Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

asta am dar s-a cam tocit si vreau in iarna asta sa le schimb pe amandoua cu ceva mai cramponate

http://www.testberichte.de/test/produkt_tests_dunlop_trailmax_d_607_p50492.html

 

Cristi mi-a recomandat asta

http://www.heidenau.ro/cauciucuri-heidenau?page=shop.browse&category_id=403

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kenda este o marca buna in competitiile de motocross.

Cel pe care l-ati vizat pare a fi un cauciuc 70 % On 30 % Off.

Cauciucurile se cumpara in principiu in functie de drumurile pe care le faceti.

Daca mergeti mai mult pe asfalt,luati un profil de strada,in genul celor touring,sa zicem Mitas E08.

Daca mergeti mai mult in Off,luati ceva mai cramponat,insa nu de cross 100%,in genul Mitas E09 sau E10.

Ca solutie optima,se folosesc cauciucuri mixte,gen Heidenau K60.

De obicei,alegi un profil si te orientezi la calitate in functie de pret.

Bun. Intrebare: a pus cineva distributia de Pegaso la punct?

Dupa ce am rezolvat problema carburatiei,la doua zile s-a belit intinzatorul hidraulic al lantului de distributie. Porneste,dar imi joaca lantul din cauza ca nu e tensionat.

Azi ma apuc sa schimb intinzatorul si vreau sa verific sigur daca e la punct.

O sa blochez vibrochenul cu ajutorul surubului special de sub pompa de apa,special conceput de fabricant.

» Post actualizat in 06 Nov 2014 06:21

Vorbesc despre asta:

» Post actualizat in 06 Nov 2014 06:25

Remu1,am tot incercat sa te sun pentru sfaturi,dar ai telefonul inchis.

post-74306-0-96437800-1415254894_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Kenda este o marca buna in competitiile de motocross.

Cel pe care l-ati vizat pare a fi un cauciuc 70 % On 30 % Off.

Cauciucurile se cumpara in principiu in functie de drumurile pe care le faceti.

Daca mergeti mai mult pe asfalt,luati un profil de strada,in genul celor touring,sa zicem Mitas E08.

Daca mergeti mai mult in Off,luati ceva mai cramponat,insa nu de cross 100%,in genul Mitas E09 sau E10.

Ca solutie optima,se folosesc cauciucuri mixte,gen Heidenau K60.

De obicei,alegi un profil si te orientezi la calitate in functie de pret.

Bun. Intrebare: a pus cineva distributia de Pegaso la punct?

Dupa ce am rezolvat problema carburatiei,la doua zile s-a belit intinzatorul hidraulic al lantului de distributie. Porneste,dar imi joaca lantul din cauza ca nu e tensionat.

Azi ma apuc sa schimb intinzatorul si vreau sa verific sigur daca e la punct.

O sa blochez vibrochenul cu ajutorul surubului special de sub pompa de apa,special conceput de fabricant.

» Post actualizat in 06 Nov 2014 06:21

Vorbesc despre asta:

» Post actualizat in 06 Nov 2014 06:25

Remu1,am tot incercat sa te sun pentru sfaturi,dar ai telefonul inchis.

in principiu nu ar trebui sa fie greu.vazusem ceva pe net, In partea dreapta a motorului sunt doua capacele de palstic.Una pe jumate de unde poti ivarti vibrochenui si una mai mica unde iti arata semnul la care trebuie pus motorul.Blochezi vibrochenul si apoi pui lantul .Cum functioneaza intinderea hidrauluica nu stiu...

» Post actualizat in 06 Nov 2014 07:38

poate te ajuta un pic asta

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc,Alin.

Seamana,dar nu rasare.

Ma interesau exact semnele de pe axele cu came in momentul in care e pusa la punct.

Si vroiam sa masor si toleranta de la singura supapa de admisie reglabila.

» Post actualizat in 06 Nov 2014 07:57

Am tot cautat pe net,insa am gasit ceva detalii doar pe advrider. Se pare ca nu prea s-a umblat la motoarele de Pegaso.

» Post actualizat in 06 Nov 2014 07:59

Motorul se invarte prin ferestrele de vizitare la capacul de la volanta,cu imbus de 6.

» Post actualizat in 06 Nov 2014 08:01

Se invarte vibrochenul spre dreapta,iar axele se invart catre spate,bineanteles cu bujia scoasa,ca altfel e pe compresie si nu se poate.

» Post actualizat in 06 Nov 2014 11:42

Am inlocuit si intinzatorul de la distributie.

Acum porneste,se tureaza foarte bine,dar in ralanti tinde sa se aprinda becul de la ulei.

Avand in vedere ca uleiul este la nivel,a ramas de schimbat si pompa de ulei, pe care o am de la Bodyvl. Sa-i dea Dumnezeu sanatate,ca mi-a daruit exact piesele de care am avut nevoie (pompa ulei,sonda radiator,o scarita spate pe care am dat-o mecanicului sa o puna la Aprilia Caponord,cablul de turometru care a ajuns la un prieten,volanta si capacul dreapta care a ajuns la alt prieten,dupa zicala"Dar din dar se face rai").

Ramane sa mai astept o saptamana pana vine iar amicul meu mecanic sa schimbam si pompa de ulei,care e montata chiar sub ambreiaj. O schimbam de azi,insa nu avea la el pistolul de impact,iar eu nu umblu la motoreta cu dalta si ciocanul.

Asa,usor,am ajuns in toamna asta sa imi cunosc Aprilica mai bine ca oricand.

post-74306-0-46738000-1415274101_thumb.jpg

post-74306-0-23540400-1415274113_thumb.jpg

post-74306-0-88920900-1415274127_thumb.jpg

Editat de eugenkawa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am tot cautat dar nu am gasit mare lucru.. vreau sa schimb placutele de frana pe spate... ce cod au pentru varianta mx ?

puteti sa imi recomandati si mie ceva nu foarte scump ? :hug:

 

multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

se baga cineva

http://www.pemotoare.ro/au-inceput-inscrierile-pentru-red-bull-romaniacs-2015/


» Post actualizat in 06 Nov 2014 17:41

Am tot cautat dar nu am gasit mare lucru.. vreau sa schimb placutele de frana pe spate... ce cod au pentru varianta mx ?

puteti sa imi recomandati si mie ceva nu foarte scump ? :hug:

 

multumesc

intra pe "romimoto"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@eugenkawa

Daca poti, masoara si jocul la celelalte 4 supape.

Dar fa masuratoarea asta cand este cald afara. Din cate stiu, jocul supapelor se masoara pe la 20 de grade celsius.

Acum nu mai tin minte daca si la Pegaso e la fel, dar din cauza de dilatari, tind sa cred ca da.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu pot,ca am lera la tata si nu am drum pe acolo.

Am vorbit cu mecanicul sa vina azi sa schimbam pompa de ulei. E ultimul lucru pe care il mai incerc,in functie de asta o sa iau decizia ce fac cu ea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:))

Azi am stat si m-am gandit mai bine.

Posibil sa nu am probleme la una din pompele de ulei si cred ca undeva pe circuit a prins un gunoi,span ceva.

A reusit mecanicul sa dea pompele jos de la motorul lui Bodyvl si am idenficat sursa problemei care i-a calat motorul.

Pompa de ulei care duce catre motor s-a gripat si a sapat in carter. Cuzinetii de palier nu au avut gresaj,unul dintre ei topindu-se pe lagarul de la carter.

Azi am dat comanda de ulei nou,de data asta merg pe Bel Ray 10w40.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tehnica "celofanul " e traznet


» Post actualizat in 07 Nov 2014 13:32

Te plimbi,ca ai cu ce :P
Eu mai am de asteptat..

Da dar a mea , nu prea a umblat ca a ta .Anul trecut si eu am avut bai cu ea dar , recunosc ca nu asa de mare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ta-da,ce avem noi aici?

Sita ulei din cadru infecta,cu mult par de caine..incepe curatarea.

Cristiane,daca asta a fost problema,ai o lada de bere de la mine :ok:

» Post actualizat in 07 Nov 2014 14:21

Inculpatul a fost spalat,degresat si bagat la innec in Decarbusolv pana ii punem inel (oring) nou si il trimit la insuratoare :D

» Post actualizat in 07 Nov 2014 14:24

Acum dau iar busonul de la cadru jos sa-i fac o baie cu oleaca spray de curatat frane..

post-74306-0-66203100-1415368792_thumb.jpg

post-74306-0-26801100-1415368806_thumb.jpg

post-74306-0-83020900-1415368819_thumb.jpg

post-74306-0-69704900-1415370072_thumb.jpg

post-74306-0-47925200-1415370089_thumb.jpg

post-74306-0-37342100-1415370104_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Corect.

Ultimii ani am mers doar pe Motul si nu am avut probleme.

Acum am ales Bel Ray ca era buna oferta la litru si pe datorie :rusinica:

» Post actualizat in 07 Nov 2014 14:46

De pornit,maine la pranz dupa ce am uleiul si dupa ce fac aprovizionarea cu lemne pentru soba :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Frumos motor, arata f bine! Imi cam e dor si mie de un pegaso, dar din pacate nu mai imi e gandul sa schimb motocicleta acum si banii de inca un moto nu mai imi ajung...

 

Chiar ma uitam pe poze si ma gandeam ca am petrecut clipe frumoase cu pegaso-ul, chiar daca nu am facut f multi km impreuna...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deocamdata nu.

Dragilor,am bagat uleiul,dupa ce in final am curatat sita din cadru la sfatul lui Cristian1 si am pornit calutul. Dupa un minut s-a stins becul la ulei si necheza din nou:

Pornire Pegaso 650 1999 dupa schimb ulei:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...