bodyvl Postat Septembrie 9, 2014 Share Postat Septembrie 9, 2014 eugene intinzatorul tau este hidraulic numai sa nu fie pistonasul uzat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Septembrie 9, 2014 Share Postat Septembrie 9, 2014 Nu e uzat. Vroiam doar sa stiu daca e reglabil manual. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Septembrie 9, 2014 Share Postat Septembrie 9, 2014 @eugenkawa am o surpriza pentru tine pentru tine : am un sprag clutch , nicht neu aber in gute Zustand . I-am schimbat arcul cu unul de la un simmering nou SKF codul 50-68-8 . Daca la rulmentul tau ai role mai bune ca la asta le schimbi si faci unul ca nou . Nu stiu insa daca arcul nu e un pic cam strans deoarece trebuia de la un simmering o idee mai mare dar nu l-am gasit . Dar surpriza consta in faptul ca ti-l ofer zum nulltariff . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Septembrie 9, 2014 Share Postat Septembrie 9, 2014 Remu1, iti foarte multumesc, sau altfel spus Danke shon...nu rade, ca nu am facut germana la scoala. Il accept si vad ce fac din doua, macar sa mai prind si eu o luna-doua din sezon, calutul fiind singura cale rapida de transport la serviciu. Cu masina nu indraznesc decat in weekend. Revin, ca ma pregatesc de munca, mai am si sedinta inainte... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Septembrie 9, 2014 Share Postat Septembrie 9, 2014 Ok . Pentru ca releul regulator sa fie cat mai bine aerisit poate fi scos de sub sa si montat astfel : Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin_escu Postat Septembrie 9, 2014 Share Postat Septembrie 9, 2014 Dragilor, am o problema cu mutarea releului de incarcare... am tot vazut ca aveti tendinta ba sa-l mutati, ba sa-i puneti un ventilator... parerea mea este ca se aeriseste foarte bine acolo si stiti de ce? Ei bine acolo este un curent de aer foarte puternic... de unde... DE LA SNORKEL, tot aerul tras de motor prin filtrul de aer trece fix pe deasupra releului si a CDI-ului. Evident este doar o teorie si sa va spun patanie. Am lasat niste acte pe undeva si aveam ramas un "chilotel" de documente gol in compartimentul de manusi, cum necum a ajuns la snorkel si cand dadeam sa accelerez murea motorul, cum o lasam la ralanti mergea perfect. Era chilotelul care-mi obtura admisia de aer, de aici concluzia ca avem flux de aer puternic si constant in zona releului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
victor_peg Postat Septembrie 9, 2014 Share Postat Septembrie 9, 2014 Remu1, nu stiu ce sa zic, dar acolo langa toba, nu ii e mai cald? Mai ales cand mergi prin oras? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Invatacelu' Postat Septembrie 9, 2014 Share Postat Septembrie 9, 2014 Am verificat azi bateria si releul. Bateria are 13.8 V iar releul incarca cu maxim 15V ; La relanti are cam 14.2 V. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Septembrie 10, 2014 Share Postat Septembrie 10, 2014 (editat) https://www.facebook.com/video.php?v=4852368194133&fref=nf DEMENTIAL » Post actualizat in 10 Sep 2014 10:12 Remu1, iti foarte multumesc, sau altfel spus Danke shon...nu rade, ca nu am facut germana la scoala.Il accept si vad ce fac din doua, macar sa mai prind si eu o luna-doua din sezon, calutul fiind singura cale rapida de transport la serviciu.Cu masina nu indraznesc decat in weekend.Revin, ca ma pregatesc de munca, mai am si sedinta inainte... se spune Danke ShoShon » Post actualizat in 10 Sep 2014 10:17 Ok . Pentru ca releul regulator sa fie cat mai bine aerisit poate fi scos de sub sa si montat astfel : e foarte bine asa .Dac nu ma insel Suzuki dr 350 are pe dreapta. » Post actualizat in 10 Sep 2014 10:21Dragilor, am o problema cu mutarea releului de incarcare... am tot vazut ca aveti tendinta ba sa-l mutati, ba sa-i puneti un ventilator... parerea mea este ca se aeriseste foarte bine acolo si stiti de ce? Ei bine acolo este un curent de aer foarte puternic... de unde... DE LA SNORKEL, tot aerul tras de motor prin filtrul de aer trece fix pe deasupra releului si a CDI-ului. Evident este doar o teorie si sa va spun patanie. Am lasat niste acte pe undeva si aveam ramas un "chilotel" de documente gol in compartimentul de manusi, cum necum a ajuns la snorkel si cand dadeam sa accelerez murea motorul, cum o lasam la ralanti mergea perfect. Era chilotelul care-mi obtura admisia de aer, de aici concluzia ca avem flux de aer puternic si constant in zona releului. fluxul de aer exista , cu certitudine dar nu are puterea de racire ca impactul direct.cat despre chilotel , greutatea acestuia este nesemnificativa si de aceea a fost atras imediat,dar daca pui o manusa nuse va mai intampla asa ceva!Oricum daca" inginerul " l-a pus acolo stia si el aceasta problema , insa , asta nu inseamna ca a gasit cea mai buna solutie asa ca daca ea exista de ce sa n-o folosim ? Editat Septembrie 10, 2014 de alin geamanu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mony Postat Septembrie 10, 2014 Share Postat Septembrie 10, 2014 (editat) Fluxul de aer este mare. Este fix acelasi cu cel de pe evacuare... de la ambele tobe Asta daca facem abstractie de temperatura gazelor la evacuare (creste volumul gazului... si evident si fluxul). Cand au pus acolo releul regulator s-au gandit clar la fluxul de aer creat pe partea de admisie. Eu am preferat sa pun suplimentar un ventilator de 80 de calculator. Editat Septembrie 10, 2014 de mony Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Septembrie 11, 2014 Share Postat Septembrie 11, 2014 Fluxul de aer este mare. Este fix acelasi cu cel de pe evacuare... de la ambele tobe Asta daca facem abstractie de temperatura gazelor la evacuare (creste volumul gazului... si evident si fluxul). Cand au pus acolo releul regulator s-au gandit clar la fluxul de aer creat pe partea de admisie. Eu am preferat sa pun suplimentar un ventilator de 80 de calculator. cred ca gresesti , fluxul este flux iar cantitatea de aer e altceva .Fluxul = o cantitate de ceva emisa sau absorbita int-o unitate de timp si la o anumita viteza.Avand in vedere ca in piston se produce o explozie fluxul de gaz emis de tobe este altul decat fluxul de aer intrat in carburatoare.gazul ( aerul+carburant , alta presiune , alta densitate...etc) se comprima ca volum explodeaza si se evacueaza la alta viteza .DECI nu exista similitudine de flux si nici de cantitate. De viteza aerului care atinge releul de incarcare depinde recirea acestuia.Este exact ca la un radiatorde motor auto , astfel daca depindea numai de cantitatea de aer il monta in porbagaj si gata , insa nu e asa. Totusi , revenind la tema noastra inginerul (ii) stia(u)clar viteza si cantitatea de aer in zona de sub sa si a (u)considerat ca este suficient pentru mentinerea releului la o temperatura optina de functionare, l-a pus acolo si a rezolvat o problema estetica. INTREBARE: Daca esxista o solutie mai buna ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Septembrie 11, 2014 Share Postat Septembrie 11, 2014 Ai vorbit ca un om mare Releul meu a fost montat sub jugul infererior de la furca. Toate bune si frumoase pana mi-a iesit un fir din mufa, s-a defectat releul care nu avea mai mult de 2 ani, marca Electrex, apoi s-a dus bateria, care a fortat rulmentul de bendix prin curent slab la potnire, pana a cedat...totul de la un fir care nu avea contact permanent.. In alta ordine de idei, astazi Remu1 a facut cumva sa ne intalnim sa imi dea rulmentul unisens, care e in stare foarte buna. Astept sa-mi vina roata dintata pe saptamana viitoare, apoi ma apuc de montaj. Multumiri pentru Remu1, sper sa te pot ajuta si eu la nevoie. Comunitate ca la Aprilisti, mai rar. Bun, va las, ca azi nu am dormit deloc dupa a doua tura de noapte, astept sa intru la notar pentru copii legalizate la fotbalul lui fi-miu, apoi antrenament si o vizita de lucru la scoala, ca le-au schimbat sala de curs si e dezastru. Scaune si banvi rupte, parchet deteriorat, usi si geamuri defecte...ca dupa razboi. E bine ca platim bani la stat, sa reparam tot noi... Sistem de 2 bani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Septembrie 11, 2014 Share Postat Septembrie 11, 2014 ASTA-I SPIRITUL APRILIENILOR PEGASISTI!God,i love this! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madapribu Postat Septembrie 11, 2014 Share Postat Septembrie 11, 2014 Nu-i mai dati cu fluxul si refluxul ca mi-aduceti aminte de ocean si iar vreau la mare. Chestia cu aerul care vantura releul pe sub sa o fi fost gandita bine la vremea ei, si pe Aprilia, si pe BMW. Problema care se pune acum este alta: la nivelul anilor 90, cand a fost gandita Aprilica, si copiata de BMW, temperaturile medii pe timp de vara erau cu 10-15 grade mai mici decat acum. Aduceti-va aminte ca atunci cand eram copii, canicula era ceva de 30 de grade Celsius, nu de 48, ca acum. Pe de alta parte, motocicleta a fost gandita pentru deplasari la drum lung, nicidecum in oras, cum o folosim noi zilnic (sau cel putin eu). Astea doua combinate, adica statul la stop si temperaturile de vara, care ating la nivelul asfaltului si 70 de grade Celsius, sunt in mod sigur moartea pasiunii. Faptul ca nu a fost o idee stralucita, sa puna releul sub sa, a fost si recunoscuta de catre BMW care, la modelul imediat urmator, incepand cu anul 2000, pe GS 650, au montat piesa in fata, pe scutul motorului, in plin flux de aer. Acum, din experienta personala, va spun ca dupa un an de mers cu ea in oras, dupa ce am adus-o in tara, releul s-a prajit. L-am scos frumusel pe partea dreapta pe carena aia de plastic negru, de sub bidonul de antigel si, de patru ani, nu au mai fost probleme. Daca e cineva interesat de manevra asta pot sa-i fac poze sa vedeti ca nu-i nici o mare inginerie. Doua gauri, cateva injuraturi si gata! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Septembrie 12, 2014 Share Postat Septembrie 12, 2014 La Aprilica mea,e montat din fabrica,jos in dreapta,jumatate in scut,jumatate inafara lui. Am pus,ca protectie,o grila in fata aripioarelor de racire.Nu se incalzeste mai mult ca inainte. salutare , cum te mai simti ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Septembrie 12, 2014 Share Postat Septembrie 12, 2014 Mersi de intrebare,mai bine! Saptamana viitoare ma programez la a 2 a operatie,cea de scoatere a surubului si a placutei.Va urma inca 1 luna jumatate de convalescenta cu recuoerare,adica pe limba romana efortul fizic de a invata sa folosesc si piciorul stang,adica sa invat sa stau/merg biped! multa sanatate si sa mearga treaba bine. O sa dureze ceva recuperarea dar o sa fie bine , Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vali1 Postat Septembrie 12, 2014 Share Postat Septembrie 12, 2014 Daca are cineva ,prin garaj,debara,sub pat...o pedala de schimbator de viteze de Pegaso 97[sigur se potriveste si de la ani cu plus sau minus], ar fi super!Contra cost binenteles si transport platit de mine.multumesc. Scuze ca insist.....dar nu se stie niciodata de unde sare iepurele! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vali1 Postat Septembrie 12, 2014 Share Postat Septembrie 12, 2014 As fi in extaz,crede-ma! Sper sa am noroc. Multa sanatate Cristi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Invatacelu' Postat Septembrie 12, 2014 Share Postat Septembrie 12, 2014 Scuze ca insist.....dar nu se stie niciodata de unde sare iepurele! Uite aici : http://olx.ro/oferta/motor-aprilia-pegaso-650cc-ID27H3n.html De la el am luat gheara de ambreiaj. Succes, stiu cum e sa se strice o piesa simpla dar importanta . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vali1 Postat Septembrie 12, 2014 Share Postat Septembrie 12, 2014 Multumesc mult de tot,am sunat si a spus omul ca mai mult ca sigur ca o are si pe luni o trimite.Sunt curios acuma sa vad! Inca odata multumesc tuturor pt. ajutorul dat.Numai bine si sanatate tuturor! Si asfalt uscat inca mult si bine pe anul asta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Invatacelu' Postat Septembrie 13, 2014 Share Postat Septembrie 13, 2014 Nu ai pentru ce , asta este scopul topicului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
enemy2day Postat Septembrie 13, 2014 Share Postat Septembrie 13, 2014 (editat) am imprumutat de la cineva un voltmetru si m-am apucat sa verific diversele baterii si acumulatori. la masina bateria e ok, la telecomenzile din casa la fel ) ... ajung la motor: bateria in stationare are 12.93V ; pana aici e bine. cand pornesc moto si ajunge la relanti (1400), cu faza scurta pornita, imi arata 15.15V, iar daca aprind faza lunga creste la 15.30V. (15.15V ajunge dupa aproximativ 1 minut, crescand incet de la 13V) eu stiam ca la relanti, cu faza scurta trebuie sa fie undeva la 14.7V, nu peste 15 ca sa nu strice bateria. voltmetrul e bun, bateria are peste 1 an, nu am avut niciodata probleme cu ea (pornire, lasat in garaj 2 sapt, lasat cu alarma 2-3-4 zile, etc), moto nu mai are alt consumator (alarma este scoasa, relantiul normal la 1400, faza scurta aprinsa, normala nu cu xenon, etc), bateria are lichidul intre limite, tocmai i-am curatat bornele si le-am uns cu ceva vaselina... idei? e normal 15.15V ? merci Editat Septembrie 13, 2014 de enemy2day Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Septembrie 13, 2014 Share Postat Septembrie 13, 2014 Posibil ca voltmetrul sa fie defect sau sa nu fie calibrat bine. Incearca cu un alt voltmetru / aparat de masura. Unul bun in piata sau Targul Vitan, pleaca de la 35 de lei. Tensiunea normala de incarcare este normala intre 13,8 - 14,6. Mony stie mai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
enemy2day Postat Septembrie 13, 2014 Share Postat Septembrie 13, 2014 nu e nici defect nici decalibrat: la 2 masini zice cum trebuie, la 10-15 baterii din casa (telecomenzi, ap foto, etc) arata bine, doar la aprilia nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mony Postat Septembrie 13, 2014 Share Postat Septembrie 13, 2014 Posibil ca la tine sa fie de vina rezistenta interna a acumulatorului sau (desi aici ma cam indoiesc) vreun contact slab ori oxidat catre releul regulator. Toate acumulatoarele au o rezistenta interna (nu o piesa... ci asa se comporta in mod activ orice acumulator) Daca acumulatorul este vechi, este posibil sa consume mult curent la incarcare, ceea ce incalzeste mai tare releul dar comanda si o tensiune de incarcare mai mare. Daca vrei, imprumuta un acumulator si fa o proba sau daca ai timp, da o fuga pana la mine, pe sos Chitilei, vis-a-vis de Leroy Merlin si facem proba cu acumulatorul meu, vechi de 7 ani care e super ok inca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.