victor_peg Postat Octombrie 11, 2014 Share Postat Octombrie 11, 2014 Frumos, Alin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Octombrie 11, 2014 Share Postat Octombrie 11, 2014 Frumos, Alin. Salutare : Voiai sa faci o ultima tura pe anul acesta .Daca iau banii sapt viitoare ce zici? Eu unul mai am asigurare pana in noiembrie si inca nu o bag la iernat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Octombrie 11, 2014 Share Postat Octombrie 11, 2014 Hai,Romania! Am prins meciul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
victor_peg Postat Octombrie 11, 2014 Share Postat Octombrie 11, 2014 M-aș foarte băga! Însă nu știu cat de frig va fi (înafară de cască, mănuși și ghete nu am echipament). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Octombrie 11, 2014 Share Postat Octombrie 11, 2014 (editat) M-aș foarte băga! Însă nu știu cat de frig va fi (înafară de cască, mănuși și ghete nu am echipament). Nu iti recomand fara echipament , e boala curata chiar si vara. Sa sti ca cu un buget redus poti lua Geaca si pantaloni de la SH ( ca mine ) .Dac insisti vei gasi .In Campina sunt doar doua magazine care aduc in principiu cei de la "Visul Imaginatiei" Editat Octombrie 11, 2014 de alin geamanu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
victor_peg Postat Octombrie 11, 2014 Share Postat Octombrie 11, 2014 Oricum, daca va fi la fel de cald ca astazi,merg! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Octombrie 12, 2014 Share Postat Octombrie 12, 2014 Da o geana pentru Transalpina aici(nevasta-mea pe mobra): Tura asta am facut-o acum 2 ani(am gresit data pe ecranul camerei,era 2012,nu 2013!),cand aveam GA-ul de 1994.Aici am ramas fara baterie,caci inainte de a pleca,nu am verificat nivelul acidului din baterie.Facusem cam mult macadam,caci,acidul a iesit prin furtunul de prea plin de la scuturatul "endurelii" anterioare!Asa ca toata excursia am pornit-o impinsa,bateria a murit de tot.Am ajuns acasa si am cumparat baterie pe gel! Foarte important:chiar daca bateria a murit,NU se dau jos bornele,caci arzi releul de incarcare,daca acesta incarca in gol!!! Corect si logic. bateria se da jos cand o schimbi cu alta .Am un prieten , cu KTM , crosist , ei le dau jos si le pornesc la pedala pentru a scapade ceva greutate....dar asta e alteva Frumos! Vreau s-o conving si pe a mea sa faca scoala .A inceput sa-i placa dar deocamdata -pasager- » Post actualizat in 12 Oct 2014 11:40 "Da o geana pentru Transalpina aici(nevasta-mea pe mobra):" am dat o geana Cristi , pe la clipurile postate de tine pe Yt , la anul daca ne vom intalni ,noi aprilistii- sper nu ca anul acesta, merg sigur pe mana ta pe valea Ariesului.Pe drumul spre Huda lui Papara am vazut , o casuta veche , ca in povesti , cred ca mai sunt si altele in zona , m-ar ajuta sa gasesc toate motivele sa-mi fac si eu una , ca doar sunt constructor , ca sa stau si eu linistit in locul meu de vis. Asa ca , daca ne intalnim la anul , noi aprilistii , sper nu ca anul acesta , pentru mine e OK aici » Post actualizat in 12 Oct 2014 12:13 din cauza timpului inchis si deprimant am decis sa nu mai fac nici o tura astazi .Desi vremea se prevestea insorita , e o patura de nori apasatoare , frig si nu m-am riscat sa merg la munte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Octombrie 13, 2014 Share Postat Octombrie 13, 2014 Frumos,Cristiane. Azi propun sa ii transmitem "La multi ani!" Lui Alin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Octombrie 13, 2014 Share Postat Octombrie 13, 2014 Aha,bun,se lasa cu party pe topic. Am uitat sa va spun,ca eram necajit. Calutul meu sufera din nou,cu probleme la stomac. La ultima tura,dupa ce ma lasase cablul de ambreiaj,s-a innecat,tubulara de la cheia de bujii nu o aveam cu mine. Asa ca am impins-o 5 kilometri pana acasa. Am dat deja comanda de carburatoare care le iau saptamana asta,in conditia in care un kit de reparatie e 260 lei si vine in doua saptamani. Acum caut cablul de ambreiaj sa il schimb,cu ocazia asta dau si bujia jos sa o schimb. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Octombrie 13, 2014 Share Postat Octombrie 13, 2014 ALINE:CU OCAZIA ZILEI TALE DE NASTERE,ITI URAM SANATATE LA MAXIM,FERICIRE CAT INCAPE SI IMPLINIREA ABSOLUTA A TUTUROR DORINTELOR TALE!!! Mirela&Cristi. PS:Spune-i prietenei tale sa faca scoala odata,caci DUPA ce se va urca/da cu mobra ei,va exclama:De ce p.... mea n-am facut mai repede scoala?(Citat cuvant cu cuvant al neveste-mii!!!) Multumesc , dragii mosului( nu sunt chiar asa de batran ), ma bucur ca va am alaturi , chiar daca doar pe forum , » Post actualizat in 13 Oct 2014 06:05 Aha,bun,se lasa cu party pe topic. Am uitat sa va spun,ca eram necajit. Calutul meu sufera din nou,cu probleme la stomac. La ultima tura,dupa ce ma lasase cablul de ambreiaj,s-a innecat,tubulara de la cheia de bujii nu o aveam cu mine. Asa ca am impins-o 5 kilometri pana acasa. Am dat deja comanda de carburatoare care le iau saptamana asta,in conditia in care un kit de reparatie e 260 lei si vine in doua saptamani. Acum caut cablul de ambreiaj sa il schimb,cu ocazia asta dau si bujia jos sa o schimb. Ai avut numai belele , pacat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Octombrie 13, 2014 Share Postat Octombrie 13, 2014 Asa e cand ai o doamna batrana. E mai pretentioasa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Octombrie 13, 2014 Share Postat Octombrie 13, 2014 Problema e ca a inceput prin a nu mai tine ralanti-ul,apoi a inceput sa intrerupa,pana nu a mai vrut deloc. Pornea si nu statea la ralanti. O sa pun bujia pe Iridiu care am avut-o inainte si astept carburatoarele. » Post actualizat in 13 Oct 2014 09:12 Locatia,pastrati-o secreta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
victor_peg Postat Octombrie 13, 2014 Share Postat Octombrie 13, 2014 La multi ani, Alin! Sa ai noroc in viata (ca sanatate au avut si cei de pe titanic) si sa calaresti o mobra si la 80+ ani! Abia astept sa ne vedem cu totii la intalnire! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Octombrie 13, 2014 Share Postat Octombrie 13, 2014 De cate ori innecam GA-ul,il lasam 5-10 minute si pornea fara nicio problema,neavand nevoie de tub pt bujie! » Post actualizat in 13 Oct 2014 06:57 Asa e,dar urmeaza partea cand te vei da,fara nicio problema.Daca tii cont de anul de fabricatie,piesele sunt batrane!Multi nu tin cont de asta si dau USOR,FOARTE USOR vina pe brand!!! » Post actualizat in 13 Oct 2014 07:00 Aline,anul viitor vom petrece la Brazesti(stii tu unde!)TOTI Aprilistii doritori de Marea Intalnire Apriliana! Deseara beau o bere si in cinstea ta!Daca ai Skype,ne putem vedea live!Si nu numai cu tine!Cu oricine vrea! Te rog , imi pare rau ca nu putem ciocni o bere impreuna , dar nu au intrat zilele in sac.Ocaziile se pot construi sti reclama cu "Cichi Chan" , ,, eu vreau sa-mi fac sigur un concediu acolo in zona sper sa mearga de data asta mai multi Aprilisti » Post actualizat in 13 Oct 2014 10:58 Bujiile pe iridium sunt facute pentru alimentarea pe injectie!Mie GA-ul mi-a consumat mult mai mult cu bujia pe iridium decat cea normala!Pe langa faptul ca-s de vreo 4 ori mai scumpe!!! Va rog pentru mobrele pe carburator sa utilizati bujia marca Denso , eu folosesc si nu am probleme.CDI-ul meu este marca Denso si astfel tind sa cred ca se pupa foarte bine. Normal e doar o sugestie . Iar iridium , Cristi are dreptate, nu mai folositi, este o generatie superioara de bujii , la motoarele noastre nu se comporta bine » Post actualizat in 13 Oct 2014 11:00 La multi ani, Alin! Sa ai noroc in viata (ca sanatate au avut si cei de pe titanic) si sa calaresti o mobra si la 80+ ani! Abia astept sa ne vedem cu totii la intalnire! Multumesc ! » Post actualizat in 13 Oct 2014 11:02 De cate ori innecam GA-ul,il lasam 5-10 minute si pornea fara nicio problema,neavand nevoie de tub pt bujie! » Post actualizat in 13 Oct 2014 06:57 Asa e,dar urmeaza partea cand te vei da,fara nicio problema.Daca tii cont de anul de fabricatie,piesele sunt batrane!Multi nu tin cont de asta si dau USOR,FOARTE USOR vina pe brand!!! » Post actualizat in 13 Oct 2014 07:00 Aline,anul viitor vom petrece la Brazesti(stii tu unde!)TOTI Aprilistii doritori de Marea Intalnire Apriliana! Deseara beau o bere si in cinstea ta!Daca ai Skype,ne putem vedea live!Si nu numai cu tine!Cu oricine vrea! Nu am Skype , dar ma documentez dupamiaza ( dac nu )si vad cum descarc ce si cum . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jupanu77 Postat Octombrie 13, 2014 Share Postat Octombrie 13, 2014 La multi ani, Aline! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Octombrie 13, 2014 Share Postat Octombrie 13, 2014 Alin, cel mai bine il descarci in telefon si te loghezi cu contul de Facebook. » Post actualizat in 13 Oct 2014 11:49 Iaca,am scos si bujia,care e afumata,dar nu ancrasata. Ramane sa dau carburile diseara jos,dupa ce vin cu fi-miu de la antrenament. » Post actualizat in 13 Oct 2014 11:51 Bujiile... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Octombrie 13, 2014 Share Postat Octombrie 13, 2014 Eugene,original eu stiam ca e CR9EA sau C9EA si nu CR8EA sau C8EA! Sau gresesc eu? Am scos de pe NGK pentru varianta carburator » Post actualizat in 13 Oct 2014 12:44 iar asta e pt injectie » Post actualizat in 13 Oct 2014 12:47 Eugene,original eu stiam ca e CR9EA sau C9EA si nu CR8EA sau C8EA! Sau gresesc eu? asta se potriveste la tine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Octombrie 13, 2014 Share Postat Octombrie 13, 2014 Dragilor,va multumesc. Am avut NGK DR8EIX iridium si ii pusesem bujie NGK DR8EA,luata dupa catalog. Am dat-o jos si am facut proba la scanteie. 8EA da scanteia imprastiat,cand pe electrod,cand pe margine, 8EIX o da normal,doar pe electrodul cat varful de ac. I-am dat o cheie,porneste bine,apoi incepe sa tuseasca, si miroase a benzina nearsa. Saptamana asta schimb carburile si sper sa nu mai fie si ceva de la bobina,ca o sa o schimb cu tot cu fisa. Oricum ar fi,tot ii dau de cap,dar sunt ferm convins ca e din carburatoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
victor_peg Postat Octombrie 13, 2014 Share Postat Octombrie 13, 2014 Frumoasa rau locatia, Cristian! Cand mergem? :-D Eugen, daca ai chef ne apucam in weekend de curatat + reglat carburatoarele ca la carte, am prins experienta ) » Post actualizat in 13 Oct 2014 14:10 Plus ca mai am eu 2 carburatoare pentru piese :-D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Octombrie 13, 2014 Share Postat Octombrie 13, 2014 Multumesc de oferta, Victor,dar week-end-ul asta sunt Nasul Mare la nunta. Alti bani,alta distractie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Octombrie 13, 2014 Share Postat Octombrie 13, 2014 Care ai scos carburatoarele la model dupa '97,fara sa desfaci cadrul? Am inteles ca merge sa tragi cauciuciucele in filtrul de aer.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Octombrie 13, 2014 Share Postat Octombrie 13, 2014 Parca vad ca aveam apa in carburatoare sau vreun gunoi.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Octombrie 13, 2014 Share Postat Octombrie 13, 2014 Care ai scos carburatoarele la model dupa '97,fara sa desfaci cadrul? Am inteles ca merge sa tragi cauciuciucele in filtrul de aer.. a mea e '94 si procedez asa : desfac suruburile de la cutia in care se afla filtrul de aer a, apoi misc cutia spre inapoi -astfel obtin un 7 mm ceea ce este suffficient.Desfac clemele anterior si posterior carburi , apoi scot cauciucul dintre carburi si filtrul de aer ,si gata. La introducere , de obicei ca si in alte cazuri e mai belea , dar ..: se monteaza cauciucul care face legatura carburatoarelor cu filtrul de aer , se strang colierele bine; se unge cu un pic de ulei sau sapun lichid gaura aferenta de la cutia filtrului de aer; se introduce prin presare carburatoarele cu capul in jos spre motor ; daca aintrat partea de sus apoi bagi cauciucul din spate( faptul ca suruburile de la filtrul de aer sunt slabite te vor ajuta acum) apoi cu o surubelnita dreapta perfectezi imbinarea de la filtrul de aer...misti un pic de carburatoare si trb sa intre in toate gaurile... Cam asa procedez si nu am probleme.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Octombrie 13, 2014 Share Postat Octombrie 13, 2014 (editat) La ML e altfel. Operatiunea "dovleacul"continua. Culmea,CARBURATOARELE SUNT LACRIMA. Urmeaza disecarea Editat Octombrie 13, 2014 de eugenkawa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Octombrie 13, 2014 Share Postat Octombrie 13, 2014 Anul viitor in vara(prin iulie sau august)in functie de cum isi iau Aprilistii concedii.Cred c-ar fi bine sa inceapa cei ce vor sa vina sa se gandeasca la perioada exact si sa-si programeze concediile!Voi ce spuneti? normal ca ar trebui , dar ideea este sa vrei.Si anul acesta am vorbit inca din iarna si ...nimic !Acum vad ca ne-am inmultit poate reusim .Eu unul merg sigur pe Valea Ariesului , chiar si singur , asa ca o initiere ! » Post actualizat in 13 Oct 2014 15:49 La ML e altfel. Operatiunea "dovleacul"continua. Culmea,CARBURATOARELE SUNT LACRIMA. Urmeaza disecarea dovleacul copt , adica , va sa zica , La carburi verifica totusi nivelul de benzina . trebuie sa fie undeva la nivelul garniturii sau 2 mm mai jos , cred ca aici nu e bine Deasemenea cred ca e un balans necorespunzator intre surubul de amestec si clapeta de acceleratie.aceasta din urma trebuie sa fie deschisa cat varful de ac , nu mai mult , apoi se regleaza surubul aferent , se face simetria intre clapete( ai doua carburi) si apoi vezi din suruburile de amestec sa stea la relanti undeva la 1400-1500 ture.Poate cuiele pontou nu inchid bine ( au un cauciuc inspre varf care etanseaza) si astfel ai supraalimentare...cine stie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.