pentru oras sunt fan scuter de la 125 in sus.

La cat am dat pe el de nou consider ca a meritat pe deplin investitia.

Editat de mony
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si in plus, madapribu, iti pot imprumuta scuterul o zi - doua sa te dai cu el.

Daca simti ca iti place, poti sa iti cumperi unul. Daca nu te avantajaza, macar stii despre ce e vorba.

Minusul pe care il resimt des sunt rotile mici respectiv garda foarte mica la sol.

Deci cam greu de urcat si coborat trotuare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Care dintre fratii Aprilisti ii poate spune cum se numeste si de cat este cheia cu care se desface piulita de la axul basculei ? Si inca o intrebare : de ce a fost montata o piulita canelata si nu una normala ? Grazie !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ieri m-am intalnit cu BodyVL in Bucuresti si mi-a adus o groaza de piese... SUUUPER, evident ca si banii au fost multi dar am primit reducere de client fidel! Super de treaba omul desi era dupa un drum de multe ore din Grecia intr-un autocar care a ramas fara aer conditionat, a mai avut timp si chef sa faca cinste cu o bere (cola ca eram cu masina). Si uite asa m-am ales cu o "capatana" de Pegaso '96 cu piese noi pe ea si completa, tot ce tine de pornire plus magnetou si bobine, o bucata de carter dreapta, capac magnetou, pinion de atac si foaie si altele. Unele piese sunt noi iar celelalte sunt de pe motocicleta dezmembrata, dar una peste alta sunt in stare de functionare.

 

Daca e vreun confrate in nevoie le pun la dispozitie!

 

Inca o data, multumesc pentru tot BodyVL!

Editat de Florin_escu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@remu1

nu, nu au mai ajuns la mine. Si eu am una cu intrarea "mancata" de rugina, dar se mai tine.

 

Cat despre piulita canelata de la bascula vezi ca este mai complicat, aia este de fapt doar o contrapiulita, iar ce ai in centrul ei este piulita axului care are si rol de distantier pentru axul basculei, vezi mai multe detalii in manualul de reparatie. Eu am masurat distanta dintre caneluri si este de 24mm, ma bate gandul sa iau o inelara cu hexagon dublu de 24 si sa o tai.... mai incercam! Nu stiu cum se numeste cheia originala.

Editat de Florin_escu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si in plus, madapribu, iti pot imprumuta scuterul o zi - doua sa te dai cu el.

Daca simti ca iti place, poti sa iti cumperi unul. Daca nu te avantajaza, macar stii despre ce e vorba.

Minusul pe care il resimt des sunt rotile mici respectiv garda foarte mica la sol.

Deci cam greu de urcat si coborat trotuare.

Merci de oferta, dar nu-i cazul nici macar de o zi. Facem un drum pana in centru si inapoi. Asa vezi si tu cum merge 1200-le si poate ne combinam la un schimb. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vreau sa schimb rulmentii pe spate .ca sa-i scot trebuie incalziti?


» Post actualizat in 29 Aug 2014 11:23

vreau sa schimb rulmentii pe spate .ca sa-i scot trebuie incalziti?

intre tim p am vazut treaba cum e si am reusit


» Post actualizat in 29 Aug 2014 14:51

am schimbat rulmentii si daca am desfacut roata , am verificat placutele de frana si erau plesnite pe margine si placuta mare crapata pe jumatate asa ca am sa comand placute noi.

Iar cat despre rulmenti am gasit romanesti nu chinezesti . Pot furniza celor care doresc un kit de spate 2 x 6203 + 1x 6204 la pret de 35 lei .Se aduga taxa de transport ( posta romana mai iefin )


» Post actualizat in 29 Aug 2014 16:20

am reverificat cotele la placute si anul acesta nu se mai skimba...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...